INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACJI I SPRAW SPOŁECZNYCH Kołobrzeg oferta pracy Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu

Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACJI I SPRAW SPOŁECZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Informacje nt. oferty pracy znajdują się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl

Data publikacji: 2019-06-10

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Informacje nt. oferty pracy znajdują się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACJI I SPRAW SPOŁECZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Przy wykształceniu wyższym 3 lata stażu pracy. Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.06.2019 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Organizacji i Spraw Społecznych".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 21.06.2019 r., Godziny : do godz. 14:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Kołobrzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg

Ulica pracodawcy: Plac Ratuszowy

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: samorząd

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 12.06.2019

Oferta pracy ważna do: 21.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4236d743835f12ee5ff51329bd0b8849

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

pomoc przy pilęgnacji i zakładanie zieleni
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Trzcianka (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Zabrze (śląskie)

INSPEKTOR KONSULTANT / SPECJALISTA KONSULTANT W SEKTORZE ELEKTROTECHNIKI W WYDZIALE PRAC NORMALIZACYJNCYCH (NR REFERENCYJNY: WZL.110.7.2019/SET) K/M - 3 500 - 3 600 PLN

Główne obowiązki: 1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych. 2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki. 3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności. 4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki. 5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych. 6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi. 7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

prace porządkowe, utrzymanie zieleni, drobne prace remontowe
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Jeżewo (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 200 PLN

Prowadzenie kontroli warunków praccy raz przestrzegania przepisó i zasad BHP
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Barcząca (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Prace porządkowe na terenie Gminy Janów
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Janów (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Praca w sklepie ogólnospożywczym. Wymagane doświadczenie. Miejsce pracy Rumia.
Sklep Ogólnospożywczy Wojciech Szews - 2017-09-18 - Rumia (pomorskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 2 000 PLN

- rozliczanie czasu pracy kilkudziesieciu pracowników,- tworzenie harmonogramów i list obecności,- czynności kadrowe od zatrudnienia do ustania zatrudnienia,- tworzenie umów cywilnoprawnych,- naliczanie wynagrodzeń do wypłat,- rozliczanie magazynu kawiarni (Gastro-Szef)- intenweryzacje, zamówienia, postępowania ofertowe.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o. (Sanatorium GÓRNIK) - 2016-03-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PAKOWACZ - MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Prace magazynowe oraz prace produkcyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Prudnik (opolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klienta i kasy fiskalnej,odbió towarów,wystawianie i przygotowywanie towarów do sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Zambrów (podlaskie)

INSPEKTOR - od 2 270 PLN

Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej;kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno budowlanych;kontrolowanie sprawności systemu alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaru lub innego miejscowego zagrożenia;szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników RON w zakresie ochrony przeciwpożarowej;udzielanie instruktaży dowódcom pododdziałów do szkolenia przeciwpożarowego podległego stanu osobowego;opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej;opracowywanie dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpożarowej;opracowywanie wykazów i zestawień należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznego;znajomość obiektów (terenów), pomieszczeń, urządzeń oraz przechowywanych materiałów pod względem ich zagrożenia pożarowego;sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym prac niebezpiecznych pod względem pożarowym.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)

INSPEKTOR WYDZIAŁU ORGANIZACYJNEGO-OFERTA KONKURSOWA - 2 000 - 3 500 PLN

zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy
GMINA TARNOWSKIE GÓRY - 2016-02-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - 3 800 - 4 200 PLN

Nadzorowanie robót hydrotechnicznych i ogólnobudowlanychzlecanych przez RZGW we Wrocławiu,Współpraca z projektantamioraz wykonawcami robót,Rozliczanie odebranych robót ,przygotowanie niezbędnych dokumentów do postepowańprzetargowych na prace budowlane, praca w godz.7-15
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2016-06-09 - Opole (opolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 500 PLN

utrzymywanie czystości na hali magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gostyń (wielkopolskie)

