INSPEKTOR Gorzów Wielkopolski oferta pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Gorzów Wielkopolski
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: *udział w przeglądach technicznych budynków i lokali oraz ustalanie zakresu prac dotyczących remontów,*sporządzanie planów przeglądów okresowych budynków, *nadzorowanie i rozliczanie napraw bieżących , konserwatorskich i modernizacyjnych w zakresie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, *przestrzeganie terminów udzielonych gwarancji na roboty budowlane,*prowadzenie rejestru zgłoszeń robót oraz sporządzanie harmonogramu napraw konserwacyjnych,*monitorowanie zakresu wykonywania umów konserwacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi,*dokonywanie odbioru wykonanych prac remontowych i rozliczanie kosztów z tym związanych zgodnie z warunkami umowy, z podziałem na koszt gminy i koszt Wspólnoty Mieszkaniowej,*sporządzanie propozycji planu napraw głównych i bieżących
Data publikacji: 2020-03-04
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Gorzów Wielkopolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GWIAŹDZISTA 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
*udział w przeglądach technicznych budynków i lokali oraz ustalanie zakresu prac dotyczących remontów,*sporządzanie planów przeglądów okresowych budynków, *nadzorowanie i rozliczanie napraw bieżących , konserwatorskich i modernizacyjnych w zakresie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, *przestrzeganie terminów udzielonych gwarancji na roboty budowlane,*prowadzenie rejestru zgłoszeń robót oraz sporządzanie harmonogramu napraw konserwacyjnych,*monitorowanie zakresu wykonywania umów konserwacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi,*dokonywanie odbioru wykonanych prac remontowych i rozliczanie kosztów z tym związanych zgodnie z warunkami umowy, z podziałem na koszt gminy i koszt Wspólnoty Mieszkaniowej,*sporządzanie propozycji planu napraw głównych i bieżących
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik budownictwa*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: certyfikat - Norma Pro - kosztorysowanie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Gorzów Wielkopolski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
WEŁNIANY RYNEK 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: WEŁNIANY RYNEK
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 04.03.2020
Oferta pracy ważna do: 17.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3aa4ab1bce9e8d03ec1e10cad66a8818
Podobne oferty pracy
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Prowadzenie spraw remontów w branży sanitarnej w tym:- wykonywanie ocen technicznych i typowania robót- opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich- archiwizacja materiałów poszczególnych zadań- przygotowywanie dokumentów do kontroli- weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów2. Uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej3. Sprawdzanie i opiniowanie założeń dot. zlecania dokumentacji technicznej, specyfikacji i dokumentów przetargowych dot. branży sanitarnej4. Uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych5. Rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie branży sanitarnej6. Wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego7. Współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów8. Załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami9. Uczestnictwo w seminariach i szkoleniach10. Analizowanie przeglądów technicznych budynków11. Współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych12. Przygotowanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży sanitarnej13. Opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji dot. przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacji14. Współpraca w zakresie przygotowania i prowadzenia sprawozdawczości dot. branży sanitarnej15. Bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z utrzymaniem obiektów, lokali, sieci i instalacji zarządzanych przez ZGN Mokotów16. Przygotowywanie porozumień cywilno-prawnych z najemcami dot. branży sanitarnej17. Przygotowywanie aneksów do umów konserwacyjnych18. Przygotowywanie wniosków na Zarząd Dzielnicy Mokotów z polecenia Dyrektora i jego zastępcy19. Rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw sanitarnych20. Rzeczowe i terminowe wykonywanie zadań
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Praca na budowie, na terenie Tczewa od pon. do pt. w godz. 7.00 - 15.00-Kontakt telefoniczny 55 272-79-58; e-mail: sekretariat (at) przyszlosc.malbork.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO- REMONTOWE "PRZYSZŁOŚĆ" - 2017-11-03 - Tczew (pomorskie)
Nadzorowanie pracowni udostępniania akt, prowadzenie ewidencji materiałów archiwalnych znajdujących się w zasobie archiwalnym, tworzenie i aktualizacja komputera bez danych o zasobie archiwalnym, nadzorowanie i kierowanie pracami sekcji ewidencji, opracowania i udostępniania zasobu
Archiwum Wojskowe w Oleśnicy - 2019-09-25 - Oleśnica (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowyh.
