ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY Karski oferta pracy EKO-KAN-GAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie średnie lub wyższe,min. 1 rok doświadczenia w pracy na ww stanowisku,znajomość prac budowlanych1 zmianawynagrodzenie: od 3000 zł (do uzgodnienia)
Data publikacji: 2019-03-29
Lokalizacja: Karski (wielkopolskie)
Pracodawca: EKO-KAN-GAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Akacjowa 10, 63-410 Karski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie średnie lub wyższe,min. 1 rok doświadczenia w pracy na ww stanowisku,znajomość prac budowlanych1 zmianawynagrodzenie: od 3000 zł (do uzgodnienia)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik budownictwa* (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Samodzielne kierowanie budową
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kierowanie budową oraz zespołem pracowniczym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
EKO-KAN-GAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Akacjowa 10, 63-410 Karski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobistykontakt tel.: (62) 733-84-87
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karski
Ulica pracodawcy: Akacjowa
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 29.03.2019
Oferta pracy ważna do: 28.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa administracyjno-organizacyjna stanowiska Radcy Prawnego.Sporządzanie projektów, zarządzeń Dyrektora Stacji, regulaminów i wzorów umów.Udzielanie porad i opinii pracownikom, Stacji związanych z bieżącymi zagadnieniami prawnymi, wynikającymi z prowadzonych postępowań , administracyjnych.Kontrola prawidłowości sporządzania wniosków kierowanych do sądu o ukaranie. Bieżące informowanie Dyrektora Stacji i pracowników o zmianach w przepisach prawnych, dotyczących działaności Państwowej Inspekcji Sanitarnej.Udzielanie pomocy pracownikom Stacji, w redagowaniu pism i uzasadnień decyzji oraz postanowień. Dystrybucja przepisów prawnych do poszczególnych komórek organizacyjnych.Sporządzanie sprawozdań miesięcznych,kwartalnych, półrocznych, rocznych. Prowadzenie zbioru pomocy prawnych i jego systematyczne uzupełnianie.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc w sprawowaniu opieki nad osobą niepełnosprawną.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Poznań (wielkopolskie)
jw
Niepubliczny ZOZ Przychodnia Medyczna Dudzik Katarzyna Urszula - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie wysokiej motywacji wśród podległych pracowników oraz zapewnianie wsparcia w rozwiązywaniu problemów,zapewnienie szkoleń i motywowanie pracowników do zrozumienia i przestrzegania polityki firmy,prowadzenie działań mających na celu wykrywanie i zmniejszanie ryzyka oraz wspieranie podwładnych w poprawie szeroko pojętego systemu zasad BHP i ochrony środowiska,wspieranie zespołu przez odpowiednie planowanie produkcji oraz podejmowanie decyzji w sytuacjach niestandardowych,organizuje, zarządza i kontroluje działania w procesie produkcyjnym w celu zapewnienia poziomu, obsługi klienta, terminów i innych kluczowych wskaźników efektywności,monitorowanie właściwych wskaźników jakości, analizowanie uchybień i zapewnianie płynności procesów
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Kraków (małopolskie)
pomoc w gabinecie stomatologicznym
Topdent - Agata Czuk - 2016-03-14 - Zamość (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
miejsce pracy Salon Forda w Elbląguzgodnie ze stanowiskiemgodz. pracy 8.00-16.00, 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca na hali sprzedażowejobsługa kasy fiskalnejobsługa klienta
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-01 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie prac terenowych, kompletowanie dokumentacji, obsługa klienta.
Usługi Geodezyjne Geomiedza Magdalena Michalska - 2016-01-11 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe - inżynieria środowiska, specjalizacja: wodociągi i kanalizacja, prawo jazdy kat. B, doświadczenie. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Podania składać e-mailem: biuro (at) adamski.com.pl
DMK INŻYNIERIA SP. Z O.O. - 2017-03-31 - Rybnik (śląskie)
Księgowanie dokumentów.
