INSPEKTOR Gda艅sk oferta pracy Prokuratura Regionalna w Gda艅sku
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: 2聽500 - 3聽400 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Prowadzenie sekretariatu Dyrektora Finansowo-Administracyjnego. Prowadzenie spraw nieruchomo艣ci obszaru regionu gda艅skiego. Sporz膮dzanie raport贸w. Prowadzenie spraw zw. z gospodark膮 transportow膮. Prowadzenie rejestru RWA. Obs艂uga bie偶膮cej korespondencji Wydzia艂u.
Data publikacji: 2019-07-22
Lokalizacja: Gda艅sk (pomorskie)
Pracodawca: Prokuratura Regionalna w Gda艅sku
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Wa艂y Jagiello艅skie 38, 80-853 Gda艅sk, powiat: m. Gda艅sk, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Prowadzenie sekretariatu Dyrektora Finansowo-Administracyjnego. Prowadzenie spraw nieruchomo艣ci obszaru regionu gda艅skiego. Sporz膮dzanie raport贸w. Prowadzenie spraw zw. z gospodark膮 transportow膮. Prowadzenie rejestru RWA. Obs艂uga bie偶膮cej korespondencji Wydzia艂u.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽500 - 3聽400 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gda艅sk
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gda艅sk
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Gda艅sk
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽500 - 3聽400 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 12.08.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga programu: Pakiet MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Prokuratura Regionalna w Gda艅sku
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Gda艅ski Urz膮d Pracy
Adres pracodawcy:
Wa艂y Jagiello艅skie 38, 80-853 Gda艅sk, powiat: m. Gda艅sk, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne nalezy sk艂ada膰 do dnia 02.08.2019 r.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gda艅sk
Gmina pracodawcy: Gda艅sk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gda艅sk
Ulica pracodawcy: Wa艂y Jagiello艅skie
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zg艂oszona przez: Gda艅ski Urz膮d Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data dodania oferty pracy: 22.07.2019
Oferta pracy wa偶na do: 02.08.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 22.07.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?844ae8a8fdff281efac9e6a8c4784054
Podobne oferty pracy
Obs艂uga telefoniczna i mailowa klient贸w. Wykonywanie zada艅 wed艂ug standard贸w biura podr贸偶y (wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podr贸偶y,zmiana godzin, danych osobowych).Wsp贸艂praca z innymi zespo艂ami.
WNS Global Services (UK) Ltd. - 2018-07-06 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie z wykonywanym stanowiskiem. Strzy偶enie damskie, m臋skie, koloryzacja.
Mirek Adam SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY "VISAGE" - 2019-06-04 - B臋dzin (艣l膮skie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie pocz膮tkowego b膮d藕 istniej膮cego oceny ryzyka klienta i upewnienie si臋, 偶e prawid艂owe procedury due diligence s膮 przeprowadzone,Upewnienie si臋, 偶e wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD s膮 w zgodzie z obowi膮zuj膮cymi procedurami,Przeprowadzenie przegl膮du struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przegl膮d贸w rozszerzonego CDD,Odpowiedzialno艣膰 za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Dzia艂ania zmierzaj膮ce ku doskonaleniu obowi膮zuj膮cych proces贸w,Aktywna eskalacja ka偶dych problem贸w, kt贸re mog艂yby negatywnie wp艂yn膮膰 na stosunki z klientami i przyczyni膰 si臋 do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialno艣膰 za czasow膮 identyfikacj臋 ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
zapewnienie klientom doradztwa - profesjonalnej opieki, obs艂uga urz膮dze艅 solaryjnych, kompleksowa obs艂uga klient贸w zwi膮zana z opalaniem cia艂a
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Busko-Zdr贸j (艣wi臋tokrzyskie)
