ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Zamość oferta pracy Zawiślak Piotr Biuro Podatkowo- Prawne
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 10 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie prac biurowych, obsługa programu ds. księgowości, urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2016-04-01
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Zawiślak Piotr Biuro Podatkowo- Prawne
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Kilińskiego 66, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac biurowych, obsługa programu ds. księgowości, urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 10 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programów księgowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane osoby uczące się w systemie zaocznym.
Nazwa pracodawcy: Zawiślak Piotr Biuro Podatkowo- Prawne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Jana Kilińskiego 66, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Jana Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 66
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.04.2016
Data dodania oferty pracy: 01.04.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowywanie i opiniowanie prawnych warunków umów z kontrahentami, prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz z organami administracji, sprawowanie kontroli nad dokumentacją kontraktów, udział w negocjacjach z kontrahentami
TOM-MAR S.C. - 2018-06-07 - Ząbki (mazowieckie)
Udzielanie pomocy rodzinom
Ośrodek Pomocy Społecznej Cybinka - 2016-03-03 - Słubice (lubuskie)
Segregowanie dokumentów i sprawdzanie ich pod względem formalno rachunkowym, sprawdzanie zapisów kont i uzgadnianie sald, przygtowywanie korespondencji, wypelnianie formularzy podatkowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Myślenice (małopolskie)
CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNO-BIUROWE, KOORDYNACJA OBIEGU DOKUMENTÓW W FIRMIE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ, ORGANIZACJA SPOTKAŃ I PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH, WSPARCIE ORGANIZACYJNE DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ
ZAKŁAD TWORZYW SZTUCZNYCH POLI MARIAN HOLZ - 2017-09-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wręczyca Wielka (śląskie)
WSPARCIE REALIZACJI STRATEGII BIZNESU OCEANICZNEGO POPRZEZ EFEKTYWNĄ REALIZACJĘ PROCESÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU BARDZO DOBRYMGODZINY PRACY 08:00-16:00
KLINET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji księgowej, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gniezno (wielkopolskie)
-współpraca przy przygotowaniu ofert dla potencjalnych odbiorców oferowanych usług i wyrobów, obejmująca przygotowanie niezbędnej dokumentacji konstrukcyjnej, w tym wykazów materiałowych,-uczestnictwo w komisjach przetargowych i inwentaryzacyjnych,-wykonywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej i konstrukcyjno-wykonawczej, a także dokumentacji dodatkowego specjalnego wyposażenia technologicznego oraz wspomagającego kontrolę jakości,-prowadzenie pomiarów warsztatowych w celu wykonania dokumentacji technicznej niezbędnej do prowadzenia przez Spółkę remontów odtworzeniowych maszyn i urządzeń,-bieżąca współpraca z producentami maszyn i urządzeń, jednostkami badawczo - rozwojowymi oraz notyfikowanymi w zakresie oceny zgodności w celu wdrażania nowych rozwiązań projektowych,-opracowywanie oraz wdrażanie do produkcji nowych rozwiązań konstrukcyjnych,-wykonywanie obliczeń i analiz wytrzymałościowych projektowanych, modernizowanych i remontowanych konstrukcji, w tym z zastosowaniem analizy MES,-udział w pracach planowania inwestycji i przygotowania założeń technicznych w zakresie działalności produkcyjno-remontowej
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-04-30 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Przygotowanie i sporządzanie dokumentacji projektowej w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego. Sporządzanie projektów aranżacji wnętrz. Pomoc w pracy biurowej i organizacji firmy. Pisanie pism urzędowych. Archiwizacja dokumentów. Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe (architekt). Doświadczenie NIE jest wymagane. Umiejętność obsługi programu ARCHICAD oraz ATLANTIS. Umiejętność obsługi pakietu biurowego MS OFFICE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) formakuberski.pl ---> OSOBY APLIKUJĄCE PROSZONE SĄ O PODANIE NAZWY STANOWISKA W TEMACIE WIADOMOŚCI.
