INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH Płock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: - zapoznanie sie z przepisami i regulaminami obowiązującymi w KM PSP - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych oraz informacji stanowiących tajemnicę prawnie chronioną - zapoznanie z polityką rachunkowości - sprawdzanie faktur pod względem formalnym - wystawianie not księgowych - wystawianie faktur sprzedaży07:30 - 15:30
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- zapoznanie sie z przepisami i regulaminami obowiązującymi w KM PSP - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych oraz informacji stanowiących tajemnicę prawnie chronioną - zapoznanie z polityką rachunkowości - sprawdzanie faktur pod względem formalnym - wystawianie not księgowych - wystawianie faktur sprzedaży07:30 - 15:30
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Kostrogaj
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Ochrona przeciwpożarowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.03.2020
Data dodania oferty pracy: 06.03.2020
Oferta pracy ważna do: 08.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0ad0d683f2804d1613e78bc81823a634
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: wyższe lub średnie; 5 lat doświadczenia zawodowego; uprawnienia budowlane; nadzór nad remontami budynków mieszkalnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOW. BUD. SPOŁECZNEGO SP. Z O.O. - 2017-07-26 - Gliwice (śląskie)
• monitorowanie stanu zdrowia podopiecznego• toaleta ciała podopiecznego, zmiana bielizny osobistej i pościelowej, utrzymanie jej w czystości, pomoc w zaspokojeniu potrzeb fizjologicznych• podawanie leków, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych• zapobieganie odleżynom i stanom zapalnym skóry• przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety chorego• utrzymanie pomieszczeń chorego w czystości• wspieranie psychiczno-pedagogiczne, edukacyjno-terapeutyczne, podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań chorego• pomoc w czynnościach domowych takich jak: pranie, sprzątanie, odkurzanie, robienie zakupów, płaceniu rachunków• pomoc w sprawach urzędowych (ZUS, NFZ, Urząd Skarbowy, bank, poczta)• towarzyszenie podczas wizyt lekarskich
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie instalacji w budynkach jednorodzinnych i wielorodzinnych oraz obiektach przemysłowych, wykonywanie linii energetycznych kablowych i napowietrznych średniego i niskiego napięcia.Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
PHU "EL-FORTE" s.c. Z. Pliszka & S. Miotk - 2019-08-22 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa maszyn
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2018-05-15 - Zgierz (łódzkie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentów oraz przeprowadzanie zamówień publicznych.Pełny zakres na stronie BIP Rachanie w zakładce oferty pracy.
Urząd Gminy w Rachaniach - 2020-07-06 - Rachanie (lubelskie)
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; wymagana dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, pracowitość; zakres obowiązków: obsługa boiska podczas treningów i rozgrywek ligowych, koszenie, malowanie linii, rozmieszczanie siatek, drobne prace konserwatorskie, otwieranie i zamykanie obiektu, dbałość o ład i porządek w budynku socjalnym i na terenie obiektu, dbałość o dobry stan murawy; umowa zlecenie; praca w dni wolne; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice Stadion sportowy
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2019-03-14 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-11-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Pakowanie chemii gospodarczej
Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A Sp. z o.o. Sp. Kom. - 2018-09-27 - Koluszki (łódzkie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu strony internetowej, przyjmowanie zamówień,
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
1. Realizacja zadań zgodnie z warunkami realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.2. Realizowanie usług zgodnie z formami pośrednictwa pracy.3. Pozyskiwanie i przyjmowanie ofert pracy od pracodawców podtrzymywanie kontaktów z pracodawcami (kontakt telefoniczny i osobisty).4. Upowszechnianie i udostępnianie bezrobotnym i poszukującym pracy informacji o ofertach pracy.5. Przeprowadzanie selekcji i rekrutacji osób bezrobotnych i poszukujących pracy pod odpowiednie oferty pracy i kierowanie do pracodawców.6. Inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami.7. Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych.8. Udzielanie pracodawcom informacji o kandydatach do pracy, w związku ze zgłoszoną ofertą pracy.9. Prowadzenie spraw związanych z podejmowaniem przez cudzoziemców pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.Wskazany okres zatrudnienia: od: 01.10.2018 r. do: 30.09.2019 r.W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
POWIATOWY URZĄD PRACY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2018-09-10 - Starogard Gdański (pomorskie)
do uzgodnienia
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA NOWE MIASTO - 2020-07-07 - Rzeszów (podkarpackie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1. Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;2. Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;3. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach; 4. Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;5. Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;6. Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;7. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;8. Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;9. W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;10. Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;11. Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;12. Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;13. Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;14. Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;15. Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-11-13 - Płock (mazowieckie)
praca przy montażu nadwozi samochodowych, obsługa elektronarzedzi, wykonywanie zadań zgodnie z rysunkiem technicznym i specyfiką zamówienia,dbanie o jakość wykonywanych detali, kompletowanie zamówień
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
-
BIPROMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
próby i koncerty zespołu orkiestrowego i kameralnego
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-09-12 - Wołów (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zabrze (śląskie)
montaż i demontaż maszyn, naprawy, konserwacja i przegląd maszyn na miejscu i u klienta, wyjazdy w delegacje (Polska i zagranica).
DRE-TECH Sp. z o.o. - 2017-09-11 - Gdańsk (pomorskie)
pakowanie makaronu
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Niemce (lubelskie)
Spawanien materiału aluminiowego przy budowie jachtów.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2016-11-15 - Gdańsk (pomorskie)
przewóz ludzi
Usługi Transportowo Osobowe -Kazimierz Chmieliczek - 2018-08-10 - Granica (dolnośląskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 - 400 Racibórz.Główne obowiązki:- wykorzystywanie, na poziomie wydziału, istniejących systemów teleinformatycznych, w tym w zakresie wnioskowania o nadanie odpowiednich praw użytkownikom, założenia kont użytkowników w celu zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanych zadań; obsługa sprzętu i systemów teleinformatycznych w celu zachowania ciągłości i gotowości do pracy; udział w gromadzeniu i przetwarzaniu danych statystycznych, analitycznych z zakresu zadań pionu do spraw cudzoziemców w ŚlOSG zbieranie danych, tworzenie na bazie odpowiednich aplikacji tabel, zestawień, elementów graficznych, w celu usprawniania ich przetwarzania i analizowania; administrowanie stroną intranetową wydziału w celu zapewnienia dostępu do informacji z zakresu zadań pionu do spraw cudzoziemców przez inne jednostki organizacyjne Straży Granicznej; udział w doskonaleniu funkcjonariuszy i pracowników wydziału z zakresu obsługi systemów teleinformatycznych; gromadzenie iprzetwarzanie w systemach teleinformatycznych danych związanych z bieżącą działalnością pionu ds. cudzoziemców; - prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego znajdującego się na wyposażeniu wydziału. Wymagania: Wykształcenie: średnie Wymagania niezbędne: znajomość j. angielskiego, przeszkolenie informatyczne. umiejętność organizacji pracy na danym stanowisku; dokładność i systematyczność; umiejętność przekazywania informacji w mowie i piśmie; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe o profilu informatyka; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; 1 rok doświadczenia w pracy w administracji.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-03-06 - Racibórz (śląskie)
kasjer na stacji paliw
Cagro-Tank Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Cieśla Marian, Maria Cieśla Sp. Jawna - 2017-09-14 - Radzionków (śląskie)
Nadzór nad prowadzeniem prac z zakresu : -nasadzania drzew, krzewów, bylin, kwiatów jednorocznych i ich pielęgnacja- zakładania i utrzymywania trawników- przycinania krzewów , formowania żywopłotów -utrzymania czystości powierzchni utwardzonych- sporządzanie wyceny i kosztorysów prac- prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej wykonywanych zadań Działu Czystości i Zieleni, rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa centrali telefonicznej
Auto Toruń Sp z o.o - 2016-06-07 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zamówien, kontakt z kontrahentami wietnamskimi, wydawanie towaru, sortowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)