INSPEKTOR DS PROJEKTÓW UNIJNYCH I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: INSPEKTOR DS PROJEKTÓW UNIJNYCH I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja i koordynacja działań związanych z prowadzonymi projektami (dokładne informacje znajdują się na stronie: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/uploads/media/oglosz._BPM.pdfPraca w Kołobrzegu, w godz. 7.30-15.30, na umowę o pracę z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Data publikacji: 2019-12-18
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja i koordynacja działań związanych z prowadzonymi projektami (dokładne informacje znajdują się na stronie: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/uploads/media/oglosz._BPM.pdfPraca w Kołobrzegu, w godz. 7.30-15.30, na umowę o pracę z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS PROJEKTÓW UNIJNYCH I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0:
Koordynator projektów unijnych (wymagany staż - lata: 3)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. wymagań znajduje się na stronie internetowej: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/uploads/media/oglosz._BPM.pdf
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) do dn. 27.12.2019 r. Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/uploads/media/DOC171219-17122019163142.pdf
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - dokumenty można wysłać pocztą elektroniczną tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego., Termin: do 30.12.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 19.12.2019
Oferta pracy ważna do: 30.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b034d327fd453a2a5fc9e39d829c4738
Podobne oferty pracy
Obsługa gości w restauracji
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Konikowo (warmińsko-mazurskie)
Kontrola i utrzymanie należytego stanu tech. instalacji wod.- kan.sanitarnej, CO i kominów, nadzór nad grupą konserwatorów wod-kan. Nadzór na zleconymi robotami, naprawami bieżącymi , rozliczanie mediów. Kontakt tel: 041 331-75-56
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Wichrowe Wzgórze" w Kielcach, ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 73 - 2016-05-13 - Kielce (świętokrzyskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców; dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót; dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów; przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: ul. Mariacka 23, Katowice; ul. Stawowa 6, Katowice - obsługiwane jednostki oświatowe. - Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice.- Wynagrodzenie: 3600 do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Dświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Uumiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL. Znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawy zamówień publicznych, kodeksu cywilnego w zakresie robót budowlanych.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-12-13 - Katowice (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca w Brzegu k. Opola. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-03-19 - Brzeg (opolskie)
przygotowywanie posiłkówobsługa kasy fiskalnej oraz terminala, dbanie o czystość stanowiska pracy
kontakt przez OHP - 2017-10-25 - Gorzyczki (śląskie)
utrzymanie stałego nadzoru technicznego nad obiektami, planowanie robót remontowych i modernizacyjnych, przygotowanie materiałów do przeprowadzenia przetargów na roboty projektowe, remontowe i modernizacyjne , zapewnienie wykonawstwa na te roboty, sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, egzekwowanie usuwania usterek i wad w okresie gwarancji i rękojmi; praca w godz. 7-15, kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
Spółdzielnia Mieszkaniowa KORAB w Ustce - 2016-02-16 - Ustka (pomorskie)
Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej pracy na danym stanowisku zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce Praca w KRUS. Ogłoszenie nr BIP 1200-OP.110.7.2019. Pracodawca nie przyjmuje ofert przesłanych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu.
KRUS OR Poznań - 2019-02-01 - Śrem (wielkopolskie)
Sprzedawca - stoisko sportowe.
Perfumeria "EL-WEX" Elżbieta Gajda - 2018-08-20 - Tarnów (małopolskie)
Brak danych
KES PODLASKI - 2016-05-10 - Sobolewo (podlaskie)
Kontrola jakości elementów metalowych.Rozkład czasu pracy 06.00-14.00 lub 14.00-22.00. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł/brutto + premia.
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2019-07-30 - Płońsk (mazowieckie)
przygotowywanie specyfikacji i dokumentacji do przetargów, zapytań ofertowych, sporządzanie kosztorysów
Jednostka Wojskowa nr 3811 - 2016-06-03 - Kraków (małopolskie)
-sprzedaz art. spożywczych, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Świdnik Duży Pierwszy (lubelskie)
Wymagana znajomość przepisów prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, biegła obsługa komputera, inicjatywa i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, korzystanie z pełni praw publicznych. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU - 2019-05-14 - Rybnik (śląskie)
-wykonywanie obowiązków inspektora ochrony danych osobowych wynikającego z Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych-opracowywanie oraz aktualizowanie regulacji wewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowych-prowadzenie rejestrów-opiniowanie umów i projektów pod kątem spełnienia wymogów w zakresie ochrony danych osobowych
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-11-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca w magazynie
PPHU BARTEK UBOJNIA ZWIERZĄT WIESŁAW BARTOSIAK - 2019-07-22 - Wólka Somiankowska (mazowieckie)
- przeprowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i przestrzeganie przepisów oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego;- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej;- przygotowywanie analiz stanu ochrony przeciwpożarowej;- kontrola właściwego zabezpieczenia przeciwpożarowego prac niebezpiecznych pod względem pożarowym, zgodnie z przyjętymi procedurami i wydanymi dokumentami;- posiadanie dokumentacji wymaganej w pkt 2.6.2. Instrukcji o ochronie przeciwpożarowej w resorcie obrony narodowej;- ewidencjonowanie i użytkowanie systemów alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaru.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-02-08 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie zadań z ustaw i przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, związane z procesem zatrudniania i zwalnianiapracowników DPS, realizowanie polityki kadrowej i płacowej, prowadzenie akt osobowych, zawieranie i przedłużanie umów o pracę, opracowywanie procedur dla zakresu zadań, prowadzenie spraw emerytalno-rentowych.
5 DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-07-26 - Łódź (łódzkie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
tel. 604 143 225
PPHU ERKON Kontny Ernest - 2016-09-27 - Smolarnia (opolskie)
Proste prace na produkcji (dział montażu)
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Będzin (śląskie)
•Prowadzenie gospodarki magazynowej•Nadzór nad dokumentacja magazynową i powierzonym sprzętem•Przyjmowanie towarów na magazyn•Kontrola stanów magazynowych•Wykładanie towarów•Wprowadzanie przyjęć i wydań w systemie komputerowym•Uczestnictwo w inwentaryzacjach
Marspol Grupa S.A. - 2018-11-19 - Radom (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych, rozliczeń podatku dochodowego, sprawozdawczości GUS, obsługa ZFŚS, obsługa dochodów i wydatków pozabudżetowych, PFRONWymagane dokumenty:1/ list motywacyjny,2/ curriculum vitae,3/kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe / staż pracy/,4/ oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5/ oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białej Podlaskiej - 2017-05-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej; sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W kwietniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.-Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 09.06.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta w placówce banku, obsługa kasowo-dysponencka w oddziale banku, podpisywanie umów z klientami, sprzedaż produktów banku, wymagania: wykształcenie wyższe, obsługa urządzeń biurowych i komputera, język angielski (słaby)
Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe MANAT Natalia Pilichowska - 2016-07-14 - Koło (wielkopolskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych c.o., gazowych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie procesu polerowania ręcznego i automatycznego zgodnie z instrukcjami dostępnymi w dziale. raportowanie wyników. montaż i demontaż profili. inne pracy zlecone przez kierownika produkcji.
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie ręczników do składarki, segregacja i liczenie ręczników, pakowanie do koszy i przygotowanie do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Piła (wielkopolskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych), obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK, budowanie portfela klientów.
BIESZCZADZKA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)