ASYSTENT/KA ZARZĄDU Kraków oferta pracy BIZNES RENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: * budowanie prestiżowego wizerunku marki* obsługę Klientów posiadających wynajęte samochody* utrzymywanie pozytywnych relacji z nowymi i dotychczasowymi Klientami* obsługę marketingową firmy: strona, blog i zarządzanie social media np* przygotowywanie ofert i korespondencji wg wytycznych Zarządu* współpracę z firmami finansowymi i ubezpieczeniowymi w zakresie kredytów, leasingu i ubezpieczeń* poprawność oraz obieg dokumentacji biurowej i urzędowej wg. wytycznych Księgowości* raportowanie zgodnie z ustalonymi standardami
Data publikacji: 2016-01-19
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: BIZNES RENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lindego 1C, 30-148 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
* budowanie prestiżowego wizerunku marki* obsługę Klientów posiadających wynajęte samochody* utrzymywanie pozytywnych relacji z nowymi i dotychczasowymi Klientami* obsługę marketingową firmy: strona, blog i zarządzanie social media np* przygotowywanie ofert i korespondencji wg wytycznych Zarządu* współpracę z firmami finansowymi i ubezpieczeniowymi w zakresie kredytów, leasingu i ubezpieczeń* poprawność oraz obieg dokumentacji biurowej i urzędowej wg. wytycznych Księgowości* raportowanie zgodnie z ustalonymi standardami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pozostałe dane oferty: Praca od poniedziałku do piątku (+sporadyczne weekendy) - zmiany do uzgodnienia - elastryczny grafik pracy; miejsce pracy Kraków, ul. Lindego 1; wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą;Osoby zainteresowane w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat oferty proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolności interpersonalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
* doświadczenie w pracy w księgowości* praktycznej wiedzy z zakresu księgowości* dobrej organizacji w pracy z dokumentami* pasja do motoryzacji będzie dodatkowym atutem* znajomości języka angielskiego w stopniu podstawowym
Nazwa pracodawcy:
BIZNES RENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Lindego 1C, 30-148 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt z pracodawcą telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Lindego
Numer budynku pracodawcy: 1C
Profil działalności pracodawcy:
Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 19.01.2016
Oferta pracy ważna do: 02.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Koordynowanie obiegu dokumentów, dbanie o prawidłowy przepływ informacji, obsługa programów biurowych, rzetelna realizacja zadań zleconych przez przełożonych. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego.
MHM WP SP. Z O.O. - 2018-02-01 - Milicz (dolnośląskie)
segregowanie dokumentów, skanowanie, kompletowanie akt, pomoc księgowej
Komornik Sądowy przy SR J-no Mariusz Markowski - 2016-10-11 - Jaworzno (śląskie)
Opisywanie i rejestrowanie dowodów księgowych, uzgadnianie obrotów i zapisów księgowych. Dekretowanie i księgowanie w księgach pomocniczych. Uzgadnianie przelewów z wyciągiem bankowym.
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Chojnice (pomorskie)
prace przy spawaniu elementów metalowych
'MJM' AGENCJA PRACY Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Stęszew (wielkopolskie)
pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z zagranicznym klientem. Kompletowanie dokumentów. Gospodarka magazynowa. Zarządzanie flotą pojazdów. Rekrutacja pracowników.
GLT Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2017-07-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Ewidencja i wprowadzanie dokumentów księgowych
Biuro Rachunkowo-Podatkowe Beata Polak - 2018-03-24 - Ryki (lubelskie)
Murowanie, remontowanie i konserwowanie budynków. Obsługa narzędzie. Obowiązki związane z wykonywanym zawodem.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA ENERCON - 2019-01-03 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie dań i posiłków
Agroturystyka Mirosław Jarząbek, Stępień - 2017-01-03 - Stępień (warmińsko-mazurskie)
Sprzątaczka
LESKO SUMMER & SKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-14 - Weremień (podkarpackie)
Kontrolowanie surowców oraz wyrobów gotowych, aby były zgodne ze specyfikacjami oraz spełniały uzgodnione kryteria. Nadzór nad prawidłowością prowadzonych procesów produkcyjnych, prowadzenie audytów wewnętrznych. Pobór prób mikrobiologicznych środowiskowych, surowców oraz produktu gotowego. Prowadzenie dokumentacji.
