INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA R181/1740-868/20 Włocławek oferta pracy ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA R181/1740-868/20
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - pomiary emisji,- obliczanie emisji,- obsługa sprzętu pomiarowego.
Data publikacji: 2020-07-30
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pomiary emisji,- obliczanie emisji,- obsługa sprzętu pomiarowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA R181/1740-868/20
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0464
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.07.2020
Data zakończenia pracy: 29.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, inne, kierunek: chemia, technologia chemiczna
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Inspektor ochrony środowiska
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie techniczne, mile widziane doświadczenie, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska
Nazwa pracodawcy:
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7742816522
danePracodawcy_regon: 611418838
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty można kierować na adres e-mail: rekrutacja.eko (at) orlen.plDokumenty przesłane na inny niż wyżej wskazany adres nie będą rozpatrywane.Przesłane dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.ORLEN Eko Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; RODO) informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest ORLEN Eko Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku (09-411) przy ul. Chemików 7. Przetwarzamy dane osobowe w celu udziału w procesie rekrutacji. Składającym dokumenty przysługuje prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania lub usunięcia, prawo do cofnięcia zgody oraz inne prawa opisane w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie internetowej www.orleneko.pl w zakładce Klauzula informacyjna dla kandydatówWraz z CV oraz listem motywacyjnym prosimy dołączyć wypełniony formularz zgody, który można pobrać ze strony internetowej www.orleneko.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325504
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 30.07.2020
Oferta pracy ważna do: 20.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6aa87aea1f0740ece28d113df2323b96
Podobne oferty pracy
Administrowanie serwerem i infrastrukturą sieciową, zarządzanie stronami www, opieka nad sprzętem komputerowym i sprzętem peryferyjnym, obsługa, nadzór nad prawidłowym działaniem i aktualizacją programów używanych w jednostce, nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-04-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia indyjskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Indii, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
mechanik samochodowy
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Mielec (podkarpackie)
- nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w Spółdzielni,- potwierdzanie wykonania robót oraz weryfikacja ich kosztów wykonania (kosztorysów),- udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni, ocena stanu technicznego budynków, lokali i obiektów,- opiniowanie wniosków lokatorów i użytkowników lokali w sprawie technicznych możliwości przebudowy, adaptacji lub modernizacji lokali lub budynków,- przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni w zakresie robót budowlanych;godz. pracy: pon. 8-16, wt. -pt. 7-15; okres zatrudnienia 1 rok
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czyn” - 2019-02-11 - Słupsk (pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Montaż łączników elektrycznych (kontaktów, gniazdek), pakowanie produktów, oklejanie produktów, prace manualne). Praca w Kórniku, pierwsza umowa na okres 1 m-ca, kolejne dłuższe. Praca w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00
Sanpro Job Service BPO Sp. z o.o. S.K. - 2015-11-20 - Kórnik (wielkopolskie)
Obsługa klienta w salonie meblowym. Praca na pełny etat, możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze, również na umowę zlecenie. Godziny pracy do ustalenia. Pracodawca oferuje pracę w miłym gronie, z możliwością rozwoju i awansu.
Zofia Marcela Góralczyk Meble - MG - 2017-02-02 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
wykształcenie min. zawodowe (kierunkowe: asystent osoby niepełnosprawnej, pracownik socjalny mile widziane), mile widziana osoba do kursie (może być bez doświadczenia)
POLSKI CZERWONY KRZYŻ - 2016-05-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie technicznym, praca biurowa i w terenie
Centrum Nieruchomości DOMENA Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Legnica (dolnośląskie)
Nadzór nad obiektami infrastruktury, dbanie o dobry stan techniczny sieci C.O., nadzór nad pracą kotłowni.
