Praca ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 48 ofert pracy ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI.
prace administracyjne z zakresu obs艂ugi cudzoziemc贸w, tworzenie i podpisywanie um贸w z cudzoziemcami, kompletowanie i weryfikowanie dokument贸w potrzebnych w procesie zatrudniania, wsp贸艂praca z dzia艂ami firmy
SIRIUS JOB SP. Z O.O. - 2021-04-13 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga administracyjna biura, obs艂uga centrali telefonicznej, ewidencja i zarz膮dzanie korespondencj膮, archiwizacja dokument贸w w prowadzeniu danych do systemu; osoba zarz膮dzaj膮ca pos艂uguje si臋 j臋zykiem ukrai艅skim
FB INVEST GROUP S.C. MACIEJ BERNAT, GRZEGORZ BERNAT - 2021-03-15 - Jarocin (wielkopolskie)
Koordynowanie oraz rekrutacja pracownik贸w z kraj贸w Azji 艢rodkowo-Wschodniej oraz Ukrainy, Bia艂orusi, Gruzji
Profit4You sp z o.o. - 2020-12-01 - Gda艅sk (pomorskie)
sprawna obs艂uga mieszka艅c贸w obszaru LSR 2014-2020, prowadzenie dokumentacji stowarzyszenia, przygotowywanie projekt贸w pism i dokument贸w wynikaj膮cych z powierzonego zakresu obowi膮zk贸w i przedk艂adanie do akceptacji Dyrektorowi biura LGD
Stowarzyszenie 艢rodkowopomorska Grupa Dzia艂ania - 2020-07-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zarz膮dzanie obiegiem korespondencji (obs艂uga poczty tradycyjnej i elektronicznej); wystawianie faktur; obs艂uga kasy fiskalnej i terminala p艂atniczego; obs艂uga turnus贸w mikropolaryzacji; bie偶膮ca obs艂uga pacjenta.
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - O艂awa (dolno艣l膮skie)
pomoc w prowadzeniu rejestru pism. przygotowanie korespondencji do wysy艂ki. segregowanie korespondencji firmowej. przygotowanie pod wzgl臋dem tech. spotka艅 pracownik贸w (sprz臋t, pomieszczenie). utrzymanie porz膮dku w sk艂adnicy akt. pomoc przy przyjmowaniu archiwizowanych dokument贸w. pomoc w prowadzeniu rejestr贸w sprawozda艅 w sk艂adnicy akt. pomoc w rejestrowaniu pacjent贸w do lekarza POZ
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Twardog贸ra (dolno艣l膮skie)
obs艂uga komputera i telefon贸w, przyjmowanie oraz selekcjonowanie korespondencji, monitorowanie rzeczy biurowych
FB Invest Group s.c. Maciej Bernat, Grzegorz Bernat - 2019-10-15 - Jarocin (wielkopolskie)
Rozliczanie czasu pracy pracownik贸wWprowadzanie dokument贸w ksi臋gowych do systemu ksi臋gowegoTworzenie dokumentacji magazynowej przyj臋膰 i wyda艅
Malarnia Klimat Sp. z o. o. - 2019-08-27 - Gniezno (wielkopolskie)
obauga korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej, dbanie o zaopatrzenie w artyku艂y biurowe, sporz膮danie wykaz贸w dokumentacji firmowej, przyjmowanie dokumentacji delegacyjnej, nadz贸r nad dokumentacj膮 samochodow膮, wprowadzanie faktur do systemu, rozliczanie godzin pracy pracownikom zatrudnionym na umow臋 o prac臋 z agencji pracy
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
prace administarcyjne, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Pozna艅 (wielkopolskie)
praca biurowaoferta sta偶u przeznaczona dla os贸b bezrobotnych zarejestrowanych w PUP
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Jastarnia (pomorskie)
-rejestracja poczty przychodz膮cej i wychodzacej,-wysy艂anie korespondencji,-obieg dokument贸w,-tworzenie i wysy艂anie zam贸wie艅 i zlece艅 do kontrahent贸w,-tworzenie zestawie艅 dokument贸w,-rejestracja faktur zakupowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Gdynia (pomorskie)
organizowanie formalno艣ci zwi膮zanych z administracyjnym funkcjonowaniem dzia艂u, czyli:
weryfikowa膰 zapisy podpisywanych um贸w z nowymi przewo藕nikami (przygotowywanie um贸w)
weryfikowa膰 FV kurierskie i Przedstawicielskie (prowadzenie rejestru um贸w, faktur)
przygotowywa膰 pod nadzorem proste raporty dotycz膮ce koszt贸w kurierskich i przedstawicieli dla Dzia艂u Ksi臋gowo艣ci i P艂atno艣ci,
archiwizowa膰 dokumenty finansowe i administracyjne zwi膮zane z Kurierami i Przedstawicielstwami.
