INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA R113/0711-259/19 Włocławek oferta pracy INSPEKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA R113/0711-259/19
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie (przygotowywanie) i prowadzenie kontroli podmiotów korzystających ze środowiska. Przygotowywanie protokołów z kontroli. Przygotowywanie dokumentów pokontrolnych (zarządzenia pokontrolne, wystąpienia, decyzje administracyjne). Prowadzenie postępowań administracyjnych. Prowadzenie baz danych i rejestrów oraz wprowadzanie informacji dotyczących kontroli do Informatycznych systemów komputerowych wspomagających pracę Wydziału Inspekcji. Podejmowanie działań i udzielanie odpowiedzi na skargi i wnioski oraz interwencje. Udział w postępowaniu dochodzeniowo-śledczym i przygotowawczym w zakresie przestępstw przeciwko środowisku. Przygotowywanie danych do sprawozdań statystycznych i resortowy. Współdziałanie z organami kontroli, ścigania i wymiaru sprawiedliwości oraz innymi organami.WARUNKI PRACY: praca w terenie, praca w trudnych warunkach środowiskowych, częste wyjazdy służbowe (prowadzenie samochodu), udział w przeprowadzaniu kontroli, stres związany z obsługą klientów zewnętrznych i przeprowadzaniem kontroli w zakładach, zagrożenie korupcją, możliwa praca w systemie zmianowym przez 7 dni w tygodniu, w nietypowych godzinach pracy, w tym praca w nocy, praca wymagająca dobrej komunikatywności, siedziba inspektoratu: budynek dwupiętrowy, brak zainstalowanej windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy wyposażone w komputer, urządzenia peryferyjne i telefon.
Data publikacji: 2019-02-26
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: INSPEKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 2, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie (przygotowywanie) i prowadzenie kontroli podmiotów korzystających ze środowiska. Przygotowywanie protokołów z kontroli. Przygotowywanie dokumentów pokontrolnych (zarządzenia pokontrolne, wystąpienia, decyzje administracyjne). Prowadzenie postępowań administracyjnych. Prowadzenie baz danych i rejestrów oraz wprowadzanie informacji dotyczących kontroli do Informatycznych systemów komputerowych wspomagających pracę Wydziału Inspekcji. Podejmowanie działań i udzielanie odpowiedzi na skargi i wnioski oraz interwencje. Udział w postępowaniu dochodzeniowo-śledczym i przygotowawczym w zakresie przestępstw przeciwko środowisku. Przygotowywanie danych do sprawozdań statystycznych i resortowy. Współdziałanie z organami kontroli, ścigania i wymiaru sprawiedliwości oraz innymi organami.WARUNKI PRACY: praca w terenie, praca w trudnych warunkach środowiskowych, częste wyjazdy służbowe (prowadzenie samochodu), udział w przeprowadzaniu kontroli, stres związany z obsługą klientów zewnętrznych i przeprowadzaniem kontroli w zakładach, zagrożenie korupcją, możliwa praca w systemie zmianowym przez 7 dni w tygodniu, w nietypowych godzinach pracy, w tym praca w nocy, praca wymagająca dobrej komunikatywności, siedziba inspektoratu: budynek dwupiętrowy, brak zainstalowanej windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy wyposażone w komputer, urządzenia peryferyjne i telefon.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA R113/0711-259/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2019
Data zakończenia pracy: 10.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa pakietu MS OFFICE z wykorzystaniem internetu
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Inspektor ochrony środowiska
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: średnie. Znajomość podstawowych przepisów z zakresu ochrony środowiska ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy Prawo wodne, ustawy o odpadach. Znajomość procedur wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania karnego, Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia. Znajomość obsługi: pełnego pakietu MS Office, Internetu, poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych. Łatwość pisemnego formułowania wniosków. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu. Prawo jazdy kategorii B. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie: wyższe w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne, doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze ochrony środowiska lub doświadczenie (np. staż absolwencki) w służbach kontrolnych w obszarze ochrona środowisk lub w prowadzeniu postępowań dochodzeniowo-śledczych. Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Nazwa pracodawcy:
INSPEKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Piotra Skargi 2, 85-018 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEkopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 05 marca 2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiskaul. P. Skargi 285-018 BydgoszczDodatkowe informacje BIP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Piotra Skargi
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 26.02.2019
Oferta pracy ważna do: 05.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca w terenie
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Poznań (wielkopolskie)
ODBIERANIE,SORTOWANIE,KONFEKCJONOWANIE,KALIBROWANIE WRZYW
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe z uprawnieniami pedagogicznymi.
Stowarzyszenie Rozwoju Dzielnicy Sudół - 2018-08-31 - Racibórz (śląskie)
handel art. odzieżowymi, komunikatywność Oferta stażu - przeznaczona dla osób do 30 r. ż zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
jw.
