INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH (NR 0002) Inowroc艂aw oferta pracy PGKiM Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH (NR 0002)
Wynagrodzenie: od 3聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: pe艂na obs艂uga kadrowo-p艂acowa, 270 os贸b
Data publikacji: 2020-01-02
Lokalizacja: Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PGKiM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, powiat: inowroc艂awski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: pe艂na obs艂uga kadrowo-p艂acowa, 270 os贸b
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
umowa na czas okre艣lony z mo偶liwo艣cia przed艂u偶enia
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH (NR 0002)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Inowroc艂aw
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: inowroc艂awski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Inowroc艂aw
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 02.01.2020
Data zako艅czenia pracy: 01.04.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Obs艂uga programu "P艂atnik"
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie wy偶sze-zarz膮dzanie zasobami ludzkimi, min. 1 rok do艣wiadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: PGKiM Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Inowroc艂awiu
Adres pracodawcy:
Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, powiat: inowroc艂awski, woj: kujawsko-pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawc膮 osobisty w siedzibie firmy godz: 7-15, lub dokumenty aplikacyjne mo偶na sk艂adac na e-mail: m.pierzchalska (at) pgkimino.pl
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowroc艂awski
Gmina pracodawcy: Inowroc艂aw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Inowroc艂aw
Ulica pracodawcy: Ks. Piotra Wawrzyniaka
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Inowroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 02.01.2020
Oferta pracy wa偶na do: 10.01.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 02.01.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 02.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e2f3c7ba27899a2e4b3de6833c0b982a
Podobne oferty pracy
naprawa pojazd贸w samochodowych
FHU "COMPLEX" Czes艂aw Zajma - 2016-04-27 - Sosnowiec (艣l膮skie)
przygotowywanie zapyta艅 ofertowych, sporz膮dzanie przedmiar贸w, kosztorys贸w rob贸t budowlanych
PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UGOWO HANDLOWE "LEM-BUD" SP脫艁KA ZO.O. - 2016-04-08 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-p艂acowej- rozliczenia z zusem- fakturowanie-sprawozdawczo艣膰 GUS-prowadzenie rejestr贸w kontrahent贸w -umowy-rozliczenie podatku pit-inne
Gminna Energetyka Cieplna Sp贸艂ka z o.o. - 2019-06-10 - Skarszewy (pomorskie)
Nadz贸r nad firm膮 艣wiadcz膮c膮 us艂ugi konserwacyjne (w zakresieprzynale偶nym dla stanowiska), planowanie i nadz贸r nad wykonywanymi pracami remontowymi, nadz贸r nad utrzymaniem instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania, przewod贸w kominowych, nadz贸r nad dostaw膮 medi贸w, tj. wody i centralnego ogrzewania, nadz贸r nad w艂a艣ciwym utrzymaniem zasob贸w Sp贸艂dzielni, prowadzenie korespondencji i obs艂uga w艂a艣cicieli lokali i cz艂onk贸w Sp贸艂dzielni, wsp贸艂praca z pozosta艂ymi kom贸rkami Sp贸艂dzielni.
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA "艁OBZ脫W" - 2019-07-11 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Plewiska (wielkopolskie)
Zarz膮dzanie i wsparcie system贸w IT.Praca wymagaj膮ca procesowanie zmian.Wsparcie u偶ytkownik贸w.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Gdynia (pomorskie)
Obs艂uga urz膮dze艅 do ci臋cia p艂yt i folii.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Jas艂o (podkarpackie)
sprzeda偶 art. og贸lnospo偶ywczych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Nowa Ku藕nica (艣l膮skie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie dokumentacji kadrowej w tym akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie danych do programu kadrowego InfoMedica. Praca od godziny 7
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2017-11-30 - Opole (opolskie)
zgodnie z og艂oszenie o naborze na str. www.bip.ozarowice.pl w zak艂adce: oferty pracy
Urz膮d Gminy O偶arowice - 2016-09-12 - O偶arowice (艣l膮skie)
produkcja i kontrola wyrobu gotowego, pakowanie w kartony, streczowanie
Plastica sp. zo.o. - 2019-09-03 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Jawor (dolno艣l膮skie)
Og贸lna charakterystyka - Praca na powy偶szym stanowisku polega na organizowaniu pracy archiwum zak艂adowego oraz na wsp贸艂pracy z wydzia艂ami Urz臋du Miejskiego, Archiwum Pa艅stwowym w Koszalinie Oddzia艂 w S艂upsku, w zakresie prawid艂owego post臋powania z archiwizowan膮 dokumentacj膮..Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 w Wydziale Zarz膮dzania Kadrami Urz臋du Miejskiego w S艂upsku, pok. 100, Plac Zwyci臋stwa 3, 76-200 S艂upsk albo przes艂a膰 poczt膮 na adres Urz臋du z dopiskiem: Nab贸r na stanowisko: Inspektor ds. archiwum w Wydziale Organizacji Urz臋du w terminie do dnia 22 grudnia 2015r. Szczeg贸艂ow膮 informacje na temat naboru znale艣膰 mozna na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego w S艂upsku (bip.um.slupsk.pl/)
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2015-12-21 - S艂upsk (pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych
PRZEDSI臉BIORSTWO ROB脫T BUDOWLANYCH ASBUD SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-05-05 - Kuligi (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga w贸zka podno艣nikowego lub unosz膮cego na hali produkcyjnej oraz w magazynach. Praca na terenie Brzeska w systemie trzyzmianowym. Oferta zg艂oszona przez agencj臋 zatrudnienia.
