INSPEKTOR BHP Zambrów oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek Mackiewicz
Stanowisko: INSPEKTOR BHP
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: zajmowanie się bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładzie
Data publikacji: 2020-02-07
Lokalizacja: Zambrów (podlaskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek Mackiewicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Białostocka 63C, 18-300 Zambrów, powiat: zambrowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zajmowanie się bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładzie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zambrów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zambrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zambrów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs BHP
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek Mackiewicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zambrowie
Adres pracodawcy:
Al.J.Piłsudskiego 40, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Adres strony pracodawcy: www.mackiewicz.biz.pl
Ulica pracodawcy: Al.J.Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zambrowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 07.02.2020
Oferta pracy ważna do: 07.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e6382375a7399e83766f6b599121f868
Podobne oferty pracy
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-09-07 - Białystok (podlaskie)
kontrola poprawności wykonywania planów montażowych, kontrola produktów pod względem ewentualnych defektów
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców. Opracowanie planów finansowo-rzeczowych. Sporządzanie kosztorysów inwestorskich. Prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami. Rozliczanie realizowanych robót. Odbiór i sprawdzenie zleconych projektów budowlanych.
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2016-02-12 - Tychy (śląskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
Transport
"GALMET Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością" SP.K. - Głubczyce - 2020-07-15 - Głubczyce (opolskie)
Wykonywanie czynności związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości Spółdzielni, opracowywanie planów remontowych nieruchomości, przygotowywanie procedur przetargów na roboty budowlane i usługi z zakresu utrzymania nieruchomości, monitorowanie prowadzonych prac konserwacyjnych i remontowych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ROW" - 2018-03-16 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Fizjoterapeuta /rehabilitacja podopiecznych DPS/
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DZIECI I MŁODZIEZY JORDANÓW - 2017-09-26 - Jordanów (małopolskie)
wykonywanie prac murarskich
Wojbud Wojciech Wełniak - 2017-04-28 - Karnowo (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej- rozliczenia z zusem- fakturowanie-sprawozdawczość GUS-prowadzenie rejestrów kontrahentów -umowy-rozliczenie podatku pit-inne
Gminna Energetyka Cieplna Spółka z o.o. - 2019-06-10 - Skarszewy (pomorskie)
w/g stanowiska
B&B Katarzyna Bracha - 2016-12-09 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie poradnictwa prawnego dla pracowników MPPR, przygotowywanie pozwów i udział w sprawach alimentacyjnych, opracowywanie procedur i regulaminów dotyczących zagadnień realizowanych przez MOPR, prowadzenie postępowań skargowych, przygotowywanie zawiadomień o popełnieniu przestępstwa, opracowywanie umów dotyczących działalności MOPR.Wszelkie informacje dostępne są na stronie BIP : www.mopr.zabrze.magistrat.pl.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu - 2016-10-19 - Zabrze (śląskie)
Księgowaniedokumentówfinansowo-księgowychwsystemieFKorazbieżącewprowadzaniedanychdosystemuksięgowego,1. Ewidencjazaangażowaniaśrodkównakontachpozabilansowych,2.Potwierdzanieiuzgadnianiesaldzkontrahentami,3.Prowadzenieuzgodnieńfinansowo-księgowychwzajemnychprzychodówikosztów,4.Tworzeniewnioskówzmianwbudżecie,5.PrzekazywaniedanychniezbędnychdowygenerowaniaJednolitegoPlikuKontrolnego,6.Współpracanadprojektemplanówdochodówiwydatków,7.Współpracawzakresiesporządzaniabilansu,8.Przyjmowaniedokumentacjifinansowo-księgowej,sprawdzanierachunków,fakturinot,9.Aktualizacjaplanuzadaniowegoiklasycznegowzakresiewydatkówidochodów,10.Prowadzenie kasy /wpłaty, wypłaty, raport kasowy/,11.Sporządzanie przelewów.https://opsbialoleka.bip.um.warszawa.pl/NR/exeres/0243A4A1-C9F1-458D-AB16-87719B5BFC6B,frameless.htm
