INSPEKTOR DS. LODZKIE4BUSINESS+ - 1/2 ETATU Bełchatów oferta pracy URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI
Stanowisko: INSPEKTOR DS. LODZKIE4BUSINESS+ - 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Poszukiwana osoba do zespołu w Wydziale: Wydział Promocji Przedsiębiorczości, w Departamencie: Departament Promocji, który zajmuje się wdrażaniem instrumentów promocji gospodarki i przedsiębiorczości regionu łódzkiego. Zadania: kontakty bezpośrednie z przedsiębiorcami, przebiegające według określonej procedury postępowania; organizacja spotkań grupowych animujących współpracę, tj. m.in. spotkania networkingowe, szkolenia, konferencje; nawiązywanie relacji pomiędzy przedsiębiorstwami na rynkach lokalnych oraz za granicą; nawiązywanie współpracy między przedsiębiorstwami a ośrodkami naukowymi zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym w obszarze specjalizacji (w tym m.in. w: poszukiwaniu potencjalnych partnerów biznesowych z zagranicy dla firm działających w obszarach specjalizacji); przekazywanie wiedzy o zagranicznych rynkach; promocja lokalnego potencjału gospodarczego; określanie potrzeb przedsiębiorców w zakresie współpracy w obszarze innowacji i internacjonalizacji; obsługa i bieżące śledzenie informacji na portalach internetowych dotyczących innowacji, dofinansowania, internacjonalizacji; tworzenie baz danych przedsiębiorców zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych; archiwizacja dokumentów powstających w Wydziale.Pracodawca ze swojej strony gwarantuje: stabilność zatrudnienia - pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy - okres próbny; praca w młodym zespole; łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych; możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych; możliwość udziału w różnych projektach, akcjach dobroczynnych; respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny; pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach; rozsądne godziny pracy - wolne weekendy; dogodna lokalizacja - centrum miasta.
Data publikacji: 2019-04-26
Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca: URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukiwana osoba do zespołu w Wydziale: Wydział Promocji Przedsiębiorczości, w Departamencie: Departament Promocji, który zajmuje się wdrażaniem instrumentów promocji gospodarki i przedsiębiorczości regionu łódzkiego. Zadania: kontakty bezpośrednie z przedsiębiorcami, przebiegające według określonej procedury postępowania; organizacja spotkań grupowych animujących współpracę, tj. m.in. spotkania networkingowe, szkolenia, konferencje; nawiązywanie relacji pomiędzy przedsiębiorstwami na rynkach lokalnych oraz za granicą; nawiązywanie współpracy między przedsiębiorstwami a ośrodkami naukowymi zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym w obszarze specjalizacji (w tym m.in. w: poszukiwaniu potencjalnych partnerów biznesowych z zagranicy dla firm działających w obszarach specjalizacji); przekazywanie wiedzy o zagranicznych rynkach; promocja lokalnego potencjału gospodarczego; określanie potrzeb przedsiębiorców w zakresie współpracy w obszarze innowacji i internacjonalizacji; obsługa i bieżące śledzenie informacji na portalach internetowych dotyczących innowacji, dofinansowania, internacjonalizacji; tworzenie baz danych przedsiębiorców zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych; archiwizacja dokumentów powstających w Wydziale.Pracodawca ze swojej strony gwarantuje: stabilność zatrudnienia - pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy - okres próbny; praca w młodym zespole; łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych; możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych; możliwość udziału w różnych projektach, akcjach dobroczynnych; respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny; pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach; rozsądne godziny pracy - wolne weekendy; dogodna lokalizacja - centrum miasta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 6:00-18:00 (20 godzin tygodniowo). Miejsce pracy: województwo Łódzkie - siedziba biura Bełchatów. Zatrudnienie na czas realizacji projektu do 31 marca 2021 roku.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. LODZKIE4BUSINESS+ - 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełchatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełchatów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: wyższe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wiedza z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych, o samorządzie województwa; wiedza z zakresu narzędzi wspierających przedsiębiorczość; znajomość programów unijnych, w ramach których można uzyskać dofinansowanie na projekty związane z rozwojem przedsiębiorczości; znajomość zasad ochrony danych osobowych; umiejętność organizacji i prowadzenia spotkań, seminariów, szkoleń; umiejętności analityczne; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office (Word, Excel, PowerPoint), systemu informacji prawnej typu Lex, Legalis oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych; kompetencje: postawa etyczna, sumienność, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, umiejętne organizowanie własnej pracy, zarządzanie informacją, nastawienie na klienta, umiejętność współpracy, umiejętność wyciągania wniosków, kreatywność, chęć uczenia się, umiejętność planowaniai ustalania celów, zaangażowanie, samodzielność i determinacja w działaniu, umiejętność nawiązywania kontaktówi współpracy z przedstawicielami różnych instytucji, umiejętność słuchania i