MARCIN SARNOWSKI - 2018-07-25 - Chojnice (pomorskie)
wyksz. min. średnie min. 1 rok doświadczenie na ww stanowisku, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;mile widziane doświadczenie w hotelarstwie,organizowanie i kierowanie pracą biura, wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków, obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, wystawianie faktur oraz windykacja miękka, przygotowywanie umów oraz rachunków, przygotowywanie raportu kasowego, inne bieżące zadania
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Bielicha (mazowieckie)
AUDYTOWANIE DOKUMENTACJI ZGODNIE ZE STAND. OPITO, POZYSKIWANIE NOWYCH AKREDYTACJI OPITO, PROWADZENIE SZKOLEŃ OPITO, PROWADZENIE NADZORU NAD DTA OPITOWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA CZASEM, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU ASYSTENTA DYREKTORA AKREDYTOWANEGO CENTRUM SZKOLENIOWEGO OPITO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie badań słuchu, sprzedaż i dobór aparatów słuchowych.
KIND APARATY SŁUCHOWE SP. Z O.O. - 2019-02-19 - Łobez (zachodniopomorskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i pismie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
Orgaznizacja pracy dyrektora, umawianie spotkań i zizyt pacjentów, przeprowadzanie wstepnych wywiadów, kompletowanie dokumentacji, organizowanie wyjazdów na szkolenia
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Świebodzin (lubuskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży instalacyjnej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-05 - Katowice (śląskie)
Pomoc przy wykonywaniu pomiarów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wysyłanie zapytań ofertowych, zamawianie materiałów, udział w tworzeniu dokumentacji: technicznej, biurowej, wykonawczej, powykonawczej. Dbanie o kompletność i prawidłowość dokumentacji,monitorowanie przebiegu realizacji zleceń oraz usług, pomoc przy kontroli terminów wykonywanych realizacji, sporządzanie, tworzenie raportów z przebiegu realizacji oraz innych zestawień na potrzeby przełożonych, współpraca z podwykonawcami i projektantami, załatwianie niezbędnych formalności w biurze, urzędach oraz na budowach, redagowanie umów z podwykonawcami, usługodawcami, dostawcami, ewidencja i archiwizowanie umów i dokumentów związanych z działalnością firmy, redagowanie pism i umów.
TRIOBUD ŁUKASZ ZIELIŃSKI - 2018-07-04 - Nysa (opolskie)
jw.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 298 IM. JANA KASPROWICZA - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo, architektura, gospodarka przestrzenna, pokrewne), doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, znajomość obsługi programu CAD. Mile widziani tegoroczni absolwenci. Pracodawca gwarantuję pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, udział w ciekawych projektach, możliwość rozwoju zawodowego.Zakres obowiązków: wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy, analiza mpzp pod kątem zgodności z planami spółki, formułowanie wniosków i uwag do mpzp, wspomaganie pracy biura projektowego w zagadnieniach urbanistycznych, wsparcie w bieżących pracach ww. działów w zakresie prowadzonych inwestycji
DINO POLSKA S. A. - 2016-03-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności administracji sądowej związanych z załatwianiem spraw oraz czynności przygotowania spraw sądowych do rozpoznania, z wyłączeniem czynności zastrzeżonych na podstawie odrębnych przepisów do kompetencji przewodniczących wydziałów; sporządzanie projektów orzeczeń i zarządzeń przygotowujących sprawę do rozpoznania na rozprawie lub posiedzeniu; przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie warunków formalnych aktu oskarżenia; kontrola stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd; wstępna analiza akt spraw przydzielonych do referatu sędziego; wstępna analiza zarzutów zawartych w środkach odwoławczych; wykonywanie innych czynności związanych z działalnością orzeczniczą sędziów.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2019-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
mile widziane doświadczenie lub umiejętności w pracy na podobnym stanowisku,2 zmiany: 6-14-14-22,wynagrodzenie: 2100 zł brutto + premia
P.P.H.U. MEBLE Woźniak Plus Grażyna Woźniak - 2018-01-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
asystent geodety - pomoc przy pomiarach geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Wysoka (wielkopolskie)
średnie kierunkowe
Stomatologia i Medycyna Estetyczna s.c. Dorota i Michał Młynarczyk - 2016-11-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wykonywania prac związanych z prowadzeniem ksiegowości
PPHU EMMA Ewa Miecznikowska - 2018-01-12 - Miłogórze (warmińsko-mazurskie)
- wykonywanie zadań służby górniczej, - opracowywanie i aktualizacja dokumentów, - sprawozdawczość z zakresu wydobycia i produkcji kruszyw, - optymalizacja procesów technologicznych
LAFARGE CEMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-29 - Rudawa (małopolskie)