INSPEKTOR DZIAŁU ORGANIZACYJNO - PRAWNEGO Gdańsk oferta pracy Areszt Śledczy w Gdańsku
Stanowisko: INSPEKTOR DZIAŁU ORGANIZACYJNO - PRAWNEGO
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Paca biurowa
Data publikacji: 2019-07-26
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Areszt Śledczy w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Paca biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DZIAŁU ORGANIZACYJNO - PRAWNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane:umiejętność obsługi programów do obsługi kancelaryjnej, poczty elektronicznej,•znajomość obsługi urządzeń biurowych,•umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,•umiejętność sprawnej organizacji pracy,•zdolność analitycznego myślenia,•gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,•odporność na stres
Nazwa pracodawcy: Areszt Śledczy w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Kurkowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 26.07.2019
Oferta pracy ważna do: 05.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9ec512b7d770bc661358ceac0b1652a6
Podobne oferty pracy
obowiązki dydaktyczne i wychowawcze obowiązujące każdego nauczyciela
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. J. Słowackiego w Stargardzie - 2018-10-16 - Stargard (zachodniopomorskie)
obsługa łóżek solaryjnych (mycie, dezynfekcja), ewidencja sprzedaży karnetów i kremów do opalania, dbanie o porządek na stanowisku pracy, obsługa kasy fiskalnej (raporty dobowe, miesięczne)
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie archiwum zakładowego PSSE w Łęczycy.2. Przewozy samochodem służbowym pracowników stacji, korespondencji i artykułów gospodarczych.3. Dbanie o czystość i stan techniczny pojazdu.4. Wykonywanie drobnych napraw remontowych stacji.
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Łęczyca (łódzkie)
Obsługa klientów, dbanie o porządek w przydzielonym sektorze, aktualizacja kodów EAN, cen, zamawianie towarów w dziale zakupów, wykładanie towarów na półki, wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej.
Partner Premium Salata Spółka Jawna - 2016-11-18 - Płock (mazowieckie)
Kontorla jakości wyrobów gotowychMiejsce pracy: TczewStała praca z możliwością przyuczenia!
ACTIO HR SP. Z O.O. - 2017-08-07 - Tczew (pomorskie)
osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:a)ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b)ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d)posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.w przypadku kwalifikacji z ppkt a) 3 lata w księgowości, ppkt b) 6 lat w księgowości,osoba, która nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;Komputerowe powadzenie ksiąg rachunkowych, sprawdzanie oraz dekretowanie dowodów księgowych, sporządzanie przelewów dotyczących faktur i rachunków, prowadzenie księgowości analitycznej zobowiązań i należności z kontrahentami, sporządzanie planów finansowych dochodów i wydatków, inne zadania powierzone przez kierownika jednostki;
GMINNY ZAKŁAD EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI - 2016-04-14 - Sieroszewice (wielkopolskie)
- Pracownik odpowiada za kompletowanie i przygotowanie towarów do wysyłki- Zajmuje się zabezpieczeniem towarów przed uszkodzeniem w trakcie transportu do odbiorcy.- Obsługuje skaner, oraz sprzęt do pakowania. - Od kandydatów wymagamy możliwości relokacji w zależności od potrzeb naszych kontrahentów.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z Nadzorem Inwestorskim ds. elektrycznych, nadzór nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na obiektach, wykonywanie przeglądów okresowych obiektów, planowanie robót utrzymaniowych i remontowych, inwentaryzacja szkód powodziowych i szacowanie wartości strat, opracowanie dokumentacji technicznej i kosztorysowych na roboty z branży elektrycznej, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, udział w komisjach odbioru robót, prowadzenie spraw formalno-prawnych dot. robót utrzymaniowych, remontowych, modernizacyjnych i awaryjnych, wykonywanie obowiązującej sprawozdawczości, pełnienie dyżurów i czynny udział w ramach akcji powodziowej, prowadzenie samochodu służbowego. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Norwida, obszar działania RZGW Wrocław: woj. dolnośląskie, lubuskie, opolskie. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 33 78 914.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2017-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie minimum zawodowe - obróbka skrawaniem, umiejętność czytania rysunku technicznego, dokumentacji i instrukcji produkcyjnych, znajomość procesu technologicznego i zasad obróbki metali, umiejętność obsługi narzędzi warsztatowych i pomiarowych, mile widziane uprawnienia na wózki widłowe. Charakterystyka pracy: obsługa i programowanie CNC - załadunek, rozładunek i pakowanie materiałów, mocowanie i ustawianie narzędzi, pomiary narzędziami i przyrządami pomiarowymi, kontrola jakości otrzymanego produktu, sprzątanie stanowiska pracy oraz części socjalnej, sprzątanie stanowiska pracy oraz części socjalnej. Kontakt z pracodawcą osobisty lub e-mailowy: info (at) artline.net.pl.
