INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Dąbrowa Górnicza oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
Data publikacji: 2016-06-23
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe o kierunku bezpieczeństwo i higiena pracy lub zawód technika BHP.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Adres pracodawcy:
Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP-brak możliwości wysyłania cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: olkuski
Gmina pracodawcy: Olkusz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olkusz
Ulica pracodawcy: Minkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 23.06.2016
Oferta pracy ważna do: 22.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedawca
Firma Handlowo- Usługowa p. Agnieszka Jendraszak - 2016-02-25 - Jarosławiec (wielkopolskie)
Obsługa klientów, sprzedaż towarów
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
ocieplanie budynków
Firma Handlowo-Usługowa "KLEPKA" Mirosław Klepacki - 2016-05-09 - Suszec (śląskie)
Spawanie konstrukcji stalowych metodą 135 pod RTG i Ultradźwięki - teren całego kraju
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Bełchatów (łódzkie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych)Obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOKBudowanie portfela klientów
Bieszczadzka Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa - 2017-01-12 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
-KONTROLA FINALNA CZĘŚCI LOTNICZYCH, ZNAKOWANIE LASEROWE-NADZOROWANIE I WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI TOWARZYSZĄCEJ, PRZEWODNIKA -USTAWIANIE I UZBRAJANIE MASZYN W OPRZYRZĄDOWANIE-NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO MASZYN ORAZ STANU INNYCH ŚRODKÓW TECHNICZNYCH WG ISTNIEJĄCYCH PROCEDUR OBOWIĄZUJĄCYCH W FIRMIE
MTU AERO ENGINES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-03 - Jasionka (podkarpackie)
Obsługa sklepu
Barbara Lis - OK work - 2016-07-07 - Maków Podhalański (małopolskie)
szycie wózków dziecięcych
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Bytom (śląskie)
Robienie bukietów, wiązanek, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 11-19 również w soboty i niedziele.
Centrum Ogrodnicze - J. Żulicki - 2018-09-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca na stanowisku referenta w dziale gospodarczym:- ewidencja i dokumentowanie gospodarki materiałowej i wyposażenia w szkole,- wystawianie dowodów OT, LT, itp- uzgadnianie stanów inwentarzowych,-współpraca z Komisją Inwentaryzacyjną,-zastępstwa chorobowe i urlopy innych pracowników.
Zespół Szkół Nr 1 im. prof. W. Rotkiewicza Dzierżoniów - 2018-04-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych), obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK, budowanie portfela klientów.
BIESZCZADZKA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)
Organizator imprez sportowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łuków (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
- udzielenie informacji w sprawach ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników,- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego rolników,- prowadzenie ewidencji płatników składek i ich rozliczeń okresów podlegania ubezpieczeniu- opracowanie wniosków o ulgę lub umorzenie nalezności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- dochodzenie nalezności z tytułu składek oraz zwrot nadpłat na ubezpieczenie spolłeczne rolników,-analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek.- przeprowadzenie wizytacji gospodarstw dłuzników,- wydawanie zaświadczeń na żądanie osób ubezpieczonych lub instytucji, - uzgadnianie miesięcznych wpływów należności z tytułu składek z wydziałem finansowo - księgowym,- sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu - 2017-12-14 - Kościan (wielkopolskie)
obsługa spawarki, spawanie
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wielkanoc (małopolskie)
1. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obiektów budowlanych, sprzętu transportowego, kwaterunkowego, techniki policyjnej, w tym dokumentacji związanej z przyjęciem na stan ewidencyjny, legalizacją oraz brakowaniem.2. Zgłaszanie zapotrzebowania na zakupy realizowane przez właściwe merytorycznie wydziały KWP w Łodzi, rozliczanie wykonania umów z zakresu utrzymania budynku, obsługi technicznej, środków transportowych, a także realizacji zakupu usług, środków i materiałów w ramach przyznanego jednostce limitu finansowego.3. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją, utrzymaniem i naprawami oraz przeglądami środków transportowych będących w dyspozycji jednostki, rozliczanie przebiegu, zużycia paliw, smarów, akcesoriów samochodowych, w tym wydawanie kart pojazdów,rozliczanie zużycia paliw, sporządzanie sprawozdań z gospodarki MPiS, rozliczanie faktur paliwowych.4. Zapewnienie właściwego pod względem przepisów ppoż., bhp i sanitarnych wyposażenia budynków, pomieszczeń i stanowisk pracy oraz warunków pracy i służby, uczestniczenie w kontrolach zewnętrznych obejmujących te zagadnienia oraz realizowanie zaleceń pokontrolnych.5. Zastępowanie podczas nieobecności pracownika na stanowisku operator urządzeń elektronicznych.
