ASYSTENT SPEDYTORA Żodyń oferta pracy P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń
Stanowisko: ASYSTENT SPEDYTORA
Wynagrodzenie: od 2 768 PLN
Zakres obowiązków: ewidencja zleceń transportowych w systemie, sprawdzanie i łączenie dokumentacji dostarczonej przez kierowcę
Data publikacji: 2017-02-15
Lokalizacja: Żodyń (wielkopolskie)
Pracodawca: P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GŁÓWNA 56, 64-212 Żodyń, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ewidencja zleceń transportowych w systemie, sprawdzanie i łączenie dokumentacji dostarczonej przez kierowcę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 768 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SPEDYTORA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żodyń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: spedytor
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 768 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera - Ms Office
Nazwa pracodawcy: P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
GŁÓWNA 56, 64-212 Żodyń, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tel: 683848745 lub e-mail: praca (at) romix-zodyn.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wolsztyński
Gmina pracodawcy: Siedlec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żodyń
Ulica pracodawcy: GŁÓWNA
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: spedytor
Data dodania oferty pracy: 15.02.2017
Oferta pracy ważna do: 14.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rekrutacja uczestników, przygotowanie postępowań ofertowych, koordynacja projektu, monitoring projektu i uczestników, organizacja pracy biura projektu, kontakt z UP i IP, przygotowanie wniosku o płatność i innych dokumentów projektowych
"BEST ENGLISH" - ANGIELSKI DLA DZIECI ZOFIA KRAWIEC - 2016-08-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obowiązki/zadania :- organizacja i bieżąca obsługa zleceń spedycyjnych w ruchu krajowym i międzynarodowym- nadzór nad sprawnym przebiegiem transportu- budowanie długotrwałych relacji z klientami- wycena transportów
Verocargo Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-04 - Cieszyn (śląskie)
sprawowanie opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Smardzewice (łódzkie)
wg stanowiska- pomoc w życiu codziennym i w sytuacjach wyjątkowych
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Ostrołęka (mazowieckie)
Sprzedaż.
MOLTON STYL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Gdynia (pomorskie)
1.Tworzenie i opracowanie planów i dokumentów budowlanych dla budynków przemysłowych, handlowych oraz instytucji użytku publicznego,2.Kreatywna i niezależna realizacjia różnych projektów,3.Przeprowadzenie inwentaryzacji i digitalizacja planów analogowych4. utworzenie koncepcji projektu, wdrożenie i omówienie szczegółów z architektami i innymi podmiotami zaangazowanymi w realizację projeku,5.Przygotowanie dokumentacji przetargowych6.Przygotowanie i aktualizowanie dokumentacji budowlanej,7. Kansultacje ze wszystkimi działami zaangażowanymi w projekt budowlany
GFE Gesellschaft für Energieeffizienz mbH - 2016-09-13 - Niemcy (Niemcy)
malowanie
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Wprowadzanie dokumentów, numerowanie, zapoznanie sie z obiegiem dokumentów, obsługa urzadzeń biurowych, poznanie programów ksiegowych i Płatnika, poznanie zasad obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Gdańsk (pomorskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
UDZIAŁ W KONTROLACH DROGOWYCH I W PRZEDSIĘBIORSTWIE W ZAKRESIE PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW USTAWY O TRANSPORCIE DROGOWYM I INNYCH OBOWIĄZUJĄCYCH W TYM ZAKRESIE PRZEPISÓW. UDZIAŁ W PROWADZONYCH PRZEZ INSPEKTORÓW POSTĘPOWANIACH ADMINISTRACYJNYCH, ROZLICZANIE I EGZEKUCJA KAR. PROCEDURY ODWOŁAWCZE.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO W OPOLU - 2015-09-30 - Opole (opolskie)
Ogólny zakres obowiązków (proszę szczegółowo opisać czynności wykonywane na proponowanym stanowisku z uwzględnieniem profilu oraz branży w jakiej działa firma)Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny.Systematyczna indywidualna praca z rodziną, udzielanie pomocy i wsparcia w zakresie wypełniania funkcji opiekuńczo wychowawczej. Współpraca ze szkołą,przedszkolem,sądem,urzędem pracy. Pomoc w rozwiązywaniu problemów rodziny. Pomoc i uczenie oszczędnego zarządzania budżetem domowym, merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: Umowa na zastępstwo - minim 1 rokMiejsce wykonywania pracy: OrzeszePraca w godzinach:7,30-15,30 pn-ndz.- Ustalenie indywidualnie -SYSTEM ZADANIOWY
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-06-30 - Orzesze (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie telefonów, organizacja czasu pracy prezesa, umawianie spotkań, zastępstwo prezesa.Praca w ramach umowy o pracę na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca od pn. do pt. w godz.: 9.00-17.00 (w zależności od potrzeb pracodawca zastrzega sobie zmianę godzin pracy). Praca w delegacjach na terenie całego kraju jako asystentka Prezesa.
PHU WIELOBRANŻOWE Jan Kiełb - 2018-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
nauka formalnych i prawnych aspektów skłądania wniosków zgodnie z przepisami podatkowymi, pomoc w tworzeniu dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, pomoc w tłumaczeniu korespondencji z organów skarbowych
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
AMALTEA Anna Zalewska-Lipka (Dwujęzyczne Przedszkole abc, Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa nr 1) - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie wniosków, rozpatrywanie dokumentów, ustalanie prawa do świadczeń, opracowywanie decyzji, wydawanie zaświadczeń, sporządzanie korespondencji, obsługa interesantów, sprawozdawczość, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Rząśnik (mazowieckie)
raportowanie zarządcze - sporządzaniu raportów cyklicznych, wykresów orazprezentacji analiza danych oraz tworzenie zestawień i przygotowywanieraportów niestandardowych kalkulacja kosztów wytworzenia produktów orazanaliza odchyleń analiza opłacalności realizacji projektów inwestycyjnych inwentaryzacje (udział / rozliczanie). Praca od 7-15
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2018-07-27 - Opole (opolskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi i angielskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa w eksporcie partnerów handlowych,prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami w j. ang.,utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców,analiza rynku pod kątem cen,biegła znajomość j. angielskiego w mowie i pismie,umiejętność analitycznego myślenia oraz zdolności komunikacujne i negocjacyjne,silna motywacja do działania,wytrwałość i determinacja w dążeniu do celu,bardzo dobra znajomość obsługi komputera
DELTA TRADE Małgorzata i Krzysztof Czaja s.j. - 2016-06-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
ksiegowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-05-23 - Płońsk (mazowieckie)
Wykonywanie elewacji, brukarstwo, zabudowy suche.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Majdan Skrzyniecki (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Żuromin (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie wyższe budowlane lub ekonomiczne, znajomość obsługi komputera- pakietu officezakres obowiązków: prowadzenie biura inżyniera kontraktu na budowiepraca Krotoszyn
KAROX Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Ostrowite (kujawsko-pomorskie)
organizacja pracy biura, dbałość o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klientów (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia), wizyty handlowe u klientów, utrzymywanie dobrych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych praca przy komputerze (sporządzanie ofert handlowych przygotowywanie raportów sprzedażowych), prace warsztatowe i magazynowe, współpraca z innymi oddziałami i centralą w Poznaniu.
TUBES INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-25 - Częstochowa (śląskie)
Opieka informatyczna; zarządzanie siecią firmową; pomoc przy problemach komputerowych pracowników.
Dongjin Electronics Poland Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Chodzież (wielkopolskie)