ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Gliwice oferta pracy PUCHALSKI PAWEŁ DORADCA PODATKOWY PAWEŁ PUCHALSKI
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 194,24 - 2 260 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane finanse, rachunkowość; doświadczenie zawodowe mile widziane; skrupulatność, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, archiwizowanie dokumentacji księgowej, sporządzanie raportów kasowych, wprowadzanie dok. do systemu teleinformatycznego; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2016-08-11
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: PUCHALSKI PAWEŁ DORADCA PODATKOWY PAWEŁ PUCHALSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Górnych Wałów, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane finanse, rachunkowość; doświadczenie zawodowe mile widziane; skrupulatność, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, archiwizowanie dokumentacji księgowej, sporządzanie raportów kasowych, wprowadzanie dok. do systemu teleinformatycznego; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 194,24 - 2 260 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 194,24 - 2 260 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
PUCHALSKI PAWEŁ DORADCA PODATKOWY PAWEŁ PUCHALSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.08.2016
Data dodania oferty pracy: 11.08.2016
Oferta pracy ważna do: 09.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
INSTRUKTARZ WSTĘPNY STANOWISKOWY, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU, PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ., UDZIAŁ WRAZ Z ORGANIZATOREM STAŻU W JAWNYCH ROZPRAWACH I POSIEDZENIACH SĄDOWYCH, WE WŁAŚCIWYCH MIEJSCOWO SĄDACH, W KTÓRYCH PROWADZONE SĄ SPRAWY KANCELARII, SPORZĄDZANIE OPINII PRAWNICZYCH, SPORZĄDZANIE PISM, ANALIZOWANIE WRAZ Z ORGANIZATOREM STAŻU PODSTAW PRAWNYCH REALIZACJI ZLECONYCH SPRAW, OBSŁUGA PROFESJONALNYCH PROGRAMÓW PRAWNICZYCH TYPU LEX, PRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW DO REALIZACJI SPRAW, KONTAKT Z KLIENTAMI KANCELARII, UDZIAŁ WRAZ Z ORGANIZATOREM STAŻU W SPOTKANIACH Z KLIENTAMI KANCELARII, UDZIAŁ W JAWNYCH CZYNNOŚCIACH PRZED ORGANAMI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
kwalifiakowanie dokumentów do księgowania, ewidencjonowanie dowodów zakupu, sprzedazy, dowodów bankowych, analiza stanu rozrachunków, raportwanie rozrachunków, dekretacja i wprowadzanie dowodów ksiegowych w programie finasowo księgowym
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Łuków (lubelskie)
asystent zarządu-obsługa sekretariatu zarządu spółki-nadzór nad rozprowadzeniem zarządzeń i pism wewnętrznych-sporządzanie korespodencji wewnętrznej-prowadzenie rejestru pism wewnętrznych wpływających do sekretariatu-odsługa urządzeń elektrycznych i elektronicznych będących na wyposażeniu sekretariatu
Grupa Azoty Kopalnie i Zakłady Chemiczne Siarki "SIARKOPOL" SA z siedzibą w Grzybowie - 2017-10-09 - Grzybów (świętokrzyskie)
malowanie ścian, przygotowanie powierzchni do malowania, równanie ścian, szpachlowanie, gruntowanie ścian, szlifowanie, układanie podłóg i inne prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
praca na stanowisku asystenta księgowego,wprowadzanie dokumentów ,pilnowanie terminów,obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Kartuzy (pomorskie)
-
WINDEX HOLDING Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Zabrze (śląskie)
techniczna pomoc przy konstrukcji prototypów sukienek wieczorowych,umiejętność przyszycia nowego modelu odzieży,
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Piła (wielkopolskie)
Przygotowanie odpraw celnych, kontakt z klientem.
Baltic SAD s.c. - 2018-02-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pomoc nauczycielom przy opiece nad dziećmi, prace porzadkowe wewnatrz i na zewnatrz budynku na wtznaczonym odcinku.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Płock (mazowieckie)
ewidencja zleceń transportowych w systemie, sprawdzanie i łączenie dokumentacji dostarczonej przez kierowcę
P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń - 2017-02-15 - Żodyń (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi lub wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
asystowanie stomatologowi
Gabinet Stomatologiczny Anna Piątek - 2016-10-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Opole (opolskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzajusprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowymwprowadzanie do systemu księgowego zadekretowanaych dokuemntówkompletowanie dowodów księgowychobsługa korespondencji z kontrahentem
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Puławy (lubelskie)
Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, przepisami BHP i PPOŻ; pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieciom niepełnosprawnym; pomoc w czynnościach fizjologicznych dzieciom niepełnosprawnym; pomoc w wydaniu posiłków dzieciom niepełnosprawnym; opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi podczas zajęć, zabaw, spacerów i wycieczek.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Dębno (zachodniopomorskie)
- obsługa klienta;- mycie głów;- dbanie o czystość salonu.
