INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Łódź oferta pracy MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW w ŁODZI
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne, przygotowywanie przedmiotu zamówienia publicznego oraz dokumentacji i prowadzenie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami- przygotowywanie umów na dostawy, usługi i roboty budowlane, wynikających z przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne- bieżące prowadzenie spraw związanych z pracami działu administracyjno-technicznego- współpraca z radami osiedli w zakresie wykorzystywania przyznanych środków finansowych- przygotowywanie wniosków, koordynowanie, realizowanie, sporządzanie sprawozdań, programów dofinansowujących działalność Miejskiego Zespołu Żłobków
Data publikacji: 2020-04-24
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW w ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zachodnia 55A, 91-063 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne, przygotowywanie przedmiotu zamówienia publicznego oraz dokumentacji i prowadzenie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami- przygotowywanie umów na dostawy, usługi i roboty budowlane, wynikających z przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne- bieżące prowadzenie spraw związanych z pracami działu administracyjno-technicznego- współpraca z radami osiedli w zakresie wykorzystywania przyznanych środków finansowych- przygotowywanie wniosków, koordynowanie, realizowanie, sporządzanie sprawozdań, programów dofinansowujących działalność Miejskiego Zespołu Żłobków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki premie +dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, brak, kierunek: administracja, ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: administracja, ekonomia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie zawodowe związane między innymi ze stosowaniem przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w praktyce- dokładność, sumienność, umiejętność analizy i syntezy informacji- umiejętność sprawnej i samodzielnej pracy
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW w ŁODZI
danePracodawcy_nip: 7251007279
danePracodawcy_regon: 004351765
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Zachodnia 55A, 91-063 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Zachodnia
Numer budynku pracodawcy: 55A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.04.2020
Oferta pracy ważna do: 23.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f4605d02e4c12d61713e026ca08a0d1
Podobne oferty pracy
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2018-07-02 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ofert do przetargów na roboty budowlane
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDREM" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2017-01-19 - Ruda Śląska (śląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń, opłat parkingowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
- ocena ogłoszonych konkursów w ramach projektów unijnych pod kątem ich przydatności dla Rodzinnych Ogrodów Działkowych,- promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych,- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,- analiza możliwości finansowania projektów, weryfikacja terminów i rodzajów naborów wniosków,- obsługa projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów,- prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Małopolski - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE POTRAW I NAPOJÓW KUCHNI INDYJSKIEJ; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWYWANIA POTRAW I NAPOJÓW KUCHNI INDYJSKIEJ, 2-5 LAT DOŚWIADCZENIA W PRACY NA STANOWISKU KUCHARZ KUCHNI INDYJSKIEJ, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I HINDI;
KATHMANDU SPÓŁKA CYWILNA JOLANTA GRABARZ ILONA GRABARZ - 2016-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z zawodem
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna - 2017-07-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
prowadzenie samochodów ciężarowych
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Zawiercie (śląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-05-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wykonywanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie specyfikacji technicznych, udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnych, udział w przeglądach technicznych budynków i budowli, prowadzenie teczek obiektów budowlanych, rozliczanie pracy konserwatorów, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-10-03 - Jastrzębie (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Praca polegająca na pomocy przy produkcji folii, odbieraniu produktów gotowych oraz przygotowywaniu ich do wydania na zewnątrz. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
FOLPAK - SPÓŁKA CYWILNA A. WISZOWATY, Ł. POKUSA - 2017-01-23 - Jaworze (śląskie)