"FORMA" S.C. T.BILEWICZ, R.KUBERSKI - 2017-06-09 - Katowice (śląskie)
wsparcie managera clubu, prace administracyjno-biurowe, przywożenie towaru, obsługa klienta, nadzór nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc inżynierowi budowy, zamawianie materiałów
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
pełnienie roli gospodarza hotelu, profesjonalna obsługa gości hotelowych, reprezentowanie wizerunku hotelu zgodnie z etykietą hotelową, sprzedaż pokoi oraz pozostałych usług świadczonych przez hotel, obsługa obszaru lobby baru, udzielanie informacji o mieście, okolicy hotelu, wydarzeniach, atrakcjach
L&P Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
opieka nad dzieckiem z zespołem Aspergera w klasie I
ZESPÓŁ EDUKACYJNY W OSIECZNICY - 2017-11-09 - Osiecznica (lubuskie)
projektowanie architektoniczne, wnętrz, opracowanie rysunków technicznych, wizualizacji i inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa maszyn w dziale produkcyjnym
"HOMANIT Polska Sp. z o.o. i Spółka" Spółka Komandytowa - 2017-09-14 - Karlino (zachodniopomorskie)
Wydawanie pieczywa. Praca od godz. 22.00 lub 23.00.
Piekarnia Śmietana Sp. J. - 2017-07-07 - Radlin (śląskie)
w/g potrzeb
AUTOMATYKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa urządzeń biurowych, pomoc przy uzgadnianiustanu rozrachunku z odbiorcami i dostawcami, pomoc przy dokonywaniu zapisów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Jabłowo (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie i montaż mebli.
ZAKŁAD STOLARSKI "PIOTR & PAWEŁ" S.C. Anna i Piotr Chojnaccy - 2017-07-20 - Osiek Drawski (zachodniopomorskie)
1. Współorganizowanie warsztatów, szkoleń i doradztwa dla potencjalnych beneficjentów programu, dbanie o wysoką jakość prowadzonych działań.2. Uczestniczenie w akcjach informacyjnych i promocyjnych.3. Informowanie dyrektora biura o zgłaszanych przez beneficjentów problemach oraz przedstawienie ich rozwiązań.4. Przygotowanie odpowiednich sprawozdań z realizacji LSR.5. Poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.6. Realizowanie projektów Stowarzyszenia.7. Obsługa naboru wniosków składanych w ramach realizacji LSR.8. Przygotowanie i przetwarzanie informacji o realizacji LSR.9. Przygotowanie i prezentowanie informacji na temat projektów.10. Redagowanie notatek prasowych, prowadzenie strony internetowej Stowarzyszenia.11. Wydawanie wewnętrznych materiałów informacyjnych i problemowych, dokumentację medialną działalność Stowarzyszenia i jej archiwizację.12. Prowadzenie sekretariatu Biura.13. Prowadzenie obsługi administracyjnej Biura.14. Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura i przewidzianych w dokumentach wewnętrznych Stowarzyszenia.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Chmielno (pomorskie)
*wspomaganie pracy nauczyciela, *przygotowywanie klasy, *opieka nad dziećmi.
Casa dei Bambini Warsaw Montessori School Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Izabelin (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Świdnik (lubelskie)
Obsługa klienta zagranicznego (od zamówienia do wystawienie faktury), organizacja transportu zagranicznego i częściowo krajowego, kontrola stanów magazynowych i realizacja zamówień towarów do dalszej odsprzedaży, nadzór nad realizacją zamówień od klientów oraz kontrola ich terminów realizacji i terminów wysyłek, kontakt z produkcją w sprawach zgłaszanych przez klientów.Proponowane wynagrodzenie to 2000 - 3500 zł netto.
Custo Pol S.A. - 2016-05-25 - Wykroty (dolnośląskie)
jw.
ALFA GROUP S Sp. z o. o. - 2018-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Indywidualne wsparcie ucznia i zapewnienie bezpieczeństwa w sytuacjach wybuchów, złości itp.Współorganizacja procesu edukacyjnego / wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia /.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Generała Stefana "Grota" Roweckiego - 2017-12-18 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu PSW za zgodą JM Rektora PSW ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta/ asystenta na Wydziale Nauk o Zdrowiu, kierunku Pielęgniarstwo. Do konkursu mogą przystąpić osoby posiadające stopień naukowy doktora nauk medycznych, nauk o zdrowiu, posiadające dorobek naukowy. Dodatkowo od kandydata wymagana jest dokumentacja potwierdzająca doświadczenie w pracy naukowej oraz dydaktycznej.Kandydat zobowiązany jest do spełnieniu wymogów wynikających z art. 109 ust.1 oraz art. 129. l. ustawy z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o Szkolnictwie Wyższym (Dz.U. 2017, poz. 2183).
Powiślańska Szkoła Wyższa w Kwidzynie - 2018-04-24 - Kwidzyn (pomorskie)