Dunbia - 2019-04-03 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
wystawianie faktur,obsługa korespondencji handlowej,spotkania z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Węgrów (mazowieckie)
1. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju.2. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.3. Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dokumentów.4. Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami i urzędami.5. Archiwizowanie dowodów księgowych.6. Sporządzanie wstępnych rozliczeń dla klientów.7. Sporządzanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym Excel.8. Organizowanie stanowiska racy z uwzględnieniem zasad BHP i PPOŻ, ochrony środowiska i ergonomii.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Sierakowice (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Zubrzyca Górna (małopolskie)
umawianie spotkań przełożonym, prowadzenie terminarza spotkań, prowadzenie dokumentacji administracyjno- biurowej, opracowywanie pism zlecnonych przez Przełożonego, obsługa firmowej poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Lusowo (wielkopolskie)
- obsługa klienta- przygotowanie lodów, shakerów, kawy- przygotowanie dań z wydawki berzposrednio do klienta- obsługa kasy fiskalnej
KN-Kupper s.c. K. Kupper, N. Kupper-Januszewska - 2019-04-16 - Kartuzy (pomorskie)
Zakres zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,tj. m.in.: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny przełożonemu; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą bądź innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zakres obowiązków m.in.: sporządzenie diagnozy sytuacji rodzinnej; ustalenie potrzeb i zakresu pomocy rodzinie; prowadzenie działań pedagogicznych w rodzinie; prowadzenie Indywidualnego treningu kompetencji i umiejętności społecznych; realizacja usług zgodnie z ustalonym harmonogramem; prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zalewo - 2016-12-08 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Nauka obsługi programu komputerowego CAD i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomoc w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Grabowiec (mazowieckie)
Staż organizowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
-
CARREFOUR POLSKA SP Z O O - 2016-06-13 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Milicz (dolnośląskie)
przygotowanie i wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, analizowanie zdarzeń gospodarczych i kontrola poprawności dokumentówosoby zarejestrowane w PUP, poniżej 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe - administracja lub zarządzanie lub ekonomia lub nauki społeczne, co najmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość przepisów prawa zamówień publicznych. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za bieżące prace związane z administracją i sekretariatem firmy, komunikację wewnętrzną w firmie, sporządzanie dokumentacji przetargowej. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres praca (at) biostat.com.pl.
BIOSTAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Rybnik (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (pedagogika, psychologia, socjologia, nauka o rodzinie, pracownik socjalny. Zakres obowiązków: opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie sytuacji życiowej, wykonywanie innych czynności wymienionych w art. 15 ustawy o wspieraniu rodzin i systemie pieczy zastępczej. Kontakt z pracodawcą osobisty.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CZERWIONCE-LESZCZYNACH - 2019-03-06 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
praca w głównym sekretariacie firmy, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem, współpraca z Prezesem Zarządu i innymi komórkami organizacyjnymi, organizowanie pracy sekretariatu
"SZKUNER" Sp.z o.o. Władysławowo - 2019-09-20 - Władysławowo (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Zabrze (śląskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego, archiwizowanie dowodów księgowych,wypełnianie formularzy podatkowychDEKL. ZATR. umowa zlecenie na min. 3 m-ce, pełen wymiar godzin
kontakt przez PUP - 2017-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie gabinetu do pracy, przygotowanie pacjenta do zabiegu, postępowanie zgodnie z zasadami aseptyki i antyseptyki, piaskowanie z wykorzystaniem technologii air-flow, skaling z wykorzystaniem technologii piezon
kontakt przez PUP - 2015-04-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Oferta stażu. Pomoc nauczycielowi przedszkola w pracy z dziećmi 3-4 letnimi.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Szydłówka (mazowieckie)