INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Przemyśl oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: przeprowadfzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz procesów inwestycyjnych
Data publikacji: 2020-02-13
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przeprowadfzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz procesów inwestycyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietów MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów prawnych dot. zamówień publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Rokitniańska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
budowa i konserwacja sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, uzdatnianie i dystrybucja wody
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 13.02.2020
Oferta pracy ważna do: 13.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f4a26d68c421a994c87d9c27a2665f9
Podobne oferty pracy
Sporządzanie kosztorysów i wycen inwestorskich, sprawowanie nadzoru nad wykonawcami robót w zakresie realizacji remontów i inwestycji zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, podpisanymi umowami i ustaleniami z Zamawiajacym, kontrola zaawansowania robót i potwierdzanie zaawansowania raportami tygodniowymi, stała kontrola na budowie zgodności robót z obowiazującym harmonogramem budowy,przygotowywanie, dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz udział w odbiorze końcowym i ostatecznym,rozliczanie robót pod względem finansowym,udział w naradach i spotkaniach ze Wspólnotami Mieszkaniowymi,sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiazujacymi przepisami w danej branży,archiwizacja dokumentacji, bezpośrednia obsługa klientów.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2020-01-28 - Zamość (lubelskie)
Montowanie instalacji oraz urządzeń sanitarnych.
POLSERWIS Wojciech Liebner - 2020-03-03 - Kępno (wielkopolskie)
wykonywanie prac budowlanych
BBC Bartłomiej Czyrkiewicz - 2018-07-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
w/g potrzeb
Spółdzielnia Budowlano Mieszkaniowa "Pionier" - 2017-05-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa wózka widłowego.
"POL-PANEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-07 - Rymanów (podkarpackie)
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Terminowe tworzenie profili KYC w systemie na podstawie danych czerpanych z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł - Proaktywna współpraca z Relationship Managerami i Compliance w aktualizowaniu profili aż do ostatecznej aprobaty - Przeglądanie wiadomości o firmach w wewnętrznych i zewnętrznych źródłach (strona klienta, strony regulatorów, Dun & Bradstreet, Google, etc.) - Dokumentowanie informacji w profilu KYC w celu zapewnienia kompletnych i trafnych danych firmy (powstanie, struktura własności, zarząd, reputacja itd.) - Tworzenie profili zgodnie z wymogami lokalnego regulatora/globalnymi standardami BSU - Procesowanie profili KYC i powiązanej dokumentacji od otwarcia do aprobaty - Aktualizowanie bazy rekordów w miarę postępów procesu - Raportowanie postępów procesu do managera - Spełnianie limitów przeprocesowanych dziennie rekordów zgodnie z ramami czasowymi ustalonymi w umowie o serwisie - Regularne aktualizowanie bazy rekordów w ciągu dnia - Raportowanie niespójności do Starszych Analityków - Raportowanie negatywnych wiadomości o klientach lub klientach wysokiego ryzyka do Relationship Managera/Compliance - Wsparcie projektów departamentu w razie potrzeby.
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzanie kontroli stanu BHP w Zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, sporządzanie analiz bhp, informowanie zwierzchnika o zagrożeniach w zakładzie, udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu pracy, prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów bhp.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Wprowadzanie danych do systemów informatycznych.Godziny pracy 8-16
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2018-08-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, przyjmowanie towarów do magazynu, wydawanie towarów z magazynu, prawidłowe oznakowanie składowanych towarów, czynny udział w inwentaryzacjach, wykonywanie innych zleconych prac związanych z funkcjonowaniem magazynu
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Mielec (podkarpackie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów" - 2018-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
transport krajowy towarów, wykształcenie bez znaczenia, minimalna praktyka, aktualne uprawnienia
TOMASZ KOZUPA TEO-TRANS - 2017-08-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Zakres zadań, w szczególności:1) Przygotowywanie, kompletowanie, sprawdzanie pod względem rachunkowym i przedkładanie do zatwierdzenia dokumentów finansowych.2) Kontrola pod względem formalno-rachunkowym, klasyfikowanie i dekretowanie dowodów finansowych oraz księgowanie wydatków jednostki i wniosków o zaangażowanie wydatków.3) Kontrola wstępna i bieżąca dokumentów kasowych.4) Klasyfikowanie środków trwałych.5) Prowadzenie ewidencji stanu majątkowego jednostki.6) Amortyzowanie środków trwałych.7) Prowadzenie analityki środków trwałych i syntetyki wyposażenia.8) Bieżące sprawozdanie zgodności wyciągów bankowych z ewidencją syntetyczną.9) Uzgadnianie syntetyki z analityką.10) Bieżąca analiza kont rozrachunkowych, zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie Skarbnikowi.11) Rozliczanie osób za powierzone mienie (paliwo, materiały).12) Sporządzanie dziennika obrotów oraz zestawienia obrotów i sald miesięcznie.13) Prowadzenie analityki do konta 300 Materiały oraz rozliczanie osób odpowiedzialnych.14) Ewidencja i sprawozdawczość z zakresu środków pozyskanych, w tym unijnych.15) Rozliczanie inwentaryzacji.16) Prowadzenie rejestru wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacja budżetową.17) Prowadzenie ewidencji dochodów budżetu państwa w zakresie danych osobowych przygotowywanie przelewów tych opłat.18) Prowadzenie księgowości syntetycznej inwestycji.19) Prowadzenie