InPost SA - 2018-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
odbieranie telefon贸w s艂u偶bowych, kontakt z klientami- r贸wnie偶 z klientami angloj臋zycznymi, kontakt z kierowcami w ramach serwisu wykonywanego przez firm臋 (w j.ukrai艅skim oraz w j.polskim), koordynowanie pracy kierowc贸w, praca z dokumentami, ob艂uga komputera i urz膮dze艅 biurowych
Aps Solutions Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Pozna艅 (wielkopolskie)
1.Wsparcie dzia艂u administracji, HR i ksi臋gowo艣ci w codziennych obowi膮zkach,2. Tworzenie raport贸w i zestawie艅 na potrzeby zarz膮du,3. Samodzielne rozwi膮zywanie drobnych spraw,3. Reprezentowanie firmy i tworzenie jej pozytywnego wizerunku,4. Nadz贸r nad estetyk膮 i czysto艣ci膮 biura,5. Dba艂o艣膰 o prawid艂owy obieg informacji,6. Obs艂uga po艂膮cze艅 telefonicznych i poczty firmowej,7. organizacja i obs艂uga spotka艅 wewn臋trznych, biznesowych i podr贸偶y s艂u偶bowych8. Asystowanie kadrze zarz膮dzaj膮cej przy za艂atwianiu spraw s艂u偶bowych
Namyang Poland Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Bieru艅 (艣l膮skie)
- Realizacja wyznaczonych zada艅 administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raport贸w, zestawie艅, sporz膮dzanie dokument贸w finansowych dla ksi臋gowo艣ci zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracownik贸w, dba艂o艣膰 o wysok膮 jako艣膰 i terminowo艣膰 wykonania projekt贸w, zakup i prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, udzia艂 w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny 3 miesi膮ce. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomo艣膰 prawa pracy i zagadnie艅 z zakresu kadr. Znajomo艣膰 pakietu MS Office. Mile widziana znajomo艣膰 j臋zyk angielskiego w stopniu dobrym w mowie i pi艣mie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-03-01 - Katowice (艣l膮skie)
- Realizacja wyznaczonych zada艅 administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raport贸w, zestawie艅, sporz膮dzanie dokument贸w finansowych dla ksi臋gowo艣ci zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracownik贸w, dba艂o艣膰 o wysok膮 jako艣膰 i terminowo艣膰 wykonania projekt贸w, zakup i prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, udzia艂 w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny 3 miesi膮ce. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomo艣膰 prawa pracy i zagadnie艅 z zakresu kadr. Znajomo艣膰 pakietu MS Office. Mile widziana znajomo艣膰 j臋zyk angielskiego w stopniu dobrym w mowie i pi艣mie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-29 - Katowice (艣l膮skie)
odbieranie telefon贸w s艂u偶bowych, kontakt z nowymi kierowcami w ramach wykonywanego serwisu przez firm臋 (w j臋zyku ukrai艅skim), koordynacja nowych kierowc贸w, praca z dokumentami,obs艂uga komputera i urz膮dze艅 biurowych
EASY LOGISTIC SOLUTIONS Sp. z o.o. - 2018-01-26 - Pozna艅 (wielkopolskie)
- Realizacja wyznaczonych zada艅 administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raport贸w, zestawie艅, sporz膮dzanie dokument贸w finansowych dla ksi臋gowo艣ci zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracownik贸w, dba艂o艣膰 o wysok膮 jako艣膰 i terminowo艣膰 wykonania projekt贸w, zakup i prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, udzia艂 w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny 3 miesi膮ce. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomo艣膰 prawa pracy i zagadnie艅 z zakresu kadr. Znajomo艣膰 pakietu MS Office. Mile widziana znajomo艣膰 j臋zyk angielskiego w stopniu dobrym w mowie i pi艣mie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-12 - Katowice (艣l膮skie)
- Realizacja wyznaczonych zada艅 administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raport贸w, zestawie艅, sporz膮dzanie dokument贸w finansowych dla ksi臋gowo艣ci zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracownik贸w, dba艂o艣膰 o wysok膮 jako艣膰 i terminowo艣膰 wykonania projekt贸w, zakup i prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, udzia艂 w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny 3 miesi膮ce. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomo艣膰 prawa pracy i zagadnie艅 z zakresu kadr. Znajomo艣膰 pakietu MS Office. Mile widziana znajomo艣膰 j臋zyk angielskiego w stopniu dobrym w mowie i pi艣mie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-12-18 - Katowice (艣l膮skie)
Wprowadzanie oraz przetwarzanie danych w programie do zarz膮dzania nieruchomo艣ciami. Dba艂o艣膰 o porz膮dek biura. Archiwizacja dokument贸w.Wymagane prawo jazdy kat. B,Miejsce pracy :Trzebnica i 呕migr贸d.CV przesy艂a膰 na muka.biuro (at) wp.pl
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Trzebnica (dolno艣l膮skie)
Sporz膮dzenie list p艂ac pracownik贸w, kompleksowa obs艂uga p艂acowo-kadrowa pracownik贸w, sporz膮dzanie za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu i zarobkach, prowadzenie akt pracownik贸w szko艂y.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Domaszkowice (opolskie)
Obs艂uga kadrowa pracownik贸w, wsp贸艂praca z Centralnym Dzia艂em P艂ac oraz instytucjami, przygotowywanie raport贸w, zestawie艅, odpowiadanie na pro艣by i pytania pracownik贸w. Obs艂uga kasy fiskalnej oraz w razie potrzeby wsparcie procesu zatowarowania sklepu.
