INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Nowa Dęba oferta pracy 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, udział w komisjach przetargowych.
Data publikacji: 2019-02-20
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, udział w komisjach przetargowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia konstrukcyjno budowlane lub uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Curriculum Vitae, list motywacyjny (zawierający dokładne wskazanie stanowiska pracy na które składana jest aplikacja). Dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
Ulica pracodawcy: Anieli Krzywoń
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 20.02.2019
Oferta pracy ważna do: 01.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania.- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-04 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż towarów RTV, AGD, AD, IT
EURO-NET Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prace administracyjno- biurowe, kontakty z klientami,nadzorowanie zleceń
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
projektowej; kompleksowe sporządzanie umów dla pracowników; organizacja pracy własnej oraz zespołu; rozliczanie ewidencji pracowników oraz opisywanie faktur projektowych; obsługa telefoniczna i mailowa klientów i pracowników współpraca z kontrahentami z Ukrainy, Białorusi I Federacji Rosyjskiej
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Pomoc przy wycenie i metkowaniu towarów, przyjmowanie dostaw towaru.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Ciechanów (mazowieckie)
SPAWANIE KONSTRUKCJI PRZEMYSŁOWYCH, BUDOWLANYCH ORAZ ZWIĄZANYCH Z DROGOWNICTWEM, PRACE ZWIĄZANE Z OBRÓBKĄ METALU, PRASOWANIE, CIĘCIE, PROSTOWANIE, PIŁOWANIE (BLACH, PRĘTÓW, RUR ITP.), OBSŁUGA MASZYN PRODUKCYJNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, CZYTANIE RYSUNKU TECHNICZNEGO, UPRAWNEINIA MIG/MAG 135,136, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
kontrola wizualna lub urządzeniami pomiarowymi części dla przemysłu samochodowego lub elektronicznego,
Team Prevent Poland Sp.zo.o. - 2016-11-18 - Tczew (pomorskie)
spawanie konstrukcji stalowych o grubości blach od 15 mm w pozycjach wymuszonych. Praca na dwie zmiany od 6-14 / 14-22
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Opole (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Konserwacje, naprawy bieżące i monitoring stanu technicznego elementów budynków, instalacji wewnętrznych oraz infrastruktury zewnętrznej. Wykonywanie bieżącej kontroli oraz usuwanie stwierdzonych lub zgłoszonych nieprawidłowości funkcjonalnych i technicznych
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa przyrodniczych baz danych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
określony w ogłoszeniu o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2016-06-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa komputera, opracowywanie merytoryczne wypisywanych wniosków
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Siedlce (mazowieckie)
pomoc przy rozładunku palet, wyjmowanie gwoździ, czynności porządkowe, segregacja towaru, zbijanie palet
kontakt przez OHP - 2017-11-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:a)ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b)ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d)posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.w przypadku kwalifikacji z ppkt a) 3 lata w księgowości, ppkt b) 6 lat w księgowości,osoba, która nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;Komputerowe powadzenie ksiąg rachunkowych, sprawdzanie oraz dekretowanie dowodów księgowych, sporządzanie przelewów dotyczących faktur i rachunków, prowadzenie księgowości analitycznej zobowiązań i należności z kontrahentami, sporządzanie planów finansowych dochodów i wydatków, inne zadania powierzone przez kierownika jednostki;wynagrodzenie do uzgodnienia
GMINNY ZAKŁAD EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI - 2016-03-23 - Sieroszewice (wielkopolskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
OCHRONA OBIEKTU NA TERENIE MIASTA POLKOWICE
Piast Business Service - 2017-06-26 - Polkowice (dolnośląskie)
jw.
"ORBIS"S.A. - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Pełnienie zadań służby BHP, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, nadzór nad zgodnością procedur i dokumentacji z wymogami przepisów BHP i PPoż.
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Topór (mazowieckie)
Opracowywanie projektów regulaminów w zakresie udzielenia zamówień publicznych, przygotowanie dokumentacji przetargowej, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie rejestru zamówień publicznych, przygotowywanie ofert inwestycyjnych.Termin naboru do 18.02.2019r. Dokumenty oraz inne szczegółu dotyczące naboru na wolne stanowisko urzędnicze zmieszczono na stornie BIP UG Markusy https://bipmarkusy.warmia.mazury.pl/nabor.html
Urząd Gminy w Markusach - 2019-02-07 - Markusy (warmińsko-mazurskie)
Przewóz towaru na terenie Europy i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Weremowice (lubelskie)
Szczegółowe inf. BIP Gminy RudziniecWykształcenie: wyższe kierunkowe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; staż pracy w adm. samorządowej; doś. zawodowe w zakresie rozliczania podatku od towarów i usług; znajomość przepisów ustawy w zakresie ustawy o podatku od towarów i usług; zakres obowiązków: weryfikacja kompletności, poprawności i zgodności przekazanych przez jednostki podległe częściowych deklaracji VAT, rejestrów VAT, plików JPG, sporządzanie zbiorczych deklaracji, przyg. projektów wniosków itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
URZĄD GMINY RUDZINIEC - 2017-06-02 - Rudziniec (śląskie)
nakładanie gładzi
NIRWANA, Marek Puchalski - 2016-05-02 - Żyrardów (mazowieckie)
Kierowanie pojazdem, zabezpieczenie ładunku, nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem. Wyjazdy na minimum 30 dni
LEATHERMAX 1 Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Pcim (małopolskie)
Obsługa sklepu internetowego; sprzedaż artykułów bhp i ppoż; prowadzenie szkoleń bhp; tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy; wykonywanie audytów bhp; tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej; usuwanie uwag pokontrolnych PIP; prowadzenie rejestrów bhp;
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Kasjer -sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw związanych z:- sprzedażą lokali mieszkalnych wraz z udziałem w gruncie i pomieszczeniami przynależnymi na terenie miasta i gminy Oborniki,- użytkowaniem wieczystym gruntów pod budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi, budynkami usługowymi i garażami na terenie miasta i gminy Oborniki- szczegóły oferty na stronie: www.bip.oborniki.pl zakładka Oferty pracy
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-09-15 - Oborniki (wielkopolskie)