ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI Katowice oferta pracy PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
Data publikacji: 2018-01-12
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 227, 40-600 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia.
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-600 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : Tel. 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.proautomatic.pl
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 12.01.2018
Oferta pracy ważna do: 26.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa kancelarii, sporządzanie pism procesowych, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera; Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur; Zapewnienie wysokiej, jakości obsługi klientów; Współpraca z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)
- Obsługa recepcji i centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych, zarządzaniem obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz firmy, prowadzenie kalendarza spotkań, współpracę z wszytskimi działami oraz wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach (tj. m.in. redagowanie pism, wypełnianie wniosków itp.), zamawianie artykułów biurowych, organizacja podróży służbowych, koordynacja i wykonywanie działań w zakresie PR - dbanie o wizerunek firmy, zarządzanie treścią strony internetowej, monitorowanie kontrola nad realizacją umów z dostawcami, umów handlowych oraz umów współpracy. - Wynagrodzenie: 1850-3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieoznaczony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wynagrodzenie wykształcenie wyższe min. licencjat. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów w odniesieniu do pracy własnej oraz pracy zespołu, elastyczność i umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku zawodowym. Znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-381-95-20) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: office (at) sigmagroup.pl
SIGMA GROUP DK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-25 - Katowice (śląskie)
w/g potrzeb
AEBI Schmidt Polska sp.z.o.o. - 2017-10-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Kontakt z klientami zagranicznymi, proste prace księgowe, obsługa biura - zaopatrzenie.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kraków (małopolskie)
przyrządzanie i przygotowywanie potraw według tradycyjnych receptur kuchni ukraińskie i rosyjskiej, tłumaczenia receptur z języka polskiego na ukraiński i rosyjski, udzielanie informacji gościom restauracji z krajów Wschodnich na temat składników przygotowanych potraw, ustalanie estetycznych sposobów podawnia potraw zgodnie z tradycją ukraińską i rosyjską, praca 40 godz./tyg.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Janki (mazowieckie)
Dekretacja, księgowanie dokumentów przygotowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Praca przy odpadach
Derek Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Bytom (śląskie)
wspieranie podopiecznych w podstawowych czynnościach życiowych,w podnoszeniu sprawności i aktywizowanu do samodzielnych czynności
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Olsztynie - 2017-01-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
asystent działu handlowego
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Śrem (wielkopolskie)
zgpdnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Złotoryja (dolnośląskie)
wspomaganie pracy rosyjskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami rosyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Analiza dokumentacji księgowej pod względem formalnym i rachunkowym. Wprowadzanie dowodów księgowych do komputerowego systemu księgowego INSERT. Numerowanie dowodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Płock (mazowieckie)
1. Współpraca z projektantem prz przygotowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej2. Dbanie o zachowanie harmonogramów.3. Pomoc w prowadzeniu i odpowiednim przechowywaniu, archiwizowaniu dokumentacji. 4. Powielanie oryginałów dokumentacji.5.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
ELSZYK Sp. z o.o. - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
naprawa autobusów amarki MAZ i ciagników siodłowych marki Man
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Bytom (śląskie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów od dostawców w Wietnamie, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy, asystowanie podczas zabiegów / pracy lekarza, sterylizacja narzędzi i monitorowanie materiałów, wykonywanie czynności administracyjnych i prowadzenie dokumentacji. Praca jednozmianowa w godz. 10.00-18.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Centrum Stomatologii Sfera Zdrowego Uśmiechu Rafał Wajdzik - 2017-06-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych,podtrzymywanie trwałych relecji z klientami i kontrahentami indyjskimi,przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w przedszkolu w Otwocku.
CSJO Centrum Szkolenia Języków Obcych Paweł Czmoch - 2017-12-21 - Otwock (mazowieckie)
asystent geodety
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Niepołomice (małopolskie)
osoba będzie zajmować sie marketingiem orazpozyskiwaniem nowych kontaktów biznesowych - wymagana znajomosć języka obcego
ECOMETRAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
wspóltworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami,wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-organizacja i podział pracy dla grupy pracowników -bieżąceprzestrzeganie i wykonanie planu -nadzór nad jakością i efektywnościąpracy podległych pracowników -zaangażowanie w systematyczneusprawnianie podległego działu -raportowanie wykonanych zadańprzełożonemu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Opole (opolskie)
przeprowadzanie operacji kontrolnych i pomiarowych, zgodnie z wymaganiami dokumnetacji i wiedzą techniczną,kontrola jakościowa w oparciu o normy, potwierdzanie zgodności lub niezgodności materiałów gotowych, przeprowadzanie badań nieniszczących UT, przeprowadzanie badań spektrometrem iskrowym, zwalnianie wyrobów gotowych do sprzedaży, analiza i ocena otrzymywanych wyników badań, sporządzanie protokołów z badań, prawidłowe użytkowanie i przechowywanie sprzętu kontrolno-pomiarowego
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-07-06 - Garbatka (wielkopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż towarów, nadzorowanie zamówień, fakturowanie, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem oraz dbanie o wizerunek firmy
"INSTAL - MET" Wojciech Nowrot - 2016-07-05 - Ruda Śląska (śląskie)
Pomoc przy prowadzeniu spraw organizacyjnych. Pomoc przy prowadzeniu Księgi Udziałów. Pomoc w opracowywaniu opinii prawnych dla potrzeb Zarządu. Pomoc w sporządzaniu projektów umów.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
realizacja działań windykacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Świdnik (lubelskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Jerzmanowice (małopolskie)