INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe, obsługa komputera, faxu, telefonu, kserokopiarki i urządzeń biurowych. Staż w godz. 7.00-15.00
Data publikacji: 2020-02-24
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Prace biurowe, obsługa komputera, faxu, telefonu, kserokopiarki i urządzeń biurowych. Staż w godz. 7.00-15.00
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020
Data zakończenia pracy: 08.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Nawojowska
Numer budynku pracodawcy: 118
Profil działalności pracodawcy: gospodarowanie wodami śródlądowymi
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 24.02.2020
Oferta pracy ważna do: 23.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3ceb540dafcc588463528ff7d122db09
Podobne oferty pracy
przygotowywanie potraw kuchni ukraińskiej
Restauracja "WYSOKI ZAMEK" Oksana Ustinova - 2017-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tłumaczenie rozmów z klentami z Rosji,obsługa firmowej poczty w jęż. rosyjskim,dbanie o relacje z klientami w Rosji
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Józefosław (mazowieckie)
www.slupsk.sr.gov.plOkres zatrudnienia do 30.06.2019 r. Godz. pracy 7.30-15.30.
Sąd Rejonowy w Słupsku - 2018-10-17 - Słupsk (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Lubasz (wielkopolskie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwaranyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
montaż deskowań systemowych,betonowanie,szalowanie,wykonywanie prac ogólnobudowlanych
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Ciemięrzowice (podkarpackie)
Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii, konserwacji i remontów budynków. Wystawianie faktur za usługi
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
- Polski Związek Działkowców Okręg Śląski poszukuje osoby na stanowisko: Inspektor ds. prawnych- Firma oferuje: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Rozpatrywanie spraw dotyczących wypowiadania umów dzierżawy działkowej. Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania Rodzinnych Ogrodów Działkowych (ROD). Prowadzenie szkoleń dla nowych działkowców w zakresie ustawy o ROD, Statutu PZD oraz Regulaminu ROD. Obsługa walnych zebrań w ROD i badanie dokumentacji. Udział w procesie kontroli ROD i sporządzanie zaleceń pokontrolnych. Kontakt z Zarządami ROD z terenu Miasta Katowice, Mysłowice i Siemianowice Śląskie.- Wynagrodzenie: 2057 zł brutto (1500 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (60%).- Praca na 3/5 etatu w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy:- wykształcenia wyższego (prawo lub administracja publiczna)- gotowości do świadczenia pracy na 3/5 etatu- perfekcyjnej organizacji pracy, znajomości ustawy o ROD z 13.12.2013r., Statutu PZD.- dyskrecji , umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, - dyspozycyjności,- odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu,- obsługi komputera, w tym pakietu Office.Dodatkowy atutem będzie: doświadczenie na podobnym stanowisku.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2019-06-19 - Katowice (śląskie)
NADZÓW NAD ROBOTAMI REMONOTOWYMI OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, ROZLICZANIE ROBÓT BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE PRZEDMAIWRÓW I KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-01-26 - Polkowice (dolnośląskie)
tłoczenie metalu
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
spawanie metodą TIG stali k.o. i aluminium - cysterny drogowe
"Horka" Piotr Horka - 2017-04-04 - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)
transport materiałów budowlanych do budowy drogi, praca głównie w Lubinie + woj. dolnośląskie oraz kraj wg zleceń
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Lubin (dolnośląskie)
WS Holdings plc jest wiodącym na świecie dostawcą zaawansowanych technologicznie usług językowych związanych z zarządzaniem treścią i własnością intelektualną. Pomagamy naszym klientom w nawiązywaniu kontaktów i realizacji nowych projektów na całym świecie poprzez przekazywanie kluczowych treści biznesowych w skali globalnej oraz umożliwienie ochrony i realizacji ich innowacji.Nasza wizja opiera się na pomocy organizacjom w efektywnej interakcji z osobami na całym świecie poprzez rozwiązywanie problemów związanych z językiem, treścią i dostępem do rynku dzięki dogłębnej wiedzy i inteligentnej technologii.Do naszych klientów należy 90 ze 100 największych marek na świecie, 10 największych firm farmaceutycznych i 18 z 20 największych firm patentowych na świecie. Nasza baza klientów obejmuje Europę, Azję i Pacyfik oraz Amerykę Północną i Południową w sektorach: technologicznym, farmaceutycznym, medycznym, prawnym, chemicznym, motoryzacyjnym, rządowym i telekomunikacyjnym, które obsługujemy z biur na pięciu kontynentach.Założona w 1958 roku firma RWS ma siedzibę w Wielkiej Brytanii i jest notowana na AIM, rynku regulowanym Londyńskiej Giełdy Papierów Wartościowych (RWS.L).Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.rws.comPRACA W STAŁYCH GODZINACH PRACY 9:00-17:00, 15:00 23:00OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ:- planowanie i zarządzanie projektem oraz zespołem w dziale technicznym;- kontrolowanie budżetu, jakości i terminów realizowanego projektu;- opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej;- analiza plików, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych;- komputerowa obróbka grafik i tekstów w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;OFERUJEMY:- stabilność zatrudnienia (umowę o pracę)- pracę zdalną- prywatną opiekę medyczną- interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie - możliwości rozwoju i stałe podnoszenie kwalifikacji (system awansów poziomych i pionowych)- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych trenerów- aktywny udział w projektach międzynarodowych- kartę Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa frezarki CNC. Do wynagrodzenia doliczana jest premia uznaniowa.
