INSPEKTOR W POZNAŃSKIM OŚRODKU WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Poznań oferta pracy POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU

Stanowisko: INSPEKTOR W POZNAŃSKIM OŚRODKU WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: udzielanie informacji o zasadach postępowania przy udzielaniu jednorazowego dofinansowania na rozpoczęcie działaności gospodarczej, obsługa klientów POWP, doradztwo w zakresie podejmowania działaności gospodarczej, wspóraca z partnerami zewnętrznymi i komórkami organizacyjnymi PUP, prowadzenie dokumentacji załatwianych spraw, przygotowywanie danych do obowiązującej sprawozdawczości i sporządzanych analiz

Data publikacji: 2019-03-06

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
KLASZTORNA 16, 61-779 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
udzielanie informacji o zasadach postępowania przy udzielaniu jednorazowego dofinansowania na rozpoczęcie działaności gospodarczej, obsługa klientów POWP, doradztwo w zakresie podejmowania działaności gospodarczej, wspóraca z partnerami zewnętrznymi i komórkami organizacyjnymi PUP, prowadzenie dokumentacji załatwianych spraw, przygotowywanie danych do obowiązującej sprawozdawczości i sporządzanych analiz

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W POZNAŃSKIM OŚRODKU WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie - 1 rok (wymagany staż - lata: 1)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dodatkowe wymagania: doświadczenie zawodowew obsłudze klienta i pracach biurowych, kompetencje komunikacyjne, terminowość, dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, ośaidczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, życiors i list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - dokumenty złożyć do 15.03.2019r. w kancelarii tut. Urzędu z dop. "oferta na stanowisko inspektora w POWP - PUP VII-1110/11/2019", Termin: dokumenty złożyć do 15.03.2019r. w kancelarii tut. Urzędu

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: Czarnieckiego

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 06.03.2019

Oferta pracy ważna do: 15.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR - od 1 300 PLN

1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-03-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

INSPEKTOR - od 2 100 PLN

Prowadzenie gospodarki finansowej, planowanie i rozliczanie środków budżetowych zgodnie z planem finansowym, sporządzanie sprawozdań i meldunków finansowych, wykonywanie planów i wniosków finansowych, prowadzenie rejestrów zakupów, dostaw i usług, analiza zagrożeń i ocena realizowanych wydatków budżetowych
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

Wykonywanie prac rozbiórkowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Staszów (świętokrzyskie)

PLANISTA PRODUKCYJNY - od 1 850 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-10-03 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR NADZORU - od 1 500 PLN

Praca biurowo - terenowa
Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych - 2016-05-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. INFORMATYKI - od 3 500 PLN

Administracja siecią.Monitoring produkcji, utrzymania ruchu.Rozliczanie czasu pracy i planowania produkcji.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2017-03-01 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)

KASJER/ SPRZEDAWCA - od 15,5 PLN

obsługa kasy, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI WSPÓLNOT - od 2 500 PLN

Organizacja i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych. Udział w przyjmowaniu w zarząd i zdejmowaniu z zarządu wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie ewidencji właścicieli w systemie informatycznym. Opracowywanie projektów uchwał oraz projektów planów gospodarczych. Zawieranie i rozwiązywanie umów na dostawy mediów i usług dla zarządzanych nieruchomości. Terminowe załatwianie dokumentów wspólnoty: NIP, REGON, Rachunek Bankowy.
Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-12-20 - Zabrze (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

produkcja zniczy
METIS Katarzyna Brudnicka - 2016-10-05 - Oborniki (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 2 100 - 2 400 PLN

przygotowywanie samochodów so sprzedaży
AKSIL TRANSPORT-USŁUGI-HANDEL FURMANEK LECH - ul. Kościuszki 93, 26-021 Daleszyce - 2018-07-20 - Daleszyce (świętokrzyskie)

CUKIERNIK - od 2 500 PLN

PRACA PRZY PRODUKCJI CIAST, WYPIEK CIAST ZGODNIE ZE STANDARDAMI AUCHAN, ZATOWAROWANIE I OZNAKOWANIE DZIAŁU, DBAŁOŚĆ O CZYSTOŚĆ DZIAŁU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE LUB DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA CZELADNICZE, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE CUKIERNIK LUB PRACOWNIK PRODUKCJI;SPOTKANIE Z PRACODAWCĄ W SIEDZIBIE FIRMY USTOWO 45, 23.08.17, GODZ.10.00
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW GÓRNICTWA OTWOROWEGO I WIERTNICTWA - nieodpłatny

- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych i zakładach wykonujących roboty geologiczne metodą otworową, udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych i zakładów wykonujących roboty geologiczne metodą otworową w zakresie górnictwa i wiertnictwa
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 000 PLN