FAST SERVICE GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-02-01 - Brzesko (ma艂opolskie)
kompleksowa obs艂uga klienta w zakresie doradztwa kredytowego
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Radomsko (艂贸dzkie)
Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce oferty pracy na stanowisko Inspektora do Plac贸wki Terenowej KRUS w Lesznie s膮 dost臋pne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zak艂adce: Praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny w Poznaniu - 2019-09-16 - Leszno (wielkopolskie)
znajomo艣膰 obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych,do艣wiadczenie zawodowe w kontroli finansowej, do艣wiadczenie zawodowe w kontroli jednostek o艣wiatowych, do艣wiadczenie zawodowe w instytucjach administracji samorz膮dowej, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, pakiet office 2016
Urz膮d Miejski w Aleksandrowie 艁贸dzkim - 2017-06-09 - Aleksandr贸w 艁贸dzki (艂贸dzkie)
WYKONYWANIE PRAC PORZ膭DKOWYCH, PROSTYCH PRAC NAPRAWCZYCH, KONSERWACYJNYCH ORAZ PRAC POMOCNICZYCH.
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Opoczno (艂贸dzkie)
G艂贸wne obowi膮zki:- kwalifikowanie z艂o偶onych wniosk贸w jednostek samorz膮du terytorialnego pod wzgl臋dem spe艂nienia wymog贸w formalnych i merytorycznych,- analizowanie i rozliczanie 艣rodk贸w finansowych przekazanych jednostkom samorz膮du,- udzielanie informacji o zasadach realizacji zada艅 w ramach Solidarno艣ciowego Funduszu Wparcia Os贸b Niepe艂nosprawnych i warunkach naboru wniosk贸w,- przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z Solidarno艣ciowym Funduszem Wsparcia Os贸b Niepe艂nosprawnych, w tym informacji o Programie,- przygotowywanie i przekazywanie rocznych sprawozda艅 z realizacji zada艅 w ramach Solidarno艣ciowego Funduszu Wsparcia Os贸b Niepe艂nosprawnych do ministra w艂a艣ciwego ds. zabezpieczenia spo艂ecznego.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶bowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy "schodo艂azu".
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2019-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
udzielanie informacji funkcjonariuszom W-MOSG oraz sporz膮dzanie r贸偶nego rodzaju za艣wiadcze艅 wynikaj膮cych ze stosunku s艂u偶bowego funkcjonariuszy lub korzystania z przys艂uguj膮cych im uprawnie艅 na pro艣b臋 zainteresowanych, ich prze艂o偶onych oraz funkcjonariuszy i pracownik贸w innych kom贸rek organizacyjnych W-MOSG celem przed艂o偶enia w urz臋dach;przygotowywanie projekt贸w opinii, rozkaz贸w o przyznanie nagr贸d uznaniowych oraz sporz膮dzanie wyci膮g贸w ze zbiorczych rozkaz贸w personalnych o wyr贸偶nieniu celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy, a tak偶e przygotowywanie akt贸w mianowa艅. Dokonywanie sprawdzenia wytworzonych przez innych pracownik贸w i funkcjonariuszy kom贸rki kadrowej rozkaz贸w wynikaj膮cych ze stosunku s艂u偶bowego w zakresie zgodno艣ci danych z wnioskami oraz kartami ewidencyjnymi oraz przygotowywanie tych rozkaz贸w do rejestracji w kancelarii jawnej;zak艂adanie, prowadzenie i bie偶膮ce uzupe艂nianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez w艂膮czanie oraz wpisywanie wytworzonych dokument贸w zwi膮zanych ze stosunkiem s艂u偶bowym poszczeg贸lnych funkcjonariuszy w tym systematyzowanie dokumentacji s艂u偶bowej wp艂ywaj膮cej do kom贸rki kadrowej w zakresie okre艣lonych przedzia艂贸w literowych podlegaj膮cej wpi臋ciu do teczek akt osobowych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania s艂u偶by;opiniowanie pr贸艣b, wniosk贸w i meldunk贸w sk艂adanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich w艂a艣ciwego za艂atwienia. Przygotowywanie pism zgodnie z poleceniami prze艂o偶onych oraz odpowiedzi na arkuszach uzgodnie艅 w zakresie wskazanym przez Kierownika Sekcji Osobowych Wydzia艂u Kadr i Szkolenia w sprawach nades艂anych do kom贸rki kadrowej w zwi膮zku ze zmianami w przepisach prawa;wspomaganie prowadzenia ewidencji zwolnie艅 lekarskich;archiwizowanie oraz klasyfikowanie dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydzia艂u Kadr i Szkolenia,wydawanie dokumentacji s艂u偶bowej oraz prowadzenie rejestru przekazanej do dor臋czenia korespondencji s艂u偶bowej dotycz膮cej stosunku s艂u偶bowego funkcjonariuszy celem nadzorowania terminowo艣ci jej dostarczania oraz okre艣lania bie偶膮cej lokalizacji wydanej dokumentacji. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracownik贸w Sekcji Spraw Osobowych Wydzia艂u Kadr i Szkolenia ze zmianami w przepisach prawa.