33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-10-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-05-29 - Tczew (pomorskie)
Preparatyka próbek glebowych, roślinnych, nawozów, milenie, przesypywanie, wysypywanie próbek. prowadzenie zapisów wynikających z systemu zarządzania obowiązującego w Laboratorium Stacji. Jedna zmiana 7-15, umowa na okres próbny.Kontakt z pracodawcą: 71 322 50 37
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:- Regulowanie stanu prawnego gruntów stanowiących zasób nieruchomości Gminy i Skarbu Państwa- Regulacja wieczysto księgowa ww. zasobów- Obsługa komputera i systemów informatycznych w Urzędzie- Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonegoInformacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę.- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z interesantami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia;- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance);- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym;- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego;- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich;- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych;- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym;- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu;- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta;- Lunch bar na terenie Urzędu;- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej - 2020-09-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,- wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu, - wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),- prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,- rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców.Umowa o pracę na czas określony do 30.04.2021 r. System jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt.
ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ - 2020-09-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
przyjmowanie towaru, rozkładanie towaru, przeprowadzanie mniejszych inwentaryzacji fiskalnych, pilnowanie terminów realizacji zamówień, dbanie o podtrzymywanie relacji ze stałymi klientami, bieżąca obsługa systemu zamówień
Capital Work - 2018-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
ochrona mienia i obsluga recepcji. Praca w Oleśnicy. Praca od 8.oo do 8.oo
Agencja Ochrony WARTA Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
Sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2020-10-15 - Piekary Śląskie (śląskie)
- Rozpatrywanie wniosków- Przeprowadzanie kontroli- Prowadzenie spraw związanych z zawiadomienie o zakończeniu budowy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mrągowie - 2019-07-29 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
odpowiednio do stanowiska
Roboty Ziemne WOD-KAN Piotr Mikołajczak - 2017-12-08 - Ocieszyn (wielkopolskie)
zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie ze standardami firmy, organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców. szkolenie pracowników, przeprowadzanie inwentaryzacji
JERONIMO MARTINS POLSKA S. A. - 2017-11-08 - Słubice (lubuskie)
Układanie dokumentów księgowych, dekretowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych do systemów komputerowych
kontakt przez PUP - 2020-05-18 - Lubin (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa rębaka.Czyszczenie i konserwacja maszyn.Segregacja drewna.
"Tartak Turbia s.c." Leonarda Nowak, Krzysztof Nowak - 2017-09-22 - Turbia (podkarpackie)
Obsługa linii technologicznej do przygotowania sypkich mas i zapraw.Obsługa dozowników wagowych.Kontrola naważania i dozowania dodatków.
GRUPACON Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Ropczyce (podkarpackie)
Pozyskiwanie i obsługa depozytowa i kredytowa klienta instytucjonalnego
GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY MIĘDZYRZECZ - 2020-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta przez telefon
MARKUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-31 - Ruda Śląska (śląskie)
NADZOROWANIE REALIZACJI INWESTYCJI W ZAKRESIE BRANŻY BUDOWLANO - SANITARNEJ NA TERENIE KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 42. BLSZ. UDZIAŁ W PRACACH ZESPOŁU DS. OPRACOWYWANIA ZAŁOŻEŃ TECHNICZNO - EKONOMICZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE DANYCH DO ZAMÓWIEŃ NA REALIZACJĘ PRAC REMONTOWO - KONSERWACYJNYCH, OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW UMÓW ZAWIERANYCH Z WYKONAWCAMI ZAMÓWIEŃ, OPINIOWANIE PROJEKTÓW I NADZÓR INWESTORSKI REALIZOWANYCH ZADAŃ REMONTOWO - KONSERWACYJNYCH.
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Radom (mazowieckie)
Przygotowywanie wzorników.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Łódź (łódzkie)
fakturowanie,prowadzenie księgowości, przygotowywanie dokumentacji, sprzedaż
Kamil Rudecki "New Form" - 2017-09-28 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
- wizualna kontrola części oraz ich poprawa- ocenianie zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną- analizowanie przyczyny zaistniałych niezgodności- sporządzanie wnisków korygujących
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Świebodzin (lubuskie)