INSPEKTOR DS. ROZRACHUNKÓW Tarnowskie Góry oferta pracy MIĘDZYGMINNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZRACHUNKÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie rozrachunków, księgowanie wyciągów bankowych,
Data publikacji: 2020-09-02
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: MIĘDZYGMINNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie rozrachunków, księgowanie wyciągów bankowych,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ROZRACHUNKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2413
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość, finanse,
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość oprogramowania Ms Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość, finanse lub pokrewne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
Nazwa pracodawcy:
MIĘDZYGMINNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6450005331
danePracodawcy_regon: 272157009
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: tarnogórski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2413
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0943813
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.09.2020
Data dodania oferty pracy: 02.09.2020
Oferta pracy ważna do: 02.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd051a93976ce101974dd0e3b20f3eaf
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami pracowników, prowadzenie spraw socjalnych, prowadzenie spraw związanych ze skargami i interwencjami, przygotowywanie sprawozdań, prowadzenie ewidencji czasu pracy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-08-31 - Siedlce (mazowieckie)
Pomoc przy produkcji ciast i ciastek oraz utrzymanie porządku w miejscu pracy.
Cukiernia SŁODKA POKUSA Anna Płochocka - 2016-06-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca w oczyszczalni ścieków technologicznych,wywóz odpadów poprodukcyjnych
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2018-04-17 - Łubiana (pomorskie)
- Wykonywanie przeglądów budowlanych, nadzory budowlane.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
EXPERTS GROUP DOROTA SETLAK - 2020-03-05 - Chorzów (śląskie)
Nadzorowanie utrzymania dróg wojewódzkich
kontakt przez PUP - 2020-08-27 - Myślenice (małopolskie)
Przygotowanie potraw, dekoracja (dla 40 osób)wysokość wynagrodzenia netto: 2500 zł możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.
AGAT sp. z o.o. - 2017-03-16 - Rewal (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych w zakresie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania, wykorzystania środków finansowych,- analizowanie sprawozdań złożonych przez dofinansowane podmioty w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania,- kwalifikowanie złożonych ofert konkursowych pod względem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych w celu przekazania właściwemu ministrowi list ofert zakwalifikowanych do dofinansowania,- współpraca z podmiotami dofinansowanymi oraz z właściwym ministerstwem w celu zapewnienia prawidłowości realizacji zadania,- przygotowanie dokumentów związanych z Resortowym programem rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w tym wzorów umów jakie będą zawierane z zakwalifikowanymi do dofinansowania podmiotami, wzorami sprawozdań, oświadczeniami podmiotów, informacjami o Programie w celu zapewnienia jednolitości realizacji zadania.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-12-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Klejenie plakatów na nośnikach w Gdyni (słupy reklamowe należące do pracodawcy). Praca w weekendy lub poniedziałki - możliwość dopasowania pracodawcy do dyspozycji pracownika.
MICHAŁ KUŚNIERZ, SMILE REPREZENT - 2018-07-19 - Gdynia (pomorskie)
- Sporządzanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, BHP,- Prowadzenie szkoleń BHP,- Kontrola warunków pracy.Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, przewidydawane zatrudnienie na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:00 - 15:00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: e-mail: rekrutacja (at) eko (at) orlen.pl
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace murarskie
Jaroszek Stanisław PPHU ELEKTROPAKS - 2018-10-16 - Puławy (lubelskie)
praca na produkcji, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń
ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca w systemie 4brygadowym. Utrzymanie sprawności technicznej maszyn, urządzeń i instalacji tech. hydraulik, pneumatyki. Terminowe wykonywanie napraw oraz remontów, współpraca z pracownikami firm serwisowych.
PLUS KADRA SP. Z O.O. - 2017-12-01 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaruMożliwość pracy na 1/2 etatu lub w porze nocnej Wymagania: książeczka sanepiowska lub gotowość do jej wyrobienia. Rekrutacja w każdy czwartej w godz. 10:00 -13:00 w Biedronce przy ul. Reymonta 16 Racibórz.
Jeronimo Martins Polska S.A. - 2019-05-08 - Racibórz (śląskie)
wpisywanie wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów
Rychan Sp.zo.o. - 2015-11-26 - Bieniewo-Parcela (mazowieckie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy na stanowisko Inspektora w Samodzielnym Referacie Ubezpieczeń w Placówce Terenowej KRUS w Pile są dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS (BIP 1200-OP.110.15.2019). Każdy kandydat zainteresowany wyżej wym. ofertą powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na naszej stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmujemy ofert drogą elektroniczną. Zatrudnienie od czerwca 2019r. na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 misiące, praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2019-05-15 - Piła (wielkopolskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Monika Szóstek - 2016-03-04 - Żerniki (wielkopolskie)
Prowadzenie nadzoru na budowach w zakresie inwestycji i remontów oczyszczalni ścieków, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, budowy i modernizacji basenów i inne.Sporządzanie i kontrolowanie kosztorysów. Udział w odbiorach technicznych, sporządzanie harmonogramów. Kontrolowanie budów.
Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Spółka z o.o. - 2016-10-31 - Człuchów (pomorskie)
Praca przy produkcji płynów do spryskiwaczy
Towarzystwo Gospodarcze TASK - 2016-09-14 - Kąty (mazowieckie)
Utrzymanie czystości w halach produkcyjnych oraz pomieszczeniach biurowych na terenie ArcelorMittal Poland oddział w Dąbrowie Górniczej
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
sprzątanie pokoi hotelowych
S.C. Elżbieta Czech, Teresa Wilk RESTAURACJA TADEUSZ - 2018-04-17 - Proszowice (małopolskie)
ZAKRES ZADAŃ: prowadzenie kontroli z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt; prowadzenie kontroli z zakresu wymogów wzajemnej zgodności; prowadzenie kontroli z zakresu minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola przestrzegania przepisów z zakresu ochrony zwierząt; prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt, wymogów wzajemnej zgodności oraz minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola bezpieczeństwa i przestrzegania wymogów weterynaryjnych przy produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego miejsca pozyskiwania mleka, które jest wprowadzane do obrotu; współpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz z instytucjami i organizacjami krajowymi na rzecz ochrony zwierząt; prowadzenie postępowania mandatowego, administracyjnego wynikającego z Kodeksu postępowania administracyjnego oraz egzekucyjnego wynikającego z ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;Ogłoszenie nr 60541 zamieszczone zostało w bazie ogłoszeń Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - link do strony https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/nowy-dwor-gdanski/inspektor-weterynaryjny,60541
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2020-02-05 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
wykonywanie zestawu balsa. rozladunek balsy
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Zawiercie (śląskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków dla pacjentów szpitala, wykonanie prac związanych z utrzymaniem czystości w kuchni; równoważny system czasu pracy
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2019-03-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
Udaremnianie sprawców kradzieży, ujęcie sprawcy kradzieży, praca na monitoringu, sporządzanie dokumentacji służbowej.
GWARANT POZNAŃ SP.Z O.O. - 2017-01-17 - Kartuzy (pomorskie)
prowadzenie ewidencji urlopów, czasu pracy pracowników, prowadzenie spraw dotyczących kuratora sądowego
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie - 2017-03-08 - Mszczonów (mazowieckie)
przygotowywanie potraw kuchni arabskiej z produktów i półproduktów z krajów orientalnych; Miejsce pracy: Al. Tysiąclecia 6, Felicity Witosa 32;
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Lublin (lubelskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: samodzielność w wykonywaniu instalacji wod.-kan. i c.o., umiejętność czytania dokumentacji technicznej; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe kierunkowe
Zakład Usługowy Wodex Lubliniec - 2017-08-04 - Lubliniec (śląskie)
KONTROLA WARUNKÓW PRACY I PRZESTRZEGANIA ZASAD BHP, OKRESOWA OCENA ORAZ ANALIZA STANU BHP ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM STANOWISK PRACY NA KTÓRYCH WYSTĘPUJĄ ZAGROŻENIA WYPADKOWE ORAZ NARAŻENIE NA POWSTANIE CHORÓB ZAWODOWYCH, OPRACOWYWANIE ODPOWIEDNICH INFORMACJI O STANIE BEZPIECZEŃSTWA PRACY, ŹRÓDŁACH ZAGROŻENIA, OPRACOWYWANIE ROCZNYCH I WIELOLETNICH PLANÓW POPRAWY WARUNKÓW BHP, OPRACOWYWANIE INSTRUKCJI Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA PRACY DLA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISK PRACY, ZGŁASZANIE WNIOSKÓW PRZY OPRACOWANIU ZAŁOŻEŃ I DOKUMENTACJI INWESTYCYJNYCH ORAZ MODERNIZACYJNYCH W ZAKRESIE WYMOGÓW BHP, NADZÓR W OCENIE DOKUMENTACJI INWESTYCYJNEJ ORAZ W ODBIORACH TECHNICZNYCH NOWO BUDOWANYCH LUB MODERNIZOWANYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH ORAZ INNYCH URZĄDZEŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WARUNKI BHP, NADZÓR NAD BADANIEM PRZYCZYN I OKOLICZNOŚCI WYPADKÓW PRZY PRACY ORAZ ZACHOROWAŃ NA CHOROBY ZAWODOWE, PROWADZENIE INSTRUKTAŻU WSTĘPNEGO DLA NOWO PRZYJĘTYCH PRACOWNIKÓW, KONTROLA ZAOPATRZENIA PRACOWNIKÓW W ODZIEŻ OCHRONNĄ, ROBOCZĄ I SPRZĘT OCHRONY OSOBISTEJ, PROWADZENIE REJESTRU WYPADKÓW PRZY PRACY ORAZ INNEJ DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ EWIDENCJI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W TYM ZAKRESIE, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI POWYPADKOWEJ I NADAWANIE WŁAŚCIWEGO BIEGU POSTĘPOWANIU POWYPADKOWEMU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, UPRAWNIENIA ZGODNE Z ROZPORZĄDZENIEM RADY MINISTRÓW Z DNIA 02.09.1997 R W SPRAWIE SŁUŻBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY;WYNAGRODZENIE: 700ZŁ+WYSŁUGA LAT I PREMIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL kadry (at) opera.szczecin.pl
OPERA NA ZAMKU - 2017-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- przeprowadzanie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i przestrzeganie przepisów oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego- przygotowywanie analiz stanu ochrony przeciwpożarowej- opracowywanie i aktualizacja dokumentów z zakresu ochrony przeciwpożarowej- kontrola właściwego zabezpieczenia przeciwpożarowego prac niebezpiecznych pod względem pożarowym zgodnie z przyjętymi procedurami wydawanie dokumentów- ewidencjonowanie i użytkowanie systemu alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaruWynagrodzenie: 1350 zł. + skutki wysługi lat
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-10-12 - Białystok (podlaskie)