INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI PORTU Kołobrzeg oferta pracy ZARZĄD PORTU MORSKIEGO KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI PORTU
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie bieżących spraw z zakresu eksploatacji portu, w szczególności: związanych z utrzymaniem i modernizacją infrastruktury portowej, nadzór nad wykorzystaniem majątku Spółki zgodnie z umowami, opracowywanie dokumentów przetargowych, prowadzenie dokumentacji analitycznej, itp. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Data publikacji: 2020-08-25
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ZARZĄD PORTU MORSKIEGO KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie bieżących spraw z zakresu eksploatacji portu, w szczególności: związanych z utrzymaniem i modernizacją infrastruktury portowej, nadzór nad wykorzystaniem majątku Spółki zgodnie z umowami, opracowywanie dokumentów przetargowych, prowadzenie dokumentacji analitycznej, itp. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI PORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: zarządzanie, ekonomia, prawo, administracja
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pożądane 3 lata doświadczenia na stanowisku biurowym, doświadczenie w zakresie gospodarki nieruchomościami będzie dodatkowym atutem, znajomość obsługi pakietu Office, umiejętności negocjacyjne, bardzo dobra organizacja pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
ZARZĄD PORTU MORSKIEGO KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6711602794
danePracodawcy_regon: 331046773
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv+ pozostałe dokumenty aplikacyjne- z dopiskiem Inspektor ds. eksploatacji portu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: do 11.09.2020, Godziny : do godz. 15-tej.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3208
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950026
Ulica pracodawcy: Portowa
Numer budynku pracodawcy: 41
Profil działalności pracodawcy: zarząd portu morskiego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 25.08.2020
Oferta pracy ważna do: 25.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bb085e1ab419632003f906c91cb2030b
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac fizycznych i czynności związanych z produkcją szyb i obróbką szkła.
ADVENTUS CENTER Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Łomża (podlaskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Ruda (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie całokształtem działalności w zakresie ochrony środowiska w jednostce. Przedstawienie potrzeb na zakup usług i środków w zakresie ochrony środowiska.
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2016-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)
praca przy zbiorach i pakowaniu warzyw
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Glina (mazowieckie)
transport towaru
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Rudno Jeziorowe (mazowieckie)
Prowadzenie statystyki zgodnie z obowiązującymi Pracodawcę przepisami, codzienne raporty do CK, rozliczenie umów z NAZ, OWL,ODP i Specjalistyki, prowadzenie ruchu chorych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników,2) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,3) wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowym SAP-ZSRK.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością zatrudnienia na dalszy okres. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),7) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, 8) powinien posiadać umiejętność pracy pod presją czasu oraz cechować się bardzo dobrą organizacją pracy i samodyscypliną,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego.Dodatkowe atuty:1) ugruntowana wiedza z zakresu kadr, praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy, w szczególności w zakresie czasu pracy,2) doświadczenie we współpracy z klientem wewnętrznym w zakresie wyjaśniania tematów kadrowych i prawa pracy,3) umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych (SAP-ZSRK).
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
obsługa maszyn CNC
V Component Sp. z o.o. - 2020-01-21 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Drobne naprawy pojazdów.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE SPEED-MAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Ostrów (podkarpackie)
Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
Jednostka Wojskowa Nr 4938 - 2018-03-29 - Grójec (mazowieckie)
wykaszanie traw, usuwanie odpadów komunalnych, odśnieżanie chodników
ELPOSERWIS Sp. z.o.o. - 2017-10-04 - Tarnów (małopolskie)
Nadzór inwestorski robót inwestycyjnych; remontowychWystawianie zleceń na remonty w branży elektrycznejSporządzanie kosztorysów inwestorskichNadzór nad zleconą konserwacją i drobnymi robotami remontów
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2017-05-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem, pomoc przy pracach budowlanych
Usługi Ogólnobudowlane Sochacki Zbigniew - 2020-06-17 - Hartowiec (warmińsko-mazurskie)
Praca z młodzieżą ponadgimnazjalną i ponadpodstawową.
Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Bohaterów Walk nad Bzurą 1939 r. w Sochaczewie - 2019-06-27 - Sochaczew (mazowieckie)
Nauka redagowania pism dotyczących zakresu ocen oddziaływania na środowisko i inne
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomoc przy ustawianiu maszyn obslugujących linię produkcyjną
Interkadra Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Giby (podlaskie)
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, oraz opracowywanie SIWZ i jego oszacowania pod kątem przepisów ustawy Prawo Zamówień oraz wewnętrznych procedur Instytutu, przygotowanie projektu umowy, z uwzględnieniem części merytorycznej, przedstawianej po konsultacji z Radcą prawnym przez działy merytoryczne, których zamówienie dotyczy, udział w pracach komisji przetargowych, ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań przetargowych
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu - 2017-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
- pomoc w koordynowaniu realizacji robót,- wsparcie w zakresie przygotowywania dokumentacji technicznej,- współpraca z kontrahentami,- inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Miejsce wykonywania pracy:- plac budowy LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o., ul. LG 1A, Biskupice Podgórne, 55-040 Kobierzyce; - województwo dolnośląskie.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy będzie obejmował w szczególności:- prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER,- bieżąca obsługa administracyjna projektu POWER,- przygotowywanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach ustawy PZP,- przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń oraz sprawozdań,- realizacja zadań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu,- nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych OISW w Bydgoszczy.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2018-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o porządek w obiekcie
S.O.S Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-28 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków, zmywanie naczyń (praca na ul. Starowiślnej).
KONS - KRAK SPÓŁKA JAWNA ANDRZEJ JAWORSKI MAREK WIDUR - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
Więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓRNA STANOWISKA".Zatrudnienie od 25 marca 2019r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 6 miesięcy docelowo na czas nieokreślony, praca w systemie zadaniowym.
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2019-03-08 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Zadania na stanowisku:realizacja prac monterskich, polegających na montażu elementów wyposażenia elektrycznego (połączenia, prace elektromonterskie, uruchamianie systemów specjalistycznych elektrycznych i elektronicznych). Praca od poniedziałku do piątku.Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową w firmie o ugruntowanej pozycji na arenie międzynarodowej,atrakcyjne wynagrodzenie,miła atmosferę pracy,bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,program lojalnościowy WYSPA od Work Service wejściówki i zniżki do partnerów Grupy.Informacja o ofercie w sali B, F.Giełda Pracy.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Praca: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice oraz ul. Stawowa 6, 40-014 Katowice (obsługiwane przez ZOJO jednostki oświatowe).- Wynagrodzenie: do 4000 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej, doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze, umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-05-10 - Katowice (śląskie)
- Zapewnianie aktualności i dostępności systemów informatycznych. Zapewnianie funkcjonowania urządzeń informatycznych. Wykonywanie i konserwowanie sieci informatycznych. Koordynowanie technicznego wsparcia przy utrzymaniu strony internetowej i intranetowej. Prowadzenie magazynu działu łączności i informatyki.Inicjowanie potrzeb w działach łączności i informatyki. Koordynowanie aktualizowania informacji na stronie intranetowej.- Wynagrodzenie: 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesiące (od 19.11.2018 r. do 18.03.2019 r.), z możliwością kontynuowania. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata stażu pracy. Umiejętności: projektowanie stron internetowych, znajomość programów do obróbki grafiki komputerowej. Kontakt osobisty lub telefoniczny (32-606-92-32) w godzinach: 8:00-14:30.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
AMLUX SP. Z O. O. - 2020-05-22 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeń biurowych,zabezpieczanie zastępstwa sądowego,prowadzenie rejestrów odwołań oraz wykonywania innych czynności związanych z postępowaniem odwoławczym,prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą prawną placówki,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 tWarunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.umowa o pracę w zastępstwie
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)