INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ I PRAWNYCH Płock oferta pracy WODOCIĄGI PŁOCKIE Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ I PRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowywanie i prowadzenie zleconych postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu oraz ogłoszeń o udzieleniu zamówienia, prowadzenie dokumentacji postępowań:- Weryfikowanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym;- Prowadzenie korespondencji w zakresie obszaru Jednostka Realizująca Projekt;- Stałe zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawodawczymi z zakresu zamówień publicznych oraz bieżącym orzecznictwem dotyczącym tej materii;- Inne zadania, jakie mogą być powierzone przez przełożonego.
Data publikacji: 2019-03-11
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: WODOCIĄGI PŁOCKIE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Harcerza Antolka Gradowskiego 11/204, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie i prowadzenie zleconych postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu oraz ogłoszeń o udzieleniu zamówienia, prowadzenie dokumentacji postępowań:- Weryfikowanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym;- Prowadzenie korespondencji w zakresie obszaru Jednostka Realizująca Projekt;- Stałe zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawodawczymi z zakresu zamówień publicznych oraz bieżącym orzecznictwem dotyczącym tej materii;- Inne zadania, jakie mogą być powierzone przez przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ I PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2019
Data zakończenia pracy: 10.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych);- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;- Znajomość regulacji prawnych w zakresie zamówień publicznych, w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do tej ustawy;- Umiejętność sporządzania formalnych pism w procedurze prowadzenia zamówień publicznych;- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;- Terminowość, profesjonalizm, sumienność, staranność i bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista;- Umiejętność pracy w zespole, otwartość, komunikatywność oraz uporządkowane podejście do wypełniania obowiązków;- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: WODOCIĄGI PŁOCKIE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Harcerza Antolka Gradowskiego 11/204, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Harcerza Antolka Gradowskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: pobór i uzdatnianie wody, gospodarka komunalna.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 11.03.2019
Oferta pracy ważna do: 10.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Usługi w charakterze kosmetyczki.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Skorzewo (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Kraków (małopolskie)
Obsługa programu sprzedażowego Subiekt, przyjmowanie zamówień, obsługa biura handlowego. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
HASIO Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przygotowanie wlasnego stanowiska pracy, a także stanowiska pracy lekarza stomatologa, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, dbałość o porządek i zabezpieczenie stanowiska pracy, prowadzenie ewidencji udzielonych świadczeń zdrowotnych, dbałość o aparaturę, sprzęt medyczny, dbałość o efektywne wykorzystanie czasu pracy i umiejętności zawodowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kalisz (wielkopolskie)
Sprzątanie obiektu handlowego na terenie Stalowej Woli w godzinach 6 - 22.
PAKAR SERVICE Sp. z o.o. - 2017-02-28 - Kielce (świętokrzyskie)
Wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
-opracowywanie dokumentów BHP,-prowadzenie szkoleń w zakresie BHP,-przygotowywanie okresowych analiz,-ustalanie okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji powypadkowej.
"PIEPRZYK FAMILY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Rawicz (wielkopolskie)
Prace budowlane wewnątrz i na zewnątrz budynku I zmiana 07.00 - 15.00 Praca na terenie Elbląga Wynagrodzenie od 2000 zł brutto.
BUD-MAR Usługi Ogólnobudowlane Mariusz Soboń - 2017-10-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
doświadczenie na ww stanowisku,
STANISŁAW BETKA -"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANO- MONTAŻOWYCH" - 2018-06-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca na stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)
dostarczanie przesyłek
Miltrans Katarzyna Milewska - 2016-04-18 - Katowice (śląskie)
1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2017-01-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Pomocniczy robotnik konserwacji terenów zieleni
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Krzęcin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie i sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-06-27 - Gdynia (pomorskie)
przygotowanie dokumentacji, nadzór BHP, szkolenia
GRUPROFIL Wiesława Cybulska - 2016-12-29 - Kosów Lacki (mazowieckie)
wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierzat oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,prowadzenie sprawozdawczości.
Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Chełmie - 2018-01-04 - Chełm (lubelskie)
Uzgadnianie praw wstępu na nieruchomości z właścicielami prywatnymi i organami administracji publicznej. Szacowanie szkód poprojektowych na terenie Lubaczowa i pow. lubaczowskiego.
GEOFIZYKA TORUŃ SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-17 - Lubaczów (podkarpackie)
sporządzanie dokumentacji nadzorowania zakładów, doradztwo w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Mszanka (małopolskie)
Projektowanie materiałów graficznych (głównie w zakresie wzornictwa produktowego), obróbka techniczna zdjęć produktowych wraz z ich wykonywaniem, wykonywanie filmów techniką cyfrową, tworzenie graficzne instrukcji obsługi, tworzenie aranżacji wnętrz, projektowanie i obsługa stron internetowych www wraz z aplikacjami mobilnymi.
Design sp. z o.o. - 2017-08-14 - Głuchołazy (opolskie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:układanie cegieł, pustaków na zaprawie; wykonywanie ścian nośnych i działowych pełnych i z otworami; kontrolowanie stawiania muru w pionie i w poziomie, wykonywanie zbrojeń, mocowanie ościeżnic drzwiowych i okiennych, wykonywanie przewodów kominowych i wentylacyjnych,; odczytywanie projektu
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie konstrukcji, spawanie.