Ratpol Sp. z o.o. - 2018-04-19 - Krokowa (pomorskie)
drobne prace remontowe, konserwatorskie, naprawcze
Capital Work - 2017-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie. Dokumentacje techniczne, plany robót, przetargi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2020-06-25 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Wolbrom (małopolskie)
obsług klienta, realizacja bieżących zleceń, opieka nad klientami, współpraca z podwykonawcami, reprezentowanie firmy przed podmiotami zewnętrznymi, współpraca z biurem zarządu spółki
EUROSTONE Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace związane z pakowaniem herbat
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
praca z dziećmi, opiekuńczo-wychowawcza
Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Wilkowie-Osiedlu - 2019-08-05 - Wilków-Osiedle (dolnośląskie)
- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych / zażaleń na postanowienia, wydane przez kierowników biur powiatowych, zgodnie z obowiązującymi procedurami,- prowadzenie spraw w trybie administracyjnym jako organ I instancji,- sporządzanie raportów , prowadzenie monitoringu i analiz,- terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych,- sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-27 - Gdynia (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeo biurowych,archiwizacja dokumentacji,czynności kancelaryjne,sporządzanie wniosków o realizację zamówieo publicznych,prowadzenie rejestru zgłoszeo awarii,prowadzenie dokumentacji kart serwisowych,uzgadnianie dokumentacji pocztowej,opisywanie i potwierdzanie faktur,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 t.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca na produkcji
Sitex Centrum Sitodruku Piotr Rozmiarek - 2016-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
- sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym- księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym- czynności związane z zamknięciem księgowym miesiąca- sporządzanie sprawozdań budżetowo-finansowych- analiza kont kosztów i wydatków pod względem sprawozdawczości finansowej, w ramach budżetu zadaniowego i klasycznego- dekretowanie i wstępna kontrola dokumentów księgowych- obsługa systemu bankowego- przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań na środki finansowe- aktualizacja planów finansowych w systemie finansowo-księgowym- sporządzanie i księgowanie dokumentów dotyczących zaangażowania wydatków- kompletowanie i archiwowanie dokumentów księgowych
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY - 2021-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
wsparcie pracy agenta w sprawach organizacji i funkcjonowanie działu zakupów; zamawianie towarów / usług od dostawców, dbanie o bieżące zaopatrzenie organizacji w niezbędne towary/usługi; utrzymywanie i nawiązywanie relacji biznesowych z dostawcami towarów oraz współpraca z kontrahentami i dostawcami chińskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-12-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie oceny wniosków, z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.Autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami.Ocena spełniania zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów.Monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.Informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organu ścigania.Archiwizacja dokumentów.Wykonywanie czynności kancelaryjno – biurowych.Praca w godz. 7:30-15:30Należy aplikować przez: https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2021-05-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Umiejetność porozumiewania się w języku polskim i ukraińskim z klientami. Kontakt z pracownikami w zakresie rekrutacji, selekcji pracowników do pracy i wykonywania tej pracy na rzecz innego podmiotu.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA, PRZYJMOWANIE I WYKŁADANIE TOWARÓW
Sylwia Wrzosek Firma Handlowa POLA - 2016-03-07 - Miedzna Drewniana (łódzkie)
Załadunek komponentów do maszyny, przezbrajanie maszyn na liniach produkcyjnych, regulowanie maszyn, ustawianie parametrów, współpraca z inżynierami, mechanikami, liderami linii w celu optymalizowanie i usprawniania procesu, dbałość o maszynę i oprzyrządowanie, informowanie o awarich i usterkach maszyn, transport niski materiałów produkcyjnych.
Sonoco Poland Packaging Services Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Stryków (łódzkie)