INSPEKTOR BIURA OBSŁUGI KLIENTA Brodnica oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klienta dotycząca strefy płatnego parkowania oraz odbioru nieczystości, jak również przyjmowania i realizacji zleceń na wywieszanie reklam i ogłoszeń w tablicach ogłoszeniowych. Administrowanie cmentarza komunalnego (zastępstwo).
Data publikacji: 2020-01-31
Lokalizacja: Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gajdy 13, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klienta dotycząca strefy płatnego parkowania oraz odbioru nieczystości, jak również przyjmowania i realizacji zleceń na wywieszanie reklam i ogłoszeń w tablicach ogłoszeniowych. Administrowanie cmentarza komunalnego (zastępstwo).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brodnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brodnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brodnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Data zakończenia pracy: 16.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MICROSOFT OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, mile widziane ukończone kierunki studiów: administracja, ochrona środowiska, ekonomia; min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy przy obsłudze klienta, umiejętność obsługi komputera Word, Excel, prawo jazdy kat. B, kultutra pracy z klientem, umiejętność pracy w zespole, radzenie sobie ze stresem, komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy, terminowość---------------------------------------------------------------------------Godziny pracy 8:00-16:00
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Adres pracodawcy:
Gajdy 13, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie z PUP, dokumenty aplikacyjneCV ze zdjęciem należy składać osobiście w siedzibie firmy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: brodnicki
Gmina pracodawcy: Brodnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brodnica
Ulica pracodawcy: Gajdy
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.01.2020
Data dodania oferty pracy: 31.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4c5b89faf118711ee8303b52e858355a
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie w zakresie doradztwa i opracowywania strategicznych planów komunikacji. Zarządzanie realizacją projektów komunikacyjnych dla usług takich jak świadczenia pracownicze, tzw. total rewards statement, emerytury , strategie inwestycyjne, plany motywacyjne i inne rodzaje kampanii angażujące pracowników.
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Kraków (małopolskie)
murowanie fundamentów, kominów, ścian nośnych i działowych, szalowanie fudamentów, stropów, ścian, betonowanie ścian, tynkowanie itp.Praca na terenie : Polski , Niemiec , Ukrainy ( bez gwarancji dowozu i zakwaterowania ze strony pracodawcy ).
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Oświęcim (małopolskie)
Zakres zadań:1. Terminowe i rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wynikających z przepisów o zamówieniachpublicznych i Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez wydziały, biura i samodzielne stanowiskaUrzędu Miejskiego w Jaworznie;2. Prawidłowe stosowanie aktów prawnych w sprawach wynikających z zakresu działania Biura ZamówieńPublicznych;3. Udział i praca w posiedzeniach komisji przetargowej, zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie prackomisji przetargowej;4. Współpraca z wydziałami merytorycznymi w opracowywaniu projektów umów o udzielenie zamówieniapublicznego;5. Opracowanie przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;6. Prawidłowe zabezpieczenie i przechowywanie materiałów przetargowych;7. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru wniosków o wszczęcie i przygotowaniepostępowania;8. Przygotowywanie informacji, analiz i sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych dla Rady Miejskiej, jejKomisji, Prezydenta Miasta;9. Przygotowywanie projektów uchwał wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej oraz sprawozdań z ichwykonania.
Urząd Miejski - 2016-06-03 - Jaworzno (śląskie)
bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa). Bieżaca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym ( czynności dysponenckie). Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział w Świnoujściu - 2018-03-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
KUCHARZ/POMOC KUCHENNA
Katarzyna Cyza-Gałkowska CREATIV - 2018-03-14 - Dębica (podkarpackie)
wykonywanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie specyfikacji technicznych, udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnych, udział w przeglądach technicznych budynków i budowli, prowadzenie teczek obiektów budowlanych, rozliczanie pracy konserwatorów, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-11-17 - Jastrzębie (opolskie)
Prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie planowania konserwacji napraw, rozliczanie robót remontowo-budowlanych wykonywanych systemem zleconym, planowanie potrzeb materiałowych w zakresie robót remontowo-budowlanych, wykonywanie kosztorysów na roboty zgodnie z normami, organizowanie kontroli okresowych obiektów budowlanych. Praca w systemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2019-06-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- weryfikacja zgodności wyrobów gotowych ze zleceniem oraz FIFO- zwolnienie wysyłek w systemie SILVER- przygotowywanie dokumentacji z wysyłką(BL,CMR)- weryfikacja towaru załadowanego z dokumentami- tworzenie etykiet i naklejek w systemie MAC PAC- prowadzenie inwentaryzacji i raportowanie w MS EXCEL- kontakt z kierowcami w języku angielskim- godziny pracy 5:45-13:45;13:45-21:45;21:45-05:45
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Łódź (łódzkie)
prace przy ocieplaniu budynków
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "RYMON" Witold Lipiński - 2019-07-16 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie materiałów magazynowych. Magazyn z materiałami mechanicznymi (części zamienne, smary, oleje).