PRACOWNIK DO KONSERWACJI MASZYN - od 2 400 PLN

Czyszczenie i malowanie maszyn do obróbki skrawaniem-tokarki, frezarki.
PARTNER Kozłowska Magdalena - 2016-09-21 - Ponięcice (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 100 PLN

- Pozyskiwanie nowych kontrahentów z krajów arabskich. Praca na terenie całej Polski oraz w delegacjach zagranicznych. Sprzedaż produktów firmy; reprezentacja firmy na rynku i w kontaktach z klientami; monitoring rynku i zbieranie informacji na temat działań konkurencji. Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży; budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku; projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych; pozyskiwanie nowych klientów dla firmy; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; budowanie bazy klientów; realizowanie planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych; prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji; uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych; przygotowywanie raportów z wykonywanych działań; analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Współtworzenie strategii rozwoju firmy.- Wynagrodzenie: 1100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50% - 1/2 etatu).- Praca w godzinach: 8:00-12:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w branży handlu. Znajomość j. arabskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym.- Znajomość j. arabskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym w związku z prowadzeniem rozmów handlowych z klientami z krajów arabskich.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa). Bieżaca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym ( czynności dysponenckie). Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział w Świnoujściu - 2018-03-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA - od 4 000 PLN

Prace projektowe.
Pracownia Projektowa Stefan Szczepański - 2018-12-12 - Chojnice (pomorskie)

KURIER/KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 100 PLN

Kurier/Kierowca samochodu dostawczego
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Jasionówka (podlaskie)

INSPEKTOR DS TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

OBSŁUGA TECHNICZNA NIERUCHOMOŚCI, ZLECENIA/SPRAWDZANIE ZADAŃ REMONTOWYCH, ZGŁASZANIE SZKÓD DO UBEZPIECZYCIELA, SPRAWDZANIE KOSZTORYSÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWNICTWO, 1 ROK DOŚWIADCZENIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU NORMA
DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

1)w Dziale ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie wniosków dotyczących skierowania do środowiskowego domu samopomocy.b)Wydawanie decyzji administracyjnych kierujących do środowiskowego domu samopomocy i ustalających odpłatność. c)Sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością środowiskowego domu samopomocy o zasięgu ponadgminnym oraz domem pomocy społecznej. d)Przyjmowanie wniosków dotyczących umieszczania osób w domu pomocy społecznej. e)Wydawanie decyzji administracyjnych:umieszczeniu osoby w domu pomocy społecznej oraz decyzji administracyjnych,o odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej,w przypadku zgonu mieszkańca domu pomocy społecznej. f)Prowadzenie rejestru osób oczekujących na umieszczenie w domu pomocy społecznej.g)Obsługa programu POMOST.2)w Dziale rehabilitacji osób niepełnosprawnych obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie i weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w związku z ubieganiem się o dofinansowanie do:zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny,likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,sportu, kultury, turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych,uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,rehabilitacji dzieci i młodzieży,oraz przyznawanie i rozliczanie dofinansowań. b)Sprawowanie kontroli i nadzoru nad działalnością i funkcjonowaniem warsztatu terapii zajęciowej. c)Obsługa programu TYLDA.d)Prowadzenie poradnictwa dla osób niepełnosprawnych na temat ulg, uprawnień, przepisów prawnych z zakresu rehabilitacji społecznej oraz możliwości uzyskania dofinansowań potrzeb osób niepełnosprawnych z programów celowych. e)Podejmowanie działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.f)Współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej.g)Wspieranie i organizowanie na terenie powiatu tureckiego grup samopomocy dla rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych.h)Inicjowanie i prowadzenie akcji na rzecz promowania działań aktywizujących osoby niepełnosprawne.i)Podejmowanie działań związanych z orzecznictwem o stopniu niepełnosprawności.3)w obu działach obejmuje m.in.:a)Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizowanych zadań.b)Współpraca z działania PCPR w Turku w zakresie uzyskania niezbędnych informacji służących do realizacji swoich zadań i obowiązków. c)Współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej, ośrodkami pomocy rodzinie, gminami, sądami i innymi instytucjami w zakresie bieżącego i należytego wykonywania obowiązków.d)Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PCPR w Turku i w Biuletynie Informacji Publicznej.e)Udział w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora PCPR w Turku.f)Przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień, rzetelnych informacji. g)Rozpatrywanie spraw, badanie ich zasadności oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie. h)Dbałość o należytą znajomość przepisów i wewnętrznych wytycznych w zakresie prowadzonych spraw.i)Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-02-04 - Turek (wielkopolskie)