ANNA WITOSŁAWSKA PRACOWNIA HAIR & MAKE UP - 2016-10-10 - Chodzież (wielkopolskie)
- kupno/sprzedaż usług transpotrowych na giełdzie,- kontakt z klientem,- wystawianie zleceń
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Nowa Sól (lubuskie)
obsługa korespondencji, przygotowanie projektów dokumentó, archiwizowanie dokumentacji, rejestrowanie i wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Stalowa Wola (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI POCZTOWEJ, OBSŁUGA PRZESYŁEK, EWIDENCJA BAZY DANYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT.B;GODZINY PRACY: 08.00-16.00, 11.00-19.00
Em - Post Magdalena Jóźwiak - 2016-06-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, kompletowanie dokumentów do księgowości, spotkania z kontrahentami w kraju, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Jabłonowo (mazowieckie)
Bieżąca kontrola, nadzór i księgowanie dokumentów księgowych, proponowane wynagrodzenie: ok. 3000 zł - 4000 zł netto.
Custo Pol S.A. - 2016-03-22 - Wykroty (dolnośląskie)
Bieżący nadzór i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpośrednie wsparcie klienta w zakresie obsługi i użytkowania systemów teleinformatycznych, przyjmowanie zgłoszeń o awariach, incydentach oraz błedach, naprawa błędów podstawowych, przekazywanie błędów krytycznych w postaci "ticketów" do działu IT i bezpieczeństwa IT celem ich usunięcia oraz bieżące informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy błędów krytycznych.[Godzina zakończenia pracy] : 16:00[Praca na czas określony] : 2018.02.28
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa osób niedosłyszących, rejestracja pacjentów, pomoc w doborze oraz sprzedaż aparatów słuchowych, dbanie o wizerunek firmy
"ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-06-06 - Legnica (dolnośląskie)
RefDo30Zakres: -pomoc w dbaniu o czytość salonu,--podstawowe czynności pielęgnacyjne włosów,--podstawowe cięcie i koloryzacja damska,-koloryzacje męskie,dziecięce ,-obsługa klienta,-pomoc w sporządzaniu listy zakupów
Sylwia Smuniewska - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
praca w szkole, pomoc w wykonywaniu obowiązków nauczyciela, praca z dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Hadynów (mazowieckie)
projektowanie wzmocnień podłoża gruntowego, skarp nasypów i wykopów, opracowanie specyfikacji technicznych, analiza dokumentacji geologiczno inżynierskich
TRAKT sp. z o.o. sp. k. - 2018-05-16 - Katowice (śląskie)
Asystent Zarządu (Centrala Banku). Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent Zarządu będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura oraz dokumentację (w tym czynności sekretarskie), kontakty z klientami, kancelarią prawną oraz korespondencję i dokumentację związaną z funkcjonowaniem banku oraz Zarządu. Będzie uczestniczyła także w tworzeniu i redagowaniu dokumentacji Banku (opracowywania raportów, sprawozdań, prezentacji, analiz dla Zarządu). Wyzwania: powadzenie sekretariatu Banku, prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, organizacja archiwum bankowego, obsługa organów statutowych oraz prowadzenie rejestru i dokumentacji członkowskiej, prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami, administrowanie flotą samochodową, administrowanie pełnomocnictwami, prowadzenie ogólno bankowego rejestru regulacji wewnętrznych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz monitorowanie terminów ich rozstrzygnięć, prowadzenie rejestru dokumentów poufnych oraz dziennika korespondencji tych pism, organizacja spotkań i obsługa naradWymagania: wykształcenie wyższe, znajomość prawa bankowego (dodatkowy atut), dobra znajomość programów pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut), samodzielność w działaniu i silne poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań, znajomości zasad obsługi sekretariatu, komunikatywność, otwartość i wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyspozycyjność i asertywność, posiadania prawa jazdy kat. B.Oferujemy: dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, ambitne i odpowiedzialne zadania gwarantujące rozwój osobisty i zawodowy, atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, wsparcie w rozwoju. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)