INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Katowice oferta pracy ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
Stanowisko: INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Inspektor ds. finansowo-księgowych.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych; Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów; Dekretowanie oraz ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym zgodnie obowiązującymi procedurami; Analiza prawidłowości i realności zapisów księgowych i sald w celu zapewnienia wiarygodności, rzetelności, bezbłędności, sprawdzalności i aktualności ksiąg rachunkowych; Wsparcie procesów sprawozdawczych.- Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Pełny wymiar czasu pracy; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. - Miejsce pracy: Śląska WK OHP, Plac Grunwaldzki 8-10, 40-950 Katowice- Godziny pracy: 7:45-15:45.
Data publikacji: 2020-06-08
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Inspektor ds. finansowo-księgowych.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych; Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów; Dekretowanie oraz ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym zgodnie obowiązującymi procedurami; Analiza prawidłowości i realności zapisów księgowych i sald w celu zapewnienia wiarygodności, rzetelności, bezbłędności, sprawdzalności i aktualności ksiąg rachunkowych; Wsparcie procesów sprawozdawczych.- Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Pełny wymiar czasu pracy; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. - Miejsce pracy: Śląska WK OHP, Plac Grunwaldzki 8-10, 40-950 Katowice- Godziny pracy: 7:45-15:45.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2600 do 2800 zł/brutto + staż za lata pracy. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem:- Wymagania niezbędne: Wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość; Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości, w tym 1 rok doświadczenia zawodowego w sferze finansów publicznych; Znajomość zasad rachunkowości budżetowej. Znajomość ustaw o: rachunkowości, finansach publicznych, podatku VAT, podatku od osób fiz., sys. ubezp. społecznych i powszechnych ubezp. zdrowotnym oraz rozp. Min. Finansów w sprawie: szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków, szczególnych zasad rachunkowości oraz planu kont dla jednostek budżetowych, sprawozdawczości budżetowej, sprawozdawczości budżetowej w układzie zadaniowym; Rzetelność i terminowość; Zorientowanie na osiąganie celów; Umiejętność organizacji pracy; Otwartość na doskonalenie zawodowe; Umiejętność efektywnej komunikacji pisemnej i interpersonalnej; - Wymagania dodatkowe: Znajomość obsługi programów: Trezor, Qnt, Excel. Rzetelność i terminowość; Zorientowanie na osiąganie celów; Umiejętność organizacji pracy; Otwartość na doskonalenie zawodowe; Umiejętność efektywnej komunikacji pisemnej i interpersonalnej; Odpowiedzialność; Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w trudnych sytuacjach interpersonalnych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
danePracodawcy_nip: 6342292227
danePracodawcy_regon: 001036780
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-127 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.gadek (at) ohp.pl- Wymagane dokumenty i oświadczenia: Życiorys i list motywacyjny; Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu; Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu; Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego;Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Kopie dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe we wskazanym obszarze. - Termin składania dokumentów do 19 czerwca 2020 r.- Inne informacje: Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji, zostaną poinformowani o jego terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną. Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.gadek (at) ohp.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.slaska.ohp.pl
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.06.2020
Oferta pracy ważna do: 19.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?69f2c6068171087a616eb5b3cdcea5f9
Podobne oferty pracy
obsługa przyrodniczych baz danych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
pomoc w opiece nad dziećmi; godziny pracy: 8.00- 16.00
ANGLOJĘZYCZNE PRZEDSZKOLE PRYWATNE "ZIELONA DOLINA" SPÓŁKA CYWILNA IWONA MAJKOWSKA, MONIKA GŁUCH - 2018-12-12 - Słupsk (pomorskie)
Rozwożenie pieczywa
Firma Produkcyjno-Handlowa "Rol-Pex" - Rerutkiewicz Wojciech - 2018-03-22 - Wola Batorska (małopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych,- prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych,- rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP,- prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na V piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizacja zadań związanych z monitorowaniem, analizowaniem, prognozowaniem zagrożeń na terenie powiatu - szczegóły dostępne w ogłoszeniu o naborze na stronie http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2020-05-11 - Łęczna (lubelskie)
wg. wykonywanego zawodu
SZKOŁA PODSTAWOWA IM.KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO GRONÓW - 2018-08-23 - Gronów (lubuskie)
Jazda z towarem i po towar, pakowanie towaru, wypisywanie listów przewozowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic (sporadycznie, średnio 1 raz w m-cu, możliwe również dalsze wyjazdy na terenie Polski).