kontrola przestrzegania i stosowania przepis贸w prawa budowlanego na terenie powiatu ostrowskiego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Ostrowi Mazowieckiej - 2019-08-26 - Ostr贸w Mazowiecka (mazowieckie)
G艂贸wne obowi膮zki:prowadzenie ewidencji pomocniczej korespondencji wchodz膮cej do Wydzia艂u, w celu zapewnienia prawid艂owego obiegu dokument贸w;wysy艂anie, odbieranie i ewidencjonowanie telegram贸w przychodz膮cych oraz wychodz膮cych z Wydzia艂u, w celu zapewnienia terminowo艣ci realizowanych zada艅 Wydzia艂u oraz zapewnienia w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w;archiwizowanie dokument贸w gromadzonych w wydziale, w celu terminowego przekazywania dokument贸w do archiwum;wprowadzanie oraz bie偶膮ce uzupe艂nianie danych osobowych i nieobecno艣ci w s艂u偶bie oraz pracy do ewidencji komputerowej, w celu zapewnienia i dostarczenia aktualnych danych w przedmiotowej sprawie;techniczne opracowywanie oraz wykonywanie dokument贸w kadrowych, w celu zapewnienia w艂a艣ciwej realizacji zada艅 Wydzia艂u.Warunki pracy: warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30;miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje si臋 na parterze;mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi.Wykszta艂cenie: 艣rednie.Wymagania niezb臋dne:posiadanie wiedzy z zakresu przepis贸w prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych;umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera i aplikacji biurowych;terminowo艣膰, dok艂adno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole;komunikatywno艣膰;systematyczno艣膰;posiadanie min. 3 miesi臋cy do艣wiadczenia zawodowego w pracy biurowej;pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych wymaganych obowi膮zuj膮cymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wy艂onionego w procesie rekrutacji lub posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe:wykszta艂cenie 艣rednie administracyjne;posiadanie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych;posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego;posiadanie min. 6 miesi臋cy do艣wiadczenia zawodowego w pracy w kadrach.
艢l膮sko-Ma艂opolski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej - 2016-07-08 - Racib贸rz (艣l膮skie)
obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - P艂o艅sk (mazowieckie)
G艂贸wne obowi膮zki:- wykonywanie zada艅 nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorz膮du terytorialnego w zakresie przyznawania i wyp艂acania 艣wiadcze艅 rodzinnych, zasi艂k贸w dla opiekun贸w, 艣wiadcze艅 z funduszu alimentacyjnego,- wykonywanie zada艅 nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorz膮du terytorialnego w zakresie przyznawania i wyp艂acania 艣wiadcze艅 wychowawczych oraz 艣wiadcze艅 ,,Dobry Start,- analizowanie, weryfikowanie oraz scalanie na poziomie wojew贸dztwa sprawozdania rzeczowo-finansowego, sporz膮dzonego przez jednostki samorz膮du terytorialnego z zada艅 z zakresu administracji rz膮dowej,- wykonywanie zada艅 nadzorczo-kontrolnych w zakresie wydatkowania pozosta艂ych dotacji przekazanych z bud偶etu pa艅stwa lub 艣rodk贸w Funduszu Pracy,- udzielanie na wniosek jednostek samorz膮du terytorialnego oraz indywidualnych klient贸w interpretacji przepis贸w prawa w zakresie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 rodzinnych, zasi艂k贸w dla opiekun贸w, 艣wiadcze艅 z funduszu alimentacyjnego, 艣wiadcze艅 wychowawczych,- sporz膮dzanie projekt贸w decyzji administracyjnych okre艣laj膮cych zaleg艂o艣ci z tytu艂u dotacji z bud偶etu pa艅stwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶bowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2019-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-przyjmowanie towar贸w-sprzeda偶 napoj贸w,kawy,herbaty,deser贸w
Centrum Rehabilitacyjno-Rekreacyjne "Dobry Brat" s. c. Tomasz Konowalski, Mariusz Markowski, Krystyna Konowalska - 2016-05-24 - Osiek (pomorskie)
Udzielanie pomocy osobom bezrobotnym i poszukuj膮cym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia. Pozyskanie ofert pracy, rejestracja ofert, udzielanie pracodawcy informacji o kandydatach do pracy.
