INSPEKTOR DS. TECHNICZNO - INWESTYCYJNYCH Iława oferta pracy Urząd Gminy Iława
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNO - INWESTYCYJNYCH
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Programowanie, nadzór i koordynowanie prac związanych z remontami, modernizacją,utrzymaniem obiektów budowlanych, dróg i urządzeń komunalnych stanowiących mienie gminne.
Data publikacji: 2019-12-02
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Iława
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Andersa 2A, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Programowanie, nadzór i koordynowanie prac związanych z remontami, modernizacją,utrzymaniem obiektów budowlanych, dróg i urządzeń komunalnych stanowiących mienie gminne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNO - INWESTYCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe( preferowane wyższe techniczne),b)3-letni staż pracy,c)posiadanie obywatelstwa polskiego,d)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e)umiejętność obsługi komputera(WINDOWS, Microsoft Office, Nero,.....),f)znajomość problematyki samorządowej,g)znajomość zagadnień z zakresu budownictwa, drogownictwa i spraw komunalnych.2.Wymagania dodatkowe:a)umiejętność pracy w zespole,b)odpowiedzialność,c)umiejętność organizowania stanowiska pracy,d)samodzielność,e)kreatywność.Szczegółowe informacje pod linkiem: http://bip.gmina-ilawa.pl/system/obj/6205_ogl._o_nab._na_wolne_stanow._pracy-insp.ds.tech.-inwest..pdf
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Iława
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Andersa 2A, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a)życiorys (CV),b)list motywacyjny,2c)kserokopie świadectw pracy,d)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,f)referencje,g)oryginał kwestionariusza osobowegodla osób ubiegających się o zatrudnienie,h)oświadczenie o niekaralności,i)oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,j)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Iława,14-200 Iława, ul.Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 8.00-15.15, lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na Inspektorads. techniczno-inwestycyjnych w Referacie TIZ w terminie do dnia 9 grudnia 2019rokuSzczegółowe informacje pod linkiem:http://bip.gmina-ilawa.pl/wakaty/7/65/Inspektora_ds__techniczno_-_inwestycyjnych/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Iława,14-200 Iława, ul.Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 8.00-15.15, lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na Inspektorads. techniczno-inwestycyjnych w Referacie TIZ w terminie do dnia 9 grudnia 2019roku.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Andersa
Numer budynku pracodawcy: 2A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2019
Data dodania oferty pracy: 02.12.2019
Oferta pracy ważna do: 09.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?76a7090308c8e557ebadf21d350fde46
Podobne oferty pracy
Nadzór nad ośrodkami szkolenia kierowców, wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami, wykonywanie środków karnych orzekanych przez sądy, wystawianie dowodów opłat komunikacyjnych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-09-09 - Płock (mazowieckie)
obsługa klientów, przyjmowanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Rokitki (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących prac inwestycyjno-remontowych.
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2018-09-24 - Sopot (pomorskie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inspektoratu: ustawa o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, pozostałe przepisy związane z działalnością Inspekcji. Zapoznanie się z zasadami dokonywania oceny jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z uwzględnieniem elementów szkolenie praktycznego. Weryfikacja dokumentacji, ocena prób, tworzenie dokumentacji kontrolnej, sprawozdawczość.
