INSPEKTOR DO SPRAW ROZLICZEŃ I WINDYKACJI CZYNSZÓW Gdynia oferta pracy Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW ROZLICZEŃ I WINDYKACJI CZYNSZÓW

Wynagrodzenie: od 3 600 PLN

Zakres obowiązków: Rozliczanie oraz ksiegowanie płatności czynszowych

Data publikacji: 2020-01-23

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Helska 8, 81-056 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Rozliczanie oraz ksiegowanie płatności czynszowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DO SPRAW ROZLICZEŃ I WINDYKACJI CZYNSZÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: windykator

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagana biegła znajomość obsługi komputera

Nazwa pracodawcy: Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Helska 8, 81-056 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwa pracy, dyplom potwierdzający wykształcenie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

Ulica pracodawcy: Helska

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: windykator

Data dodania oferty pracy: 23.01.2020

Oferta pracy ważna do: 23.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd109849c5e4f462a4406f1884f9984b

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY SANITARNEJ(NR 3778) - od 6 000 PLN

- wysokość wynagrodzenie + dodatek na staż- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-07-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 000 PLN

DZIAŁANIA Z ZAKRESU SŁUŻBY BHP DZIAŁ X KODEKSU PRACY ORAZ INNE AKTY WYKONAWCZE
21 BATALION DOWODZENIA - 2017-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)

ASPIRANT PRACY SOCJALNEJ - od 2 300 PLN

świadczenie pracy socjalnej na rzecz uczestników ośrodka, współuczestniczenie w zajęciach wspierajaco-aktywizujących realizowanych w ośrodku
Środowiskowy Dom Samopomocy Integracja w Bytomiu - 2019-03-15 - Bytom (śląskie)

SERWISANT MASZYN ROLNICZYCH - od 2 500 PLN

wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat B, mile widziane doświadczenie w zawodzie, umiejętność spawania, znajomość maszyn rolniczych, dyspozycyjność, praca w zespole
Agro-serwis - 2017-08-24 - Romanów (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU - 3 600 - 3 700 PLN

- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniew próbach i odbiorach technicznych, sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych,potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych, w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań,udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną, udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw, udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W czerwcu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: od 3600 do 3700 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wyszków (mazowieckie)

SERWISANT KSEROKOPIAREK/ INFORMATYK - od 1 850 PLN

WYKONYWANIE NAPRAW , KONSERWACJI URZĄDZEŃ BIUROWYCH , GŁÓWNIE KSEROKOPIAREK , PODŁĄCZANIE URZĄDZEŃ DO KOMPUTERÓW I RUTERÓW
ZAKŁAD TECHNIKI BIUROWEJ"BIUROX" - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

zapoznanie sie z regulaminem wewnętrzym UG, zapoznanie z zakresem pracy wszystkich komórek organizacyjnych, przygotowywanie pism i dokumentów w edytorze tekstów, zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji urzędowej, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja, aktualizacja i wprowadzanie treści na stronę internetową gminy
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Malczyce (dolnośląskie)

SERWISANT OGUMIENIA - od 2 250 PLN

montaż i wyważanie opon, kół, felg samochodowych, naprawa ogumienia
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Puławy (lubelskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 2681) - od 2 250 PLN

Główne obowiązki:- dokonywanie wstępnej oceny formalnej wniosków o dofinansowanie zadań w ramach procedury naboru i oceny wniosków o dofinansowanie zadań w ramach programu wsparcia dróg lokalnych,- weryfikowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów o dofinansowanie zadań (weryfikacja zakresu rzeczowego i zabezpieczenia finansowego) w ramach programów wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych,- przygotowywanie zestawień i informacji dotyczących wykorzystania środków finansowych z funduszu celowego oraz dokumentów niezbędnych do zmiany lub uzupełnienia listy zadań dofinansowywanych ze środków budżetu państwa, - weryfikacja wniosków o wypłatę dofinansowania składanych przez samorządy w ramach programów wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych i przygotowywanie uruchomienia środków do wypłaty,- uczestniczenie w kontrolach realizacji zadań w ramach programów wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych,- przygotowywanie harmonogramów przekazywania środków z funduszu celowego w układzie miesięcznym na zadania przeznaczone do dofinansowania,- przygotowywanie danych do rozliczeń finansowej i rzeczowej realizacji poszczególnych zadań oraz do zbiorczych sprawozdań z realizacji programów rozwoju regionalnego,- zabezpieczenie prac Komisji ds. oceny wniosków w ramach programu wsparcia dróg lokalnych od strony organizacyjno-biurowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na X piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych).Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Doradca Klienta - Sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-15 - Wolsztyn (wielkopolskie)

KONSULTANT DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA W SALONIE JUBILERSKIM - od 1 850 PLN

obsługa klientów w salonie jubilerskim
JUBILER Anna Godziszewska - 2016-07-22 - Zamość (lubelskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 2 100 PLN