MROWIEC SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA - 2018-08-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie szkoleń BHP dla wszystkich grup zawodowych, opracowywanie dokumentacji BHP, prowadzenie nadzoru BHP w podległych firmach
PRYWATNE CENTRUM KSZTAŁCENIA, STALHURT JAN GANCEWSKI - 2019-04-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
praca przy magazynach zbożowych w miejscowości Stawiec
KONWESTUR II Jarosław Koniecek - 2015-12-11 - Stawiec (pomorskie)
- nadzór w zakresie właściwego stosowania materiałów używanych przy realizacji robót;- udzielanie informacji wykonawcom obót ziemnych o uzbrojeniu terenu;- przestrzeganie terminów gwarancyjnych;- nadzór nad terminowym wykonaniem zadań wynikających z rocznego planu remontów nieruchomosci;- koordynowanie robót budowlanych
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-04-24 - Wejherowo (pomorskie)
Nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, udział w komisjach przetargowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2019-02-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
nadzór w zakresie zgodności projektów budowlanych z planami zagospodarowania przestrzennego, spełnianie warunków bezpieczeństwa ludzi i mienia, dbałość o zgodność rozwiązań architektoniczno-budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
1) konsultowanie wniosków o dofinansowanie oraz projektów w celu pozyskania środków zewnętrznych,2) sporządzanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz realizowanych projektów unijnych,3) dokonywanie analizy danych dotyczących obszarów działalności MOPR4) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości jednostki5) archiwizowanie dokumentacji działu,6) współpraca z organizacjami pozarządowymi,7) prowadzenie rejestrów działu,8) opracowywanie Oceny Zasobów Pomocy Społecznej i sprawozdania z rocznej działalności Ośrodka; okres zatrudnienia 6 m-cy docelowo um. na czas nieokreślony; godz. pracy 7.30-15.30
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2019-08-21 - Słupsk (pomorskie)
Szycie odzieży lekkiej, praca głównie na dzianinie.+ 2 miejsca pracy dla osób niepełnosprawnych
MFM Dress Maria Dzięgielowska - 2018-02-01 - Tuszyn (łódzkie)
Strzyżenie, koloryzacja, modelowanie włosów, przeprowadzanie zabiegów fryzjerskich
KAROLINA JAGIEŁŁO-REGINIA SALON FRYZJERSKI KJR ATELIER - 2017-09-20 - Chodzież (wielkopolskie)
j.w.
SOLARIS Marcin Pilarski - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
obróbka drewna i mat.drewnopochodnych ,montaż mebli obsługa maszyn.kontakt tel.41 362 13 82
BiK Sp.J. M. Bogdał & T. Kotwica, ul. Ściegiennego 270B, 25-116 Kielce - 2017-05-10 - Kielce (świętokrzyskie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2017-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
Dostęny pod adresem : http://mzktychy.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/1617_nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-dziale-organizacji-i-kontroli-komunikacji.html
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach - 2016-03-10 - Tychy (śląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora ds. obsługi najemców w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (1 pełny etat).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: sporządzanie umów o najem garaży i lokali użytkowych, użyczenia lub dzierżawy oraz aneksy do tych umów zawieranych pomiędzy KZGM a najemcą oraz kompletowanie całości wymaganej dokumentacji, kontrolowanie wpłat opłat i rat kaucji za lokale użytkowe, wypełnianie wniosków o wykup lokali, przyjmowanie i przygotowywanie wniosków dotyczących spłaty zaległości czynszowych w ratach, odroczenia terminów ich spłaty lub umorzenia, prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami, praca w zintegrowanym systemie informatycznym Dom-5.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W kwietniu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa do 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-05-09 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Suwałki (podlaskie)
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, laboratoryjnych, salach zabiegowych. Przygotowanie narzędzi do sterylizacji i nadzór nad procesem sterylizacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
CEL STANOWISKA: realizowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy. ZADANIA PODSTAWOWE1)kontrolowanie warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych;2)bieżące informowanie Komendanta Centrum Szkolenia Policji o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;3)prowadzenie postępowań dotyczących wypadków policjantów i pracowników Centrum Szkolenia Policji;4)udział w prowadzeniu postępowań dotyczących wypadków słuchaczy;5)sporządzanie i przedstawianie Komendantowi Centrum Szkolenia Policji, co najmniej raz w roku, okresowej analizy stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, zawierającej propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, mających na celu zapobieganie wypadkom w służbie i przy pracy;6)doradzanie w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;7)przeprowadzanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;8)udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia służby i pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki i bezpieczeństwo służby i pracy;9)przedstawianie Komendantowi Centrum Szkolenia Policji wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach służby i pracy;10)udział w ocenie ryzyka zawodowego;11)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w sprawie bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;12)uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny służby i pracy.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-11-19 - Legionowo (mazowieckie)
Prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o ochronie środowiska, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji określonej stosownymi aktami normatywnymi, prowadzenie szkoleń i instruktaży z zakresu ochrony środowiska.
