INSPEKTOR DS. POSTĘPOWAŃ PODATKOWYCH W WYDZIALE DOCHODÓW Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg

Stanowisko: INSPEKTOR DS. POSTĘPOWAŃ PODATKOWYCH W WYDZIALE DOCHODÓW

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy

Data publikacji: 2019-04-05

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +staż

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. POSTĘPOWAŃ PODATKOWYCH W WYDZIALE DOCHODÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali urzędnicy do spraw podatków

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo lub administracja publiczna lub ekonomia

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. wymagań znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) do dn. 16.04.2019 r. Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - dokumenty można wysłać pocztą elektroniczną tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego., Termin: do 16.04.2019

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Kołobrzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg

Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl

Ulica pracodawcy: Ratuszowa

Numer budynku pracodawcy: 13

Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali urzędnicy do spraw podatków

Data dodania oferty pracy: 05.04.2019

Oferta pracy ważna do: 06.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR JAKOŚCI - 2 500 - 2 700 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-01 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Przygotowanie i rozliczanie dokumentacji dotyczącej produkcji wyrobów ogniotrwałych.
TABEX-OZMO Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY-HALA - od 2 000 PLN

Pakowanie wędlinPomoc przy produkcji wędlinOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: Łaziska GórnePraca w dniach i godzinach: pn-pt 6-14
Zakład Masarsko-Wędliniarski Grażyna Bienioszek - 2017-10-18 - Łaziska Górne (śląskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 200 PLN

-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnienie dzinnych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych Audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przydadku znalezinia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-05-15 - Bielawa (dolnośląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 250 PLN

1. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego, w szczególności związanymi z prowadzenem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Na stanowisku pracy wiodącym zadaniem będzie udział w:a) weryfikacji pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, dokumentów i materiałów składanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, b)bieżącym prowadzeniu informatycznych baz danych graficznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego: mapy zasadniczej.2. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z: a)przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej, w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego,b) ustawy o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności związanych z przeprowadzeniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustaleniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji.3. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac geodezyjnych i/lub kartograficznych zlecanych z zakresu działania ODGK.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2019-03-20 - Płock (mazowieckie)

SPAWACZ - od 2 600 PLN

spawanie elektryczne i gazowe
Kopalnia Granitu "WEKOM II" Sp. z o.o. - 2019-03-21 - Kostrza (dolnośląskie)

INSPEKTOR / SPECJALISTA BHP - od 2 100 PLN

- OSOBY APLIKUJĄCE NA POWYŻSZE STANOWISKO PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZNENIA NA STRONIE: http://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/karierapraca/- Realizacja całokształtu zadań z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (80%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (zgodnie z § 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. służby bezpieczeństwa i higieny pracy). Mile widziane doświadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomość normy ISO 18001:2004.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu stanowiącym załącznik do umowy o organizację stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Jarocin (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

porządkowanie obiektów i terenu gminy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Gowarczów (świętokrzyskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTORURZĘDNIK UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - od 2 400 PLN

- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego oraz wniosków o udzielenie ulg w spłacie lubv umorzenie należności z tytułu składek na ubewzpieczenie społeczne,- opracowywanie decyzji w sprawach ulg i umorzeń należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne,- prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników,-wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem społecznym zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i opłacania składek, a trakże stanu należności z wyżej wymienionych tytułów,- udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego,- prowadzenie ewidencji okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- księgowanie obrotów na kontach płatników składek,- przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników,-dochodzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2019-01-22 - Słupca (wielkopolskie)

MONTER OZNAKOWANIA PIONOWEGO I BRYGADZISTA - 13,7 - 15 PLN

Montaż oznakowania pionowego dróg
VISTIN Anita Streich - 2018-02-01 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

-wydawanie wniosków na świadczenie wychowawcze - Rodzina 500+,-przyjmowanie wniosków na świadczenie wychowawcze - Rodzina 500+ wraz z załącznikami,-rozpatrywanie wniosków,-wydawanie decyzji administracyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zbąszynek (lubuskie)

BRUKARZ - od 1 850 PLN

Prace brukarskie na terenie Opola oraz woj.opolskiego w godz. 7-15
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy ZAKS 2 - 2016-06-02 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE KADROWO-ORGANIZACYJNYM(NR 0335) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- organizowanie wydarzeń okolicznościowych - opracowywanie projektów zarządzeń Wojewody Kujawsko-Pomorskiego i Dyrektora Generalnego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz innych regulacji wewnętrznych- przeprowadzanie analiz z zakresu bieżącego funkcjonowania Urzędu, ocena ich skuteczności i efektywności- nadzorowanie merytoryczne, redagowanie oraz zamieszczanie informacji w wewnętrznym systemie informacji - IntranetWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

segregowanie i ewidencjonowanie faktur, sporządanie deklaracji podatkowych, księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Będzin (śląskie)

KONSULTANT DS. REKRUTACJI - do 1 850 PLN

Wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe w rekrutacji lub obsłudze klienta; znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym; chęć pracy z ludźmi i zainteresowanie obszarem HR; mile widziane prawo jazdy kat. B; samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania; realizacja zleconych projektów rekrutacyjnych; aktywne poszukiwanie kandydatów; rekrutacja i selekcja kandydatów; administrowanie bazą danych kandydatów; kontakt z kandydatami; udział w bieżących pracach administracyjno-biurowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Gliwice (śląskie)

SPRZEDAWCA - KSIĘGARZ (STAŻ) - 997,4 PLN

Sprzedawca - księgarz (staż)
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Tychy (śląskie)

PRACOWNIK HOTELOWY - od 2 000 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

- Realizacja zamówień przesłanych przez PH,- dostarczanie dokumentów do magazynu,- przyjmowanie zamówień od klientów,- wprowadzanie do systemu,- informowanie PH o niedoborach, zamianach towarowych.
IGLOTEX DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Skórcz (pomorskie)

KIEROWNIK- SPRZEDAWCA W CUKIERNI-KAWIARNI. - od 2 200 PLN

Organizacja pracy cukierni/kawiarni. Obsługa klienta. Obsługa kasy. Dbanie o wygląd. Zamawianie i przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Bolków (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL CHEMII - od 1 239,5 PLN

Prowadzenie zajęć dydaktycznych z młodzieżą gimnazjalną.
Publiczne Gimnazjum im. Morskiego Dywizjonu Lotniczego - 2016-07-18 - Puck (pomorskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. ZDROWIA ZWIERZĄT I ZWALCZANIA CHORÓB ZAKAŹNYCH - do 3 100 PLN

monitorowanie chorób zakaźnych zwierząt, zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt;www.piwstrzelce.pl
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2016-11-04 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

MAGAZYNIER ( 239J) - od 3 200 PLN

Realizacja zamówień, wystawianie dokumentów magaznowych,
Cross Poland Sp. z.o.o - 2018-04-24 - Zakręt (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Kluczbork (opolskie)

POMOC KUCHENNA - do 13,7 PLN

obróbka warzyw, przygotowywanie surówek, mięs, produkcja makaronu
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Paniówki (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

- rozliczanie realizowanych przez zakład inwestycji w tym części dotyczącej dotacji celowych otrzymanych z organu tworzącego oraz środków unijnych- rozlczanie zakupów materiałów i usług dotyczących bieżącego funkcjonowania zakładu- prowadzenie korespondencji z firmami i instytucjami zewnętrzymi -prowadzenie ewidencji przeglądów okresowych i napraw aparatury i sprzętumedycznego oraz organizowanie tych przeglądów i napraw- obsługa korespondencjiwystawianie faktur kontrahentom zewnętrzym
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Rzeszów (podkarpackie)


Wybierz powiat