INSPEKTOR BHP Łomża oferta pracy 18 PUŁK LOGISTYCZNY W ŁOMŻY
Stanowisko: INSPEKTOR BHP
Wynagrodzenie: od 2 750 PLN
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przestrzeganie przepisów oraz zasad w tym zakresie. Doradzwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy na których wystepują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe.
Data publikacji: 2020-08-13
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: 18 PUŁK LOGISTYCZNY W ŁOMŻY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przestrzeganie przepisów oraz zasad w tym zakresie. Doradzwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy na których wystepują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
; Praca w godzinach: od poniedziałku do czwartku: 7.00-15.30, piątek: 7.00-13.00.Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, specjalizacja: BHP
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: technik BHP
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wyk. średnie- technik BHP oraz min. 3 lata stażu pracy w służbie BHP lub wyk. wyższe, specjalność BHP lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie oraz min. rok stażu pracy. Umiejętność posługiwania się aplikacjami MS Office.
Nazwa pracodawcy: 18 PUŁK LOGISTYCZNY W ŁOMŻY
danePracodawcy_nip: 5423224755
danePracodawcy_regon: 20068982800116
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, List motywacyjny -wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać poprzez dyżurkę 18. Pułku Logistycznego w godzinach od 07.00 do 15.30 od poniedziałku do czwartku oraz w piątek od 07.00 do 13.00 lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres 18. Pułk Logistyczny, Al. Legionów 133, 18-400 Łomża.Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor BHP- w terminie do dnia 28.08.2020r. z możliwością wcześniejszego wycofania ogłoszenia.Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone niniejszą klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".PRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ Z WYBRANYMI OSOBAMI.*Pracodawca nie zwraca otrzymanych aplikacji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Łomża
danePracodawcy_kodPowiatu: 2062
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łomża
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957241
Ulica pracodawcy: Al. Legionów
Numer budynku pracodawcy: 133
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325502
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 13.08.2020
Oferta pracy ważna do: 28.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9035584769e534be5b40224e9d24c109
Podobne oferty pracy
dbanie o dobry stan finansowy firmy, przygotowywanie analiz dla zarządu, wraz z zarządem tworzenie strategii rynkowej firmy, dbanie o dobre relacje z klientami strefy "LG"praca na umowę na czas określony, proponowany okres wykonywania pracy - 5 lat, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie prac związanych z obróbką materiałów do produkowanych mebli, obsługa maszyn i urządzeń (pilarki, wiertarki, frezarki itp). Ręczne podnoszenie, przenoszenie i układanie elementów meblowych. Praca na trzy zmiany: 06.00-14.00/14.00-22.00/22.00-06.00. Pierwsza umowa na okres próbny. Kontakt osobisty: Elbląg, ul. Dębowa 1C.
KRIS MAR K. Gójska, M. Fiłonowicz spółka jawna - 2019-03-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wywóz nieczystości płynnych
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Wierzchlas (łódzkie)
- konserwacje i naprawy aparatury rozdzielczej i łączeniowej wysokiego, średniego i niskiego napięcia- remonty i konserwacje silników elektrycznych 0,4 kV i 6 kV- konserwacje transformatorów i generatorów prądotwórczych- konserwacje baterii akumulatorowych 220 V- remonty i montaże instalacji oświetleniowych oraz gniazd siłowych
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca stojąca przy maszynie
COROPLAST Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Dylaki (opolskie)
Zajmuje się opróżnianiem pojemników na nieczystości stałe i ładowaniem odpadów stałych na samochód, opróżnianie koszy i pojemników na śmieci znajdujących się w miejscach publicznych; opróżnianie koszy i ładowanie na samochód odpadów stałych z posesji; ładowanie nieczystości stałych na samochód ręcznie lub za pomocą narzędzi prostych (łopata, widły, grabie itp.); rozładunek samochodów zbierających nieczystości stałe w miejscu przeznaczenia; przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy.
WORKCITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-02-20 - Kalisz (wielkopolskie)
Przygotowanie warsztatu do pracy, pomoc przy szpachlowaniu, polerowanie samochdów, rozmowa z klientami
Auto - Lakiernia Dariusz Rusch - Cierznie - 2017-01-13 - Cierznie (pomorskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych ZAOO, organizacja dowozu uczniów do szkół, kontrola obowiązku nauki mieszkańców, rejestrowanie korespondencji, naliczanie dotacji dla szkół, świadczenia pomocy zdrowotnej, dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji kadrowej dyrektorów szkół i pracowników ZAOO, prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z konkursami na stanowiska dyrektorów placówek oraz stanowiska w ZAOO, kontrola faktur, prowadzenie archiwum zakładowego
ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI OŚWIATY W SIANOWIE - 2018-05-11 - Sianów (zachodniopomorskie)
- operator równiarki na terenie prowadzonej budowy
Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe "MAKSBUD" Sp.zo.o - 2017-03-20 - Siemiatycze (podlaskie)
Prowadzenie postępowań odszkodowawczych i wydawanie decyzji (postanowień) ustalających wysokość odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod realizację inwestycji celu publicznego lub na których został ustanowiony ograniczony sposób korzystania;Prowadzenie postępowań w sprawach potwierdzenia nabycia przez Skarb Państwa własności nieruchomości stanowiących własność jednostek samorządu terytorialnego oraz wywłaszczenia i ustalenia odszkodowania za nieruchomości stanowiące własność innych podmiotów niż jednostki samorządu terytorialnego i Skarb Państwa, przeznaczonych na pasy rogowe dróg krajowych, objętych decyzją o ustaleniu lokalizacji drogi krajowej; Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji i postanowień w trybach nadzwyczajnych (uchylenia, zmiany decyzji i wznowienia postępowania), w szczególności w sprawach z zakresu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod realizację inwestycji celu publicznego; Wyszukiwanie i analizowanie dokumentów archiwalnych z zakresu wywłaszczeń i odszkodowań za nieruchomości;Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie odpowiedzi na interwencje i zapytania parlamentarzystów;
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku - 2017-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie nadzoru budowlanego , udział w odbiorach technicznych i naradach, sporządzanie harmonogramów, kontrola budów, sprawdzanie kosztorysów.
Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Spółka z o.o. - 2019-03-28 - Człuchów (pomorskie)
Florysta
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
współdziałanie z regionalnym inspektorem orzecznictwa lekarskiego w planowaniu pracy lekarzy rzeczoznawców i komisji lekarskich Kasy oraz w wyznaczaniu miejsca i terminów badao, przygotowywanie i wysyłanie do zainteresowanegozawiadomieo o miejscu i terminie badania,prowadzenie korespondencji dotyczącej orzecznictwa lekarskiego,przyjmowanie oraz przekazywanie akt spraw z/do komórki organizacyjnej ds. świadczeo,współpraca z lekarzami rzeczoznawcami, konsultantami i komisjami lekarskimi w zakresie prowadzonych postępowao orzeczniczych, w tym postępowao odwoławczych,prowadzenie rejestrów rozpatrywanych spraw,współpraca z placówkami terenowymi w zakresie obsługi organizacyjnej i techniczno-biurowej orzecznictwa lekarskiego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2019-08-16 - Rawicz (wielkopolskie)
Praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji, analiza wytycznych, konstruowanie i projektowanie wyrobów z min. jednej dziedziny: metal, tworzywa sztuczne, meble, przygotowanie rysunków technicznych,tworzenie dokumentacji technicznej w oparciu o AUTO CAD lub INVENTOR lub RHINO itp., kontrola terminowości, jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, planowanie, graficzny, handlowy, magazyn, zakupy)
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Siedlce (mazowieckie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, TERMINALI PŁATNICZYCH, OBSŁUGA LOTOMATU, SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ NA TOWARY, EKSPOZYCJA TOWARÓW, SPRAWDZANIE DOSTAW POD WZGLĘDEM JAKOŚCIOWYM I ILOŚCIOWYM, DBANIE O AKTUALNE PROMOCJE I UDZIAŁ W PROMOCJACH
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa klienta, utrzymanie porządku w miejscu pracy.
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Małgorzata Bielatowicz - 2019-02-20 - Lubzina (podkarpackie)
UCZESTNICTWO W PRZYGOTOWANIU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DLA POSZCZEGÓLNYCH INWESTYCJI. PRACA NAD PRZYGOTOWANIEM WNIOSKÓW ORAZ DOKUMENTACJI POZWALAJĄCEJ NA POZYSKANIE DOTACJI Z DOSTĘPNYCH ŹRÓDEŁ. KOORDYNOWANIE INWESTYCJI POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM (TERMINÓW OKREŚLONYCH W UMOWIE Z ORGANEM DOTUJĄCYM, SPRAWOZDAWCZOŚĆ). WSPÓŁPRACA Z ODPOWIEDNIMI JEDNOSTKAMI W CELU PRZYGOTOWANIA UMÓW I DOKUMENTÓW FORMALNYCH WYMAGANYCH W KONTAKTACH Z WYKONAWCAMI. SPRAWOZDAWCZOŚĆ ORAZ WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI DOTUJĄCYMI. WSPÓŁPRACA Z WYKONAWCAMI W ZAKRESIE: DOKUMENTACJI , FAKTUROWANIA ORAZ DOPEŁNIENIA USTALEŃ UMOWY. DOPILNOWANIE ZGODNOŚCI : UMOWY ZAMAWIAJĄCY-WYKONAWCA ORAZ ZAMAWIAJĄCY-ORGAN DOTUJĄCY. WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWO KSIĘGOWYM W ZAKRESIE ROZLICZEŃ INWESTYCJI. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE REALIZACJI INWESTYCJI, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW W ZAKRESIE PZP ORAZ PRAWA BUDOWLANEGO. ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PAKIETÓW PROGRAMÓW BIUROWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI EDYTORÓW TEKSTÓW I ARKUSZY KALKULACYJNYCH. PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ZAKRESIE. KONTAKT OSOBISTY SPSK 2 SZCZECIN, UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 72, TELEFONICZNY 91 466 14 40, CV NA EMAIL D.BAK (at) SPSK2-SZCZECIN.PL
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 W SZCZECINIE - 2019-04-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Planowanie i sprawozdawczość w zakresie remontów Spółki.Przygotowywanie remontów systemu ciepłowniczego.Orgaznizowanie wykonywania remontów systemu ciepłowniczego.Prowadzenie procedur awarii systemu ciepłowniczego
Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o - 2018-10-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie i nadawanie samochodów ciężarowych z kontenerami (ocena stanu technicznego kontenerów morskich), obsługa dokumentacyjna.
