INSPEKTOR DO SPRAW KADR I PŁAC Wałcz oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);-sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;-sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;-porządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;-rozliczanie delegacji pracowniczych;-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-ewidencja zwolnień lekarskich;-nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;-organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;-wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;-udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;-prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;-współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych);-prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;-przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.;-współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.;-prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników;-rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników;-koordynowanie kontroli zarządczej;-zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;-prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.
Data publikacji: 2020-11-20
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Orla 35, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);-sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;-sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;-porządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;-rozliczanie delegacji pracowniczych;-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-ewidencja zwolnień lekarskich;-nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;-organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;-wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;-udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;-prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;-współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych);-prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;-przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.;-współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.;-prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników;-rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników;-koordynowanie kontroli zarządczej;-zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;-prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek stażowy do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3217
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:-wykształcenie wyższe kierunkowe lub wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,-staż pracy wykształcenie wyższe: 1 rok,-staż pracy wykształcenie średnie: 3 lata,-posiadanie obywatelstwa polskiego,-posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,-niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,-nieposzlakowana opinia,WYMAGANIA DODATKOWE:-znajomość następujących aktów prawnych:a) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;b) rozporządzenia rady ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych; c) ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa;d) ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych;e) ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych;f) ustawy z dnia 4 marca 1994 o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;g) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;h) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy; -biegła znajomość programu Płatnik sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, -posiadanie cech osobowości takich jak: komunikatywność, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość.
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU
danePracodawcy_nip: 7651022549
danePracodawcy_regon: 000293203
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Orla 35, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)list motywacyjny,2)curriculum vitae,3)kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/53.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty - Kwestionariusz osobowy) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu,4)oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 Kodeksu karnego:-o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,-nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,6)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,7)w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego,8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/58.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty Klauzula o ochronie danych osobowych RODO) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: w oświadczeniu należy wyszczególnić wszystkie dokumenty składane do naboru.Kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą za zgodność z oryginałem, a dokumenty aplikacyjne własnoręcznym podpisem. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.9.Miejsce i termin złożenia dokumentów:1)Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu lub przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej Wałczu ul. Orla 35, 78-600 Wałcz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. kadr i płac,Termin składania dokumentów do dnia 04.12.2020r., do godziny 15 00. 2)Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,3)Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub drogą email,4)Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.dps.powiatwalecki.pl/, http://bip.dps.powiatwalecki.pl/), a także na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu,5)Informacji na temat powyższego ogłoszenia udziela: Główny księgowy Domu Pomocy Społecznej w Wałczu Tel. 067 387 37 77.Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa o pracę w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 poz. 1282).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: wałecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3217
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967245
Ulica pracodawcy: Orla
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.11.2020
Data dodania oferty pracy: 20.11.2020
Oferta pracy ważna do: 04.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de82ea4769afbd09d595e4fd7d48c233
Podobne oferty pracy
Zapoznanie sie z regulaminem szpitala, szkolenie BHP, szkolenie z ochrony danych osobowych, prace porządkowe na terenie szpitala, wokół budynków, umiejętność wykonywania prac malarskich, tynkarskich, murarskich, pomoc przy rozładunku dostaw oraz dystrybucji wyposażenia i materiałów do pomieszczeń szpitala, pomoc w transporcie odadów komunalnych, pozostałe czynności gospodarcze zlecone prze przełożonego
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Ochrona mienia, ruch ciągły pojazdów.
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie umów o pracę oraz świadectw pracy,prowadzenie akt osobowych- komplet dokumentów wymaganych przy zatrudnieniu pracownika- obsługa sekretariatu.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZCZYTNEJ - 2018-06-26 - Szczytna (dolnośląskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla gości ośrodka.
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNO-USŁUGOWE "PROMOCJA" BONDARCZYK JOANNA - 2019-04-10 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
W oparciu o dokumenty dotyczące remontów pustostanów przygotowanie dokumentów dla ZGN, pism do najemców/użytkowników z informacją o konieczności wykonania remontu. Po zakończonym remoncie wystąpienie do Likwidatury o obciążenie najemcy/użytkownika, zamykanie procedury w SZTON w momencie fakturowania, przekazanie faktury do księgowości (przypisanie konta), a następnie do likwidatury, zlecanie wykonania świadectw charakterystyki energetycznej dla pustostanów i budynków Miasta, wystawianie zleceń niewymagających przygotowania kosztorysowego (przeglądy, umowa ramowa - stolarka okienna), uzupełnianie w rejestrze pustostanów umów na remonty, prowadzenie rejestru postępowań przetargowych prowadzonych przez DOM oraz rejestru zawieranych umów przez DOM, przygotowanie sprawozdań wymaganych przez jednostki zewnętrzne i wewnętrzne ZGN, nadzór nad umowami konserwacyjnymi pod względem przyznanego limitu środków finansowych na czas trwania umów, uzupełnianie na bieżąco dat przeglądów w poszczególnych branżach i kontrola terminów obowiązywania,prowadzenie bieżących spraw Wspólnot Mieszkaniowych oraz obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tyn stanowisku odpowiedzialna będzie za:- obsługę administracyjno-sprzedażową firmy,- prowadzenie korespondencji (ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej, realizowanie przesyłek)- wystawianie i wprowadzanie dokumentów księgowych (faktury sprzedaży, paragony, katury zakupu, dokumenty magazynowe),-dbanie o dobry wizerunek firmy
INTELIGENTNA MIKROELEKTRONIKA Sp. z o.o. - 2017-12-04 - Czeladź (śląskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy na stanowisko Inspektora do Placówki Terenowej KRUS w Szamotułach są dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: praca w KRUS. Nrogłoszenia BIP 1200-OP.110.24.2019. Każdy kandydat zainteresowany w/wym. ofertą powinien zapoznać sie z ogłoszeniem o naborze na naszej stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmujemy ofert pracy drogą elektroniczną.
KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu - 2019-05-17 - Szamotuły (wielkopolskie)
-Praca na terenie Trójmiasta i okolic,-Zapewniony dojazd do i z miejsca pracy z Pelplina,-Pracodawca prosi o kontakt osoby z Pelplina i okolic,-Pierwszy miesiąc umowa zlecenie, później umowa o pracę,-Kontakt telefoniczny 603-706-703.-Wynagrodzenie od 2.000,00 zł netto
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY KRZYSZTOF CWAJDA - 2017-04-10 - Gdańsk (pomorskie)
Prace kuchenne, pomoc w przygotowywaniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Zamość (lubelskie)
Praca jako dozorca w apartamentowcach na recepcjach.
Igielski Ochrona IGIELPOL Krzysztof Igielski - 2017-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
Nauczyciel języka angielskiego w szkole podstawowej oraz oddziale przedszkolnym. Wymagane posiadanie przygotowania pedagogicznego.I zmiana: 08.00 - 14:25Praca w zastępstwie: 4 miesiące
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Państwowej Straży Pożarnej w Nowakowie - 2020-03-11 - Nowakowo (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie mile widziane; biegła obsługa komputera, umiejętność obsługi programów Ms Office; uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych; zakres obowiązków: nadzór nad wykonywaniem i remontami instalacji elektrycznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOW. BUD. SPOŁECZNEGO SP. Z O.O. - 2020-03-24 - Gliwice (śląskie)
Magazynier - oferta stażu dla zarejestrowanych osób bezrobotnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego skierowanego do osób powyżej 30 roku życia, w tym w szczególności do: osób powyżej 50 roku życia, osób z niepełnosprawnościami i osób długotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
Doświadczenie zawodowe,sumienność, odpowiedzialność.
EKSKLUZYWNY SALON FRYZUR SALLAMBIER KOZŁOWSKI ROBERT - 2017-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Nauczanie języka hiszpańskiego.12/18 etatu.
V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. AUGUSTA WITKOWSKIEGO W KRAKOWIE - 2020-10-06 - Kraków (małopolskie)
Utzymanie właściwego stanu sanitarno-chigienicznego w pomieszczeniach wszelkich typów, biura, mieszkania,obiekty przemysłowe, wyposażenie pomieszczeń w środki czystości. Miejsce pracy: Wrocław , Bielany WrocławskiweKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta w sali: B
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
naprawa zamków, samozamykaczy, montażskrzynek pocztowych oraz drobnych elementów klatek schodowych
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI NOVA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-08 - Lębork (pomorskie)
Kierowanie produkcją mebli i zespołem osób
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2016-08-23 - Szamotuły (wielkopolskie)
Przygotowanie posiłków w restauracji
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu. Wykonywanie pomiarów oraz badań detali. Wykonywanie kontroli wejściowej materiału.
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Robotnik leśny
Zakład Usług Leśnych Strzaliny Mariusz Walczak - 2018-07-27 - Strzaliny (zachodniopomorskie)
Paca biurowa
Areszt Śledczy w Gdańsku - 2019-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
ZAKRES ZADAŃ:- opracowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych i szkoleniowych Placówki,- prowadzenie rocznych kart ewidencji obecności funkcjonariuszy i miesięcznych kart ewidencji czasu pracy pracowników Placówki oraz sprawdzanie pod względem formalnym wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich, wniosków o zwolnienie z zajęć służbowych,- ustalanie ilości pracowników i funkcjonariuszy Placówki kierowanych na szkolenia, specjalistyczne organizowane przez ośrodki szkoleń Straży Granicznej,- prowadzenie ewidencji i sprawdzanie pod względem formalnym skierowań na profilaktyczne badania lekarskie pracowników i funkcjonariuszy Placówki,- dystrybucja korespondencji dotyczącej spraw osobowych funkcjonariuszy Placówki,- aktualizowanie książki obsady etatowej Placówki oraz uczestniczenie w opracowywaniu projektów dotyczących zmiany struktury.WARUNKI PRACYPraca o charakterze administracyjno biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Placówki SG w Bydgoszczy i poza nim. Praca stacjonarna w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak wind, brak pomieszczeń higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Godziny pracy urzędu: 7:30 - 15:30.
NADWIŚLAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2018-05-14 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z przepisami prawa. Udział w pracach komisji przetargowej. Sprawowanie kontroli nad formalnie-prawną prawidłowością dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych. Praca pon. -pt. w godz. 7-15. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony. Do wynagrodzenia Pracodawca dolicza dodatek stażowy.
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Pruszków (mazowieckie)
drobne naprawy urządzeń elektrycznych i sanitarnych , prace remontowe, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2020-09-09 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac budowlanych: roboty szalunkowe, montażowe, ciesielskie, murarskie, tynkarskie
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Leopoldów (lubelskie)
Załadunek, rozładunek opon samochodowych, kontrola jakości, obsługa wózka widłowego niskiego składu. Praca 40 godz./tydz., od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14, 14-22, 22-6.
Full Job Polska Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-11-24 - Pruszków (wielkopolskie)
Konserwacja i naprawa instalacji ciepłej i zimnej wody, kanalizacji, c.o. będących częścia wspólną budynku.
Powszechna Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przymorze" - 2020-05-19 - Gdańsk (pomorskie)