KIEROWNIK ZMIANOWY W SUPERMARKECIE - od 3 500 PLN

Realizacja celów handlowych INTERMARCHE. Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sklepu. Nadzorowanie i organizowanie pracy podległego zespołu.Na okres szkolenia proponowana umowa zlecenie, docelowo umowa o pracę na okres stały w sklepie INTERMARCHE w Kętach.
"SCA PR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-31 - Kęty (małopolskie)

LISTONOSZ TORZYM - od 2 250 PLN

Doręczanie korespondencji. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Praca - Urząd Pocztowy Torzym. Tel.: 95 721 03 52 Katarzyna Zieleńska. Adres e-mail: katarzyna.zielenska (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A - 2018-05-08 - Torzym (lubuskie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA R113/0711-259/19 - od 2 250 PLN

Planowanie (przygotowywanie) i prowadzenie kontroli podmiotów korzystających ze środowiska. Przygotowywanie protokołów z kontroli. Przygotowywanie dokumentów pokontrolnych (zarządzenia pokontrolne, wystąpienia, decyzje administracyjne). Prowadzenie postępowań administracyjnych. Prowadzenie baz danych i rejestrów oraz wprowadzanie informacji dotyczących kontroli do Informatycznych systemów komputerowych wspomagających pracę Wydziału Inspekcji. Podejmowanie działań i udzielanie odpowiedzi na skargi i wnioski oraz interwencje. Udział w postępowaniu dochodzeniowo-śledczym i przygotowawczym w zakresie przestępstw przeciwko środowisku. Przygotowywanie danych do sprawozdań statystycznych i resortowy. Współdziałanie z organami kontroli, ścigania i wymiaru sprawiedliwości oraz innymi organami.WARUNKI PRACY: praca w terenie, praca w trudnych warunkach środowiskowych, częste wyjazdy służbowe (prowadzenie samochodu), udział w przeprowadzaniu kontroli, stres związany z obsługą klientów zewnętrznych i przeprowadzaniem kontroli w zakładach, zagrożenie korupcją, możliwa praca w systemie zmianowym przez 7 dni w tygodniu, w nietypowych godzinach pracy, w tym praca w nocy, praca wymagająca dobrej komunikatywności, siedziba inspektoratu: budynek dwupiętrowy, brak zainstalowanej windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy wyposażone w komputer, urządzenia peryferyjne i telefon.
INSPEKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2019-02-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK LINIOWY/PAKOWACZ - do 1 850 PLN

- Pakowanie akcesoriów do woreczków, - Sprawdzanie zgodności, odczytywanie numerów, - Przeliczanie jednostek. Praca jednozmianowa od pn do pt w godz.: 7-15. Około 160 godzin miesięcznie. Umowa zlecenie - na dwa miesiące. Oferta dostepna w sali B, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: k.dorociak (at) samwha.com
SAMWHA POLAND Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK POLOWY - od 1 850 PLN

plewienie, pikowanie, robienie pęczków
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Zastów (małopolskie)

INSPEKTOR DANYCH OSOBOWYCH - od 3 000 PLN

zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, nadzór na dprowadzeniem wymaganej dokumentacji o ochronie danych osobowych, prowadzenie audytów ochrony danych osobowych i opracowywanie raportów, ciągłe dostosowywanie organizacji dot. RODO. Praca od 8-16
Fundacja Rozwoju Śląska - 2018-05-09 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat