INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Rachanie oferta pracy Urząd Gminy w Rachaniach
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów oraz przeprowadzanie zamówień publicznych.Pełny zakres na stronie BIP Rachanie w zakładce oferty pracy.
Data publikacji: 2020-07-06
Lokalizacja: Rachanie (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Gminy w Rachaniach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dolna 1, 22-640 Rachanie, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentów oraz przeprowadzanie zamówień publicznych.Pełny zakres na stronie BIP Rachanie w zakładce oferty pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rachanie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0618
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rachanie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane umiejętności: znajomość przepisów prawo zamówień publicznychWymagane uprawnienia: studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Rachaniach
danePracodawcy_nip: 9211569635
danePracodawcy_regon: 000545828
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Adres pracodawcy:
Dolna 1, 22-640 Rachanie, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - strona internetowa: https://rachanie.e-bip.ve, Termin: pon.-pt., Godziny : 08:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: tomaszowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0618
Gmina pracodawcy: Rachanie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rachanie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0896717
Ulica pracodawcy: Dolna
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 06.07.2020
Oferta pracy ważna do: 10.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?49a730beb1f24f1c56ba3a6bfd3fbb51
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami realizowanymi przez gmine.
GMINA LGOTA WIELKA - 2018-06-28 - Lgota Wielka (łódzkie)
Zakładanie rolek półproduktów na odwijak, cięcie, konfekcjonowanie wyrobów gotowych, pakowanie
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)
Realizacja bieżących sparw przowadzonych przez Wydział Inwestycyjny UM W Szzczecinku.Szczegóły na BIP UM W Szczecinku.
Urząd Miasta Szczecinek - 2017-06-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
opieka nad osobą starszą, robienie zakupów, dotrzymywanie towarzystwa.
PROMEDICA24 CARE EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
• Wykonywanie zadań określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 1997 r. nr 109, poz. 704) z późniejszymi zmianami• Stały nadzór nad warunkami pracy oraz kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP i p.poż.• Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z kierowaniem wniosków zmierzających do usuwania tych zagrożeń• Prowadzenie postępowania powypadkowego, raportowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych• Opracowywanie i wdrażanie procedur i instrukcji BHP oraz doradztwo w tym zakresie• Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP • Opracowywanie ryzyka zawodowego
Probet sp. z o.o. - 2016-10-14 - Tczew (pomorskie)
-KONTROLA FINALNA CZĘŚCI LOTNICZYCH, ZNAKOWANIE LASEROWE-NADZOROWANIE I WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI TOWARZYSZĄCEJ, PRZEWODNIKA -USTAWIANIE I UZBRAJANIE MASZYN W OPRZYRZĄDOWANIE-NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO MASZYN ORAZ STANU INNYCH ŚRODKÓW TECHNICZNYCH WG ISTNIEJĄCYCH PROCEDUR OBOWIĄZUJĄCYCH W FIRMIE
MTU AERO ENGINES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-03 - Jasionka (podkarpackie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych. Praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Kraków (małopolskie)
- zawieszanie i przemieszczanie ładunków,- załadunek oraz rozładunek towarów,- dbanie o porządek na stanowisku pracy,- prawidłowa realizacja zadań,- przestrzeganie zasad BHP
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
redagowanie pism urzędowych, wprowadzanie do E-obiegu, pisanie pism, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Mława (mazowieckie)
Zastępowanie kierownika Administracji Osiedla, nadzór nad technicznym utrzymaniem zasobów wyodrębnionego pod względem administracyjnym osiedla.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2020-09-11 - Gdynia (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz firm, jednostek samorządowych( gminy, urzędy, stowarzyszenia). Prowadzenie sprzedaży pośredniej i bezpośredniej, prowadzenie rozmów handlowych (negocjacja cen i warunków sprzedaży). Marketing produktów garmażeryjnych, dystrybucja, dostawa gotowych produktów garmażeryjnych do klientów.
"MeyBa" sp.z.o.o. - 2016-04-15 - Luzino (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/42/2020 - Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Wydatków Budżetowych w Wydziale Księgowo-Rachunkowym.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: weryfikowała i kontrolowała umowy pod względem poprawności oraz zgodności z planem finansowym, weryfikowała i kontrolowała faktury, rachunki, noty oraz dyspozycje wypłat pod względem formalno-rachunkowym, terminu zapłaty oraz zgodności z planem kont, dekretowała dowody księgowe zgodnie z obowiązującymi przepisami, analizowała terminowość realizacji umów, odpowiedzialna za terminowe regulowanie zobowiązań i sporządzanie poleceń przelewów bankowych, rejestrowała w systemie finansowo-księgowym dokumenty księgowe oraz uzgadniała konta analityczne i syntetyczne, prowadziła korespondencję z podmiotami zewnętrznymi oraz współpracowała z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Katowice.- Warunki pracy na danym stanowisku: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, praca przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Katowice. Na ofertę pracy mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.- Naszym pracownikom oferujemy: stabilne zatrudnienie, kwartalne uznaniowe premie motywacyjne, dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe, ruchomy czas pracy, lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej, dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru, możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi, możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Godziny pracy: od poniedziałku do środy w godzinach: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-08-27 - Katowice (śląskie)
Dostarczanie korespondencji urzędowej na terenie miasta OlsztynGodziny pracy między 8-18 ( zadaniowy czas pracy)
Urząd Miasta Olsztyna - 2020-01-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa restauracji w pokojach gościnnych, serwowanie posiłków gościom do pokojów. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 6:00-22:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w magazynie materiałów budowlanych,przyjmowanie,skłądowanine,przechowywanie i wydawanie towarów,rozmieszczanie towaru na przypisanych miejscach,prowadzenie odpowiedniej dokumentacji,przestrzeganie terminów przechowywania towarów.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Cieciorki (podlaskie)
kompletowanie towaru, rozładunek i załadunek towaru, znakowanie i zabezpieczanie towaru, sprawdzanie stanów magazynowych, obsługa wózka jezdniowego
kontakt przez PUP - 2020-04-23 - Żyrardów (mazowieckie)
prace pomocnicze i porządkowe na kuchni
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Józefosław (mazowieckie)
Stanowisko ds. Analiz.Zatrudnienie od września 2020r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia umowy, praca na jedną zmianę od 7.30-15.30.Więcej informacji o ogłoszonym naborze na stronie internetowej BIP MOPS Piła: biuletyn.abip.pl/mopspila w zakładce ogłoszenie o naborze.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2020-08-06 - Piła (wielkopolskie)
Przygotowywanie uchwał; realizowanie planów gospodarczych podległych nieruchomości; prowadzenie zebrań ze Wspólnotami Mieszkaniowymi; kontrola nad jakością wykonywanych prac zleconych; zatwierdzanie faktur wykonawcy do realizacji; dokonywanie rozliczeń z dostawy mediów; prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań. praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2017-04-27 - Opole (opolskie)
przygotowanie i montaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Bodzechów (świętokrzyskie)
Kontakt z dostae=wcami maszyn (głównie w j. tureckim), nadzór nad dokumentacją techniczną, obsługa i kontrola stanu technicznego maszyn i urzadzeń ( w j. tureckim)
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
- realizacja ankiet, wywiadóww bezpośrednim kontakcie z respondentami z wykorzystaniem urządzeń mobilnych lub formularzy papierowych, - analiza, kontrola i przygotowanie zebranych materiałów do opracowania, - komputerowa rejestracja ankiet i kwestionariuszy.
Urząd Statystyczny w Gdańsku - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
- obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej- obsługa laptopa, drukarki, itp.- odbieranie telefonów i przeprowadzanie rozmów lub kierowanie do odpowiednichh osób- organizowanie i udział w spotkaniach firmowych- pozyskiwanie sponsorów
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Łódź (łódzkie)
Staż z RPO na 3 miesiące dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Ul: Firlika 20GODZ.PR.: 07:30-15:30WYMAGANIA ORGANIZATORA: dojrzałość psychiczna i emocjonalna, sprawność fizyczna i intelektualna, wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w ochronie środowiska lub przyrodzie.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
KONSERWACJA I REMONTY MASZYN I URZĄDZEŃ, KONSERWACJA RUROCIĄGÓW TECHNOLOGICZNYCH, POMP, USUWANIE AWARII, PRACA NA WYSOKOŚCI POWYŻEJ 3 M;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ SPAWANIA, OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ MECHANICZNEJ BUDOWY MASZYN, UPRAWNIENIA SPAWACZA
BALTCHEM SPÓŁKA AKCYJNA ZAKŁADY CHEMICZNE W SZCZECINIE - 2016-02-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nadzór i kontrola realizacji robót wodociągowo - kanalizacyjnych na terenie miasta Gdańska.Pracodawca oferuje:- możliwość rozwoju zawodowego;- pracę na umowę o pracę w firmie stabilnej, o ugruntowanej pozycji na rynku;- pakiet socjalny (m. in. karty Multisport);- pakiet medyczny dla osób zatrudnionych na czas nieokreślony;- dofinansowanie kosztów dojazdu do pracy transportem publicznym.
Saur Neptun Gdańsk S.A. - 2020-05-27 - Gdańsk (pomorskie)
CEL STANOWISKA: realizowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy. ZADANIA PODSTAWOWE1)kontrolowanie warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych;2)bieżące informowanie Komendanta Centrum Szkolenia Policji o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;3)prowadzenie postępowań dotyczących wypadków policjantów i pracowników Centrum Szkolenia Policji;4)udział w prowadzeniu postępowań dotyczących wypadków słuchaczy;5)sporządzanie i przedstawianie Komendantowi Centrum Szkolenia Policji, co najmniej raz w roku, okresowej analizy stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, zawierającej propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, mających na celu zapobieganie wypadkom w służbie i przy pracy;6)doradzanie w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;7)przeprowadzanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;8)udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia służby i pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki i bezpieczeństwo służby i pracy;9)przedstawianie Komendantowi Centrum Szkolenia Policji wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach służby i pracy;10)udział w ocenie ryzyka zawodowego;11)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w sprawie bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;12)uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny służby i pracy.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2019-09-25 - Legionowo (mazowieckie)
- Zapewnianie aktualności i dostępności systemów informatycznych. Zapewnianie funkcjonowania urządzeń informatycznych. Wykonywanie i konserwowanie sieci informatycznych. Koordynowanie technicznego wsparcia przy utrzymaniu strony internetowej i intranetowej. Prowadzenie magazynu działu łączności i informatyki.Inicjowanie potrzeb w działach łączności i informatyki. Koordynowanie aktualizowania informacji na stronie intranetowej.- Wynagrodzenie: 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesiące (od 19.11.2018 r. do 18.03.2019 r.), z możliwością kontynuowania. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata stażu pracy. Umiejętności: projektowanie stron internetowych, znajomość programów do obróbki grafiki komputerowej. Kontakt osobisty lub telefoniczny (32-606-92-32) w godzinach: 8:00-14:30.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)
nauczanie przedmiotów zawodowych informatycznych; umowa do 30.06.2019 r. z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; wymiar czasu pracy: 11/22
1.ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŁECZNYCH PONADGIMNAZLNYCH W SŁUPSKU, UL.SZCZECIŃSKA 94. 3. SPOŁECZNE TECHNIKUM W SŁUPSKU 6. SPOŁECZN - 2019-01-09 - Słupsk (pomorskie)