WARUNKI PRACY1. Praca w terenie (kontrole obiektów i budów)2. Stres związany z kontrolą zewnętrzną3. Stres związany z reprezentowaniem Inspektoratu na zewnątrz (Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego wGdańsku, Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, Urząd Miejski w Słupsku, sąd, prokuratura,policja, media)4. Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych (inwestorów)5. Wymóg rozwoju wiedzy zawodowej potrzebnej do wykonywania pracy wiąże się z wyjazdami służbowymi6. Stres związany z przestrzeganiem określonych przepisami terminów dot. wykonywanych zadań7. Stres związany z częstym dostosowywaniem planów i organizacji pracy do zmieniających się okoliczności8. Stres związany z udzielaniem wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi na trudne pytania, krytyke9. Dwie windy osobowe - nie zatrzymują się na I piętrze10. Toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się tylko na parterze11. Samochód służbowy do wyjazdów w teren nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych12. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie13. Zagrożenie korupcjąZAKRES ZADAŃKontrolowanie i przeprowadzanie postępowań administracyjno-wyjaśniająco-dowodowych w celu rozstrzygnięciadecyzyjnego sprawyKontrolowanie budów wg planu i sprawdzanie dokumentów stanowiących podstawę do wykonywania robót orazsprawdzanie zgodności prowadzonych robót z decyzją pozwolenia na budowę w celu stosowania i przestrzeganiaobowiązujących przepisówKontrolowanie obiektów użytkowanych w celu sprawdzenia właścicieli z wywiązywania się z obowiązków nałożonychprzepisami w zakresie utrzymania i użytkowania obiektówNakładanie aktem prawnym kar z tytułu nielegalnego użytkowania obiektu lub stwierdzonych nieprawidłowości wtrakcie obowiązkowych kontroli budowy (obiektu budowlanego) oraz opłat legalizacyjnych z tytułu popełnionejsamowoli budowlanej, w celu przymuszenia do działań zgodnych z prawem i doprowadzenia budów do stanuzgodnego z prawemProwadzenie egzekucji administracyjnych, w celu wyegzekwowania obowiązków wynikających ostatecznych decyzjiadministracyjnychUstalanie zakresu niezbędnych czynności i sporządzanie stosownej dokumentacji stanu po katastrofie budowlanej namiejscu katastrofy w celu likwidacji zagrożenia bezpieczeństwa ludzi, mienia i wyjaśnienia jej przyczyn zgodnie zproceduramiProwadzenie prewencyjnych i doraźnych kontroli w celu zapobieżenia zagrożeniu bezpieczeństwa ludzi orazudzielania odpowiedzi na skargi i wnioski składane przez obywateliWspółdziałanie z innymi organami, instytucjami oraz inspekcjami w celu uzyskania i wymiany informacji niezbędnychdo załatwienia prowadzonych spraw.Okres próbny 3 m-ce, z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 3000 zł - 3700 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej: bip.slupsk.gda.winb.gov.pl
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA SŁUPSKA - 2019-04-26 - Słupsk (pomorskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES ZADAŃ:- przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego artykułów przemysłowych, a w szczególności w zakresie jakości paliw stałych, - wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem inspekcyjnym i poinspekcyjnym,- sporządzanie informacji i sprawozdań, - prowadzenie samochodu służbowego.WARUNKI PRACY:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Przeprowadzanie kontroli w terenie, w tym kontroli paliw stałych. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. Ponadto samochód wykorzystywany do pracy w terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osoby niepełnosprawne. Co oferujemy naszym pracownikom? rozwój umiejętności poprzez współpracę z doświadczoną kadrą pracowniczą; dogodną lokalizację w centrum Bydgoszczy; możliwość rozwoju zawodowego; stabilne zatrudnienie ; możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie; donansowania do wypoczynku z ZFŚŚ.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2019-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1) Nadzór i kontrola nad stanem ilościowym i technicznym dróg publicznych oraz dróg wewnętrznych będących w zarządzie ZIM zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Słupska;2) Ustalanie zakresu rzeczowo-finansowych niezbędnych prac utrzymaniowych i remontowych dróg, ich zlecania, nadzorowanie i odbiór techniczny;3) Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych wykonanych prac oraz zgodności faktur z zatwierdzonymi kosztorysami;4) Przygotowywanie zleceń, nadzorowanie i odbiór robót w zakresie utrzymania dróg w granicach administarcyjnych miasta;5) Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniach inwestycyjnych obsługiwanych przez ZIM w zakresie robót drogowych.Nabór dotyczy zatrudnienia : na czas określony 6 - miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wymiar etatu: pełny lub niepełny. Godz. pracy 7.30-15.30.