MARMAX Jurzysta, Gąsecki Sp. Jawna, Czudec - 2018-10-15 - Czudec (podkarpackie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
kelner
RAWO TUR SP. Z O.O. POZNAŃ- GOŚCINIEC- PTASI ZAUŁEK NIECHORZE - 2019-03-13 - Niechorze (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac demontażowo - montażowych, naprawa i regulacja zespołów, podzespołów pojazdów
AUTO SERWIS Agnieszka Bryl - 2018-09-11 - Janów Lubelski (lubelskie)
Wg. stanowiska.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2019-02-20 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prezentowanie oferty firmy klientom zagranicznym, negocjowanie warunków umów z kontrahentami zagranicznymi głównie z Indii, bezpośredni kontakt z klientem hinduskojęzycznym. Praca na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Rzgów (łódzkie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczeniaPraca przy obejściu - sprzątanie podwórka, roboty porządkowe na zewnątrz
MIL-TRANS Tomasz Miler - 2017-08-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)
kompletacja towarów, obsługa wózka widłowego, rozładunek, załadunek towarów
Azymut Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o - 2017-08-24 - Lubin (dolnośląskie)
praca zgodnie z zaleceniami zawartymi w kartach technologicznych, cyklach autokontroli i innych dokumentach określających sposób wykonywania poszczególnych czynności tak do jakości jak ilości, prowadzenie bieżącej autokontroli jakościowej
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Tychy (śląskie)
nadzór inwestorski nad robotami elektrycznymi, wymagane uprawnienia branżowe oraz zaświadczenie z Izby inżynierów.Praca w racach umowy zlecenie na okres 3-6 m-cy (do oddania budynku). Wynagrodzenie 300 zł brutto za każdy dzień prowadzonego nadzoru na budowie.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kontakt i utrzymywanie profesjonalnych relacji z interesariuszami Planowanie, organizowanie, raportowanie i monitorowanie prac projektu Wykonywanie pracy zgodnie z uzgodnionym zakresem, kosztami i czasem Zapewnienie odpowiedniej jakości dostarczanych produktów w ramach projektu Regularne przekazywanie informacje o projekcie zainteresowanym stronom Regularna rewizja planów, wyników i odchyleń Zarządzanie i delegowanie zadań dla pracowników w zakresie projektu
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres podstawowych zadań: przyjmowanie i opracowywanie zgodnie z obowiązującym prawem wniosków obywateli w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających tożsamość, wydawanie dowodów osobistych, wydawanie decyzji w sprawach dowodów osobistych oraz odmowie udostępniania danych osobowych z Rejestru Dowodów Osobistych (RDO), prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o utracie dowodu tożsamości, unieważnianie dowodu osobistego w RDO- poprzez Aplikację "Źródło". prowadzenie i aktualizacja teczek dowodów osobistych, wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu tożsamości, współuczestnictwo w pracach związanych z przeprowadzeniem Narodowego Spisu Ludności, wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracyjno Organizacyjnych i Sekretarza Miasta. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno - Organizacyjnych.Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie zasadnicze 3000 do 3300 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2019-07-02 - Ustka (pomorskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych)Obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOKBudowanie portfela klientów
Bieszczadzka Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa - 2017-01-12 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Czynny współudział w pracach związanych ze wskazanymi zadaniami inwestycyjnymi sądu okręgowego na etapie przygotowania i realizacji inwestycji. Przyjmowanie, weryfikacja, zgłaszanie usterek i awarii dotyczących budynku i posesji sądu okręgowego i sądów rejonowych. Podejmowanie zadań mających na celu usuwanie zgłoszonych usterek zgodnie z wewnętrznymi regulacjami i przepisami prawa. Sprawowanie nadzoru i kontroli w usuwaniu awarii i ich skutków. Sporządzanie analizy zakresu i środków niezbędnych na prace remontowo-naprawcze, opracowywanie programów zadań, opiniowanie wniosków w zakresie remontów i modernizacji w budynkach sądu okręgowego i sądów rejonowych.Nadzór i kontrola nad jakością prac remontowo-naprawczych, odbiór prac po ich wykonaniu w budynkach sądu okręgowego i sądów rejonowych. Egzekwowanie od wykonawców wywiązywania się z obowiązków gwarancji jakości oraz rękojmi za wady po wykonanych robotach. Zlecanie przeprowadzania kontroli technicznych, okresowych przeglądów urządzeń i instalacji, niezbędnych prac konserwacyjnych oraz sprawowanie nadzoru nad ich wykonywaniem, w budynkach sądu okręgowego i sądów rejonowych. Czynny udział w pracach komisji przetargowej, techniczno-ekonomicznej, odbioru robót, radach budowy, przeglądach okresowych/cyklicznych. Sporządzanie informacji, opracowywanie okresowych analiz, ocen, raportów i sprawozdawczości z zakresu działalności remontowej jednostki oraz współudział w opracowywaniu projektu budżetu.Godziny pracy 7-13
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2020-03-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Instalacja paneli fotowoltaicznych na dachach oraz na ziemi - prace pomocnicze. Praca na terenie kraju.
NOWY START Spółka z o.o. - 2019-08-12 - Zabrze (śląskie)
Zadania związane z zarządzaniem nieruchomościami, prowadzenie operacji finansowych zgodnie z zasadami rachunkowości.Oferta pracy ze wskazanym kandydatem (po stażu)
kontakt przez PUP - 2019-12-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1. Bieżące prowadzenie i aktualizowanie książek obiektu budowlanego.2. Przeprowadzanie bieżących kontroli stanu technicznego budynków i ich elementów wyposażenia technicznego, szczególnie pod względem zabezpieczenia ciągłości dostaw wody i odprowadzenia ścieków, energii elektrycznej ,energii cieplnej, gazu itp.3. Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów napraw i remontów budynków.4. Organizowanie i nadzorowanie rocznych i wieloletnich przeglądów: elektrycznych, gazowych i kominiarskich.
Prospector Sp. z o.o. - 2018-10-01 - Legnica (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa maszyn przemysłowych, konfigurowanie linii produkcyjnych, praca z terminalem lagowym, pakowanie produktów na linii produkcyjnej.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-19 - Łódź (łódzkie)
Przeprowadzanie zajęć dydaktycznych, teoretyczno-praktycznych na kursach zawodowych, obsługa urządzeń technicznych: wózki widłowe, żurawie, podesty ruchome, suwnice. Wymagane uprawnienia UDT do obsługi urządzeń.
Ośrodek Kształcenia Zawodowego Andrzej Kalemba - 2017-08-14 - Wieluń (łódzkie)
Przewóz drewna, płyt po kraju.
PHU JUR MARCIN i JERZY MIKOŁAJCZYK - 2016-12-06 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Staż w firmie: SYNERGEA. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 48.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzątanie obiektów na terenie miasta Brodnicy
Ciarkowski Andrzej Firma Usługowa "ERYK" - 2019-02-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie, składanie i wydawanie towaru z magazynu
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Malbork (pomorskie)
porzadkowanie trenu, koszenie tawy, malowanie, drobne naprawy
PPHU MIDAR Mariusz Szubert Darłowo ul. Dębowa 7 - 2018-03-14 - Darłowo (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Zielona Góra (lubuskie)