ASYSTENT - ZASTĘPCA KIEROWNIKA RESTAURACJI Oleśnica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT - ZASTĘPCA KIEROWNIKA RESTAURACJI
Wynagrodzenie: 3 300 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - zarządzanie restauracją i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi w McDonald's procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi i ochrony środowiska; ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie restauracji; kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji; sporządzanie raportów i analiz dotyczących działań operacyjnych restauracji; zastępowanie kierownika restauracji podczas nieobecności kierownika; nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką; obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji w razie potrzeby
Data publikacji: 2019-08-07
Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zarządzanie restauracją i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi w McDonald's procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi i ochrony środowiska; ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie restauracji; kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji; sporządzanie raportów i analiz dotyczących działań operacyjnych restauracji; zastępowanie kierownika restauracji podczas nieobecności kierownika; nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką; obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji w razie potrzeby
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT - ZASTĘPCA KIEROWNIKA RESTAURACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik lokalu gastronomicznego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik przygotowujący posiłki typu fast food (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie min. podstawowe, 3 miesiące doświadczenia w restauracji McDonald's, książeczna do celów sanitarno-epidemiologicznych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oleśnica
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: działąlnosc prowadzona w MCDonald
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 12
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik lokalu gastronomicznego
Data dodania oferty pracy: 07.08.2019
Oferta pracy ważna do: 05.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e90ebdbfb978b53267b0fda54e436388
Podobne oferty pracy
obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, obsługa korespondencji, obsługa programów do zawierania umów ubezpieczenia, wykonywanie dokumentacji fotograficznej przedmiotów ubezpieczenia
INSURANCE & COACHING Maria Lewandowska - 2017-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pomoc w obsłudze biura
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Kluczbork (opolskie)
kontakt z klientem, obsługa systemu klasy CRM
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Sosnowiec (śląskie)
prace biurowe i administracyjnepraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali A
Spartank Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)
-wyceny zamówień oraz wykonywanie rysunków do zleceń-przygotowywanie raportów-wystawianie i ewidencjonowanie kart przekazania odpadów oraz FV za złom-ewidencja i kontrola przeprwadzanych serwisów
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-11-03 - Garbatka (wielkopolskie)
1. Przygotowanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.2. Przygotowanie dokumentacji związanej z delegowaniem pracowników – A1, EKUZ (kontakt ZUS, NFZ, Ergo Hestia).3. Ewidencjonowanie nieobecności w systemie płacowym.4. Kontrola terminowości badań lekarskich oraz BHP.5. Pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń.6. Pomoc w sporządzaniu deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych.7. Raportowanie do GUS.8. Dbałość o porządek i przestrzeganie przepisów BHP w miejscu pracy.9. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników wg potrzeb.10. Inne zadania wg bieżących potrzeb.Co oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,wdrożenie i wsparcie Starszego Specjalisty ds. kadr i płac,samodzielną, odpowiedzialną pracę,możliwość realizacji własnych pomysłów,elastyczne podejście do pracownika,pracę w godzinach 8-16, od pon.-pt.,biuro w centrum miasta,doświadczony i otwarty zespół.
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Harmonogram stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Jasło (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kamostek (łódzkie)
Wykształcenie kierunkowe: geodezyjne. Praca biurowa, praca przy komputerze z programem CAD, umiejętność rysowania wektorowego, rysowanie map, składanie dokumentacji, obsługa sprzętu geodezyjnego. Wynagrodzenie: na okresie próbnym 2250 zł, po okresie próbnym 3300 - 3500 zł brutto.
JAROSŁAW KOŁODZIEJ GEO-PASCAL - 2019-06-06 - Krapkowice (opolskie)
Wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze, opiekuńcze i świetlicowe - 20 godzin w tygodniu; przewidywany okres zatrudnienia do dnia 31.12.2017 r. z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 14.00- zgodnie z planem lekcji.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi N r 10 - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)
wykształcenie średnie lub wyższe,min. 1 rok doświadczenia w pracy na ww stanowisku,znajomość prac budowlanych1 zmianawynagrodzenie: od 3000 zł (do uzgodnienia)
EKO-KAN-GAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-29 - Karski (wielkopolskie)
obsługa programu WF- MAG, wprowadzanie danych do systemu, oraz sprawdzanie ich poprawności, przeprowadzanie inwentaryzacji, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji księgowej i magazynowej
"AGRO - MAX" Krzysztof Pstrągowski - 2018-05-11 - Będzymin (mazowieckie)
praca przy wyładunku i rozładunku towarów
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Mników (małopolskie)
- ZAPOZNANIE SIĘ Z PRZEPISAMI BHP I PP,- DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ I CZYSTOŚĆ POMIESZCZEŃ,- POMOC W OPIECE NAD DZIEĆMI,- ORGANIZACJA ZAJĘĆ,- WYDAWANIE POSIŁKÓW I SPRZĄTANIE PO POSIŁKACH,- POZNANIE FORM I METOD PRACY Z MAŁYMI DZIEĆMI W OKRESIE ADAPTACJI DO WARUNKÓW PRZEDSZKOLA.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Skierniewice (łódzkie)
Kontrola pracowników, audytowanie mieszkań, naprawy bieżące, poszukiwanie nieruchomości, wykonywanie cotygodniowych sprawozdań, kontakt z pracodawcą mieszkanców.Biegła znajomość jęz. rosyjskiego jest wymagane z uwagi na współpracę z osobami (często) tylko rosyjskojęzycznymi. Głównym obowiązkiem administratora jest współpraca z mieszkanczmi, prowadzenie sprawozdań czy przygotowywanie regulaminów w jęz. rosyjskim.Obecnie spółka ma na terytorium RP ok. 1000 miejsc noclegowych zamieszkałych w 90% przez obywateli posługujących się jęz. rosyjski, z których duża część używa jęz. rosyjskiego jako jedynego języka.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Łódź (łódzkie)
Organizowanie i koordynowanie spraw związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem stanowiska menedżera w organizacji. Zapewnia i koordynuje przepływ informacji, w tym również telefonicznej i mailowej oraz obieg dokumentów. Współpracuje ze wszystkimi działami firmy w celu realizacji swoich zadań i odpowiada za funkcjonowanie zarządzania projektami prowadzonymi w firmie. Tłumaczenie dokumentów z j. angielskiego, chińskiego i koreańskiego.Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-12-10 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Białystok (podlaskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
pomoc dzieciom w czynnościach róznych
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Batorz (lubelskie)
obsługa klientów
AMT Agnieszka Bałwas - 2018-10-25 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków obiadowych (catering).
GASTRO-SERVICE Rafalscy s.c. - 2019-08-06 - Siedlce (mazowieckie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie i organizacja imprez kulturalno ośwwiatowych,wykonywanie dokumentacji FOTO i filmowej,prowadzenie strony internetowej
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Przasnysz (mazowieckie)
wsparcie operacyjne dyrektora sprzedaży, prowadzenie terminarza spotkań, wsparcie realizacji sprzedaży.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażu R-1 (3/1)
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Zakres zadań asystenta rodziny :1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodzinyi w konsultacji z pracownikiem socjalnym lub koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej;2. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;3. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych i wychowawczych z dziećmi;4. Wspieranie aktywności społecznej rodzin;5. Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz udziałuw zajęciach grupowych dla rodziców;6. Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;7. Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;8. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;9. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;10. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;11. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny;12. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;13. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;14. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztutowie - 2019-02-25 - Sztutowo (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Dobczyce (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)