INSPEKTOR DS. PŁAC Lubiąż oferta pracy Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wg. stanowiska.
Data publikacji: 2019-05-29
Lokalizacja: Lubiąż (dolnośląskie)
Pracodawca: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 1, 56-100 Lubiąż, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Wg. stanowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubiąż
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: kierunkowe
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 1, 56-100 Lubiąż, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wołowski
Gmina pracodawcy: Wołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubiąż
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 01.06.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?009aed9d0487bbec1eb1c4af448ca30f
Podobne oferty pracy
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2016-03-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
kompensata rachunków, wystawianie, wysyłanie i księgowanie not odsetkowych dłużników, dokonywanie rozliczeń rocznych mediów, wystawianie faktur czynszowych i refaktur na media dla lokali użytkowych. Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności; Zgłoszenia osobiste pod adresem Pabianice, ul. Warzywna 6 pok. 18
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2018-10-26 - Pabianice (łódzkie)
realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2018-01-17 - Rząska (małopolskie)
inspektor
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- realizacja programów z zakresu rynku pracy- praca z wolontariuszami- prowadzenie dokumentacji
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2017-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace ogólno porządkowe na placu
KONSORCJUM Paweł Wojtaczka - 2018-05-17 - Szarów (małopolskie)
KONTROLA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH W ZAKRESIE PRZESTRZEGANIA PRZEZ TE PODMIOTY OCHRONY ŚRODOWISKA;NADZÓR NAD PRZESTRZEGANIEM UZGODNIONYCH PROCEDUR W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE-OCHRONA ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 1 ROK
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
bezpośrednia i internetowa obsługa klienta, analiza wartości oraz testowanie sprawnośći elektroniki (telefony, komputery, złoto itp.), wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych
HANDEL CENTRUM - 2016-04-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Do uzgodnienia
OŚRODEK DORADCZO-SZKOLENIOWY BHP EKSPERT PIOTR MAJEWSKI - 2018-01-04 - Sanok (podkarpackie)
Zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umową na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, prowadzenie nadzoru inwestycyjnego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży sanitarnej, podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno- prawnym, rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji, uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości, ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku, współdziałania w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych, współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych, przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi, sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, rozpatrywanie skarg, rozpatrywanie wniosków, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane, kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach, inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Urząd Miasta - 2016-09-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
udzielanie informacji o zasadach postępowania przy udzielaniu jednorazowego dofinansowania na rozpoczęcie działaności gospodarczej, obsługa klientów POWP, doradztwo w zakresie podejmowania działaności gospodarczej, wspóraca z partnerami zewnętrznymi i komórkami organizacyjnymi PUP, prowadzenie dokumentacji załatwianych spraw, przygotowywanie danych do obowiązującej sprawozdawczości i sporządzanych analiz
POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU - 2019-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych)Obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOKBudowanie portfela klientów
Bieszczadzka Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa - 2017-01-12 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Spawanie detali wg dokumentacji technicznej, wykonywanie pomiarów kontrolnych. Wymagane wykształcenie zasadnicze lub średnie techniczne oraz umiejętność czytania rysunku technicznego i wykonywania pomiarów detali.
WOLTAN ZAKŁADY APARATURY ELEKTRYCZNEJ SP. Z O.O - 2016-02-18 - Łódź (łódzkie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 1 - (1 pełny etat).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie ewidencji zasobów budynków i terenów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współudział w wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, współudział w opracowywaniu planów remontów, współudział w typowaniu zakresu prac remontowych oraz przygotowaniu przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i wyceny inwestorskiej robót budowlanych i usług technicznych dla potrzeb wyboru wykonawcy poza Ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane zlecanych w trybie poza Ustawą prawo zamówień publicznych wykonawcom obcym, udział w przygotowaniu danych o zasobach EB dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji, kwalifikacja w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej wraz z procesem rejestracji pomiaru i wymiany,udział w odbiorach i przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, współpraca z Działem Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych i zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi majątku gminy, w tych nieruchomościach, praca w systemie zintegrowanym Dom-5. - Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Katowicka 46b, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W marcu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%. - Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa do 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-05-04 - Katowice (śląskie)
praca w nocy, pobieranie opłat
WIWA Holding Sp. z o.o. - 2019-02-25 - Augustów (podlaskie)
Nadzór inwestorski realizowany zgodnie z wymogami prawa budowlanego, kontrola zgodności prac z harmonogramem opiniowanie umów i aneksów do umów. Współpraca z koordynatorem w procesie przygotowania dokumentów do procedur przetargowych oraz w trakcie realizacji projektu inwestorskiego, raportowanie przebiegu prac budowlanych kontrolowanie i zatwierdzanie rozliczeń robót budowlanych potwierdzanie faktycznie wykonanych robót wraz z potwierdzeniem usunięcia wad i usterek .
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-03-27 - Gdynia (pomorskie)
Praca fizyczna
NATUR PRODUKT PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowywanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestracja wpływających wniosków w systemie informatycznym, obsługa urządzeń biurowych
Sąd Rejonowy w Bytomiu - 2016-09-15 - Bytom (śląskie)
-Transport kontenerów na terenie kraju,-Kontakt e-mail: ut.niemaszyk (at) wp.pl-Kontakt telefoniczny 609-817-931.
Usługi Transportowe Karol i Grażyna Niemaszyk - 2016-08-23 - Subkowy (pomorskie)
prace produkcyjne
Transline Group Sp. z o. o. - 2016-09-19 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
- Sprzątanie sklepów odzieżowych w CH Galeria Katowicka.- Wynagrodzenie: 14,50 zł brutto/godzinę. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z mozliwością przedłużenia umowy.- Zlecenie w godzinach: 6:00-9:00, 6:30-9:30. Wymagania: wykształcenie średnie dowolne. Kontakt telefoniczny (662-226-189) w godzinach: 8:00-14:00.
AGNIESZKA ANDRZEJEWSKA AGI - 2018-10-01 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, ewidencja czasu pracy, obsługa programu Płatnik.
ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
Montaż wiązek elektrycznych obsługa narzędzi i przyrządów pomiarowych.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: Umowa zlecenie od 26.01.2017r. do 26.01.2020r.Miejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w godzinach: Rozkład czasu pracy określony przez zleceniobiorcę, zakład czynny od pn-sb, w godzinach od 6:00 do 22:00
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Mikołów (śląskie)
Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 3015 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-07-05 - Opole (opolskie)
1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2017-01-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Prowadzenie spraw związanych z księgowoscią budzetową.szczegóły oferty pracy: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2018-05-17 - Oborniki (wielkopolskie)
nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót, przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo-przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m.in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym, uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych, przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych, przekazywanie wykonawcy robót placu budowy, organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski, nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej, opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów, kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych, ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów, opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada, przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami, opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania, udział w pracach komisji przetargowej odbiór dokumentacji z biur projektowych, Umowa od 6 do 18 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30. Więcej informacji: www.bip.slowinskipn.pl/
Słowiński Park Narodowy - 2018-05-07 - Smołdzino (pomorskie)
Szczegóły oferty dostępne tutaj: https://www.krus.gov.pl/fileadmin/moje_dokumenty/dokumenty/bip/praca/OR_w_Gdansku/Gdansk_2018/Gdansk_BIP_0400_OP_110_06_2018_ogloszenie.pdf
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZN. O/REGIONALNY GDAŃSK - 2018-04-30 - Tczew (pomorskie)