Warmi艅sko-Mazurski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w K臋trzynie - 2018-01-12 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
Weryfikacja wniosk贸w zgodnie z procedurami oraz przepisami obowi膮zuj膮cego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etap贸w weryfikacji wniosku.Przygotowanie projekt贸w decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosk贸w z uwzgl臋dnieniem rozdzielno艣ci funkcji i dzia艂a艅.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczo艣ci na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie termin贸w realizacji procedur i dzia艂a艅 kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawid艂owo艣ciach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawid艂owo艣ciach do kom贸rki w艂a艣ciwej w zakresie kontroli wewn臋trznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przest臋pstwa lub wykroczenia do organ贸w 艣cigania.Udzielanie informacji w zakresie dzia艂alno艣ci wydzia艂u, w tym przeprowadzanie szkole艅 dla potencjalnych wnioskodawc贸w.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddzia艂 Regionalny - 2019-11-27 - Gdynia (pomorskie)
Obs艂uga maszyny CNC, PAX wiertarka bramowa,wytaczanie element贸w stalowych,toczenie element贸w, frezowanie, gwintowanie otwor贸w
MOSTOSTAL CHOJNICE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-10-15 - Chojnice (pomorskie)
1. FAKTUROWANIE 艢WIADCZONYCH US艁UG,2. KOORDYNOWANIE PRACY ODCZYTYWACZY,3. ROZPATRYWANIE REKLAMACJI,4. SPORZ膭DZANIE ZESTAWIE艃 SPRZEDA呕Y WODY I SCIEK脫W,5. BIE呕膭CA TELEFONICZNA OBS艁UDA KLIENT脫W,6. WPROWADZANIE DO SYSTEMU PROTOKO艁脫W Z PRZEPROWADZONYCH CZYNNO艢CI.
Zak艂ad Wodoci膮g贸w i Us艂ug Komunalnych Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2016-03-01 - Bia艂e B艂ota (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i wypiek pizzy. Praca 2dni/2dni wg ustalonych grafik贸w w godz. 12-23.00.
"JOTA" SP脫艁KA CYWILNA JOLANTA KOCUR, PIOTR PUCHEJDA - 2017-01-25 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
- transport komponent贸w z obszaru wtryskarek- przyjmowanie towaru z magazynu- sta偶 pracy min. 1 rokpraca przy ul. Wodnej oraz ul. Nowy J贸zef贸w w 艁odzi
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Monta偶 element贸w konstrukcji i zbrojenia kad艂ub贸w.
INVEST BALTIC BARBARA MORAWSKA - 2016-01-29 - Gda艅sk (pomorskie)
- obs艂ug臋 sklepu internetowego, platformy ebay, amazon allegro ip.- zarz膮dzanie portfolio produkt贸w sprzedawanych w sklepie internetowym - www.pres-bois-eu- przygotowywanie, wystawianie, wznawianie oferty produktowej- obs艂ug臋 zam贸wie艅, rozwi膮zywanie pojawiaj膮cych si臋 problem贸w, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dba艂o艣膰 o pozytywny wizerunek firmy.- wystawianie faktur/rachunk贸w- przygotowanie towaru do wysy艂ki- organizacja transportu
"PRES-BOIS PL" Sp.zo.o. - 2017-11-09 - Zembrzyce (ma艂opolskie)
Zbieranie towar贸w z okre艣lonej lokalizacji przy u偶yciu terminala radiowego i uk艂adanie ich na paletach poruszaj膮c si臋 w贸zkiem nisko pok艂adowym. Umiej臋tno艣膰 dok艂adnego uk艂adania towar贸w oraz szybkiego i bezb艂ednego przeliczania opakowa艅 zbiorczych
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Teresin (mazowieckie)