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2016-06-07 - Łęczyca (łódzkie)
Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami i mostami gminnymi, małej architektury, oświetlania ulic i placów, wspierania inicjatyw lokalnych, załatwianie innych spraw zleconych przez naczelnika wydziału GKO
Miasto Malbork/Urząd Miasta Malborka - 2017-08-24 - Malbork (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy o cmentarzach i chowaniuzmarłych, w tym:a) utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych do zakładu medycyny sądowej lub do najbliższego szpitala mającego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;2) realizacja zadań wynikających z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewodą);3) wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem Miejsc Pamięci Narodowej, pomników, tablic pamiątkowych;4) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem oraz utrzymaniem następujących urządzeń i obiektów komunalnych: szaletów miejskich, małych urządzeń komunalnych, m.in.: ławek parkowych, śmietniczek, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier, itp. oraz placów zabaw;5) przeprowadzanie, przy współpracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wiślanej, a także rozpoznawanie zgłaszanych potrzeb w kontekście planowania, remontów i usuwania awarii wywołanych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi przejętymi przez Zespół;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urządzeń oraz obiektów budowlanych (chodników, placów, skwerów itp.), realizowanych przez Oddział, stanowiących majątek Gminy - Miasto Płock, w tym:a) udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowodów OT, PT i LT;8) realizowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń komunalnych:a) ciągów pieszych (chodników) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni placów oraz schodów;c) ogrodzeń i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie objętym właściwością Zespołu.9) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bieżący nadzór nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych robót;c) rozliczanie ilości i wartości wykonanych robót;d) potwierdzanie dokumentów rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zużytą energię elektryczną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Oddział Spraw Komunalnych;12) współpraca z Oddziałem Gospodarowania Odpadami i Oddziałem Ochrony Środowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;14) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, administracją rządową oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zadań z zakresu objętego właściwością stanowiska.15) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) współpraca z właściwymi urzędami i agendami administracji rządowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczącychrealizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)
Ochrona centrum handlowego na terenie Centrum Handlowego Turawa Park, obchód na terenie parkingu, monitoring
Solid Security Sp z o.o. - 2017-05-22 - Zawada (opolskie)
Występowanie z numerami iluzji w pokazach, spektaklach
AL - MAG Alekasander Tkacz - 2016-02-18 - Jaworzno (śląskie)
Realizacja zadań związanych z nadzorem nad przestrzeganiem przepisów ustaw o ochronie zwierząt, identyfikacji i rejestracji zwierząt o ochronie zwierząt i zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt. Praca biurowa w siedzibie jednostki, prowadzenie kontroli na terenie powiatu szczycieńskiego. Prowadzenie samochodu osobowego, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych ZAOO, organizacja dowozu uczniów do szkół, kontrola obowiązku nauki mieszkańców, rejestrowanie korespondencji, naliczanie dotacji dla szkół, świadczenia pomocy zdrowotnej, dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji kadrowej dyrektorów szkół i pracowników ZAOO, prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z konkursami na stanowiska dyrektorów placówek oraz stanowiska w ZAOO, kontrola faktur, prowadzenie archiwum zakładowego
ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI OŚWIATY W SIANOWIE - 2018-05-11 - Sianów (zachodniopomorskie)
przygotowywanie postępowań, w tym opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie - 2016-08-31 - Bełchatów (łódzkie)
-obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013, 2014-2020,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich.Praca w godz. 7.30-15.30 w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or16bp3051118.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2018-02-09 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
wykładanie towaru; obsługa klienta; przyjmowanie towaru;
DELIKATESY Sp.J. Halina Post, Dorota Hanczka - 2015-12-30 - Pabianice (łódzkie)
prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2017-12-13 - Bytom (śląskie)
Kierowanie samochodem ciężarowym, sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Przywózki (mazowieckie)
- Wykonywanie, konserwacja i administracja systemami elektronicznych zabezpieczeń. Wykonywanie, konserwacja sieci łączności przewodowej i bezprzewodowej. Zapewnianie aktualności i dostępności sieci łączności. Zapewnianie bezpieczeństwa sieci łączności. Archiwizacja danych systemów łączności. Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z administracja systemami łączności. Projektowanie i rozbudowa bazy pomocy dydaktycznych z zakresu sprzętu łączności. Przygotowywanie sprzętu multimedialnego obiektów dydaktycznych. Opieka nad wyposażeniem technicznym multimedialnych obiektów dydaktycznych. Wsparcie techniczne dla osób realizujących zajęcia dydaktyczne. Zabezpieczenie techniczne i osobowe przedsięwzięć i uroczystości.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością kontynuowania zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie i co najmniej 4-letni staż pracy, znajomość obsługi sprzętu łączności przewodowej i bezprzewodowej, umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie elektroniczne, doświadczenie w zakresie naprawy sprzętu elektronicznego i komputerowego, umiejętność obsługi i programowania cyfrowych centrali telefonicznych, znajomość obsługi systemów alarmowych i monitoringu.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
Praca przy regeneracji części samochodowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Godziszce oraz woj. śląskim.
"ENERGOMETAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Godziszka (śląskie)
wykształcenie wyższeSzczegółowe informacje dot. wymagań na podanym stanowisku zamieszczone zostały w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.bip.krus.gov.pl
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego POZNAŃ - 2017-08-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)