PCC INTERMODAL S.A. - 2018-02-22 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
działalność inspekcyjno kontrolna w zakresie wynikajacym z ustawy prawo budowlane, opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, prowadzenie postepowań administracyjnych wynikających z właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego oraz postępowań egzekucyjnych, przygotowywanie decyzjii i postanowień administracyjnych, przyjmowanie interesantów, inne zadania zlecone przez powitowego inspektora nadzoru budowlanego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-09-02 - Łask (łódzkie)
Nadzorowanie robót konstrukcyjno-budowlanych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Głuchołazy (opolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w powiatowym urzędzie pracyw Dziale Ewidencji i Świadczeń. Informacje dot. wolnego miejsca pracvy umieszczone są na stronie pupkolobrzeg.finn.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2018-09-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Inspektor (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Imielin (śląskie)
- OSOBY APLIKUJĄCE NA POWYŻSZE STANOWISKO PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZNENIA NA STRONIE: https://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/kariera-praca/- Realizacja całokształtu zadań z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (zgodnie z § 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. służby bezpieczeństwa i higieny pracy). Mile widziane doświadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomość normy ISO 18001:2004. Dokumenty należy składać lub przesłać na adres : Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. , 40-211 Katowice, ul. ks. L. Markiefki 87 Dział Kadrowo - Płacowy III piętro do dnia: 26.11.2018 r.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)
w zakresie utrzymania dróg:przeprowadzanie przeglądów okresowych i specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,określanie potrzeb i opracowywanie planów kwartalnych, rocznych, remontów bieżących dróg, ulic, placów, parkingów,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział,Zlecanie, przygotowywanie umów, nadzorowanie, rozliczanie i odbiory realizowanych robót,Udział w przygotowaniu, prowadzeniu i rozstrzyganiu przetargów na remonty w zakresie bieżącego utrzymania dróg,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,opiniowanie i parafowanie umów pod względem ich zgodności z SIWZ w postępowaniu przetargowym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.Praca biurowo terenowa, przy czym w terenie do 50% czasu pracy, sporadycznie poza godzinami pracy tj. w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Poszukiwana osoba do zespołu w Wydziale: Wydział Promocji Przedsiębiorczości, w Departamencie: Departament Promocji, który zajmuje się wdrażaniem instrumentów promocji gospodarki i przedsiębiorczości regionu łódzkiego. Zadania: kontakty bezpośrednie z przedsiębiorcami, przebiegające według określonej procedury postępowania; organizacja spotkań grupowych animujących współpracę, tj. m.in. spotkania networkingowe, szkolenia, konferencje; nawiązywanie relacji pomiędzy przedsiębiorstwami na rynkach lokalnych oraz za granicą; nawiązywanie współpracy między przedsiębiorstwami a ośrodkami naukowymi zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym w obszarze specjalizacji (w tym m.in. w: poszukiwaniu potencjalnych partnerów biznesowych z zagranicy dla firm działających w obszarach specjalizacji); przekazywanie wiedzy o zagranicznych rynkach; promocja lokalnego potencjału gospodarczego; określanie potrzeb przedsiębiorców w zakresie współpracy w obszarze innowacji i internacjonalizacji; obsługa i bieżące śledzenie informacji na portalach internetowych dotyczących innowacji, dofinansowania, internacjonalizacji; tworzenie baz danych przedsiębiorców zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych; archiwizacja dokumentów powstających w Wydziale.Pracodawca ze swojej strony gwarantuje: stabilność zatrudnienia - pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy - okres próbny; praca w młodym zespole; łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych; możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych; możliwość udziału w różnych projektach, akcjach dobroczynnych; respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny; pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach; rozsądne godziny pracy - wolne weekendy; dogodna lokalizacja - centrum miasta.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI - 2019-04-26 - Bełchatów (łódzkie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2017-02-27 - Gdynia (pomorskie)
Organizowanie i planowanie pracy na swoim stanowisku; przygotowywanie potraw zgodnie z recepturami; dbanie o estetykę i walory smakowe przygotowywanych potraw; dbanie o maksymalne i ekonomiczne wykorzystanie powierzonych produktów; dbanie o odpowiednie i terminowe przygotowanie potraw na bankiety i grupy; dbanie o porządek i higienę na stanowiskach pracy; kontrolowanie jakości używanych produktów, ich świeżości oraz dat przydatności do spożycia; twórczy udział w planowaniu pracy podczas wykonywania czynności; segregacja odpadów.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2018-09-28 - Serock (mazowieckie)