INSPEKTOR DS. BHP Zamość oferta pracy SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców "ROBOTNIK" w Zamościu
Stanowisko: INSPEKTOR DS. BHP
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: - Przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp;- Sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w zakładzie wraz z wnioskami dotyczącymi porawy tego stanu;- Informowanie zwierzchnika o stwierdzonych zagrożeniach w zakładzie wraz z wnioskami zobowiązującymi do usunięcia tych zagrożeń;- Wstrzymywanie pracy maszyn i urządzeń technicznych w razie bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników;
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców "ROBOTNIK" w Zamościu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Peowiaków 92, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp;- Sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w zakładzie wraz z wnioskami dotyczącymi porawy tego stanu;- Informowanie zwierzchnika o stwierdzonych zagrożeniach w zakładzie wraz z wnioskami zobowiązującymi do usunięcia tych zagrożeń;- Wstrzymywanie pracy maszyn i urządzeń technicznych w razie bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: instruktor BHP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców "ROBOTNIK" w Zamościu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Peowiaków 92, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Peowiaków
Numer budynku pracodawcy: 92
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 27.02.2020
Oferta pracy ważna do: 26.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?033af5083e893a8f38cb1c8265d0d44f
Podobne oferty pracy
Sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo Handlowe GRZEŚ Grzegorz Kuna - 2020-01-23 - Zamość (lubelskie)
montaż kanałów wentylacyjnych;
DS IZOL-BUD DAMIAN ŚWIERDZA - 2019-11-19 - Żarki-Letnisko (śląskie)
Prowadzenie pozaszkolnych, grupowych kursów maturalnych przygotowujących do egzaminu dojrzałości z następujących przedmiotów: matematyka, biologia, fizyka, chemia, geografia, historia, wos, j.angielski. Praca ma charakter dodatkowego zatrudnienia. Zajęcia odbywają się popołudniami lub w weekendy. Wynagrodzenie zależne jest od ilości prowadzonych grup. Np. przy 24 godzinach miesięcznie wynagrodzenie to 984 PLN brutto.Sala C
Jan Nesterowicz - 2017-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń sklepu w Markecie Piotr i Paweł.
CLEAN SYSTEM PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Budowlane, dotyczących nadzoru inwestorskiego. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych częściowo wykonanych oraz ulegających zakryciu lub zanikających oraz sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, udział w czynnościach odbiorowych gotowych obiektów budowlanych, przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót, podejmowanie działań w przypadkach występowania zagrożeń dot. budynków mieszk. i innego mienia stanowiącego własność spółki zlokalizowanego na terenie placów budowy spółki.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
osoba zarejestrowana z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Zabrze (śląskie)
przygotowywanie śniadań oraz podwieczorków ( na obiad jest catering)
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie wózkiem jezdniowym, załadunek i rozładunek towarów, prace magazynowe
ABC Logis - 2017-06-21 - Września (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów hurtowychi detalicznych, budowanie sieci sprzedaży, podtrzymywanie współpracy i wsparcie merytoryczne klientów, negocjowanie warunków współpracy z klientami, plany sprzedażowe, dbanie o dobry wizerunek firmy.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
FOLJAN Katarzyna Siadkowska - 2019-11-27 - Skarżyn (mazowieckie)
Sprzątanie sali. Dbanie o czystość w toaletach. Wydawanie posiłków oraz mycie naczyń. Pomoc przy pracy z dziećmi. Drobne prace ogrodnicze-sezonowe. 7/8 etatu. Praca w godz.: 8:00-15:00. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 69 25, e-mail: okraszewski (at) interia.eu, osobisty.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 - 2018-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
wpisywanie faktur do programu FAKT
Biuro Rachunkowe Fabryka Natalia Halicka - 2018-06-22 - Bytom (śląskie)
Obsługa barmańska gości. Praca dwuzmianowa w przedziale godz. 7-23 w Grzybowie również w soboty i niedziele.
