ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Zielona Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg zawodu
Data publikacji: 2017-08-09
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg zawodu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2017
Data zakończenia pracy: 08.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Batorego 126 A, 65-735 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 126 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 09.08.2017
Oferta pracy ważna do: 08.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w grupie interakcyjnej z dziećmi niepełnosprawnymi
Przedszkole Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich - 2016-11-24 - Czerwienne (małopolskie)
- SAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi.- Asystent ds. Projektów. Miejsce pracy: biuro Katowice.- Główne zadania: prowadzenie baz danych (praca na arkuszach kalkulacyjnych oraz wewnętrznym systemie on-line), wsparcie w tworzeniu raportów, weryfikacja poprawności danych raportowych, dbałość o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń (komunikacja mailowa/telefoniczna z realizatorami terenowymi), ustalanie szczegółów realizacyjnych z przedstawicielami klienta (komunikacja mailowa/telefoniczna), czynności administracyjne związane z organizacją pracy.- Oferujemy: pracę w zespole, w dynamicznie rozwijającej się Firmie, możliwość rozwoju, umowę o pracę.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie co najmniej średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint). Dobra znajomość obsługi komputera. Szybkość w przyswajaniu wiedzy,rzetelność i odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność wyznaczania priorytetów, chęć zdobywania nowych umiejętności, umiejętność pracy pod presją czasu. Dodatkowym atutem będzie: wiedza/ doświadczenie z zakresu promocji i merchandisingu, wiedza/ doświadczenie z zakresu rekrutacji pracowników, prawo jazdy kat. B.
SAVOIR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Katowice (śląskie)
wsparcie projektanta we wszystkich sprawach administracyjnych, rysowanie w AUTO-CAD, wysyłka korespondencji
Aples Sp. z o. o. - 2017-06-07 - Zielona Góra (lubuskie)
- tworzenie i kontrola dokumentacji projektowej- praca w MS Office- tworzenie tabeli i pism- praca w księgowych systemach monitoringu projektów unijnych- tworzenie i realizacja zamówień publicznych- kontrola budżetu projektu-kontakt z przedstawicielami Instytucji Zarządzającej środkami unijnymi.- monitoring zgodności realizacji projektu z jego założeniami oraz obowiązującymi wytycznymi.Cu, Sala E
Fundacja Art Projekt - 2017-08-22 - Smardzów (dolnośląskie)
Pomoc w obsłudze sekretariatu, odbieranie telefonów, obsługa urządzeń biurowych, komunikatywność.Pierwsza umowa na okres próbny.
Instutut Doskonalenia Wiedzy i Umiejętności Sp.zo.o. - 2017-08-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Pilnowanie mienia zakładu pracy
"JANAR BIS" Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Dąbrowa (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie pacjentów w recepcji, rejestrowanie pacjentów, drobne prace biurowe (pisanie pism), notowanie w programie biurowym typu WORD dyktowanych treści.
Mirosław Wróbel Laser-Med - 2018-08-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie dkokumentacji księgowej,sporządzanie wewnętrznych dowodów księgowych,uzgodnienia bieżące
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Kamionka (lubelskie)
organizowanie pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, negocjowanie warunków handlowych z firmami z chin, zamawianie towarów u dostawców z Chin
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Tworzenie rysunków technicznych w programach typu CAD, tworzenie opisów technicznych do projektów, tworzenie zestawień materiałowych, telefoniczna i stacjonarna obsługa klienta, udzielanie porad przede wszystkim z zakresu prawa budowlanego oraz warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz innych przepisów budowlanych. Wymagania: wykształcenie min. techniczne, student, inżynier - budownictwo lub architektura, znajomość programów typu CAD i pakietu Office, wysoka komunikatywność, bardzo dobra znajomość przepisów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Wejherowo (pomorskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:- organizację polskiego oddziału firmy biuro projektowe branży IT (20 pracowników); - koordynację sprawnego obiegu dokumentów między oddziałem, centralą firmy oraz innymi instytucjami; -prowadzenie terminarza Prezesa Zarządu; -przygotowywanie spotkań biznesowych oraz konferencji; planowanie i organizację podróży służbowych pracowników (zakup biletów / rezerwacja hoteli); -archiwizowanie dokumentów w uzgodnionym zakresie (administracja); -wsparcie obsługi księgowo-finansowej oddziału (skanowanie i obieg faktur, umów); -obsługę poczty tradycyjnej oraz współpracę z firmami kurierskimi; -koordynację zaopatrzenia biura w potrzebne materiały biurowe i spożywcze.
SILICON CREATIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie naleśników, kanapek, salatek
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Kutno (łódzkie)
obsługa tachimetru, obsługa niwelatora, prace polowe, prace kameralne
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad systemem zarządzania, tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, statystyczna analiza zdolności procesów, opracowywanie reklamacji, raportów
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-02-23 - Mława (mazowieckie)
- dokładanie i sprawne rozliczanie środków płatniczych,- rejestrowanie gotówki i innych środków płatniczych,- kontrola finansu zarejestrowanych danych w komputerowym systemie rozliczania gotówki
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2018-04-19 - Szamotuły (wielkopolskie)
zapoznanie się obiegiem dokumntów biura rachunkowego od momentu otrzymania dokumntów od klienta do momentu powstania deklaracji podatkowych, poznanie zasad wprowadzania do KP- mała księgowość i tworzenie deklaracji podatkowych, wprowadzanie dokumntów do systemu Symfonia lett, analiaza rachunków, podział faktur na kosztowe i towarowe, mechanizm przygotowania deklaracji podatkowych w Symfonii
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Pszczyna (śląskie)
Układanie obrzeży, krawężników i kostki
WZURiB Sp. zo.o. - 2018-06-07 - Włodawa (lubelskie)
wystawianie faktur sprzedaży i prowadzenioe rejestru faktur, przyjmowanie wpłat gotówkowych, prowadzenie kartotek studentów, bieżąca współpraca z biurem rachunkowym
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Radom (mazowieckie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Żywiec (śląskie)
Praca na magazynie, załadunek, wyładunek, obsługa wózka widłowego, kierowaniem samochodem osobowym do 3,5t. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące. Pn-pt, jedna zmiana w godzinach 07.30-15.30
ZWIĄZEK STOWARZYSZEŃ "PILSKI BANK ŻYWNOŚCI" - 2017-09-18 - Piła (wielkopolskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Głogów (dolnośląskie)
Prace biurowe, dużo wyjazdów służbowych
Rekord Hale Namiotowe Spółka z o.o. - 2016-10-07 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Fundacja Kaszubskie Słoneczniki poszukuje Asystentki odpowiedzialnej za wsparcie zarządu w realizacji zadań promocyjnych i marketingowych oraz w bieżących zadaniach i projektach. Godziny pracy: 8.00- 16.00. Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych- staż.
Fundacja Kaszubskie Słoneczniki - 2017-11-14 - Ustka (pomorskie)
fakturowanie, wykonywanie tranzakcji gotówkowych, znajomość ZFRON
"SEKRET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca z dziećmi od 2,5 do 6 roku życia, współpraca z nauczycielem prowadzącym.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Rawicz (wielkopolskie)
prowadzenie księgi korespondencji, nadzór nad obiegiem informacji i dokumentów w firmie, organizowanie spotkań biznesowych, pomoc przy wystawianiu faktur
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)