ASYSTENT DS. KADR I PŁAC(NR 5572) Bydgoszcz oferta pracy PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: ASYSTENT DS. KADR I PŁAC(NR 5572)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Przygotowanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.2. Przygotowanie dokumentacji związanej z delegowaniem pracowników – A1, EKUZ (kontakt ZUS, NFZ, Ergo Hestia).3. Ewidencjonowanie nieobecności w systemie płacowym.4. Kontrola terminowości badań lekarskich oraz BHP.5. Pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń.6. Pomoc w sporządzaniu deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych.7. Raportowanie do GUS.8. Dbałość o porządek i przestrzeganie przepisów BHP w miejscu pracy.9. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników wg potrzeb.10. Inne zadania wg bieżących potrzeb.Co oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,wdrożenie i wsparcie Starszego Specjalisty ds. kadr i płac,samodzielną, odpowiedzialną pracę,możliwość realizacji własnych pomysłów,elastyczne podejście do pracownika,pracę w godzinach 8-16, od pon.-pt.,biuro w centrum miasta,doświadczony i otwarty zespół.
Data publikacji: 2018-08-24
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 73, 85-009 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Przygotowanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.2. Przygotowanie dokumentacji związanej z delegowaniem pracowników – A1, EKUZ (kontakt ZUS, NFZ, Ergo Hestia).3. Ewidencjonowanie nieobecności w systemie płacowym.4. Kontrola terminowości badań lekarskich oraz BHP.5. Pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń.6. Pomoc w sporządzaniu deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych.7. Raportowanie do GUS.8. Dbałość o porządek i przestrzeganie przepisów BHP w miejscu pracy.9. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników wg potrzeb.10. Inne zadania wg bieżących potrzeb.Co oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,wdrożenie i wsparcie Starszego Specjalisty ds. kadr i płac,samodzielną, odpowiedzialną pracę,możliwość realizacji własnych pomysłów,elastyczne podejście do pracownika,pracę w godzinach 8-16, od pon.-pt.,biuro w centrum miasta,doświadczony i otwarty zespół.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KADR I PŁAC(NR 5572)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komputer - obsługa programu Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Komputer - podstawy obsługi komputera i internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa kserokopiarki
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Nasze oczekiwania:wykształcenie średnie kierunkowe (np. rachunkowość, ekonomia) lub wyższe (ekonomia, zarządzanie, rachunkowość, administracja itp.),doświadczenie w pracy w dziale kadr i/lub płac (mile widziane),biegła znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word),znajomość obsługi programów kadrowych, płacowych będzie dodatkowym atutem,znajomość przepisów prawa pracy lub gotowość do ich przyswojenia,dyskrecja, uczciwość, dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Artura Grottgera 4 lok. 134, 85-227 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Jeśli jesteś zainteresowany/-a ofertą pracy, wyślij aplikację na adres: agnieszka.gerlach (at) pmh.info.pl Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Za wszystkie przesłane aplikacje dziękujemy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Artura Grottgera
Numer budynku pracodawcy: 4 lok. 134
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 24.08.2018
Oferta pracy ważna do: 23.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koncepcje, wizualizacje
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Szamotuły (wielkopolskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu Comarch Optima-książka przychodów i rozchodów, księgi handlowe, wprowadzanie danych księgowych, konfiguracja pracowników w systemie kadry i płace, naliczanie list płac
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa aparatur wlewki, czyszczenie ogniowe i wad powierzchniowych
"ALCHEMIA" S.A. Oddział Walcownia Rur Batory - 2018-04-24 - Chorzów (śląskie)
praca
KONSORCJUM STALI S.A. - 2016-01-14 - Rzeszów (podkarpackie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kraków (małopolskie)
Projektowanie nowych urządzeń w 3D URON CAD 2013, projektowanie i tworzenie dokumentacji konstrukcyjno-technologicznej, prowadzenie zleceń, kontakt z klientem. Wymagane wykształcenie średnie techniczne, znajomość systemóe CAD, obsługa komputera MC OFFICE, znajomość CAD 3D ( SOLID WORKS, INVENTOR, współpraca z operatorami maszyn CNC. Znajomość języka angielskiego.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe Flomar 2 - 2016-05-19 - Mysłowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Lipsko (mazowieckie)
