INSPEKTOR / PODINSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Warszawa oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka
Stanowisko: INSPEKTOR / PODINSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Księgowaniedokumentówfinansowo-księgowychwsystemieFKorazbieżącewprowadzaniedanychdosystemuksięgowego,1. Ewidencjazaangażowaniaśrodkównakontachpozabilansowych,2.Potwierdzanieiuzgadnianiesaldzkontrahentami,3.Prowadzenieuzgodnieńfinansowo-księgowychwzajemnychprzychodówikosztów,4.Tworzeniewnioskówzmianwbudżecie,5.PrzekazywaniedanychniezbędnychdowygenerowaniaJednolitegoPlikuKontrolnego,6.Współpracanadprojektemplanówdochodówiwydatków,7.Współpracawzakresiesporządzaniabilansu,8.Przyjmowaniedokumentacjifinansowo-księgowej,sprawdzanierachunków,fakturinot,9.Aktualizacjaplanuzadaniowegoiklasycznegowzakresiewydatkówidochodów,10.Prowadzenie kasy /wpłaty, wypłaty, raport kasowy/,11.Sporządzanie przelewów.https://opsbialoleka.bip.um.warszawa.pl/NR/exeres/0243A4A1-C9F1-458D-AB16-87719B5BFC6B,frameless.htm
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marywilska 44C, 03-042 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowaniedokumentówfinansowo-księgowychwsystemieFKorazbieżącewprowadzaniedanychdosystemuksięgowego,1. Ewidencjazaangażowaniaśrodkównakontachpozabilansowych,2.Potwierdzanieiuzgadnianiesaldzkontrahentami,3.Prowadzenieuzgodnieńfinansowo-księgowychwzajemnychprzychodówikosztów,4.Tworzeniewnioskówzmianwbudżecie,5.PrzekazywaniedanychniezbędnychdowygenerowaniaJednolitegoPlikuKontrolnego,6.Współpracanadprojektemplanówdochodówiwydatków,7.Współpracawzakresiesporządzaniabilansu,8.Przyjmowaniedokumentacjifinansowo-księgowej,sprawdzanierachunków,fakturinot,9.Aktualizacjaplanuzadaniowegoiklasycznegowzakresiewydatkówidochodów,10.Prowadzenie kasy /wpłaty, wypłaty, raport kasowy/,11.Sporządzanie przelewów.https://opsbialoleka.bip.um.warszawa.pl/NR/exeres/0243A4A1-C9F1-458D-AB16-87719B5BFC6B,frameless.htm
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Osobyzainteresowane udziałem w rekrutacji prosimyoskładanie wymaganych dokumentówwterminie dodnia 04.04.2019r.naadres:Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy03-042 Warszawa, ul. Marywilska 44Cz dopiskiem na kopercie: Inspektor/ Podinspektords. finansowo-księgowychlub dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie do sekretariatu ul. Marywilska 44 C.Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 04.04.2019r.do godziny 12:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR / PODINSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętności obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. obywatelstwopolskie(ostanowiskomogąubiegaćsięrównieżosobynieposiadająceobywatelstwapolskiegozgodniezart.11ust.2i3ustawyzdnia21listopada2008r.opracownikachsamorządowych(Dz.U.z2016r.poz.902)2. pełnazdolnośćdoczynnościprawnychorazkorzystaniezpełniprawpublicznych;3. niekaralnośćzaumyślneprzestępstwościganezoskarżeniapublicznego lubumyślneprzestępstwoskarbowe;Pożądane wymagania:1. Efektywność działania,2. Komunikatywność, rzetelność,3. Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,4. Samodzielność, obiektywizm.Pracanastanowiskuzwiązanajestzeznajomościązagadnieńdotyczącychww.zadańorazm.in.następującychaktówprawnych:Ustawyorachunkowości,Ustawyipodatkuodtowarówiusług,Ustawyofinansachpublicznych,Ustawyordynacjapodatkowa.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Juliusza Słowackiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;Listmotywacyjny-podpisanyodręcznie;Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;Oświadczenie o pełnejzdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełnipraw publicznychOświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.Podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych stanowiąca Załącznik nr 1 do ogłoszenia o pracę.Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów w terminie do dnia 04.04.2019r. do godz. 12.00 na adres OPS
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: nowodworski
Gmina pracodawcy: Nowy Dwór Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Dwór Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Juliusza Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 27.03.2019
Oferta pracy ważna do: 04.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-OBSŁUGA URZĄDZEŃ DO PRODKCJI ROLET I ŻALUZJI,-SZNUROWANIE PLISÓW,WYKSZTAŁCENIE: PODSTAWOWE,WYMAGANIA: OBSŁUGA URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI ROLET, ŻALUZJI, PLISÓW, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIEWYNAGRODZENIE: 14,70ZŁ BRUTTO/GODZINĘPRACA NA DWIE ZMIANY W GODZINACH: 6-14, 14-22
Kadry Serwis Sp. z o.o. - 2019-04-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sortowanie przesyłek kurierskich, rozładunek i załadunek na samochody. PRACA NOCNA: zmiany na 18:00, 18:30, 19.00, 20:00 lub 21.00.
PRACA-PARTNER Elżbieta Wasilewska - 2016-01-12 - Stryków (łódzkie)
obsługa klienta restauracji
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Skawina (małopolskie)
Nadzór nad zapewnieniem właściwej eksploatacji instalacji elektrycznych, wymaganymi pomiarami elektrycznymi i dielektrycznymi; nadzór nad konserwacją i eksploatacją infrastruktury technicznej i urządzeń; nadzór nad realizacją zadań konserwacyjnych i remontowych zgodnie z posiadaną specjalnością budowlaną; nadzór nad przygotowaniem i realizacja robót budowlanych (w systemie zleconym) nie wymagających zgłoszenia do organów architektoniczno-budowlanych; uczestnictwo w odbiorach robót zrealizowanych w ramach Planów remontów oraz Planu Centralnego
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZGIERZU (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2573) - 2018-07-10 - Zgierz (łódzkie)
obsługa klientów na stoisku mięsnym, obsługa urządzeń tj krajalnice, stekownice, dbanie o wygląd i ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Tychy (śląskie)
prace magazynowe przy produkcji płynów: ważenie, nalewanie do pojemników, plombowanie, załadunek na paletę, załadunek na samochód
GLIKOL.COM Tadeusz Pytko - 2018-11-30 - Mysłowice (śląskie)
Prace murarskie, tynkarskie, szalunkowe i ciesielskie.
HENBUD Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Marki (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w obiekcie (korytarze, kuchnia, łazienki)
Zakład Mięsny "WIERZEJKI" J.M. Zdanowscy Spółka Jawna - 2018-06-21 - Płudy (lubelskie)
obsługa interesantów, organizacja i obsługa posiedzeń składów orzekających, sporządzanie protokołów z posiedzeń, wypisywanie orzeczeń na podstawie sporządzonych protokołów, sporządzanie dokumentów księgowych, przeprowadzanie analiz ekonomicznych i finansowo - księgowych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kalisz (wielkopolskie)
wykonywanie pomiarów pól elektromagnetycznych zgodnie z obowiązującymi procedurami, opracowywanie sprawozdań z przepracownych badań
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWO-USŁUGOWE "BIELASZKA" - 2017-03-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
BUDOWA, KONSERWACJA I NAPRAWA INSTALACJI GAZOWYCH, STALOWYCH I MIEDZIANYCH, MONTAŻ URZĄDZEŃ GAZOWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE, WIEDZA Z ZAKRESU INSTALACJI GAZOWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA;
GAZ POM ZABEZPIECZENIA GAZOWE KRZYSZTOF NOWAKOWSKI - 2017-07-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu odkrywkowych zakładów górniczych, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2019-04-03 - Kraków (małopolskie)
prace stolarskie
Stolarstwo Kazimierz Głąbicki - 2017-03-03 - Krzeszów (dolnośląskie)
- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: prowadzenie inwestycji w Rodzinnych Ogrodach Działkowych w tym również odtworzenia Rodzinnych Ogrodów Działkowych, prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem dotacji/refundacji dla ROD w sprawach inwestycyjnych, rozliczanie udzielonych dotacji/refundacji, sporządzanie kosztorysów inwestorskich oraz weryfikację kosztorysów ofertowych.- Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4210,19 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia budowlanego (mile widziane wyższe), gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, umiejętności obsługi komputera (przede wszystkim programów WORD, EXCEL), dyspozycyjności, odporności na stres,. Dodatkowym atutem będzie: doświadczenie na podobnym stanowisku, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2018-05-02 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Radom (mazowieckie)
dostawy towarów, załadunek, rozładunek, praca na terenie całego kraju
PPHU "BMZ" MARCIN BIAŁAS - 2018-11-23 - Łowicz (łódzkie)
Praca przy murowaniu ścian oraz tynkowaniu z użyciem agregatu PFT G4 Standard Agregat Tynkarski G4 Standard PFT. Umiejętność czytania rysunków technicznych.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Łódź (łódzkie)
praca jako kierowca kat B, uprawnienia na wózek widłowy
KLAUDIA LOGISTYKA Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Wola Rębkowska (mazowieckie)
Pomoc Pracownika socjalnego
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
rozbiór półtusz
Produkcja Wędlin i Wyrobów Wędliniarskich K.Zaliński - 2018-08-31 - Połaniec (świętokrzyskie)
obsługa maszyny wiertniczej i urządzeń pomocniczych na ziemi pod ziemią
PPGiWG DMM Sp z o.o - 2017-12-21 - Będzin (śląskie)
czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych; w przypadku gdy kominiarz posiada tytuł mistrza także wykonywanie odbiorów, opiniowanie, przeglądy roczne itp. ; umowa zlecenie 3-6 miesięcy, po tym okresie możliwość umowy o pracę;
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2017-10-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie dostaw, układanie towaru. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Miejsce wykonywania pracy Bolszewo.
Sklep Ogólnospożywczy "Grześ" Grzegorz Pieper - 2017-09-18 - Bolszewo (pomorskie)
przyjmoanie towarów przygotowanie i wydawanie posiłków, przygotowywanie przekąsek, deserów i surówek
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Opoczno (łódzkie)
prace związane z utrzymaniem terenów zielonych i zewnętrznych - koszenie, zamiatanie
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż akcesoriów obuwniczych, praca na sklepie (cv na adres e-mail: dominika (at) morapel.pl)
Morapel Spółka Jawna K. J. Morzywołek - 2016-02-26 - Stanisław Górny (małopolskie)
wg stanowiska
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-07-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Makowiec (mazowieckie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
MAZUR NATALIA I MARCIN MAZUR SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-04 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)