ASYSTENTKA ZARZĄDU Legnica oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowy Pieców Przemysłowych PIEC-BUD Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie administracją biura i korespondencjąKompleksowe wsparcie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnychKoordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji między Zarządem a pozostałymi pracownikamiWspółudział w przygotowywaniu prezentacji, raportów, zestawieńOrganizowanie spotkań biznesowych i podróży służbowychAktywny udział w projektach realizowanych w ramach organizacji
Data publikacji: 2019-10-17
Lokalizacja: Legnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowy Pieców Przemysłowych PIEC-BUD Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jaworzyńska 254, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie administracją biura i korespondencjąKompleksowe wsparcie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnychKoordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji między Zarządem a pozostałymi pracownikamiWspółudział w przygotowywaniu prezentacji, raportów, zestawieńOrganizowanie spotkań biznesowych i podróży służbowychAktywny udział w projektach realizowanych w ramach organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Legnica
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: 2 lat pracy w zawodzie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budowy Pieców Przemysłowych PIEC-BUD Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
Piękna 62/62 A, 50-506 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt tel. 717803164 lub e-mail: agnieszka.mikucewicz (at) piecbud.wroc.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 62
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 17.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f7fd33d6a923b313b814d828aa208037
Podobne oferty pracy
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i usprawnienie wspólpracy z klientami zewnętrznymi, wsparcie działu w kompleksowej obsłudze procesów handlowych, kontakt z klientami zagranicznymi, monitorowanie realizacji zadań w dziale handlowym.
BIG STAR LIMITED Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Kalisz (wielkopolskie)
Praca w biurze: składanie operatów geodezyjnych, obliczanie wyników pomiarów geodezyjnych.Praca w terenie: wykonywanie pomiarów aktualizacyjnych powykonawczych realizacja wytyczeń, podziałów, wznowieńia granic, wykonywanie niwelacji, wywiadów terenowych i branżowyc, wykrywanie urządzęń podziemnych
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Oleśnica (dolnośląskie)
korespondencja z oddziałami firmy, kontakt telefoniczny z klientami, praca na jedną zmianę 8.00-16.00
"SFM Filtry Łuczak" Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarka, komputer)Pomoc w przygotowaniu umów dla klientów firmyPomoc przy wypełnianiu wnioski dla klientów starających się o finanskowanie za pośrednictwem firmyKontakt telefoniczny, mailowy z klientami biuraWysyłanie zleceń do firm współpracujących z firmąPrzygotowanie raportów procesowych dla klientów firmyPrzygotowanie korespondencji dla firm kurierskichTworzenie baz danych zgodnie z zasadami RODO: wytycznymi co do przetwarzania danych osobowychNabywanie umiejętności poprzez nadzór opiekuna i przekazywanie wiedzy co do obsługi klientów na najwyższych standardachPrzestrzeganie zasad etyki pracy, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczące ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie zajęć z grupą pozaszkolną, czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci, prowadzenie zajęć dodatkowych. System dwuzmianowy: 06:45-14:45, 08:15-16:15. Wynagrodzenie na początek 2100 zł brutto.
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE "BĄBEL" W PYRZYCACH - 2017-06-07 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków w pierwszych miesiącach pracy: do wykonywania zdjęć krajobrazu, plenerów, budynków, oraz nieartystycznych zdjęć wykonywanych ze statywu;wymagana: gotowość zdobywania nowej wiedzy i podnoszenia kompetencji, zaangażowanie w pracę, solidność, dokładność, punktualność, umiejętność pracy w zespole, po kilku miesiącach pracy oczekiwania i wymagania pracodawcy będą rosły.
GRYF Spółka z o. o. - 2018-03-29 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie miejsca pracy lekarza. Czynne asystowanie przy zabiegu. Przeprowadzenie sterylizacji narzędzi. Dezynfekcja powierzchni i urządzeń. Obsługa urządzeń w gabinecie stomatologicznym. Przygotowywanie materiałów i leków stomatologicznych. Praca na pół etatu (1000 zł brutto/miesięcznie) lub umowe zlecenie (13 zł brutto/godzina)
SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA S.C. JOANNA JASTRZĘBSKA, ANITA JASTRZĘBSKA - 2017-03-03 - Wadowice (małopolskie)
obsługa korespondencji, obsługa kadr, obsługa programu księgowego, przygotowania pism
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Poniatowa (lubelskie)
obauga korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o zaopatrzenie w artykuły biurowe, sporządanie wykazów dokumentacji firmowej, przyjmowanie dokumentacji delegacyjnej, nadzór nad dokumentacją samochodową, wprowadzanie faktur do systemu, rozliczanie godzin pracy pracownikom zatrudnionym na umowę o pracę z agencji pracy
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
GEORES SP. Z O.O. - 2018-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa programu ds. księgowości, urządzeń biurowych.