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdańsku z/s w Gdyni - 2017-05-24 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientówsprzedaż produktówraportowanie działańprowadzenie dokumentacji biurowejobsługa urzadzeń biurowychproste prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Bolechowo-Osiedle (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie samodzielnie lub w zespole planowych i doraźnych kontroli zewnętrznych organów rządowej administracji zespolonej w województwie, jednostek samorządu terytorialnego i innych podmiotów (m. in. tłumaczy przysięgłych),- prowadzenie samodzielnie lub w zespole planowych oraz doraźnych kontroli wewnętrznych,- realizowanie zadań nadzorczych w stosunku do Kuratorium Oświaty oraz prowadzenie współpracy z tą jednostką,- dokonywanie aktualizacji rocznego planu kontroli Wydziału i Urzędu oraz nadzorowanie jego wykonania,- udział w sporządzaniu sprawozdań z działalności kontrolnej Wydziału i Urzędu,- rejestrowanie upoważnień do kontroli w oparciu o elektroniczny system e-dok,- współdziałanie z organami kontroli państwowej (Najwyższa Izba Kontroli) i prokuratury oraz koordynowanie w Urzędzie spraw związanych z kontrolami zewnętrznymi prowadzonymi w Urzędzie.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Czynności wykonywane w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, praca w terenie (wyjazdy) związana z przeprowadzanymi kontrolami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to laptop, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Informacje nt. oferty pracy znajdują się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2019-06-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych 2. Kontrolowanie podstawowych parametrów życiowych mieszkanców 3. Wykonywanie zabiegów pielegniarskich i leczniczych, stosowanie kuracji przeciwzapalnej iprzeciwodleżynowej 4. Podawanie leków 5. Wykonywanie iniekcji dożylnych i domięśniowych na zlecenie lekarza.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Mielno (zachodniopomorskie)
sortowanie folii przemysłowych - surowce wtórne
e-group s.c - 2017-11-01 - Szprotawa (lubuskie)
Załadunek i rozładunek materiałów budowlanych.Obsługa wózkawidłowego. Praca na magazynie. dwie zmiany I. 07:00-15:00 II. 08:00-16:00
PPHU Merkury Sp. z o.o - 2017-05-17 - Opole (opolskie)
Składanie opakowań kartonowych, przebieranie nakrętek.
EWLIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-31 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)
1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki.3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności;4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki.5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych.6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi.7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
-ścinka drzew i wyrób drewna
Renata Suligowska Zakład Usług Leśnych - 2017-04-24 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie potraw kuchni tureckiej kebab
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
windykacja należności, wystawianie faktur sprzedaży w programie Rozrachunki firmy ProgMan oraz obsługa kasy fiskalnej, obsługa kasy zakładu zgodnie z obowiązującą w zakładzie instrukcją kasową, rejestrowanie, opisywanie i wprowadzanie do systemu Rozrachunki faktur zakupu, prowadzenie ewidencji śr. trwałych i wyposażenia.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca na I piętrze budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ustce przy ul. Grunwaldzkiej 35.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2016-03-08 - Ustka (pomorskie)
-
Delta Trans Transporte Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Świętochłowice (śląskie)
Zakres obowiązków - teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych, zaangażowanie, systematyczność, sprawna organizacja pracy własnej, zdolność szybkiego podejmowania decyzji, zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu.Zadania - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac.
SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - 2018-04-12 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
PROWADZENIE GOSPODARSTWA ROLNEGO.
AGROWIEC Remigiusz Weżgowiec - 2017-01-19 - Starczówek (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku w spółdzielni mieszkaniowej; prawo jazdy kat.B; znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: kontrola i obsługa mieszkańców; pomoc w koordynacji i nadzorze nad pracami dozorców i konserwatora, firm remontowych oraz w zarządzaniu podległymi wspólnotami mieszkaniowymi zgodnie z ustawą o spółdzielniach mieszkaniowych, w oparciu o prawo budowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KNUROWIANKA" - 2017-09-29 - Knurów (śląskie)
Obsługa, naprawa pojazdów
Firma MISIORNY S.C. Marzena Mieczysław Radosław Misiorny - 2018-03-15 - Leszno (wielkopolskie)
wykonywanie różnych czynności związanych z przygotowaniem i wstępną obróbką artykułów spożywczych, wydawanie posiłków, utrzymywanie w czystości naczyń
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Piaseczno (mazowieckie)
wykonywanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Piła (wielkopolskie)
realizacja zadań związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości.Godziny pracy 7-15:30
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2018-10-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
planowanie i zabezpieczanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów obiektów budowlanych w obsługiwanych nieruchomościach, przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie zadań konserwacyjno-remontowych
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-11-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Utrzymanie sprawnego funkcjonowania sieci komputerowej firmy.Obsługa techniczna stron www oraz skrzynek e-mail.Prace w zakresie grafiki komputerowej.Instalacje urządzeń, sprzętu komputerowego i oprogramowania.Elastyczne godziny pracy. Umowa o pracę lub umowa zlecenie.
Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowo - Transportowe Edmund Leś - 2019-03-26 - Brzesko (małopolskie)
Inspektor ds. administracyjnych. Przygotowywanie decyzji administracyjnych w systemie POMOST, wskazywanie braków i potrzeb w systemie POMOST. Umowa na czas zastępstwa.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu - 2018-01-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)