INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA Łódź oferta pracy POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - współpraca z Rodzinnymi Ogrodami Działkowymi w zakresie szkoleń i instruktażu zagospodarowania i modernizacji ogrodów- poradnictwo- wdrażanie zasad zagospodarowania ogrodów- inicjowanie modernizacji starych ogrodów- prowadzenie przeglądów zagospodarowania ogrodów i działek- prowadzenie działalności kontrolnej- wspólpraca ze społecznym instruktorem ogrodniczym- wyjazdy lustracyjne
Data publikacji: 2020-02-06
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warecka 3, 91-202 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- współpraca z Rodzinnymi Ogrodami Działkowymi w zakresie szkoleń i instruktażu zagospodarowania i modernizacji ogrodów- poradnictwo- wdrażanie zasad zagospodarowania ogrodów- inicjowanie modernizacji starych ogrodów- prowadzenie przeglądów zagospodarowania ogrodów i działek- prowadzenie działalności kontrolnej- wspólpraca ze społecznym instruktorem ogrodniczym- wyjazdy lustracyjne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ogrodnicze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), ogrodnicze, kierunek: kształtowanie terenów zielonych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- swoboda wypowiedzi na piśmie i przed audytorium- dyspozycyjność - praca związana z wyjazdami służbowymi
Nazwa pracodawcy:
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Warecka 3, 91-202 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: KONTAKT E-MAIL
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Warecka
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 06.02.2020
Oferta pracy ważna do: 05.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?60b62373b5817d69905912a59725be42
Podobne oferty pracy
nauczyciel wspomagający do dziecka z zespołem Aspergera
Przedszkole Samorządowe w Pucku - 2019-09-20 - Puck (pomorskie)
uzgadnianie prawa wstępu na nieruchomości z właścicielem prywatnym i organizacjami administracji publicznej, udział w negocjacjach z właścicielami nieruchomości, szacowanie szkód poprojektowychdodatkowy atut: znajomość oprogramowania Quantum Gis lub Arc VievMiejsce wykonywania pracy: okolice Przemyśla oraz Bartoszyc
GEOFIZYKA TORUŃ S.A. - 2017-08-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH W ŁYSZKOWICACH - 2016-02-22 - Łyszkowice (łódzkie)
prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP, zapewnienie zgodności obowiązujących instrukcji, procedur, zaświadczeń, , zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, współpraca z kierownikami i menadżerami w zakresie BHP
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2017-04-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Poznanie funkcjonowania IRM poprzez obserwację oraz czynny udział w realizacji zadań. Zapoznanie się z obowiązującymi procedurami działania, funkcjonowaniem systemów i podsystemów monitorowania ruchu statków i procesem obiegu informacji. Asystowanie przy procesie zarządzania ruchem statków, komunikacji radiowej, realizacji Instrukcji działania służby kontroli ruchu statków (VTS) i SSN/NCA.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2018-10-12 - Gdynia (pomorskie)
nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót; przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo- przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m. in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym; uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych; przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; przekazywanie wykonawcy robót placu budowy; organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski; nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej; opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów; kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych; ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów; opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada; przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami; opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; odbiór dokumentacji z biur projektowych. Umowa na 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 ; szczegóły na stronie BIP SPN/ogłoszenia
Słowiński Park Narodowy - 2018-04-20 - Smołdzino (pomorskie)
Opracowywanie obmiarów, kosztorysów, programów, robót oraz innych dokumentów niezbędnych przy zawieraniu umów na roboty budowlane; Opracowywanie planów przedsięwzięć w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości; Kontrolowanie przestrzegania obowiązujących norm i przepisów z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości; Nadzór nad właściwym i terminowym wykonywaniem pomiarów zgodnie z obowiązującymi czasokresami ich przeprowadzenia i rejestrowania wyników pomiarów w obowiązujących terminach; Opracowywanie kompletnych dokumentacji dla zadań realizowanych w systemie zleconym: kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-01-17 - Lublin (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obeimuie między innymi:Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z Prawem budowlanym oraz Prawem zamówień publicznych, w tym w szczególności:1. w zakresie realizacji umów w ramach bieżącego utrzymania infrastruktury tramwajowej: kontrola realizacji i jakości wykonania prac obmiarowych i utrzymaniowych związanych z infrastrukturą tramwajową i podstacjami zasilającymi trakcję tramwajową, przeprowadzanie