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2019-01-17 - Słupsk (pomorskie)
j.w
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej określonych ustawą z dnia 29.01.2004r. o Inspekcji WeterynaryjnejWARUNKI PRACY:Jedna zmiana pn-pt 7-15Miejsce pracy: siedziba Inspektoratu oraz w terenie (powiat elbląski oraz gmina Miasto Elbląg)Wynagrodzenie od 3000 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczeniaWyjazdy służbowe i szkoleniowe.Narzędzia pracy: komputer, urządzenia pomiarowe. Praca w terenie - wyjazdy samochodem służbowym. Budynek jednopiętrowy bez podjazdu dla niepełnosprawnych i windy. Brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy. Za wieloletnią pracę członek korpusu służby cywilnej otrzymuje nagrodę jubileuszową. Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka".Pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników i jego dzieci, dopłaty do kolonii i obozów, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach - zapomogi), dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogo-Pożyczkowej możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu - 2019-12-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Konserwacja i naprawa instalacji ciepłej i zimnej wody, kanalizacji, c.o. będących częścia wspólną budynku.
Powszechna Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przymorze" - 2020-02-14 - Gdańsk (pomorskie)
- obsługa płatności bezpośrednich i mechanizmów Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich w zakresie przyjmowania, kontrolowania oraz rejestrowania wniosków w tym wniosków o przyznanie renty strukturalnej i rolnośrodowiskowych, - obsługa wniosku o wpis do ewidencji producentów w zakresie wprowadzania danych do systemu informatycznego oraz kontrolowania jego zgodności i kompletności,- sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich,- realizacja czynności z zakresu instrumentów Kodeksu Postępowania Administracyjnego zgodnie z procedurami.
AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie pracy linii produkcyjne, dokonywanie bieżących napraw, usuwanie usterek, kontrola i konserwacja maszyn i urządzeń produkcyjnych, planowanie prac prewencyjnych i konserwacyjnych,nadzór techniczny nad zamówieniami części zamiennych maszyn,współpraca z kierownikami produkcji w zakresie minimalizacji przestojów maszyn,udział w projektach związanych z modyfikacją istniejących systemów, współpraca z pracownikami produkcji.
Clariant Poland sp. z. o. o. - 2017-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
- NAWIĄZYWANIE I ROZWIĄZYWANIE STOSUNKU PRACY,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH TAKICH JAK: urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, wypłaty nagród,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, PODATKOWEJ, ROZLICZEŃ Z ZUS I POKREWNYCH,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ Z ZAKRESU SZKOLEŃ PRACOWNICZYCH I STUDIÓW PODYPLOMOWYCH,
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2019-02-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
frezerowanie, szlifowanie i tłoczenie płaszczyzn, wykonywanie pomiarów warszatowych, zaznajomienie się z dokumentacją technologiczną obrabianych przedmiotów, rysunkiem wykonawczym i karta technologicznąj
SOBTRADE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Oddział w Ostrówku. - 2017-08-22 - Ostrówek (mazowieckie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Żywiec (śląskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-26 - Kartoszyno (pomorskie)
Obsługa firm w zakresie bhp i ppoż w ramach mowy firmy HASPE na terenie miasta. Praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie i udział w konstruowaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych.2. Zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowanych lub modernizowanych i remontowanych obiektów budowlanych.3. Opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów, szacowanie wartości zamówienia oraz innych niezbędnych dokumentów dotyczących przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień.4. Załatwianie spraw technicznych i formalnych inwestycji i remontów w fazie przygotowania oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektów.5. Nadzór nad realizowanymi zadaniami w nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektach budowlanych, ich zgodności rzeczowej, finansowej i terminowej z planami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną.6. Udział w organizacji i odbiorach oraz przekazywaniu do użytku obiektów.7. Merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokumentów odbiorowych.8. Udział w okresowych kontrolach stanu technicznego obiektów.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
pracownik do obsługi maszyn stolarskich
Wytwórnia Szachów Adam Gniadek - 2019-04-08 - Tarnów (małopolskie)
Przeprowadzanie okresowych i doraźnych pomiarów eksploatacyjnych wchodzących w zakres oceny skuteczności ochrony przeciwpożarowej urządzeń elektrycznych: przeprowadzanie badań rezystancji izolacji elektrycznej: wykonywanie rewizji szczegółowych instalacji odgromowych oraz badania elektronarzędzi: realizowanie czynności pomiarowych, rewizji instalacji oraz badań instalacji, urządzeń i elektronarzędzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami prawa.
Jednostka Wojskowa Łask nr 1158 - 2016-01-14 - Łask (łódzkie)
Pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Grodków (opolskie)