SORMET Konstrukcje i Urzadzenia Ryszard Sokołowski - 2018-03-14 - Sitaniec (lubelskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
windykowanie należności poprzez uruchamianie procedur przewidzianych prawem. analiza należności, obsługa interesantów itp.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie - 2016-01-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
prace ogólnobudowlane
ZAKŁAD MURARSKI HENRYK KOWALCZYK - 2017-04-10 - Chodecz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie budowy pod względem BHP, szkolenia i usługi BHP na terenie Świdnicy i Dzierżoniowa
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński - 2018-07-31 - Świdnica (dolnośląskie)
praca na frezarkach CNC ze sterownikiem FANUC oraz SINUMERIK, ustawienie parametrów i nadzorowanie pracy maszyny, samodzielnośc w pracy przy detalach o niskim stopniu skomplikowania, samokontrola jakosći wykonanych elementów.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Hanlowo-Usługowe "Żurmet" - 2018-06-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Kontrola stanu bhp pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp;sporządzanie okresowych analiz stanu bhp wraz z wnioskami dotyczącymi poprawy tego stanu; informowanie zwierzchnika o stwierdzonych zagrożeniach itd.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu - 2018-06-07 - Zamość (lubelskie)
obsługa klienta, dbanie o wystrój sklepu a także i wystawę sklepową, realizacja zamówień, przygotowanie materiału do obróbki, pakowanie towaru, wycena oraz metkowanie towaru przeznaczonego do sklepu, dbałość o jakość obsługi klienta, pakowanie towaru dla klienta, nadawanie przesyłek, odbieranie telefonów i przekazywanie informacji, dbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Tarnów (małopolskie)
Roboty przy stawianiu budowli w stanie surowym, remonty budynków przy użyciu narzędzi ręcznych pod wznoszenie fundamentów, podawanie materiałów przy stawianiu ścian i konstrukcji z cegieł, kamienia i innych mteriałów, załadunek i rozładunek materiałów budowlanych, nakładanie tynków, usuwanie gruzu posługiwanie się prostymi narzędziami
ZAMIROWSKI CONSTRUCTIONS Piotr Zamirowski - 2019-02-05 - Chwałowice (dolnośląskie)
Przewidywany zakres zadań do pracy na stanowisku:1) udzielanie informacji o strukturze organizacyjnej Sądu Okręgowego w Szczecinie, jegowłaściwości oraz lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, adresie stronyinternetowej, poczty elektronicznej, a także innych sądów, organów i urzędów centralnychoraz kierowanie do właściwych sal rozpraw,2) udzielanie informacji o stanie postępowania w sprawie na podstawie danych z sądowychsystemów informatycznych osobiście, drogą mailową oraz telefonicznie,3) udzielanie informacji o sposobach wszczęcia postępowania i podstawowych dokumentachskładanych do sądu przy wnoszeniu sprawy, kosztach sądowych, sposobie ubiegania sięo zwolnienie od kosztów sądowych, przesłankach ustanowienia obrońcy, adwokata lub radcyprawnego z urzędu, itp.,4) udzielanie pomocy świadkom i pokrzywdzonym podczas pobytu w sądzie między innymipoprzez informowanie, kierowanie do sal rozpraw, odprowadzanie do odpowiednichpomieszczeń, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych,5) kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych, jeżeli załatwienie ichw BOI nie będzie możliwe,6) udostępnianie informacji o lekarzach sądowych, biegłych sądowych, tłumaczach przysięgłych,mediatorach oraz instytucjach, których działalność wiąże się z ochroną praw człowieka,7) udostępnianie formularzy sądowych oraz wzorów pism sądowych,8) udostępnianie informacji o możliwości zakończenia sporu w drodze mediacjiw poszczególnych rodzajach spraw, zasadach i procedurze mediacji oraz sposobie kontaktuz mediatorem,9) wydawanie odpisów dokumentów na podstawie sądowych systemów informatycznych lub aktsądowych po ich otrzymaniu z właściwego wydziału. Wymagania:-odbyty staż pracy w sądzie lub prokuraturze zakończony złożonym egzaminem urzędniczym,-pełna zdolność do czynności prawnych,-wykształcenie minimum wyższe na poziomie studiów pierwszego stopnia,-znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność biegłego pisania oraz posługiwanie się sprzętem komputerowym w stopniu umożliwiającym samodzielnesporządzanie dokumentacji w formacie Word,-nieposzlakowana opinia,- brak prowadzonego postępowania o przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe,-niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Wymagania pożądane :-wysoka kultura osobista,-komunikatywność, operatywność, dokładność i dobra organizacja pracy,-umiejętność pracy w zespole,-odporność na stres,-znajomość sądowych systemów informatycznych,-wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne.Szczegóły oferty na stronie:https://szczecin.so.gov.pl/oferty-pracy,m,m2,168Praca w godzinach: 07:30-15:30Wysokość proponowanego wynagrodzenia:2.100,- złotych brutto + ewentualny dodatek za wysługę lat do maksymalnie 20% wynagrodzenia zasadniczego miesięcznie.Termin składania ofert: do dnia 02 listopada 2018 r.Wymagane dokumenty:podanie, oświadczenia stanowiące załącznik nr 1 i nr 2 do niniejszego ogłoszenia cv, kserokopia ukończenia studiów, kserokopia dokumentu potwierdzającego złożony egzamin urzędniczy, ewentualnie kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia).Miejsce składania ofert:Sąd Okręgowy w Szczecinie ul. Kaszubska 42 - Biuro Obsługi Interesanta lub za pośrednictwem operatora pocztowego (w przypadku przesłania oferty za pośrednictwem operatora pocztowego za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora).
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2018-10-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)