przeglądów bieżących, rocznych i 5-letnich stanu sprawności technicznej elementów sieci trakcyjnej, napędów i sterowania zwrotnic, sygnalizacji świetlnej mijankowej, oświetlenia przystanków, rozjazdów i innych urządzeń elektroenergetycznych oraz stanu sprawności technicznej podstacji trakcyjnych, przeprowadzanie oględzin podstacji trakcyjnych, kabli trakcyjnych oraz ocenianie stanu technicznego sieci trakcyjnej i infrastruktury towarzyszącej w celu określenia ich stanu technicznego i zakresu planowanych robót remontowych.2w zakresie realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez ZDMiKP: przygotowywanie kompletnych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań inwestycyjnych (w tym opis przedmiotu zamówienia) oraz uczestnictwo w procesie zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach zespołu oceny dokumentacji projektowej i jej odbioru, protokolarne przekazanie wykonawcy w imieniu Inwestora placu budowy, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, wymaganiami SST, normami i zasadami bezpieczeństwa, kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową, harmonogramem oraz terminowością wykonania, sprawdzanie kompletności dokumentów przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań, kontrola ilości i wartości wykonywanych robót w trakcie realizowanej inwestycji oraz rozliczanie końcowe budowy, wydawanie poleceń w trakcie robót w formie ustnej i pisemnej (wpis do dziennika budowy), udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, rozliczanie budowy fakturami częściowymi oraz fakturą końcową wraz ze sporządzeniem dokumentów przekazania środka trwałego, uczestnictwo w czynnościach odbiorowych wraz z przekazaniem obiektu do użytkowania,3w zakresie pozostałych zadań: szacowanie kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych oraz formułowanie założeń technicznych na potrzeby zlecanej dokumentacji technicznej, przygotowywanie materiałów technicznych i rzeczowych niezbędnych dla przeprowadzenia procedur przetargowych na roboty utrzymaniowe i remontowe podstacji trakcyjnych, sieci trakcyjnej i kabli trakcyjnych, uzgadnianie wszelkich wyłączeń tymczasowych, okresowych i stałych z ruchu tramwajowego, kontrolowanie terminów zakończenia gwarancji na zadaniach oraz udział w odbiorach pogwarancyjnych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w pracach zespołu ds. zabezpieczenia energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania komunikacji tramwajowej i nadzór nad prawidłową gospodarką energetyczną, dokonywanie niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci, urządzeń i instalacji oraz Wydziałami własnej jednostki na potrzeby realizacji zadań związanych z utrzymaniem podstacji trakcyjnych i sieci trakcyjnych, sporządzanie sprawozdań, analiz, notatek i informacji dotyczących realizowanych zadań.III.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Toruńskiej 174a, budynek wielopiętrowy, schody i winda, bezpośredni kontakt z osobami z zewnątrz, wyjazdy służbowe w teren, praca wymagająca dłuższego stania i chodzenia, sytuacje stresowe, obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-08-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres podstawowych zadań: 1) bieżące rozliczanie inkasentów z opłaty uzdrowiskowej, 2) współpraca w zakresie promocji opłaty uzdrowiskowej, 3) prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości poboru i rozliczania opłaty uzdrowisko-wej, 4) prowadzenie i bieżąca weryfikacja bazy noclegowej w mieście, 5) przedstawianie propozycji w zakresie większej ściągalności opłaty, 6) sporządzanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach w poborze opłaty, w celu wszczęcia postępowań windykacyjnych, 7) sporządzanie informacji, deklaracji i sprawozdań z zakresu wykonywanych czynności.Zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, na czas określony z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie: co najmniej 3300 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za staz pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2020-02-28 - Ustka (pomorskie)
Załatwianie spraw dotyczących szkoleń, kursów oraz sporządzanie umów i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; załatwianie spraw związanych ze specjalizacjami lekarzy oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, kontrolne i okresowe, bieżąca kontrola terminów ważności; comiesięczne terminowe rozliczanie dyżurów lekarskich oraz terminowe przekazywanie do płac; sporządzanie list obecności dla wszystkich pracowników ZOZ-u; sporządzanie ewidencji czasu pracy; sporządzanie umów na ryczałty samochodowe zgodnie z obowiązującymi przepisami; wpinanie pism do akt osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; wypisywanie delegacji służbowych; prowadzenie rejestrów dotyczących urlopów wypoczynkowych oraz nanoszenie do programu kadrowo--płacowego; sporządzanie planów urlopów, kontrola prawidłowości ich wykorzystania zgodnie z planem oraz przekazywanie na bieżąco informacji o urlopach zaległych kierownikom oddziałów szpitalnych i kierownikom poszczególnych komórek organizacyjnych; ustalanie wg obowiązujących przepisów staży pracy skutkujących na wymiar urlopu wypoczynkowego. Plamowany termin rozpoczęcia pracy listopad/grudzień 2019 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2019-10-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Dokładne i sumienne sprzatanie powierzchni sklepowej.