ARTLINE WOJCIECH RUSINOWSKI - 2018-09-05 - Rybnik (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Bratian (warmińsko-mazurskie)
Kooperacja z lokalnymi rynkami biznesowymi i bankowymi oraz zapewnienie zrozumienia nietypowych zachowań komunikacyjnych i handlowych,Współpraca z pracownikami zagranicznych zespołów ds. Monitorowania Zgodności Zachowań z Zasadami Rynku (CSA) i przyczynianie się do usprawniania pracy Działu ds. Nadzoru Operacji,Wspieranie rozwoju wszelkich ważnych oraz uwarunkowanych czasowo usług we wszystkich działach biznesowych w wielu krajach,Przyczynianie się do rozwoju i wzrostu liczebności Zespołu ds. Nadzoru Operacji,Prowadzenie niezależnego nadzoru i monitorowania celem zapewnienia pewności, że pracownicy działają zgodnie z obowiązującymi przepisami, regulacjami, kodeksami oraz standardami Grupy HSBC,Czasowa analiza alertów i eliminacja tych, które nie budzą podejrzeń, a także, w razie potrzeby, szczegółowe badanie i zgładzenie potencjalnych zastrzeżeń co do treści alertu oraz odpowiednie dokumentowanie podjętych decyzji i wszelkich działań korygujących,Zapewnienie, że wszelkie nierozwiązane kwestie są wyjaśnione z zachowaniem odpowiedniego terminu i z poprawnymi wnioskami,Prowadzenie statystyk i spisu danych dla partnerów biznesowych, identyfikowanie wzorców zachowań i uczestniczenie w tworzeniu raportów dla managmentu dotyczących znaczących naruszeń, oraz perspektywicznego ryzyka,Zapewnienie ciągłego i skutecznego wsparcia zespołom ds. Zgodności z Regulacjami oraz odpowiednim partnerom biznesowym,Zgłaszanie lokalnym managerom wyższego stopnia potencjalnych naruszeń przepisów prawnych oraz regulacji Działanie na rzecz utrzymania dobrych relacji z zespołami ds. Zgodności, tak w Polsce jak i poza jej granicami,Uczestniczenie w spotkaniach i utrzymywanie ścisłych kontaktów z lokalnymi partnerami biznesowymi,Sprawne wykonywanie obowiązków we własnym obszarze nadzoru, dzielenie się wiedzą na rzecz dobra zespołu i otwarte uczenie się od innych,Metodyczny sposób pracy i wykazywanie zdolności do odpowiedniego uzasadniania decyzji operacyjnych oraz zaleceńBycie na bieżąco ze zmianami i trendami na lokalnych rynkach finansowych,Tworzenie dokładnych i dogłębnych analiz panujących trendów oraz szczegółowych raportów.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Kraków (małopolskie)
Usuwanie awarii i przeglądy urządzeń dźwignicowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Tłoczenie detali na prasach momośrodowych, wykrawanie detali na prasach mimośrodowych; montaż detali w podzespoły; zawieszanie i zdejmowanie detali z linii malowania proszkowego; szlifowanie detali; wykonywanie podstawowych prac ślusarskich
DYNAXO Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Popowo (wielkopolskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe. Kontakt z pracodawcą osobisty.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Rybnik (śląskie)
Laminowanie szkła płaskiego (przekładanie tafli szkła folią). Wynagrodzenie 10 zł netto / godz
GPPR GLASS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Samodzielna praca w księgowości.