Zawiślak Piotr Biuro Podatkowo- Prawne - 2016-04-01 - Zamość (lubelskie)
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej,planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanieprawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zadaniowy system pracy, praca wykonywana jest na terenie miasta Pruszcz Gdański (praca w środowisku zamieszkania klientów MOPS) oraz w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, praca przy komputerze; obsługa sprzętu biurowego.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-03-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
aktywne uczestnictwo w procesie rynkowej obsługi klienta, ofertowanie, fakturowanie, monitorowanie sprzedaży i należności, komputerowa obsługa gospodarki rynkowej, prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
komplekt dokumentów ISO, sprawy organizacyjne szefa zakładu, bieżące sprawy wydziałów
"Arcelormittal Service Group" Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
WERYFIKACJA DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ I KADROWEJ, OPISYWANIE, SEGREGOWANIE I UKŁADANIE DOKUMENTACJI, W RAZIE POTRZEBY ODBIÓR DOKUMENTACJI OD KLIENTÓW (ZAPEWNIAM SAMOCHÓD SŁUŻBOWY)
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Łódź (łódzkie)
Asystent sędziego
SĄD REJONOWY W KOLE - 2016-09-19 - Koło (wielkopolskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Gdynia (pomorskie)
-Zapoznanie się ze specyfiką pracy w szkole.-Realizacja zadań wskazanych przez nauczyciela, wsparcie nauczyciela w prowadzonych przez niego zajęciach dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych.-Pomoc w realizowaniu programu nauczania skoncentrowanego na dziecku.-Rozwijanie predyspozycji i zdolności poznawczych dziecka.-Wyposażanie dziecka w umiejętności pisania i czytania, wiadomości matematyczne.-Zapewnienie dziecku przyjaznych, bezpiecznych, zdrowych warunków do nauki i zabawy, działania indywidualnego i zespołowego, rozwijaniu samodzielności oraz odpowiedzialności za siebie.-Dbałość o mto, aby dziecko mogło nabywać wiedzę i umiejętności potrzebna do rozumienia świata, zagwarantowanie dziecku dostępu do różnych źródeł informacji i korzystania z nich.-Sprzyjanie rozwojowi cech osobowości dziecka koniecznych do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Obsługa klienta. Koloryzacja. Czesanie.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Lublin (lubelskie)
pomoc nauczycielce w zapewnieniu opieki i bezpieczeństwa dzieciom w wieku 3-4 latwspółudział w organizowaniu zajęć pod kontrolą nauczycielki
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Rożnowice (małopolskie)
prace konseratorskie, budowlano - remontowe, elektryczne
Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-02-17 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
biegła znajomość tworzenia rysunków w programie CAD
"STUDIO PROJEKTÓW BUDOWLI INŻYNIERSKICH "ANASTAT" ADAM KATA-SPÓŁKA JAWNA" - 2019-01-03 - Rzeszów (podkarpackie)
* budowanie prestiżowego wizerunku marki* obsługę Klientów posiadających wynajęte samochody* utrzymywanie pozytywnych relacji z nowymi i dotychczasowymi Klientami* obsługę marketingową firmy: strona, blog i zarządzanie social media np* przygotowywanie ofert i korespondencji wg wytycznych Zarządu* współpracę z firmami finansowymi i ubezpieczeniowymi w zakresie kredytów, leasingu i ubezpieczeń* poprawność oraz obieg dokumentacji biurowej i urzędowej wg. wytycznych Księgowości* raportowanie zgodnie z ustalonymi standardami
BIZNES RENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, opieka handlowa nad klientami firmy, pozyskiwanie nowych klientów, wszystkie czynności jako nauka.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Wzgórze Wolności
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
REFERENT BIUROWY
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; obsługa dokumentacji gabinetu weterynajnego
Spółdzielcza Agrofirma Witkowo - 2017-12-08 - Witkowo Pierwsze (zachodniopomorskie)