OSADA MORSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-07 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz hali
KIETZMANN Coatings Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Żagań (lubuskie)
nadzór BHP na budowie - praca Opole
SAFETY PREVENT - 2016-11-10 - Brzezie (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B; obsługa komputera; zakres obowiązków: pomoc w zarządzaniu i nadzór nad nieruchomości, koordynacja działań konserwatora i zespołu sprzątającego, kompletacja dokumentów podczas zameldowania i wymeldowania; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Gliwice (śląskie)
Operator minikoparki
Firma Budowlana JAR BUD Jarosław Czosnyka - 2018-04-19 - Tarnów (małopolskie)
ślusarz
OBRÓBKA METALI Dariusz Potwardowski - 2019-04-24 - Płońsk (mazowieckie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2020-09-30 - Płock (mazowieckie)
UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI POWIERZONYCH POMIESZCZEŃ, PRZESTRZEGANIE OBOWIĄZUJĄCYCH W PLACÓWCE REGULAMINÓW, INSTRUKCJI, PROCEDUR, WEWNĘTRZNYCH ZARZĄDZEŃ, POMOC DZIECIOM W UBIERANIU, ROZBIERANIU, W PROSTYCH CZYNNOŚCIACH SAMOOBSŁUGOWYCH ORAZ WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ DYREKTORA PLACÓWKI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE POŻĄDANE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeo biurowych,archiwizacja dokumentacji,czynności kancelaryjne,sporządzanie wniosków o realizację zamówieo publicznych,prowadzenie rejestru zgłoszeo awarii,prowadzenie dokumentacji kart serwisowych,uzgadnianie dokumentacji pocztowej,opisywanie i potwierdzanie faktur,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 t.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-zapewnienie osiągnięcia celów jakościowych, przez przeprowadzenie działań zapobiegawczych, kontrolnych i korygujących dt. surowców, półproduktów i wyrobów gotowych. Kontrola jakości dostaw, półproduktów i wyrobów gotowych. Kontrols jakości dostaw, półproduktów i wyrobów gotowych wedle wymagań.
kontakt przez PUP - 2020-03-24 - Wronki (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów,analiza rynku,tworzenie ofert handlowych,realizowanie planów sprzedażowych
BJ FARM Sp. z o. o. - 2018-05-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTA, ANALIZOWANIE RYNKU IWYSZUKIWANIE DOSTĘPNYCH ALTERNATYW, PREZENTOWANIE PRZYGOTOWANEJ OFERTY, PROWADZENIEDOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z OFERTAMI, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, REALIZACJA PLANÓW
BIK M.W. KOBYLAŃSCY SP.J. - 2017-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
szczegółowa informacja znajduje sie na stronie www.krus.gov.pl
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Poznaniu - 2019-03-15 - Jarocin (wielkopolskie)
UCZESTNICTWO W PRZYGOTOWANIU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DLA POSZCZEGÓLNYCH INWESTYCJI. PRACA NAD PRZYGOTOWANIEM WNIOSKÓW ORAZ DOKUMENTACJI POZWALAJĄCEJ NA POZYSKANIE DOTACJI Z DOSTĘPNYCH ŹRÓDEŁ. KOORDYNOWANIE INWESTYCJI POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM (TERMINÓW OKREŚLONYCH W UMOWIE Z ORGANEM DOTUJĄCYM, SPRAWOZDAWCZOŚĆ). WSPÓŁPRACA Z ODPOWIEDNIMI JEDNOSTKAMI W CELU PRZYGOTOWANIA UMÓW I DOKUMENTÓW FORMALNYCH WYMAGANYCH W KONTAKTACH Z WYKONAWCAMI. SPRAWOZDAWCZOŚĆ ORAZ WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI DOTUJĄCYMI. WSPÓŁPRACA Z WYKONAWCAMI W ZAKRESIE: DOKUMENTACJI , FAKTUROWANIA ORAZ DOPEŁNIENIA USTALEŃ UMOWY. DOPILNOWANIE ZGODNOŚCI : UMOWY ZAMAWIAJĄCY-WYKONAWCA ORAZ ZAMAWIAJĄCY-ORGAN DOTUJĄCY. WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWO KSIĘGOWYM W ZAKRESIE ROZLICZEŃ INWESTYCJI. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE REALIZACJI INWESTYCJI, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW W ZAKRESIE PZP ORAZ PRAWA BUDOWLANEGO. ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PAKIETÓW PROGRAMÓW BIUROWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI EDYTORÓW TEKSTÓW I ARKUSZY KALKULACYJNYCH. PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ZAKRESIE. KONTAKT OSOBISTY SPSK 2 SZCZECIN, UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 72, TELEFONICZNY 91 466 14 40, CV NA EMAIL D.BAK (at) SPSK2-SZCZECIN.PL
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 W SZCZECINIE - 2019-04-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca z interesantem, obsługa urzadzeń biurowych, obsługa e-obiegu, redagowanie pism urzędowych, zakładanie sprawy, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2020-01-09 - Mława (mazowieckie)
- prasowanie, pakowanie, wymierzanie, wszystkie prace związane z przygotowaniem wyrobu gotowego do sprzedaży- inne drobne prace pomocniczeIstnieje możliwość zatrudnienia w wymiarze 1/2 etatu.
FLOKATEX Izabela Kaczmarska i Jacek Kaczmarski Sp. Jawna - 2019-06-04 - Łódź (łódzkie)