Prowadzenie kontroli budów, robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych. Prowadzenie postępowań budowlanych ws. Ustawy prawo budowlane
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Nisko (podkarpackie)

ROBOTNIK MYJĄCY - od 2 200 PLN

obsługiwanie narzędzie, maszyn i urządzeń myjacych, mycie korytarzy, magazynu, powierzchni zewnętrznych
GROD-MAR Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Studzienice (śląskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJI I KADR - od 2 500 PLN

Prowadzenie spraw administracyjnych ZAOO, organizacja dowozu uczniów do szkół, kontrola obowiązku nauki mieszkańców, rejestrowanie korespondencji, naliczanie dotacji dla szkół, świadczenia pomocy zdrowotnej, dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji kadrowej dyrektorów szkół i pracowników ZAOO, prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z konkursami na stanowiska dyrektorów placówek oraz stanowiska w ZAOO, kontrola faktur, prowadzenie archiwum zakładowego
ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI OŚWIATY W SIANOWIE - 2018-05-11 - Sianów (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR NADZORU BRANŻY SANITARNEJ - 4 000 - 4 600 PLN

Wykształcenie wyższe, uprawnienia bez ograniczeń nadzorowania lub kierowania robotami.Prawo jazdy kat.B, mile widziane doświadczenie, komunikatywność, samodzielność. Na poczatek umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony.
Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Sp z o.o. - 2019-09-30 - Racibórz (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedawcaoferta pracy dla osób do 30 roku życiasprzedaż w sklepie delikatesy centrum, obsługa klienta detalicznego, praca w sespole
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Chłopice (podkarpackie)

KUCHARZ - od 2 450 PLN

obróbka termiczna potraw, grillowanie, wydawanie dań, dbanie o czystość stanowiska pracy, oferta przeznaczona jest dla osób powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Sosnowiec (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU /SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - 3 000 - 4 000 PLN

kontrola prowadzonych prac sanitarnych ( instalacje wewnętrzne i zewnętrzne ) - weryfikacja zgodności wykonania prac zgodnie z dokumentacją, pozwoleniami, weryfikacja zgodności dostarczonych materiałów i urządzeń przez podwykonawców w stosunku do dokumentacji projektowej, zakres nadzorowanych prac : instalacje c.o, cwu, wod-kan, wentylacja i klimatyzacja, weryfikacja ofert podwykonawców z branży sanitarnej / pod względem cen, zakresu, sprawdzanie kompletności i prawidłowości wykonania przekazanej dokumentacji technicznej, sprawdzanie przedmiarów robót, sprawdzanie otrzymanych wycen od podwykonawców, sporządzanie przedmiarów i wycen robót sanitarnych
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2019-01-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 1 850 PLN

naprawa samochodów ciężarowych i naczep
P.U.H.T. MŁYNPOL Ryszard Stalmach - 2016-09-15 - Wyszków (mazowieckie)

INSPEKTOR - od 2 600 PLN

Wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemachoceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie tachografów cyfrowych,ustawy - Kodeks postępowania administracyjnegoudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychi systemu zarządzania. Wymagane dokumenty i oświadzcenia: CV list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy, kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedizbie OUM we Wrpcławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu), oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadzcenie, kandydata o korystaniu z pełni praw publicznych, oświadzcenie kandydtaa o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyłsne przestepstwo skarbowe, kopia dokumentu potwierdzającego podsiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadeczenie o posiadaniu osbywatelstwa polskiego.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 3942) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH - od 2 700 PLN

Ustalanie zakresu potrzeb remontowych, zlecenie prac remontowych, udział w zebraniu wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu remontów, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2018-04-13 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 2 600 PLN

Nadzór i kontrola nad procesem budowy oraz sprawowanie samodzielnych funkcji technicznych.
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Przemyśl (podkarpackie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH - do 7 000 PLN

1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonychdo stosowania w budownictwie;3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;4. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Miejsce pracy: siedziba pracodawcy i miejsca zarządzania nieruchomościami na terenie Gminy Wrocław. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością zawarcia dalszej umowy na czas określony lub nieokreślony. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 325 24 65 lub e-mail: abartosz (at) tbs-wroclaw.com.pl
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - 2 000 - 3 000 PLN

Obsługa klienta w banku, sprzedaż kredytów i innych produktów bankowych. Kontakt tel. 504 203 433
Pośrednictwo Ubezpieczeniowo-Finansowe "UNIVERSUM" K. Gębski, Pl. 2-go Czerwca 8, 26-060 Chęciny - 2017-06-14 - Chęciny (świętokrzyskie)

CHOLEWKARZ - od 1 850 PLN

Kontakt osobisty lub tel:508906339.Praca w systemie jednozmianowym w godz 6-14.Szycie na maszynie, praca przy stole.
Grześbut Grzegorz Fąferko - 2016-02-09 - Wieprz (śląskie)