obserwacji, łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie, wysokie umiejętności komunikacyjne (umiejętność prowadzenia rozmów z kadrą zarządzającą przedsiębiorstw); dyspozycyjność m.in. gotowość do wyjazdów służbowych. Osoba pracująca musisz także: posiadać obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadać nieposzlakowaną opinię, posługiwać się językiem polskim.Dodatkowy atut: wykształcenie z zakresu zarządzania i marketingu, socjologii, prawa i administracji, ekonomii, stosunków międzynarodowych, handlu zagranicznego; doświadczenie w realizacji inicjatyw, projektów o charakterze gospodarczym; doświadczenie w pracy przy projektach dofinansowanych ze środków unijnych; doświadczenie we współpracy z przedsiębiorstwami i świadczeniu usług na rzecz przedsiębiorstw; wiedza z zakresu rozwoju przedsiębiorczości na poziomie krajowym i międzynarodowym; wiedza na temat podmiotów dostarczających rozwiązań innowacyjnych; znajomość Joomla, Open CMS.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv - dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko urzędnicze w Departamencie Promocji Nr 085/PBIV/026/IV/2019, należy składać osobiście lubprzesyłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Biuro Podawcze, 90-051 Łódź, Al. Piłsudskiego 8 w terminie do dnia: 06 maja 2019 roku (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferta musi zawierać wymagane dokumenty: CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze wraz z motywacją; kserokopie dokumentów potwierdzającychposiadane wykształcenie; kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy; kserokopia prawa jazdy kat. B; kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w §30 pkt 6 Procedury naboru kandydatów do pracy w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego oraz zasady pracy Komisji ds. Naboru ze zm. (pierwszeństwo w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych). Oświadczenie o (druk do pobrania ze strony bip.lodzkie.pl): posiadaniu obywatelstwa polskiego; posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego; wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniudo informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych; wyrażeniu zgody na przetwarzanie danychosobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla celów przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze i jego dokumentacji. Można także dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe atuty (kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności). Więcej informacji na stronie BIP - Numer naboru 085/PBIV/026/IV/2019.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Al. Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: ADMINISTRACJA PUBLICZNA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.04.2019
Data dodania oferty pracy: 26.04.2019
Oferta pracy ważna do: 06.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1d93dff831b074bd59410c751d64d7d2
Podobne oferty pracy
Organizowanie i prowadzenie prac remontowych, sprawowanie nadzoru nad pracą podległych pracowników, opracowywanie planów remontów i konserwacji
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa Ostrzeszów - 2019-01-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
naprawa nadwozi samochodowych
F.H.U. M-AUTO Maciej Grabowski - 2019-02-27 - Wiskitki (mazowieckie)
ustalanie prawa do świadczeń emerytalno-rentowych zgodnie z ustawą i przepisami wykonawczymi w sprawie zaopatrzenia emerytalnego żołnierzy zawodowych i ich rodzin; prowadzenie teczek emerytalnych, wykonywanie prac administracyjno-biurowych;
Wojskowe Biuro Emerytalne w Lublinie - 2018-03-23 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych, członkowsko-mieszkaniowych i organizacyjnych w Spóółdzielni Mieszkaniowej.
Spółdzielnia Budowlano - Mieszkaniowa ,,SPÓŁDOM" w Lublinie - 2019-03-13 - Lublin (lubelskie)
wyklejanie korpusów, przygotowywanie mebli do obicia tapicerskiego(miejsce pracy: Lubawa, Libro)
Marek Liberacki "LIBRO" - 2018-03-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
kontrola prowadzonych prac sanitarnych ( instalacje wewnętrzne i zewnętrzne ) - weryfikacja zgodności wykonania prac zgodnie z dokumentacją, pozwoleniami, weryfikacja zgodności dostarczonych materiałów i urządzeń przez podwykonawców w stosunku do dokumentacji projektowej, zakres nadzorowanych prac : instalacje c.o, cwu, wod-kan, wentylacja i klimatyzacja, weryfikacja ofert podwykonawców z branży sanitarnej / pod względem cen, zakresu, sprawdzanie kompletności i prawidłowości wykonania przekazanej dokumentacji technicznej, sprawdzanie przedmiarów robót, sprawdzanie otrzymanych wycen od podwykonawców, sporządzanie przedmiarów i wycen robót sanitarnych
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-11-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie pomieszczeń
DANIEL WOJTOWICZ DANFARM PUNKT APTECZNY NIEBOCKO - 2018-03-07 - Równia (podkarpackie)
Wykonywanie prostych czynności ksiegowych zgodnie z przepisami prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości itp.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków: nadzór i udział w pozyskiwaniu klientów, realizację wyznaczonych planów sprzedażowych, zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników. Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe. Firma zapewnia wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę plus premia, konkursy motywacyjne i sprzedażowe, komfortowe warunki pracy, samochód osobowy, laptop, telefon komórkowy, pakiet socjalny, wsparcie sprzedażowe. CV wysłać poprzez link: https://meritumkredyt.es-candidate.com/pl/jobs/description/0/239435/0.