MA艁OPOLSKA WOJEW脫DZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFC脫W PRACY - 2017-08-01 - Skawina (ma艂opolskie)
- wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z postanowieniami przepis贸w ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachograf贸w cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodno艣ci i nadzoru rynku, - udzia艂 w czynno艣ciach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepis贸w ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewn臋trznego i udzia艂 w przeprowadzaniu kontroli wewn臋trznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materia艂贸w dotycz膮cych zada艅 realizowanych przez Urz膮d, - przygotowywanie materia艂贸w do projekt贸w dokument贸w zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Urz臋du, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarz膮dzania, - aktualizacja dokument贸w systemu zarz膮dzania. Oferta diostepna w sali E. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 71 358 02 20.
Okr臋gowy Urz膮d Miar Wroc艂aw - 2018-08-06 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
-
TERMOPLUS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-03-14 - Trzebiat贸w (zachodniopomorskie)
kierowanie autem dostawczym do 3,5 tony po UE i przewo偶enie 艂adunku
LUGO EXPRESS 艁UKASZ GOS艁AWSKI - 2019-07-26 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
nauczanie w szkole podstawowej
Szko艂a Podstawowa w Wicku - 2018-11-19 - Wicko (pomorskie)
jw.
Nadwi艣la艅ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w Warszawie - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Przedmiarowanie i kosztorysowanie planowanych i realizowanych zada艅 inwestycyjnych i remontowych; wsp贸艂uczestniczenie w rozliczaniu wykonanych prac remontowych; wsp贸艂uczestniczenie w opracowywaniu tre艣ci um贸w i zlece艅 dotycz膮cych realizacji zada艅 inwestycyjnych i remontowych przez podmioty zewn臋trzne; wsp贸艂uczestniczenie w prowadzeniu gospodarki materia艂ami i wyposa偶eniem niezb臋dnym do realizacji zada艅 zwi膮zanych z konserwacj膮 i naprawami budynk贸w, obiekt贸w oraz wyposa偶enia; prowadzenie dokumentacji technicznej sieci i urz膮dze艅 grzewczych; prowadzenie dokumentacji technicznej sieci i urz膮dze艅 wodno-kanalizacyjnych; prowadzenie dokumentacji technicznej sieci i urz膮dze艅 elektrycznych; wsp贸艂uczestniczenie z zapewnieniu realizacji us艂ug zwi膮zanych z konserwacj膮 i naprawami sieci i urz膮dze艅 wodno-kanalizacyjnych, grzewczych i elektrycznych Szko艂y w zakresie przekraczaj膮cym mo偶liwo艣ci pracownik贸w Szko艂y. - Wynagrodzenie: 2080 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy od 01.10.2017-31.12.2017r. z mo偶liwo艣ci膮 kontynuowania zatrudnienia. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie i co najmniej 4-letni sta偶 pracy. Preferowane wykszta艂cenie techniczne o profilu budowlanym. Wymagana umiej臋tno艣膰 obs艂uga programu kosztorysowego NORMA. Wymagana umiej臋tno艣膰 obs艂ugi edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego pakietu biurowego MsOffice. Preferowane posiadanie uprawnie艅 do zajmowania si臋 eksploatacj膮 urz膮dze艅, instalacji i sieci na stanowisku dozoru.
