INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lubin oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.

Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: 1. przygotowanie dokumentacji i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne tj. - sporządzanie Istotnych Warunków Zamówienia oraz projetów umów, - przygotowanie zawiadomień, informacji, odpowiedzi, wyjaśnień w kontaktach z UZP oraz Wykonawcami, - sporządzanie rejestrów zamówień publicznych oraz sprawozdań rocznych.2. Czynny udział w pracach komisji przetargowych.

Data publikacji: 2020-02-26

Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)

Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. przygotowanie dokumentacji i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne tj. - sporządzanie Istotnych Warunków Zamówienia oraz projetów umów, - przygotowanie zawiadomień, informacji, odpowiedzi, wyjaśnień w kontaktach z UZP oraz Wykonawcami, - sporządzanie rejestrów zamówień publicznych oraz sprawozdań rocznych.2. Czynny udział w pracach komisji przetargowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: prawo, administracja, służby publiczne, politologia, mile widziane doświadczenie w tematyce zamówień publicznych, umiejętność formułowania pism urzędowych, umiejętność czytania przepisów prawnych, bardzo dobra znajomość MS Office, skrupulatność i analityczne myślenie, dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność

Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: lubiński

Gmina pracodawcy: Lubin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lubin

Ulica pracodawcy: Rzeźnicza

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 26.02.2020

Oferta pracy ważna do: 11.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f5ecb8c121e22c9d17217e9abf51c125

Podobne oferty pracy

POMOCNIK BUDOWLANY ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH - od 13,7 PLN

prace pomocnicze przy wykańczaniu wnętrz budynków
Jakub Piotr Klebański Wykończenia Wnętrz - 2018-03-06 - Sandomierz (świętokrzyskie)

MURARZ - od 15,2 PLN

W ZAWODZIE. PRACA WOJ. DOLNOŚLĄSKIE.ISTNIEJE MOZLIWOŚĆ NEGOCJACJI WYNAGRODZENIA.PIERWSZA UMOWA NA OKRES PRÓBNY 1 M. KOLEJNA NA CZAS NIEOKRESLONY
FABER S.PAWLIK, M.PAWLIK SPÓŁKA JAWNA - 2019-06-03 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 525 PLN

prace porządkowo-czystościowe wyznaczonego obiektu
APT TIME Sp. z o.o. - 2018-02-23 - Serby (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI PODMIOTÓW KORZYSTAJĄCYCH ZE ŚRODOWISKA W WYDZIALE INSPEKCJI - od 2 800 PLN

Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Współuczestnictwo w rozpoznawaniu wniosków o interwencje z zakresu ochrony środowiska wpływających do wydziału inspekcji, w celu dokonania analizy przyczyn i ograniczenia negatywnych skutków dla środowiska naturalnego. Prowadzenie działań pokontrolnych, w tym przygotowywanie projektów wystąpień i zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych oraz innych czynności wynikających z KPA w celu zapewnienia prawidłowości przestrzegania przepisów o ochronie środowiska. Ewidencjonowanie wyników kontroli oraz wydanych dokumentów w prowadzonych rejestrach i bazach danych w celu realizacji przepisów prawa oraz wytycznych organu nadrzędnego. Współpraca z innymi organami m.in. z organami Inspekcji Ochrony Środowiska, administracją publiczną oraz organami ścigania i sądami w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przepisów ochrony środowiska. Wykonywanie kontroli w oparciu o dokumenty, w tym automonitoringowe z zakresu szczególnego korzystania ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2019-11-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA - KONSULTANT (NR REF. WZL.110.13.2019/SRZ) K/M - 3 500 - 3 600 PLN

1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki.3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności.4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki.5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych.6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi.7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-07-05 - Warszawa (mazowieckie)

OPIEKUN KLIENTA HURTOWEGO(NR 0206) - od 2 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów na rynku zagranicznymwynagrodzenie: 2000 zł brutto + prowizja
Makaszka s.c. Katarzyna Kłopot-Kolanowska, Marcin Kolanowski - 2017-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Inspektor/Specjalista ds. BHP i P. Poż. - -

Media Expert Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Media Expert - 2016-12-01 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

OFFICE ASSISTANT - do 2 000 PLN

* Obsługi korespondencji biznesowej i połączeń telefonicznych, *Zapewnienie wsparcia w ogólnym zarządzaniu biurami, * Planowania i organizacji recepcji, * Organizowania spotkań z Klientami w tym wyjazdy służbowe pracowników, * Koordynacji biura, * Realizowania bieżących zadań. OFERUJEMY: * Pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin, * Świetną atmosferę, * Zdobywanie doświadczenia biznesowego w szerokim zakresie działań, * Wygodną lokalizację biura, * Zajęcia sportowe (karta MultiSport, Goyello Power Club), * Prywatną opiekę zdrowotną.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 3 000 PLN

Uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń dla poszczególnych działalności, Oddziałów i całej Spółki; czynne uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy; uczestniczenie w okresowym raportowaniu i sporządzanie sprawozdań na potrzeby Zarządu, kalkulacja stawek na usługi świadczone przez Spółkę.
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe "Betrans" Sp. z o.o. - 2019-01-09 - Rogowiec (łódzkie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY MIĘSNEJUMOWA O PRACĘ TYMCZASOWĄ - od 2 000 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW NA DZIALE MIĘSNYM, KROJENIE, PAKOWANIE, DBANIE O CZYSTOŚĆ;WYMAGANIA:CHĘĆ DO PRACY, MIEJSCE PRACY POMORZANY - NOWY SKLEP
KADRY SERWIS SP. Z O.O. - 2016-08-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 6299) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów - przyjmowanie i przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych i wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego- wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikowaniem linii papilarnych klientów przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego- obsługa zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń oraz uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie odmowy wydania i unieważnienia paszportów i przygotowywanie projektów decyzjiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 645 PLN

Księgowanie dokumentów materiałowych. Prowadzenie bieżącego rejestru dokumentów przychodowo rozchodowych, rejestrowanie wszystkich dokumentów stanowiących podstawę obrotu materiałowego. Prowadzenie ewidencji pomocniczej środków trwałych rzeczowych aktywów majątku ruchomego oraz ewidencji głównej ilościowo wartościowej materiałów i innych składników majątku przechowywanego w magazynach. Wypisywanie dowodów przychodowo rozchodowych. Okresowe uzgadnianie stanów ewidencyjnych z magazynem. Przestrzeganie obiegu dokumentów obrotu materiałowego, ich prawidłowe wystawianie, rejestrowanie oraz przechowywanie. Prowadzonej terminowej i zgodnej z wytycznymi sprawozdawczości. Przygotowywanie umów w zakresie działalności gospodarki materiałowej.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2019-07-18 - Lubań (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI - od 3 000 PLN

wynajem lokali użytkowych, rozliczanie podatku od nieruchomości, obsługa wspólnot mieszkaniowych, praca w godzinach pon 7-17; wt-czw 7-15; pt 7-13
Spółdzielnia Mieszkaniowa "LOKUM" - 2018-12-03 - Sosnowiec (śląskie)

INSPEKTOR W BIURZE WOJEWODY(NR 5182) - od 2 250 PLN

Główne obowiązki:- opracowywanie i aktualizowanie terminarza spotkań wojewody i wicewojewody, prowadzenie rejestru zaproszeń oraz potwierdzanie uczestnictwa w imprezach, spotkaniach i uroczystościach,- przekazywanie komunikatów, wytycznych i poleceń wojewody i wicewojewody kierującym komórkami organizacyjnymi Urzędu, kierownikom zespolonym służb, inspekcji i straży oraz pracownikom podległych jednostek, informowanie klientów urzędu o terminach i sposobie załatwiania spraw,- rejestrowanie korespondencji wpływającej do wojewody i wicewojewody w komputerowym systemie zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników ,,e-Dok, przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją wojewody i wicewojewody oraz monitorowanie jej realizacji,- uczestniczenie w organizacji uroczystości państwowych i innych organizowanych przez wojewodę,- zapewnienie obsługi recepcyjnej posiedzeń, narad i spotkań organizowanych przez wojewodę i wicewojewodę,- kompletowanie i przedkładanie do podpisu wojewody i wicewojewody projektów dokumentów (m.in. zarządzenia, decyzje, postanowienia, wnioski, umowy, upoważnienia, pełnomocnictwa, pisma itp.).Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-09-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - do 2 600 PLN

sprzątanie ternów zielonych, koszenie trawników, odśnieżanie, mycie klatek schodowych,okien, grabienie liści,
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Piekary Śląskie (śląskie)

INSPEKTOR DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 3 000 PLN

- Wykonywanie zadań i prowadzenie dokumentacji dotyczących BHP, ochrony środowiska, w tym wymaganych przez Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz. U. nr 109, poz. 704) norm: ISO 9001, ISO 18001 i ISO 14001 i dbałość nad ich aktualizacją,- Udział w komisjach zakładowych zajmujących się naruszeniami przepisów BHP, ochrony środowiska,- Nadzór nad stanem BHP w przedsiębiorstwie,- Prowadzenie wstępnych, okresowych szkoleń wewnętrznych z zakresu BHP i ochrony środowiska,- Prowadzenie okresowych analiz dotyczących stanu BHP i raportowanie do Zarządu i WUS.- Wykonywanie czynności związanych z Obroną Cywilną.Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, docelowo przewidywana umowa na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: dział kadr pokój 211, praca (at) elwat.com.pl, 71-33-45-114 lub 113Informujemy że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. UWAGA wszystkie aplikacje na powyższe stanowisko muszą bezwzględnie zawierać niżej załączoną treść : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści załączonego CV oraz dodatkowych danych dobrowolnie podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym realizowanym przez ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów, z siedzibą przy ul. Hubskiej 96/100, 50-502 Wrocław, w celu przedstawiania ofert dotyczących zatrudnienia oraz przeprowadzania procesu rekrutacyjnego.Jednocześnie przyjmuję do wiadomości że administratorem moich danych osobowych jest ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów z siedzibą przy ul. Hubskiej 96/100, 50-502 Wrocław. Zapoznałem się z polityką prywatności dostępną na stronie administratora : ww.elwat.com.pl i znam przysługujące mi prawa w zakresie udostępnionych przeze mnie danych osobowych. "Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać przesłana za pośrednictwem emaila wysłanego na adres administratora: ido (at) elwat.com.pl lub w sposób tradycyjny. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu - 2019-05-27 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI-ELEKTRYK - 14 - 16 PLN