ZINEL HOLDING - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawy ślusarskie, hydrauliczne zabudów śmieciarek
ZOELLER TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie i prowadzenie robót zgodnie z zawartymi umowami,dokumentami projektowymi, opisem technicznym oraz wymogamisztuki budowlanej., praca wgodz. 7-15
PG Budowa s.c - 2017-07-14 - Brzezie (opolskie)
obsługa obrabiarek CNC
P.H.U.P. "DUET" B. Pawelak, J. Grzyb sp. j. - 2016-01-13 - Krzepice (śląskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ według zleceń
Konsulting Szkolenia Ubezpieczenia Socha Magdalena - 2017-12-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
pomoc przy naprawie pojadów samochodowych
P.H.B.R.T. "TRANS DROG" T.Szlachetka w Dylewie - 2016-03-23 - Dylewo (mazowieckie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Obsługa urządzeń monitoringu, obserwowanie zdarzań na terenie objętym monitoringiem, powiadamianie odpowiednich służb o zdarzeniach wymagających interwencji. Patrolowanie terenu. Drobne prace gospodarcze (zamiatanie, grabienie, odśnieżanie). Utrzymywanie stanowiska pracy w czystości. Praca na jednym z obiektów na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + 20% dodatku nocnego. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-19:00, 19:00-7:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 32-788-99-34, 32-788-99-20) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Żelazna 13, 40-851 Katowice).
MAKSIMUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-07-25 - Katowice (śląskie)
inspektor ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Strzyżenie, farbowanie, czesanie klientów
Salon Fryzjerski MADAME Hanna Kruszyńska Iława - 2017-03-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Dbanie o ekspozycję towarów i porządek na sali sprzedaży, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami.
DINO POLSKA SA - 2017-07-26 - Bojszowy (śląskie)
a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, b) przygotowanie projektów decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, c) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w indywidualnych sprawach klientów, d) weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców wynikająca ze zmiany sytuacji życiowej klienta, e) windykacja świadczeń i zasiłków dla opiekunów nienależnie pobranych, f) ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń, zasiłków, spłat świadczeń, zasiłków nienależnie pobranych, g) sporządzanie comiesięcznych list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi, h) sporządzanie analiz i sprawozdań na temat prowadzonych postępowań w sprawie przyznania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów i) wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, j) współpraca w szczególności z zakładem ubezpieczeń społecznych, powiatowymi urzędami pracy, ośrodkami pomocy społecznej, urzędami skarbowymi, sądami, komornikami sądowymi, organami właściwymi,
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2018-04-09 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
wykonywanie rysunków i pozostałej dokumentacji w oprogramowaniu CAD, kompletowanie dokumentacji projektowej, uczestnictwo w rozwiązywaniu zagadnień technicznych na każdym etapie realizacji projektowej, nadzór autorski, nadzór na budowie w branży sanitarnej
Firma MONEMUS Agata Stasieczek - 2016-08-31 - Świdnik (lubelskie)
- udzielenie informacji w sprawach ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników,- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego rolników,- prowadzenie ewidencji płatników składek i ich rozliczeń okresów podlegania ubezpieczeniu- opracowanie wniosków o ulgę lub umorzenie nalezności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- dochodzenie nalezności z tytułu składek oraz zwrot nadpłat na ubezpieczenie spolłeczne rolników,-analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek.- przeprowadzenie wizytacji gospodarstw dłuzników,- wydawanie zaświadczeń na żądanie osób ubezpieczonych lub instytucji, - uzgadnianie miesięcznych wpływów należności z tytułu składek z wydziałem finansowo - księgowym,- sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu - 2017-12-14 - Kościan (wielkopolskie)
Obsługa sklepu spożywczo - przemysłowego
PETRO GUM SERWIS Sp. z o.o. - 2017-07-31 - Otorowo (wielkopolskie)
monter sieci,i nstalacji i urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Częstochowa (śląskie)
obsługa komputera i urzadzeń biurowych, pomoc w opracowywaniu i bieżącym uaktualnieniu dokumentów zapewniających sprawne wykonywanie zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej, wydawanie kart drogowych i nadzorowanie prawidłowości prowadzenia tych kart oraz weryfikowanie i zatwierdzanie rozliczeń zakupu i zużycia paliwa, pomoc przy prowadzeniu wymiarów podatków
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Stara Kornica (mazowieckie)
Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznychGodzina zakończenia pracy : 15:30Praca na okres próbny : 3 miesiące, później na czas określonyKontakt kandydatów z pracodwacą: biuro (at) atena-hjw.plsala B
ATENA&HJW Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na oddziale psychiatrycznym, prowadzenie zajęć terapeutycznych indywidualnych i grupowych, uaktywnianie pacjentów poprzez organizowanie zajęć rekreacyjnych, prowadzenie treningów umiejętności społecznych w celu przystosowania do samodzielnego funkcjonowania, promocja i peofilaktyka zdrowia psychocznego, edukacja pacjenta, udzielanie wsparcia, nawiązanie i podtrzymywanie kontaktu interpersonalnego z pacjentami
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; rok doświadczenia zawodowego; dobra znajomość j. angielskiego technicznego; uprawnienia SEP do 1kV; umiejętność czytania schematów elektrycznych; zdolności manualne; Zakres obowiązków: wykonywanie okablowania szaf elektrycznych; montaż na obiekcie; wykonywanie pomiarów; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów i Paniówki
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Knurów (śląskie)
pakowanie towarów w papier i obsługa owijarki - pakowanie towarów w folię bąbelkową
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Siesławice (świętokrzyskie)
przewóz towarów po kraju
Przedsiębiorstwo "Firma" s.c. - 2017-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)