SZKO艁A POLICJI W KATOWICACH - 2017-08-24 - Katowice (艣l膮skie)
wykonywanie instalacji kanalizacji sanitarnej i technologicznej podposadzkowej, monta偶 instalacji sanitarnych, kanalizacyjnych , wodnych, wymiana izolacji, Wykonywanie instalacji kanalizacji deszczowej, Wykonywanie instalacji wody hydrantowej, instalacji wodoci膮gowej w budynkach mieszkalnych oraz us艂ugowych
PU WANAD - 2018-07-20 - Legnica (dolno艣l膮skie)
- Przyjmowanie, liczenie dostaw towar贸w od dostawc贸w do magazynu sklepu internetowego; - Pakowanie pojedynczych sztuk odzie偶y damskiej w folii; - Uk艂adanie zapakowanych sztuk odzie偶y w wyznaczone miejsca w magazynie.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Mrok贸w (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywa膰 zadania wsparcia L2 dla kilku klastr贸w w wielu lokalizacjach na 艣wiecie (USA, Europa, Azja). Zbadanie nowych lub istniej膮cych incydent贸w. Nawi膮za膰 wsp贸艂prac臋 z programistami i mened偶erami produktu w sprawie dzia艂a艅 koryguj膮cych lub wykonalnych obej艣膰 w celu rozwi膮zania incydent贸w. Gwarantowa膰, 偶e incydenty klient贸w otrzymuj膮 reakcje i aktywno艣膰. Oceni膰 i ustali膰 priorytety incydent贸w klienta. Automatyzowa膰 rutynowe zadania pomocy technicznej, monitorowa膰 dost臋pno艣膰 systemu i dost臋pno艣膰 aplikacji oraz informacji o wydajno艣ci.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na tym stanowisku b臋dzie nale偶a艂o mi臋dzy innymi: prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z opracowaniem i realizacj膮 plan贸w remont贸w i inwestycji; proponowanie i planowanie remont贸w budynk贸w komunalnych i obiekt贸w terenowych, w oparciu o wnioski jednostek terenowych i przegl膮dy techniczne, z uwzgl臋dnieniem mo偶liwo艣ci wynikaj膮cych z planu finansowego ZGN; prowadzenie sprawozdawczo艣ci i korespondencji w sprawach jw.; wsp贸艂dzia艂anie z innymi dzia艂ami ZGN; wsp贸艂dzia艂anie z DOM w prowadzonej tematyce; wsp贸艂praca wewn膮trz dzia艂u i odnotowywanie prowadzonej korespondencji w dzienniku Dzia艂u TP, a tak偶e gromadzenie i archiwizowanie prowadzonej korespondencji; rozwi膮zywanie spraw zadekretowanych przez prze艂o偶onych; przygotowywanie materia艂贸w oraz odpowiadanie na bie偶膮c膮 korespondencj臋; bie偶膮ce 艣ledzenie i wprowadzanie do stosowania przepis贸w oraz zarz膮dze艅 zwi膮zanych z procedur膮 zlece艅 oraz realizacji i planowanych remont贸w; uczestnictwo w seminariach i szkoleniach zawodowych. Wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onych w zakresie prac zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 ZGN Mokot贸w. Wymagania niezb臋dne: obywatelstwo polskie (o stanowisko mog膮 ubiega膰 si臋 r贸wnie偶 osoby nie posiadaj膮ce obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz膮dowych Dz. U. z 2018 r., poz. 1260); pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych; niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwa skarbowe; wykszta艂cenie 艣rednie; sta偶 pracy minimum 4 lata w przypadku os贸b ze 艣rednim wykszta艂ceniem, sta偶 pracy minimum 2 lata w przypadku os贸b z wy偶szym wykszta艂ceniem; znajomo艣膰 regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o ochronie praw lokator贸w, Ustawa o w艂asno艣ci lokali, Kodeks cywilny, Kodeks post臋powania administracyjnego, rozporz膮dzenia pochodne do w/w ustaw; bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird.
ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy - 2019-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
Ksi臋gowanie dochod贸w jednostki i organu.
Urz膮d Miejski w Halinowie - 2016-10-11 - Halin贸w (mazowieckie)
1. Wykonywanie zada艅 organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikaj膮cych zprzepis贸w ustawy:- prawo geodezyjne i kartograficznego,o infrastrukturze informacji przestrzennej, w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego,o gospodarce nieruchomo艣ciami dotycz膮cymi przeprowadzania powszechnej taksacji nieruchomo艣ci i ustalaniem warto艣ci katastralnej nieruchomo艣ci na podstawie dost臋pnych dokument贸w i informacji, opiniowanie projekt贸w podzia艂u nieruchomo艣ci stanowi膮cych w艂asno艣膰 Skarbu Pa艅stwa dokonywanego z urz臋du oraz opiniowanie projekt贸w podzia艂u nieruchomo艣ci stanowi膮cej w艂asno艣膰 Powiatu P艂ockiego,- o ujawnianiu w ksi臋gach wieczystych prawa w艂asno艣ci nieruchomo艣ci Skarbu Pa艅stwaoraz jednostek