Praca przy produkcjitransformatorów małej mocy. Sprawdzanie poduktów pod względem parametrów elektrycznych nawijanie, lutowanie, pakietowanie.
Zakład Produkcyjno-Handlowy EDEL BEATA PANEK - 2018-01-08 - Domaniew (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - 1 033,7 PLN

Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Kozienice (mazowieckie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 000 PLN

Przeprowadzanie kontroli stanu BHP w Zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, sporządzanie analiz bhp, informowanie zwierzchnika o zagrożeniach w zakładzie, udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu pracy, prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów bhp.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

INFORMATYK MEDYCZNY - 1 033,7 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 1 750 PLN

Montaż, demontaż rusztowań i plandek. Wymagania: dyspozycyjność, punktualność, brak nałogów, wykształcenie mile widziane zawodowe, dodatkowo techniczne, mile widziane kilkuletnie doświadczenie, wskazane uprawnienia montażysty rusztowań lub na wózki widłowe. Miejsce wykonywania pracy - Gdynia. CV. Kontakt tel. 58-679-95-48.
"RUBO SERWIS" Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Rumia (pomorskie)

MŁODSZY SPECKALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 250 PLN

Nadzór nad prawidłowym elektronicznym obiegiem dokumentacji, obsługa korespondecji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi i innymi dostawcami usług, przyjmowanie gości i obsługa spotkań, obsługa telefoniczna połączeń przychodzących, wsparcie adminitracyjne innych działów w firmie
SESCOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-24 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

biegła obsługa programu Excel , rozliczanie czasu pracy kierowców
Łódzki Zakład Usług Komunalnych - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-01 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY (1/2 ETATU) - od 1 500 PLN

Wykonywanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie Warsztaty Techniczne Łomża - 2017-06-21 - Łomża (podlaskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 4 540 PLN

Zadania na stanowisku:1. Zatwierdzanie projektów sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych;2. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych Zespołu Uzgadniania Dokumentacji w Raciborzu;3. Kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego i ochrony środowiska, projektem budowlanym, warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę, pozostałą dokumentacją budowy i wiedzą techniczną,4. Reprezentowania ZWiK sp. z o.o. na budowie poprzez sprawowanie kontroli;5. Prowadzenie nadzorów branżowych w zakresie sieci wod-kan dla firm prowadzących prace ziemne w ich pobliżu;6. Prowadzenia postępowań wyjaśniających przyczyny katastrofy budowlanej,7. Przyjmowania podań, skarg iwniosków od stron postępowaniaoraz współdziałanie z organami kontroli państwowej;8. Potwierdzania robót faktycznie wykonanych oraz potwierdzania faktu usunięcia wad;9. Prowadzenie odbiorów technicznych nowo budowanych sieci i przyłączy wod-kan.Oczekiwania:1. Wykształcenie wyższe o kierunku technicznym;2. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;3. Bardzo dobra znajomość przepisów prawa budowlanego;4. Prawo jazdy kat. "B";5. Solidność, rzetelność, zaangażowanie.Pracodawca oferuje:1. Umowę o pracę.2. Stabilność zatrudnienia.3. Wymiar etatu: cały etat tj. 8 godzin dziennie.4. Pakiet medyczny.5. Szkolenia.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu - 2019-01-15 - Racibórz (śląskie)

INSPEKTOR DS. MIESZKANIOWYCH - od 2 500 PLN

Obsługa administracyjna budynków i mieszkań komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2019-06-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

ROBOTNIK NIEWYKWALIFIKOWANY - POMOC DOŁOWA - od 2 250 PLN

Wykształcenie: podstawowe; mile widziane doświadczenie oraz uprawnienia do obsługi przenośników taśmowych i zgrzebłowych pod ziemią; miejsce pracy: KWK Knurów-Szczygłowice, Ruch "Knurów";
LINTER MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-09 - Knurów (śląskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY DO PRACY Z DZIEĆMI Z AUTYZMEM (22/22 ETATU) - od 2 782 PLN

Praca dydaktyczno - wychowawcza z dzieckiem z autyzmem; wspomaganie nauczyciela w pracy dydaktyczno - wychowawczej z dzieckiem z zespołem Aspergera.
Przedszkole w Mońkach - 2019-08-26 - Mońki (podlaskie)


Wybierz powiat