INSPEKTOR DO SPRAW ROZLICZEŃ I WINDYKACJI CZYNSZÓW Gdynia oferta pracy Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW ROZLICZEŃ I WINDYKACJI CZYNSZÓW
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie oraz ksiegowanie płatności czynszowych
Data publikacji: 2020-01-23
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Helska 8, 81-056 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie oraz ksiegowanie płatności czynszowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DO SPRAW ROZLICZEŃ I WINDYKACJI CZYNSZÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: windykator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagana biegła znajomość obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Helska 8, 81-056 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwa pracy, dyplom potwierdzający wykształcenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Helska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: windykator
Data dodania oferty pracy: 23.01.2020
Oferta pracy ważna do: 23.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd109849c5e4f462a4406f1884f9984b
Podobne oferty pracy
- wysokość wynagrodzenie + dodatek na staż- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-07-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
DZIAŁANIA Z ZAKRESU SŁUŻBY BHP DZIAŁ X KODEKSU PRACY ORAZ INNE AKTY WYKONAWCZE
21 BATALION DOWODZENIA - 2017-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w
6 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
świadczenie pracy socjalnej na rzecz uczestników ośrodka, współuczestniczenie w zajęciach wspierajaco-aktywizujących realizowanych w ośrodku
Środowiskowy Dom Samopomocy Integracja w Bytomiu - 2019-03-15 - Bytom (śląskie)
wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat B, mile widziane doświadczenie w zawodzie, umiejętność spawania, znajomość maszyn rolniczych, dyspozycyjność, praca w zespole
Agro-serwis - 2017-08-24 - Romanów (wielkopolskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniew próbach i odbiorach technicznych, sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych,potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych, w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań,udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną, udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw, udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W czerwcu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: od 3600 do 3700 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wyszków (mazowieckie)
WYKONYWANIE NAPRAW , KONSERWACJI URZĄDZEŃ BIUROWYCH , GŁÓWNIE KSEROKOPIAREK , PODŁĄCZANIE URZĄDZEŃ DO KOMPUTERÓW I RUTERÓW
ZAKŁAD TECHNIKI BIUROWEJ"BIUROX" - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
zapoznanie sie z regulaminem wewnętrzym UG, zapoznanie z zakresem pracy wszystkich komórek organizacyjnych, przygotowywanie pism i dokumentów w edytorze tekstów, zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji urzędowej, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja, aktualizacja i wprowadzanie treści na stronę internetową gminy
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Malczyce (dolnośląskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
montaż i wyważanie opon, kół, felg samochodowych, naprawa ogumienia
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Puławy (lubelskie)
Główne obowiązki:- dokonywanie wstępnej oceny formalnej wniosków o dofinansowanie zadań w ramach procedury naboru i oceny wniosków o dofinansowanie zadań w ramach programu wsparcia dróg lokalnych,- weryfikowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów o dofinansowanie zadań (weryfikacja zakresu rzeczowego i zabezpieczenia finansowego) w ramach programów wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych,- przygotowywanie zestawień i informacji dotyczących wykorzystania środków finansowych z funduszu celowego oraz dokumentów niezbędnych do zmiany lub uzupełnienia listy zadań dofinansowywanych ze środków budżetu państwa, - weryfikacja wniosków o wypłatę dofinansowania składanych przez samorządy w ramach programów wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych i przygotowywanie uruchomienia środków do wypłaty,- uczestniczenie w kontrolach realizacji zadań w ramach programów wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych,- przygotowywanie harmonogramów przekazywania środków z funduszu celowego w układzie miesięcznym na zadania przeznaczone do dofinansowania,- przygotowywanie danych do rozliczeń finansowej i rzeczowej realizacji poszczególnych zadań oraz do zbiorczych sprawozdań z realizacji programów rozwoju regionalnego,- zabezpieczenie prac Komisji ds. oceny wniosków w ramach programu wsparcia dróg lokalnych od strony organizacyjno-biurowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na X piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych).Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-15 - Wolsztyn (wielkopolskie)
obsługa klientów w salonie jubilerskim
JUBILER Anna Godziszewska - 2016-07-22 - Zamość (lubelskie)
Prowadzenie kontroli budów, robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych. Prowadzenie postępowań budowlanych ws. Ustawy prawo budowlane
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Nisko (podkarpackie)
obsługiwanie narzędzie, maszyn i urządzeń myjacych, mycie korytarzy, magazynu, powierzchni zewnętrznych
GROD-MAR Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Studzienice (śląskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych ZAOO, organizacja dowozu uczniów do szkół, kontrola obowiązku nauki mieszkańców, rejestrowanie korespondencji, naliczanie dotacji dla szkół, świadczenia pomocy zdrowotnej, dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji kadrowej dyrektorów szkół i pracowników ZAOO, prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z konkursami na stanowiska dyrektorów placówek oraz stanowiska w ZAOO, kontrola faktur, prowadzenie archiwum zakładowego
ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI OŚWIATY W SIANOWIE - 2018-05-11 - Sianów (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe, uprawnienia bez ograniczeń nadzorowania lub kierowania robotami.Prawo jazdy kat.B, mile widziane doświadczenie, komunikatywność, samodzielność. Na poczatek umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony.
Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Sp z o.o. - 2019-09-30 - Racibórz (śląskie)
Sprzedawcaoferta pracy dla osób do 30 roku życiasprzedaż w sklepie delikatesy centrum, obsługa klienta detalicznego, praca w sespole
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Chłopice (podkarpackie)
obróbka termiczna potraw, grillowanie, wydawanie dań, dbanie o czystość stanowiska pracy, oferta przeznaczona jest dla osób powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Sosnowiec (śląskie)
kontrola prowadzonych prac sanitarnych ( instalacje wewnętrzne i zewnętrzne ) - weryfikacja zgodności wykonania prac zgodnie z dokumentacją, pozwoleniami, weryfikacja zgodności dostarczonych materiałów i urządzeń przez podwykonawców w stosunku do dokumentacji projektowej, zakres nadzorowanych prac : instalacje c.o, cwu, wod-kan, wentylacja i klimatyzacja, weryfikacja ofert podwykonawców z branży sanitarnej / pod względem cen, zakresu, sprawdzanie kompletności i prawidłowości wykonania przekazanej dokumentacji technicznej, sprawdzanie przedmiarów robót, sprawdzanie otrzymanych wycen od podwykonawców, sporządzanie przedmiarów i wycen robót sanitarnych
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2019-01-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
naprawa samochodów ciężarowych i naczep
P.U.H.T. MŁYNPOL Ryszard Stalmach - 2016-09-15 - Wyszków (mazowieckie)
Wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemachoceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie tachografów cyfrowych,ustawy - Kodeks postępowania administracyjnegoudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychi systemu zarządzania. Wymagane dokumenty i oświadzcenia: CV list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy, kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedizbie OUM we Wrpcławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu), oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadzcenie, kandydata o korystaniu z pełni praw publicznych, oświadzcenie kandydtaa o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyłsne przestepstwo skarbowe, kopia dokumentu potwierdzającego podsiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadeczenie o posiadaniu osbywatelstwa polskiego.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ustalanie zakresu potrzeb remontowych, zlecenie prac remontowych, udział w zebraniu wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu remontów, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2018-04-13 - Opole (opolskie)
Nadzór i kontrola nad procesem budowy oraz sprawowanie samodzielnych funkcji technicznych.
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Przemyśl (podkarpackie)
1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonychdo stosowania w budownictwie;3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;4. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Miejsce pracy: siedziba pracodawcy i miejsca zarządzania nieruchomościami na terenie Gminy Wrocław. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością zawarcia dalszej umowy na czas określony lub nieokreślony. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 325 24 65 lub e-mail: abartosz (at) tbs-wroclaw.com.pl
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta w banku, sprzedaż kredytów i innych produktów bankowych. Kontakt tel. 504 203 433
Pośrednictwo Ubezpieczeniowo-Finansowe "UNIVERSUM" K. Gębski, Pl. 2-go Czerwca 8, 26-060 Chęciny - 2017-06-14 - Chęciny (świętokrzyskie)
Kontakt osobisty lub tel:508906339.Praca w systemie jednozmianowym w godz 6-14.Szycie na maszynie, praca przy stole.
Grześbut Grzegorz Fąferko - 2016-02-09 - Wieprz (śląskie)