- utrzymanie w czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, łazienkach i na korytarzach, - mycie podłóg i ścian wykładanych glazurą- mycie okien i drzwi według potrzeb- dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia pracy
Komenda Powiatowa Policji w Wodzisławiu Śl. - 2017-04-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 200 PLN

naprawa samochodów osobowych
MECHANIKA POJAZDOWA JAROSZ JÓZEF - 2016-04-13 - Piotrowice (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

obsługa klienta, prowadzenie biura, fakturowanie, prowadzenie korespondencji, organizacja załadunku, inne prace biurowe
MCERAMIC SP. Z O.O - 2017-08-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. DYSTRYBUCJI W APTECE INTERNETOWEJ - 2 058 - 2 200 PLN

kompletownie zamówień, pakowanie zamówień, skanowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)

ELEKTRYK - od 2 400 PLN

j.w
TrzaskaczGroup Piotr Trzaskacz - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 2 100 PLN

ochrona osób i mienia, przeciwdziałanie zjawiskom związanym z przestepczością obiektu handlowego
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Konin (wielkopolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI DS. SANITARNYCH - od 2 500 PLN

praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2016-07-14 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS.BUDOWLANYCH - od 3 000 PLN

kompleksowa realizacja spraw zwiazanych z planowaniem i nadzorowaniem prac konserwacyjnych, naprawczych, remontowych i inwestycyjnych, nadzorowanie stanu technicznego wszystkich obiektów PUM wraz z towarzyszącą infrastrukturą i zagospodarowaniem terenów zewnętrznych.Wymagania:wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa ogólnego lub ukonczony inny techniczno-budowlany,uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, znajomość procesu kosztorysowania i rozliczania prac budowlanych, znajomość rysunku technicznego, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programów MS Word, MS Excel, Norma, AutoCad lub pokrewny, doświdczenie zawodowe min 3 lata, znajomość prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, zagadnień technicznych i technologicznych, przepisów p.poż i BHP, prawo jazdy kat BWynagrodzenie od 3000,00 zł brutto
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2018-01-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)

OPIEKUN - od 2 400 PLN

Prowadzenie opieki pielęgnacyjnej w zakresie obsługi mieszkańców: dbanie o czystość, ubiór i estetyczny wygląd, towarzyszenie w badaniach specjalistycznych, ambulatoryjnych w poradniach i szpitalach, aktywizacja mieszkańców w celu zwiększenia ich samodzielności.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-01-31 - Nowe Bielice (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. BUDŻETU - od 2 250 PLN

1.Prowadzenie analityki i syntetyki dochodów jednostki oraz Budżetu Gminy:-sprawozdawczość: -Rb 27S- miesięczne, kwartalne, roczne Rb 50, Rb 27ZZ, Rb Z, Rb N, Rb ZN, Rb UZ, Rb UN, Rb ST, Rb -PDP-uzgadnianie sald (konta zespołu 2),-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów, wpisów hipotecznych, opłat z tyt. użytkowania wieczystego, opłat z tyt. czynszów z księgowością podatkową,-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów z tyt. opłaty za sprzedaż napoi alkoholowych,-rozliczanie wniesionych wadiów na poczet kupna nieruchomości oraz przeprowadzonych inwestycji,-przestrzeganie terminów rozliczania wpłat z tyt. : funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej, opłaty za udostępnienie danych osobowych, karty dużej rodziny.2.Uzgodnienie należności wpływów, zwrotów, odpisów z tytułu opłat planistycznych, adiacenckich i eksploatacyjnych, za zajęcie pasa drogowego, za służebność przesyłu, sprzedaż nieruchomości, za kary z ochrony środowiska i wszelkie inne występujące w toku bieżącej pracy z pracownikiem prowadzącym ewidencję opłat w module opłaty różne.3.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów Fundusz Pracy Młodociani. 4.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów DEPOZYTY 5.Sporządzanie i przekazywanie informacji o kwocie dotacji do GOPS-u na dzień 10, 20i koniec każdego miesiąca.6.Sporządzanie bilansu organu i jednostki, rachunku zysków i strat, funduszu jednostki.7.Prowadzenie syntetyki i analityki Funduszu Świadczeń8.Prowadzenie ewidencji wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w module Środki Trwałe.9.Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości środków trwałych, w systemie ŚRODKI TRWAŁE: wprowadzanie zmian, uzgadnianie sald, naliczanie amortyzacji, umorzenia.10.Sporządzanie rocznego sprawozdania w portalu GUS dot. środków trwałych (Urzędu Gminy, zbiorcze na podstawie sprawozdań poszczególnych jednostek).
Urząd Gminy Jonkowo - 2019-02-07 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR/TECHNIK BHP - 2 500 - 4 000 PLN

Nadzór BHP na budowie, wstępne i okresowe szkolenie pracowników, sporządzanie podstawowych dokumentów, raportowanie, przeglądy SOI, praca powyżej 3 m.
HSE System Sp. z o o - 2019-03-04 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, E-MAIL: KADRY (at) BOGFRAN.PL - od 1 850 PLN

przyjmowanie zamówień, kontakty z klientami, obsługa klienta
"BOG-FRAN" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-23 - Smolarzyny (podkarpackie)