w/g stanowiska
"KH - KIPPER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-17 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane finanse, rachunkowość; doświadczenie zawodowe mile widziane; skrupulatność, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, archiwizowanie dokumentacji księgowej, sporządzanie raportów kasowych, wprowadzanie dok. do systemu teleinformatycznego; miejsce pracy: Gliwice;
PUCHALSKI PAWEŁ DORADCA PODATKOWY PAWEŁ PUCHALSKI - 2016-08-11 - Gliwice (śląskie)
Staż organizowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
frezowanie elementów metalowych
TECH-SPAW Mirosław Jeziorny - 2016-02-17 - Ubocze (dolnośląskie)
obsługa dokumentów i korespondecnjiorganizowanie spotkań wewnetrznych i zewnetrznychsporządzanie notatek ze spotkańprzygotowywanie raportów i prezentacjiwspółpraca z działami spółkidbanie o wizerunek i prawidłowe działanie sekretariatukoordynacja przepływu informacjireprezentowanie firmy wobec kontrahentów zewnetrznychzapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Sopot (pomorskie)
wpisywanie dokumentów do programu księgowego SYMFONIAobsługa programu SYMFONIA HANDELprowadzenie i kontrola gospodarki magazynowejobsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo, architektura, gospodarka przestrzenna, pokrewne), doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, znajomość obsługi programu CAD. Mile widziani tegoroczni absolwenci. Pracodawca gwarantuję pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, udział w ciekawych projektach, możliwość rozwoju zawodowego.Zakres obowiązków: wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy, analiza mpzp pod kątem zgodności z planami spółki, formułowanie wniosków i uwag do mpzp, wspomaganie pracy biura projektowego w zagadnieniach urbanistycznych, wsparcie w bieżących pracach ww. działów w zakresie prowadzonych inwestycji
DINO POLSKA S. A. - 2016-02-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
rozliczanie rozrachunków, księgowanie faktur, weryfikacja i dekretowanie dokumentów,
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie akcji promocyjnych, zbieranie informacji handlowych, przedstawianie oferty
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
a
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Dziadkowice (podlaskie)
1. Obsługa klienta.2. Wypełnianie wniosków kredytowych i ubezpieczeniowych.3. Pomoc w kompletowaniu dokumentacji do wniosków.4. Działania marketingowe: reklama, informowanie klientów o możliwościach finansowania.5. Zapoznanie się z zagadnieniami dot obrotu nieruchomościami/ program MdMI.6. Ocena zdolności kredytowej i ubezpieczeniowej.7. Zapoznanie się z ofertami rynku finansowego.8. Zapoznanie się z rodzajami działalności gospodarczej, rodzajami opodatkowania i dokumentacji księgowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Legnica (dolnośląskie)
Prace administracyjno- biurowe: archiwizacja i segregacja dokumentów; usupełnianie danych; opisywanie dokumentów. Wsparcie bieżących projektów rekrutacyjnych: aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie i aktualizacja bazy danych kandydatów, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, telefoniczny kontakt z kandydatami, umawianie spotkań. Poszukiwanie informacji w internecie na temat rynku pracy. Budowanie i aktualizacja baz danych potencjalnych kontrahentów. Wspieranie działań handlowych. Praca w godzinach 8-15
GP People sp. z o.o. sp. k. - 2016-12-02 - Opole (opolskie)
Obsługa szatni, uzupełnianie środków higieny.
ATUT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
szlifowanie wierczenie elementów łużeczek dziecięcych
VOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Krzyżanna (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie logistyką, zamówieniami materiałów, współpracą ze składami budowlanymi, Współpraca z Architektem, Inżynierem Budowy, Prowadzenie rekrutacji pracowników fizycznych, Koordynacja działań z firmami współpracującymi/podwykonawcami, Kontakt telefoniczny z Klientami, prowadzenie kalendarza spotkań, Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów firmy, Rozliczanie poszczególnych robót w oparciu o dokumenty księgowe, Przygotowanie raportów, inwentaryzacji, zestawień finansowych, Współpraca z księgowością ,
KLAUDIUSZ DURMAŁA - DRZEWOWSKA&DURMAŁA PROJEKT - 2015-11-27 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie projektów budowlanych
PRACOWNIA MELIORACYJNA "MELIOPROJEKT" JERZY KOŁOMAK - 2017-06-21 - Sieradz (łódzkie)
obsługa klienta, sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, tłumaczenie spotkań niemiecko-polskich.
ALKOM SERWIS SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)