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka - 2019-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
wykładanie towarów, ekspozycja, projektowanie
MERSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-16 - Kwidzyn (pomorskie)
Główne obowiązki:- sporządzanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z gminami na realizację programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania oraz opracowywanie wytycznych do sporządzania przez jednostki samorządu terytorialnego planów rzeczowo-finansowych z zakresu realizacji programu w celu zabezpieczania środków finansowych na wykonanie zadania,- analizowanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania uzyskiwanie z Centralnej Aplikacji Statystycznej, a także scalanie sprawozdań resortowych na poziomie województwa i generowanie danych do właściwego ministerstwa w celu przeprowadzenia nadzoru nad realizacją zadania i wykorzystywanie dotacji przez jednostki samorządu terytorialnego,- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych oraz innych zadań dofinansowanych z budżetu państwa w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadań przez jednostki samorządu terytorialnego lub innych uprawnionych podmiotów oraz wykorzystanie dotacji udzielonych z budżetu państwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, dbałość o czystość stanowiska pracy, wykładanie towarów, przyjmowanie dostaw. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6:30-14:30; 14:30-22:30
kontakt przez PUP - 2017-10-01 - Piastów (mazowieckie)
wg programu stażu R-1 (3/3)
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
wykonywanie instalacji w budynkach przemysłowych i mieszkalnych, naprawa urządzeń elektroenergetycznych
"EL-BOG" Zakład Elektryczny Marek Bogrycewicz Trzcianka - 2016-10-20 - Trzcianka (wielkopolskie)
Przewóz materiałów budowlanych i nawozów; załadunek i rozładunek towarów
"WIMAX" Spółka Jawna Witkowski - 2018-08-30 - Stryków (łódzkie)
Retuszowanie figur z gipsu, kontrola jakościPraca dwuzmianowa, praca w godz. 7-23, 100 godzin miesiecznieZatrudnienie od 1 roku do 3 lat
"JAROSZ" Jerzy i Jacek Jarosz Jarosz sc - 2019-08-01 - Oława (dolnośląskie)
prace dekarskie na wysokości
Zakład Usług Wielobranżowych Roboty Ogólnobudowlane Artur Stankiewicz - 2018-08-06 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1)opracowywanie projektów uchwał regulujących system gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta,2)kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,3)kontrolowanie i nadzorowanie wykonywania obowiązków w zakresie gospodarki odpadami przez właścicieli nieruchomości,4)kontrolowanie i nadzorowanie funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK),5)kontrolowanie i nadzorowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, 6)kontrolowanie przestrzegania zasad regulaminu utrzymania czystości i porządku w mieście Ustka,7)podejmowanie i prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,8)weryfikacja danych zawartych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanych przez właścicieli nieruchomości,9)dokonywanie naliczeń wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,10)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,11)dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi,12)prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,13)utrzymanie i planowanie remontów kanalizacji deszczowej, 14)prowadzenie rejestru zbiorników bezodpływowych,15) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Wydziału IKiOŚ.Przewidywane zasadnicze wynagrodzenie miesięczne brutto w przedziale od 2700 zł do 3500 zł.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-01 - Ustka (pomorskie)
sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie zaświadczeń o zarobkach i o zatrudnieniu, sporządzanie i wysyłanie informacji o dochodach (PIT), sporządzanie dokumentów oraz korekt do ZUS, współpraca z poszczególnymi działami w firmie
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2017-02-14 - Tychy (śląskie)
-zapoznanie się ze strukturą organizacyjną oraz regulaminem pracy w Urzędzie,-zapoznanie się z zasadami tworzenia oraz obiegu dokumentacji tworzonej w jednostkach statystyki publicznej,-porządkowanie akt bieżących w związku z przekazaniem ich do archiwum zakładowego,-pomoc przy archiwizowniu akt kat. A przekazywanych do Archiwum Państwowego,- obsługa komputera w zakresie wprowadzania danych z ankiet i sprawozdań za pomocą systemów komputerowych.