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Zamość (lubelskie)
Pomoc przy produkcji pieczywa
Piekarnia Jelonki - 2018-05-14 - Jelonki (mazowieckie)
obsługa klienta, weryfikacja wniosków kredytowych, wprowadzanie danych do systemu
FHU "MARGO" Marek Goździołko - 2016-06-07 - Biała Podlaska (lubelskie)
- sprawdzanie zgodności dokumentacji projektów norm- analizowanie przydatności danych w systemie informatycznym dedykowanym pracom normalizacyjnym- monitorowanie terminowości prac normalizacyjnych- monitorowanie i analizowanie procesów, mierników i wskaźników nadzorowanych przez WME- tworzenie bazy danych dedykowanej tłumaczeniom norm
Polski Komitet Normalizacyjny - 2020-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres podstawowych zadań:1) współudział w procesie wychowywania z rodziną oraz szkołą,2) pomoc w nauce,3) organizacja czasu wolnego przez prowadzenie zajęć sportowo rekreacyjnych,4) działania mające na celu rozwój zainteresowań podopiecznych,5) realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,6) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza,7) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwał i zarządzeń. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca poza siedzibą Urzędu Miasta Ustka, z dziećmi i młodzieżą szkolną, przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6%. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2810 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-11-27 - Ustka (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal lekcyjnych, korytarzy sanitariatów
Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy - 2016-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa nieruchomości
Zespół Zarządców Nieruchomości sp.z.o.o Oddział Toruń - 2018-11-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2020-09-30 - Płock (mazowieckie)
Obsługa właścicieli - uzgadnianie sald, rozliczanie mediów, naliczanie czynszów, przygotowywanie dokumentów celem skierowania na drogę sądową
FEROMA Sp. z o. o. - 2017-07-31 - Opole (opolskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE ELEKTRYCZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452256 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) rom.mil.plPRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót; przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo-przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m. in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym; uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych; przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; przekazywanie wykonawcy robót placu budowy; organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski; nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej; opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów; kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych; ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów; opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada; przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami, opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; odbiór dokumentacji z biur projektowych. Umowa na 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Słowiński Park Narodowy - 2018-04-03 - Smołdzino (pomorskie)
utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni
KWR "LAGUNA" MRZEŻYNO- PPHU "BIRMEX"s.c. - M. ŁUSZKIEWICZ - 2016-06-21 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników oraz ubezpieczenie zdrowotne, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz ubezpiczenie zdrowotne, księgowanie składek, ustalannie nadpłat, opracowanie wniosków o ulgi/umorzenia, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz zdrowotnych, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie dokumentacji kadrowej w tym akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie danych do programu kadrowego InfoMedica. Praca od godziny 7
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2017-11-30 - Opole (opolskie)
wykonywanie manicure i pedicurepraca w godz. 10.00-21.00 wg grafiku
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w kuchni, pomoc przy cateringu, imprezy okolicznościowe.Wykonywanie zadań zleconych przez pracodawcę.
Spółdzielnia Socjalna "WSPÓLNA" - 2017-09-22 - Lubaczów (podkarpackie)
Różnego typu prace zlecone w zależności od branży i specyfikacji pracy np. rozładunek i załadunek towaru, prace magazynowe, prace na linii produkcyjnej, pakowanie, prace porządkowe, obsługa wózka widłowego.Praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie jadłospisów, zakupy środków żywnościowych. Prowadzenie magazynu, prowadzenie dokumentacji HACCP. Pomoc w przygotowaniu posiłków, przyjmowanie wpłat za obiady.
Gimnazjum nr 3 - 2016-06-23 - Otwock (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: ustalanie kierunków i zasad wykonywania zadań obronnych w komórkach organizacyjnych i jednostek podległych Prokuratorowi Okręgowemu, wykonywanie i koordynowanie wszystkich czynności zleconych przez Biuro Ochrony Informacji Niejawnych i Spraw Obronnych Prokuratury Krajowej, opracowywanie i utrzymanie w aktualności planu operacyjnego funkcjonowania Prokuratury Okręgowej i nadzorowanie planowania operacyjnego w podległych jednostkach organizacyjnych w celu zapewnienia właściwego przygotowania ich do funkcjonowania w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, opracowywanie i utrzymanie w aktualności dokumentacji w Prokuraturze Okręgowej na czas wojny, opracowywanie planów (rocznych, także dla podległych jednostek organizacyjnych) szkolenia obronnego, przygotowanie na okres zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny wewnętrznych aktów kierowania oraz realizowanie zadań związanych z przygotowaniem Prokuratury Okręgowej do funkcjonowania w warunkach zagrożenia, w tym organizowanie stałego dyżuru, realizowanie przedsięwzięć związanych z podwyższaniem gotowości obronnej, planowanie, organizowanie i realizacja szkolenia kadry kierowniczej w Prokuraturze Okręgowej, opracowywanie projektów ustaleń w sprawie przygotowań obronnych w podległych jednostkach organizacyjnych i planów zamierzeń obronnych w Prokuraturze Okręgowej, opracowanie i uzgadnianie planu nadzorów służbowych w jednostkach podległych Prokuraturze Okręgowej w Słupsku, prowadzenie nadzorów służbowych stanu realizacji zadań obronnych w podległych jednostkach organizacyjnych, wykonywanie we współdziałaniu z Wydziałem Budżetowo-Administracyjnym przedsięwzięć zapewniających finansowanie przygotowań obronnych, współpraca z właściwym terytorialnie Szefem Obrony Cywilnej w zakresie działalności prokuratury w tym zakresie, prowadzenie reklamowania osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny wspólnie z kadrową, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi właściwych organów państwowych, a w szczególności z resortem obrony narodowej oraz spraw wewnętrznych w sprawach dotyczących realizacji zadań obronnych, prowadzenie w formie elektronicznej dokumentacji z zakresu administracji Prokuratora Okręgowego, sporządzanie sprawozdań, zestawień dotyczących zadań obronnych realizowanych w Prokuraturze Okręgowej i jednostkach podległych, realizowanie przedsięwzięcia z zakresu zarządzania kryzysowego.Wysokość wynagrodzenia na stanowisku pracy: wynagrodzenie zasadnicze 1650 PLN brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.
Prokuratura Okręgowa w Słupsku - 2017-12-01 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowanie, realizacja, odbiory, przekazanie do eksploatacji oraz rozliczanie zadań inwestycyjnych.
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-05-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)