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Mile widziane uprawnienia elektryczne. Wykształcenie budowlane lub o profilu elektrycznym. Dobra znajomość pakietu MS OFFICE.
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2020-09-22 - Rzeszów (podkarpackie)
praca administracyjno biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Głogów (dolnośląskie)
praca na stanowisku konfekcjoner
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Międzyrzecz (lubuskie)
uprawnienia zgodnie z § 2. 1. pkt 1-22 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby BHP (Dz.U. 1997 nr 109 poz. 704); umowa na 3 miesiące z możliwością dalszego zatrudnienia; godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-12-05 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, - udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd, - przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Miejsce wykonywania pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu 0 Wydział Nadzoru i Koordynacji. Oferta diostepna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
- Rozwożenie i noszenie mebli,- Montaż mebli u klienta,- Wynagrodzenie 3000 zł brutto + premie,Miejsce pracy: Tczew, godziny pracy: 10:00-18:00, sobota: 10:00-14:00Telefon kontaktowy: 883-751-997 lub na miejscu
P.P.H.U "MEBLEX" SP.C. M. WOJTUSZKIEWICZ, J. DASZEK - 2019-01-03 - Tczew (pomorskie)
malowanie nawierzchni drogowej
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Dąbrowa (mazowieckie)
pomoc pracownika budowlanego
FIRMA BUDOWLANA KRISBUD KRZYSZTOF KUSCHKA - 2016-11-09 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
obsługa gości i sali restauracyjnej, obsługa imprez okolicznościowych
Restauracja "CARMEN" - 2017-04-20 - Chorzów (śląskie)
Dbanie o właściwy stan techniczny spółdzielniWynagrodzenie od 3500-4000zł brutto
Spółdzielnia Mieszkaniowa VICTORIA - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
staż, wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Białogard (zachodniopomorskie)
Oferta w ramach refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy tylko dla osób bezrobotnych skierowanych z PUP Rypin
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ławy (kujawsko-pomorskie)
Praca przy zbiorach oraz sadzonkach winigron, inne prace gospodarczo - porządkowe.
CHERRY LAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Podniebyle (podkarpackie)
Zadania: - udział i prowadzenie branżowych kontroli jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami,- prace uruchomieniowe: próby funkcjonalne urządzeń: automatyki i sterowania, elektroniki, elektrycznych i AKP,- prace w serwisie: usuwanie niesprawności i awarii urządzeń, testy sprawności z pomiarami
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-06-03 - Lubin (dolnośląskie)
Pracownik administracyjno-księgowy
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Weryfikacja i księgowanie dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień. Archiwizowanie dokumetów księgowych. Sprawdzanie zapisów kont rachunkowych, uzgadnianie sald. Znajomość zagadnień kadrowych.
MIROSŁAW CABAJ - 2020-11-16 - Siedlce (mazowieckie)
Asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Brzeg (opolskie)