kartotek finansowych dla każdej inwestycji konto 080 oraz księgowanie powstałych z tego tytułu środków trwałych OT.20) Sporządzanie informacji, deklaracji i sprawozdań z zakresu wykonywanych czynności21) Sporządzanie sprawozdań środków trwałych SG-01 do Urzędu Statystycznego.22) Sporządzanie bilansu Urzędu Rachunku Zysków i Strat, Zmian Funduszu Jednostki oraz zbiorczych bilansów jednostek i zakładów budżetowych, rachunków zysków i strat, zmian funduszu jednostki oraz bilansu skonsolidowanego.23) Przygotowywanie przelewów środków finansowych.24) Kompletowanie, bieżące rejestrowanie i przekazywanie do archiwum akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną.25) Sprawowanie zastępstwa w czasie nieobecności inspektora ds. płac w zakresie posiadanej wiedzy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta Ustka, budynek biurowy bez windy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale od 3000 zł do 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-01-12 - Ustka (pomorskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-25 - Kartoszyno (pomorskie)
montaż przewodów- hale produkcyjne na terenie Kwidzyna/ województwa pomorskiego, montaż przewodów sieci IT
ENERGON USŁUGI ELEKTRYCZNE PAWEŁ BEJER - 2017-06-28 - Kwidzyn (pomorskie)
Prowadzenie zespołu pojazdów powyżej 12 ton, obsługa pojazdu - tankowanie, wykup opłat drogowych, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowychMijesce pracy: kraje UE
HUBER - POLSKA Sp.z o.o. - 2016-02-05 - Jaworzno (śląskie)
sprzęganie, rozprzęganie pojazdów kolejowych,przestawianie zwrotnic i wykolejnic przewidzianych do obsługi przez manewrowego,hamowanie taboru manewrującego,zabezpieczenie pojazdów kolejowych przed zbiegnięciem,obsługa punktów załadowczych i wyładowczych w obrębie bocznic
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2018-05-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Magazynier /obsługa magazynu wyrobów kosmet.i opakowań,przyjmowanie dostaw
"FARMONA" Labolatorium Kosmetyków Naturalnych Sp.zo.o. - 2017-09-07 - Wysoka (małopolskie)
Realizacja obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Budowlane, dotyczących nadzoru inwestorskiego; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych częściowo wykonanych oraz ulegających zakryciu lub zanikających oraz sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego; uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, udział w czynnościach odbiorowych gotowych obiektów budowlanych, przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót; podejmowanie działań w przypadkach występowania zagrożeń dot. budynków mieszkalnych i innego mienia stanowiącego własność spółki zlokalizowanego na terenie placów budowy spółki.
Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. - 2018-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
praca w księgowości
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2016-11-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zakres obowiązków:- przygotowanie scenariuszy do 8-12 minutowych spektakli,- odtworzenie scenek rodzajowych (w roli głównej lalki, figurki, kukiełki),- dbanie o stan techniczny i kompletność powierzonych figurek i akcesoriów,- rzetelność w wypełnianiu powierzonych zadań i obowiązków.Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16Rodzaj umowy:umowa o pracę lub umowa zlecenie
SERRAK SEWERYN RAK - 2018-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW KLIENTÓW REJESTRACJI, NA IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Nowy Kamień (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy, klienta, dokładanie towaru na półki, odbiór towaru
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Nowy Targ (małopolskie)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z j. angielskiego w szkołach podstawowych. Praca w godzinach 11-17 na terenie Płocka, Bulkowa oraz Brudzenia Dużego.
Centrum Edukacji Atut-Południe - 2016-08-24 - Płock (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1780&menu=729Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: - sprawowała nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem instalacji i sprzętu przeciwpożarowego oraz systemów alarmowych i monitoringu w budynkach Urzędu Miasta Katowice, jak również zgłaszała konieczność naprawy, wymiany, konserwacji i zakupu wskazanego sprzętu,- sprawowała bieżący nadzór nad realizacją zleconych prac, dokonywała odbioru wykonanych zleceń oraz rozliczała faktury,- wykonywała zadania z zakresu zamówień publicznych.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Młyńska 4 /budynek wyposażony w windę, do pokonania schody prowadzące na ostatnie piętro/,- praca przy stanowisku komputerowym oraz w terenie - konieczność częstego przemieszczania się pomiędzy budynkami Urzędu Miasta Katowice /nie wszystkie budynki wyposażone są w windę/, pod presją czasu, w dużym zespole, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z firmami zewnętrznymi oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych Miasta. Może wystąpić konieczność pracy w nadgodzinach oraz w dni wolne od pracy.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-11-13 - Katowice (śląskie)
Obsługa pakietu MS. Office, umiejętność pracy w grupie
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Małkinia Górna (mazowieckie)
- nadzór w zakresie właściwego stosowania materiałów używanych przy realizacji robót;- udzielanie informacji wykonawcom obót ziemnych o uzbrojeniu terenu;- przestrzeganie terminów gwarancyjnych;- nadzór nad terminowym wykonaniem zadań wynikających z rocznego planu remontów nieruchomosci;- koordynowanie robót budowlanych
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-02-20 - Wejherowo (pomorskie)
-Wycinanie elementów do obróbek szwalniczo-krawieckich,-Kontakt telefoniczny: 58 561-22-01,-Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA EWELINA OSTROWSKA - 2019-08-01 - Tczew (pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH, ZMYWANIE NACZYŃ
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA JUSKOWIAK WANDA JUSKOWIAK - 2016-10-19 - Gubin (lubuskie)