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO - 2020-02-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Całokształt obowiązków związanych z bezpieczeństwem pracy w zakresie wykonywanych obowiązków. Ocena ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy.Doradztwo dotyczące stosowania w zakładzie przepisów i zasad bhp oraz ochrony środowiska.Doradztwo w zakresie organizacji metod pracy na stanowiskach gdzie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Współdziałanie z upoważnionymi laboratoriami dotyczące badań i pomiarów czynników szkodliwych.Opracowanie ustaleń okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy.Sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.Przygotowywanie niezbędnych danych dla opracowania informacji i sprawozdań.
DEGA SA - 2018-11-02 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: prowadzenie dokumentacji związanej z opracowaniem i realizacją planów remontów i inwestycji; proponowanie i planowanie remontów budynków komunalnych i obiektów terenowych, w oparciu o wnioski jednostek terenowych i przeglądy techniczne, z uwzględnieniem możliwości wynikających z planu finansowego ZGN; prowadzenie sprawozdawczości i korespondencji w sprawach jw.; współdziałanie z innymi działami ZGN; współdziałanie z DOM w prowadzonej tematyce; współpraca wewnątrz działu i odnotowywanie prowadzonej korespondencji w dzienniku Działu TP, a także gromadzenie i archiwizowanie prowadzonej korespondencji; rozwiązywanie spraw zadekretowanych przez przełożonych; przygotowywanie materiałów oraz odpowiadanie na bieżącą korespondencję; bieżące śledzenie i wprowadzanie do stosowania przepisów oraz zarządzeń związanych z procedurą zleceń oraz realizacji i planowanych remontów; uczestnictwo w seminariach i szkoleniach zawodowych. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie prac związanych z działalnością ZGN Mokotów. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2018 r., poz. 1260); pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; wykształcenie średnie; staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem; znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o ochronie praw lokatorów, Ustawa o własności lokali, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia pochodne do w/w ustaw; bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw
EWL Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
strzyżenie damknie, męskie; koloryzjacja
Salon Urody Capelli Moda Alicja Klonowska - 2016-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa ksiąg handlowych, KPiR, praca na programach Comarch Optima i Płatnik, obsługa deklaracji ZUS, VAT, PIT, prowadzenie sprawozdawczości finansowej, kontrola wszystkich aspektów finansowo-księgowych, doglądanie terminów ściągania należności oraz spłat zobowiązań, obsługa kadr.
Lobo Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-23 - Gdynia (pomorskie)
Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo - księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSPi pracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczenia społeczne.Przygotowywanie przelewów bankowych, Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków,zobowiązań i zaangażowania, Wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innychdokumentów rozliczeniowych, Obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, Sporządzanie deklaracjipodatkowych oraz deklaracji ZUS. Godz. pracy 7.30-15.30. Umowa o pracę na czas określony - służba cywilna. Przewidywany okres zatrudnienia 28.08.2018-28.08.2019.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2018-04-20 - Słupsk (pomorskie)