URZĄD STATYSTYCZNY WE WROCŁAWIU - 2016-02-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)
NADZÓR I KOORDYNACJA ROBÓT BUDOWLANYCH, WERYFIKACJA DOKUMENTACJI TECHNICZNO-KOSZTOWEJ, KONTROLA ORAZ PROWADZENIE ROZLICZEŃ INWESTYCJI, KONTROLA JAKOŚCI WYKONYWANYCH PRAC, DBAŁOŚĆ O TERMINOWĄ REALIZACJĘ HARMONOGRAMU BUDOWY, NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI
Kinga - Serwis, Kinga Tkacz - 2018-10-22 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć lekcyjnych, wymiar czasu pracy 2/24
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bł. Ks. Zygmunta Pisarskiego w Gdeszynie - 2017-08-08 - Gdeszyn (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Gołaczewy (małopolskie)
Wykonywanie prac instalacyjnych i montażowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Janowiec Wielkopolski (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ według zleceń
Konsulting Szkolenia Ubezpieczenia Socha Magdalena - 2017-12-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
1. prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową;2. uczestnictwo w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych;3. przygotowywanie projektów pism zgłaszających gotowość zadania do odbioru oraz przekazania zarządcy nieruchomości dokumentacji podwykonawczej odbieranego zadania;4. zlecanie opracowania dokumentacji technicznej;5. zlecanie oraz nadzorowanie prac remontowych;6. sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów;7. prowadzenie ewidencji kosztów zadań inwestycyjnych, remontowych oraz zakupów inwestycyjnych;8. wprowadzanie danych do programu informatycznego;9. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, służących do rejestracji spraw;10. współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itd.);11. współpraca z innym komórkami organizacyjnymi. Z naszej strony oferujemy:1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;2. wynagrodzenie 3520 zł brutto / miesiąc oraz dodatek za wieloletnią pracę wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego (dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego);3. stałe godziny pracy 7.30-15.30;4. zdobycie cennego doświadczenia;5. możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;6. trzynastą pensję zgodnie z obowiązującymi przepisami;7. nagrodę roczną.Termin, miejsce i sposób złożenia dokumentów:1) Termin złożenia dokumentów: do dnia 29 maja 2019 r. do godz. 15.00.2) Miejsce i sposób złożenia dokumentów:a) bezpośrednio w Biurze Podawczym Sądu Okręgowego we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, parter, w godzinach:poniedziałek: 8:00 18:00, wtorek piątek 8:00 15:00b) drogą pocztową - w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na staż urzędniczy (inspektor w Oddziale Inwestycji i Remontów) w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu na adres:Dyrektor Sądu Okręgowego we Wrocławiuul. Sądowa 150-046 WrocławInformacje dodatkowe:a) Konkurs składa się trzech etapów: etap I weryfikacja zgłoszeń, etap II część praktyczna, etap III rozmowa kwalifikacyjna;b) Po zakończeniu I etapu lista osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu zostanie opublikowana na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu (www.wroclaw.so.gov.pl zakładka: oferty pracy) w dniu 10 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;c) Etap II (test wiedzy) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 9.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w sali konferencyjnej 324 (III piętro);d) Etap III (rozmowa kwalifikacyjna) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 11.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w pokoju 351;e) Komunikat zawierający listę osób, które wygrały konkurs oraz listę rezerwową zostanie zamieszczony na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu w zakładce oferty pracy najpóźniej w dniu 19 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;f) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone;g) dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego we Wrocławiu pod numerem telefonu 71 3704213;h) prosimy o staranne przygotowanie oraz podpisanie dokumentów oraz zapoznanie się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej: KLAUZULA INFORMACYJNAzgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Sądowej 1 we Wrocławiu;2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail IOD (at) wroclaw.so.gov.pl lub adresem do korespondencji: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U.2018.917 j.t. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U.2018.577 j.t)4) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim, mogą zostać udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;5) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania i sposobu postępowania z aktami sądowymi oraz inną dokumentacją sądową;7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że takie przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Sąd Okręgowy we Wrocławiu narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);8) Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo żądania zaprzestania przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a zgoda na przetwarzanie danych może zostać cofnięta w każdym momencie (cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.);9) w oparciu o dane osobowe podane przez Panią/Pana Administrator Danych Osobowych nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. (Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się).Oferta dostępna w sali D.
Sąd Okręgowy We Wrocławiu - 2019-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, obróbka wstępna owoców, warzyw, mycie naczyń i urządzeń , dbanie o porządek, pomoc w dystrybucji posiłków
Catermed S.A, Kraków - 2019-04-09 - Siemiatycze (podlaskie)