samorz膮du terytorialnego, a w szczeg贸lno艣ci zwi膮zanymiz prowadzeniem Punktu Konsultacyjno-Informacyjnego.2. Wykonywania zada艅 organu administracji publicznej dotycz膮cych scalania i wymiany grunt贸w.3. Realizacja zasad i trybu post臋powania przy wydawaniu decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej - wynikaj膮cych z zarz膮dze艅 Starosty P艂ockiego.4. Na stanowisku pracy wiod膮cym zadaniem b臋dzie:a) prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych z zakresu ewidencji grunt贸w i budynk贸w, gleboznawczej klasyfikacji grunt贸w, scalania i wymiany grunt贸w,b) wprowadzanie zmian do bazy danych ewidencji grunt贸w i budynk贸w oraz rejestru warto艣ci i cen,c) sporz膮dzanie wypis贸w i wyrys贸w z mapy ewidencyjnej.Praca w siedzibie Urz臋du oraz dokonywanie wizji terenowych na obszarze powiatu p艂ockiego. Stanowisko pracy zwi膮zane z prac膮 przy komputerze powy偶ej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy na III pi臋trze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do w贸zk贸w inwalidzkich. Budynek wyposa偶ony w platform臋 do przemieszczania os贸b niepe艂nosprawnych. Ci膮gi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szeroko艣ci, natomiast drzwi do pomieszcze艅 uniemo偶liwiaj膮 poruszanie si臋 w贸zkiem inwalidzkim. W budynku znajduje si臋 winda oraz na II i IV pi臋trze toalety dostosowane do w贸zk贸w inwalidzkich.
Starostwo Powiatowe w P艂ocku - 2019-05-16 - P艂ock (mazowieckie)
Wsparcie klient贸w w j臋zyku angielskim (telefon praz poprzez komunikatory internetowe) w zakresie dzia艂ania oraz ewentualnych b艂臋d贸w w dzia艂aniu aplikacji internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Obs艂uga kasowa i bezgot贸wkowa klient贸w , informowanie klient贸w o pe艂nej ofercie Banku, pozyskiwanie nowych klient贸w, rozwijanie relacji z aktualnymi Klientami, promowanie i sprzeda偶 podstawowych produkt贸w i us艂ug Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddzia艂 w Zgorzelcu - 2016-02-04 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
do uzgodnienia
Stowarzyszenie Rozwoju Wsi So艂onka SOLANKA - 2018-06-13 - So艂onka (podkarpackie)
Zadania: - wykonywanie pomiar贸w z zakresu obudowy g贸rniczej (w laboratorium jak i pod ziemi膮),- prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami PCA,- umiej臋tno艣膰 czytania i interpretacji norm oraz przepis贸w g贸rniczych- obs艂uga pakietu Office
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SP脫艁KA Z O.O. - 2019-01-11 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Obmywanie element贸w, szlifowanie, matowanie, oklejanie, polerowanie, pakowanie, przygotowanie do kolejnych etap贸w malowaniakontakt osobisty w dniu 13.05.2019r. godz. 14:00
LAKIERNICTWO SIERAKOWSCY SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2019-04-23 - Sierakowo (wielkopolskie)
1. Ustalanie zakresu remont贸w i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwi膮za艅, jako艣ci i poprawno艣ci wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych.4. Kontrola post臋pu w realizacji rob贸t w zakresie zgodno艣ci z przyj臋tym harmonogramem, bud偶etem zadaniowym.5. Ocena rob贸t w zakresie jako艣ci ich realizacji oraz zastosowanych materia艂贸w, zgodno艣ci z przyj臋t膮 dokumentacj膮 techniczn膮, kontraktem oraz obowi膮zuj膮cymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych rob贸t oraz usuni臋cia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urz膮dze艅, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i 艣rodk贸w niematerialnych w zakresie danej specjalno艣ci.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorys贸w10. Raportowanie.11. Nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 i terminowo艣ci膮 usuni臋cia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbior贸w jako艣ciowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Wsp贸艂praca z wykonawcami rob贸t budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowi膮zki zwi膮zane z powierzonymi zadaniami.16. Udzia艂 w posiedzeniach Komisji Oceny Projekt贸w Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektant贸w ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materia艂贸w i dokument贸w formalno - prawnych, celem umo偶liwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2017-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Lutocin (mazowieckie)