SPAWACZ - od 3 800 PLN

- Spawanie elementów infrastruktury kolejowej. Wykonywanie prac z zachowaniem zasad BHP oraz procedur obowiązujących na terenie miejsca wykonywania pracyjakość wykonywanych prac. Miejsce wykonywania pracy: Katowice oraz wyjazdowo na terenie kraju.- Wynagrodzenie: 3800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagania konieczne: Posiadane aktualne uprawnienia elektryczne (metoda 111) oraz gazowe (metoda 311). Wymagania pożądane: prawo jazdy kat. B, doświadczenie w pracy na ww. stanowisku, mile widziana znajomość branży kolejowej, dyspozycyjność. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-358-78-80) lub e-mail: rekrutacja (at) pkpcs.pl
PKP CARGO SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - 3 000 - 4 000 PLN

kontrola i nadzór jakościwy nad produkcją seryjną, kontorla wymiarowa detali , obsługa współrzednościowych maszyn pomiarowych
ETC GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Żory (śląskie)

STOLARZ - 2 000 - 3 000 PLN

Stolarz
"EDAR" STOLARSTWO FIDELUS EDWARD - 2016-04-06 - Zembrzyce (małopolskie)

INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH - od 2 250 PLN

Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSP ipracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczeniaspołeczne. Przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczenia ZFŚS, klasyfikacja §§ płacowych i około płacowych,Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków, zobowiązań i zaangażowaniaWystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innych dokumentów rozliczeniowychPełna obsługa programu Płatnik, PUE ZUSSporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUSSumienne i terminowe przygotowywanie i składanie w odpowiednich urzędach i instytucjach dokumentacjirozliczeniowej potrąceń (deklaracje ZUS, podatkowe, umowy zlecenia i o dzieło, sporządzanie sprawozdań GUS,sprawozdanie z wykorzystania limitów zatrudnienia i środków na wynagrodzenia).Prowadzenie ewidencji kasowej oraz sporządzanie raportów kasowych,Rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych (np. delegacje, zaliczki)Przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych,Czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych,Wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez sekcję ds. finansowych komendy.WARUNKI PRACYPraca biurowa, w godzinach 7.30-15.30. Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie sprawpoza jednostką, współpraca z podległymi Jednostkami Ratowniczo - Gaśniczymi.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu,częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych. Przewidywany okres zatrudnienia 01.04.2019 - 01.04.2020 (służba przygotowawcza).INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi conajmniej 6%.Na kopercie oraz liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: NABÓR KSC PF.W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu.Treść oświadczeń załączonych do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć własnym odręcznym podpisem wraz z datą.Oferty nie spełniające warunków formalnych i koniecznych (w tym otrzymane po terminie, brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.Tylko i wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.Techniki i metody naboru: weryfikacja dokumentów, test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.Nabór będzie przeprowadzony w następujących etapach:I. Etap 1 - weryfikacja dokumentów:a) sprawdzenie kompletności złożonych przez kandydatkę/kandydata ofert oraz spełnienia wszystkich wymogówformalnych,b) wykluczenie z dalszej procedury kwalifikacyjnej ofert kandydatek/kandydatów, które nie zawierają kompletudokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu.II. Etap 2* - sprawdzian wiedzy i umiejętności:a) sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru) - czas trwania 20 minut - składający się z 20 pytań merytorycznych zzakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu (maksymalna liczba punktów do uzyskania - 20 pkt.).Wymogiem niezbędnym do dopuszczenia do sprawdzianu umiejętności jest uzyskanie, co najmniej 60% maksymalnejliczby punktów.b) sprawdzian umiejętności - obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka,skaner),obsługi programu MS Office.III. Etap 3* - rozmowa kwalifikacyjna.IV. Etap 4 - ustalenie wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienie najlepszych kandydatów.Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powodujewykluczenie z dalszego postępowania.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naborudostępna będzie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Słupsku oraz na stronie internetowejwww.straz.slupsk.pl i kmpspslupsk.bip.gov.pl.Proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku mnożnik 1.0 x kwota bazowa (tj. 1873,84 zł) plus wysługa lat, zzastrzeżeniem - nie mniej niż 2.250,00 zł.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.*Podczas etapu 2 i 3 ocenie podlega: wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowościoraz ewidencji księgowej, w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, umiejętnośćwspółpracy z instytucjami finansowymi (ZUS, US) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office, umiejętność sporządzania list płac oraz organizowania szeregu formalności związanych z procesem wypłat pracowniczych, znajomość obsługi programu Płatnik, znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT), znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrącania składek, znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych, umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS,dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, chęć rozwoju, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy.Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami: pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki: złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.Szczegóły w ogłoszeniu o pracę opublikowanym na stronie internetowej Komendy Miejskiej PSP w Słupsku: www.straz.slupsk.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (nr 42223 z dnia 05.02.2019 r.). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (+48) 59 842 40 01 wew. 231 lub 236. Aplikację należy składać JEDYNIE w sposób określony w opublikowanym ogłoszeniu jw.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2019-02-05 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 300 PLN

Prowadzenie dokumentacji; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych (doświadczenie zawodowe mile widziane); wynagrodzenie + 10 % premii
DROP S. A. - 2016-04-26 - Kępno (wielkopolskie)


Wybierz powiat