"MIEJSKA INFRASTRUKTURA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-12 - Kraków (małopolskie)
Rozbieranie i wykrawanie z mięsa drobiowego
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Żywiec (śląskie)
obsługa wtryskarki
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Blachownia (śląskie)
Prowadzenie prac inspekcyjno-kontrolnych, rejestrowanie i interpretacja tych prac, które dot. całokształtu zagadnień związanych z ochroną powietrza przed zanieczyszczeniem w nadzorowanych zakładach, a w szczególności prowadzenie kontroli w zakładach oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych w zakresie ochrony powietrza.Przestrzeganie i prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i decyzjach administracyjnych. Opracowywanie wniosków z przeprowadzonych prac kontrolno-pomiarowych i inspekcyjnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, projektów wystąpień do organów Prokuratury oraz Sądów Rejonowych; interpretowanie wyników pomiarów emisji i imisji; współpraca z organami samorządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Przygotowywanie projektów dokumentów administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków użytkowania środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli w zakresie ochrony powietrza w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Przygotowywanie projektów dokumentów pokontrolnych w celu wyegzekwowania od podmiotów oraz organów administracji przestrzegania przepisów prawa a w stosunku do podmiotów również obowiązków wynikających z decyzji administracyjnych. Weryfikacja rocznych raportów emisji CO2 w celu sprawdzenia poprawności raportu do uczestnictwa podmiotu we wspólnotowym systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-09-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa stanów magazynowych, wymagane uprawnienia do obsługi wózka widłowego.
BEST PUR POLYMERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-31 - Krążkowy (wielkopolskie)
kompletowanie dokumentów związanych z realizacją zleceń,staranne tworzenie dokumentacji powykonawczych zrealizowanych zleceń,współpraca z działami odpowiedzialnymi za tworzenie dokumentów z zakresu swojej działalności
REMSOD SP Z O O - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa korespondencji, kontakt z punktem obsługi klienta, redagowanie pism, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-01-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa kruszarki.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Kowalewo-Góry (wielkopolskie)
Nauczanie geografii w klasach V-VIII szkoły podstawowej.Umowa na czas określony, na okres zastępstwa : rok szkolny 2019/2020.Praca w systemie jednozmianowym, na pół etatu.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 398 76 95, e-mail: szkolasiedlec (at) wp.pl
Szkoła Podstawowa im. Księdza Jana Twardowskiego w Siedlcu - 2019-08-23 - Siedlec (dolnośląskie)
Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi;prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3411 - 2017-09-20 - Grójec (mazowieckie)
Pomoc w przygotowywaniu potraw,2. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy, 3. Czystość w kuchni i pomieszczeniach przyległych,4. Pomoc w organizacji pracy na kuchni,5. Dbałość o wysoką jakość i smak serwowanych posiłków.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Strachowicka Około 94 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność 9-20Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lataSala G
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Dostarczanie zakupów do klientów, prowadzenie samochodu dostawczego, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie do lakierowania
MARCIN ŁUCZAK MECHANIKA I LAKIERNICTWO POJAZDOWE - 2017-07-26 - Łobudzice (łódzkie)
Ciężka praca fizyczna na dworze (budowy, remonty). Miejsce pracy: województwo dolnośląskie i teren kraju (oddelegowani mają zapewnione lokum). 168 godz./m-c
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Jednostce Wojskowej 3797.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)