MERITUMKREDYT SP. Z O.O. - 2016-09-22 - Rybnik (śląskie)
;kontrola pod wględem formalno rachunkowym oraz sporządzanie przelewów bankowych;;dekretowanie i księgowanie udziałów i wkładów w systemie programu finansowo księgowego, prowadzenie ewiedencji faktur,
Spółdzielnia Mieszkaniowa Kolejarz w Słupsku - 2017-10-03 - Słupsk (pomorskie)
składanie mabli, docinanie elementów, oklejanie elementów, praca na maszynach stolarskichpraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
WANZBIG Stolarstwo Meblowe Zbigniew Kłosiński - 2018-11-20 - Radwanice (dolnośląskie)
- ocena ryzyka zaowodwego - pomoc przy analizach firm - tworzenie instrukcji BHP
kontakt przez PUP - 2018-04-02 - Trzycierz (małopolskie)
sprzątanie hal produkcyjnych i biurowych
HIGIENA SYSTEM Sp. z o.o. Renata Fober, Magdalena Herbuś - 2016-08-11 - Malbork (pomorskie)
PRACE PRZY MASZYNACH PRODUKCYJNYCH (ŻYWNOŚĆ TYPU KASZA, RYŻ)
kontakt przez OHP - 2016-07-13 - Gdynia (pomorskie)
Praca w dziale technicznym/administracja osiedlowa
Tarnowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie zasadnicze zawodowe, obsługa kasy fiskalnej, książeczna SANEPID, mile widziane doświadczenie.Ogólny zakres obowiązków: obsługa kasy fiskalnej, wykładanie segregacja towaru.
GALERIA SŁAWIN MIECZYSŁAWA KULA LUCJAN KULA S.C. - 2015-11-30 - Lublin (lubelskie)
- organizowanie czasu pracy zespołu- nadzór i kontrola procesu produkcji- współpraca z innymi działami w celu zapewnienia ciągłości produkcji
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace spawalnicze na jednostkach remontowych, na warsztacie.
Morska Stocznia Remontowa "Gryfia" S.A. - 2018-02-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie higieny osoby starszej i jej otoczenia, pomoc w posilkach. Praca na trzy zmiany: 6-14 / 12-22 / 21-6
Dom Opieki- Zgromadzenie Córek św.Kamila - 2018-08-24 - Opole (opolskie)
dbanie o czystość pokoi, korytarzy oraz łazienek, wstawianie bielizny hotelowej do prania oraz wystawianie do suszenia
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Baranowo (wielkopolskie)
- wykonanie sesji fotograficznych- dokonanie obróbki zdjęć- kontakt z modelkami rosyjskojęzycznymi
Fundacja rozwoju przedsiębiorczości "TWÓJ STARTUP" - 2018-11-09 - Gdańsk (pomorskie)
tarnsport wewnętrzny kontenerów, sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi, prowadzenie dokumentacji ekspolatacyjne
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-03-31 - Komorniki (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Jedlnia-Letnisko (mazowieckie)
obsłuha indywidualna klienta, dbanie o czystość w bazie kajakowej
kontakt przez OHP - 2018-06-13 - Jurków (małopolskie)
Wykonywanie prac ślusarskich.
PPUH "Intermech" Sp. z o. o. - 2016-08-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych w zakresie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania, wykorzystania środków finansowych,- analizowanie sprawozdań złożonych przez dofinansowane podmioty w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania,- kwalifikowanie złożonych ofert konkursowych pod względem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych w celu przekazania właściwemu ministrowi list ofert zakwalifikowanych do dofinansowania,- współpraca z podmiotami dofinansowanymi oraz z właściwym ministerstwem w celu zapewnienia prawidłowości realizacji zadania,- przygotowanie dokumentów związanych z Resortowym programem rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w tym wzorów umów jakie będą zawierane z zakwalifikowanymi do dofinansowania podmiotami, wzorami sprawozdań, oświadczeniami podmiotów, informacjami o Programie w celu zapewnienia jednolitości realizacji zadania.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-12-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami - teren województw mazowieckiego i warminsko-mazurskiego
GREEN FEED POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Grzebsk (mazowieckie)
Praca w kuchni, gdzie codziennie obsługiwanych jest ok 250 gości.Do zadań należy wszelka niezbędna pomoc w kuchni, mycie, krojenie warzyw i owoców, przygotowywanie przystawek i deserów, mycie naczyń i inne prace porządkowe.
Hotel Herzog Heinrich GmbH & Co.KG - 2018-08-29 - Niemcy (Niemcy)
Produkcja pizzy, praca w godz. 11-21
Fakt-Karafka - 2016-10-13 - Opole (opolskie)