TESCO POLSKA SP脫艁KA Z O.O. - 2017-05-22 - Lubart贸w (lubelskie)
Dodawanie og艂osze艅 o prace
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Wykszta艂cenie min. 艣rednie; znajomo艣膰 j臋z. angielskiego w st. podstawowym; prawo jazdy kat B; obs艂uga komputera; czynno艣ci administracyjne; umowa na zast臋pstwo; miejsce pracy Gliwice;
O艢RODEK BADA艃 ATESTACJI I CERTYFIKACJI "OBAC" SP. Z O.O. - 2017-04-24 - Gliwice (艣l膮skie)
Prace administracyjno- personalne, rozliczanie czasu pracy, rozliczanie finansowe.
TESCO (POLSKA) SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-02-28 - Podd臋bice (艂贸dzkie)
Segregowanie i archiwizowanie dokument贸w, pilnowanie p艂atno艣ci, segregowanie i akceptowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Gda艅sk (pomorskie)
Rejestr poczty przychodz膮cej i wychodz膮cej, opis i rejestracja dokument贸w wewn臋trznych i faktur, przekazanie faktur do opisu merytorycznego, nadz贸r nad obiegiem elektronicznym faktur, prowadzenie i aktualizacja rejestr贸w um贸w sp贸艂ki, sk艂adanie zam贸wie艅 na materia艂y biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Gdynia (pomorskie)
鈥adz贸r nad bie偶膮c膮 dokumentacj膮 biurow膮 (przyjmowanie, rozliczanie, wystawianie faktur, archiwizacja dokument贸w)鈥omoc w zakresie organizacji przewoz贸w zleconych przez klient贸w przy u偶yciu programu operacyjnego鈥onitorowanie i kontrol臋 realizacji zlece艅 transportowych, dbanie o ich jako艣膰 i terminowo艣膰鈥worzenie raport贸w przy u偶yciu programu Excel 鈥orespondencj臋 z Klientami 鈥sp贸艂prac臋 z magazynemMiejsce pracy: Bielany Wroc艂awskieKontakt z pracodawc膮: rekrutacja (at) spedimex.pl lub 42 61 64 204
Spedimex Sp z o.o - 2016-12-05 - Bielany Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga sekretariatu; wsp贸艂praca z firmami 艣wiadcz膮cymi us艂ugi przewozowe, dostaw odzie偶y; rozliczanie najemc贸w mieszka艅, firmy ochroniarskiej i 艣wiadcz膮cej us艂ugi w zakresie utrzymania czysto艣ci
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddzia艂 w Opolu - 2016-11-22 - Opole (opolskie)
ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH / PRACOWNIK SEKRETARIATUDo Twoich obowi膮zk贸w b臋dzie nale偶a艂o: - dba艂o艣膰 o w艂a艣ciwy obieg dokument贸w i informacji w firmie;- archiwizacja dokument贸w; - kontakty telefoniczne i mailowe z partnerami biznesowymi i instytucjami wsp贸艂pracuj膮cymi; - prowadzenie wszelkich ewidencji, raportowanie;- przygotowanie dokument贸w dla ksi臋gowo艣ci zewn臋trznej;- obs艂uga korespondencji przychodz膮cej/wychodz膮cej, obs艂uga spotka艅 i podejmowanie go艣ci; - przygotowywanie danych na potrzeby pracownik贸w firmy; - pozyskiwanie og贸lnodost臋pnych danych; - pomoc wsp贸艂pracownikom w zakresie ich bie偶膮cych dzia艂a艅 administracyjnych; - dbanie o czysto艣膰 w biurze;- dzia艂ania marketingowe zlecone przez prze艂o偶onego,- inne czynno艣ci zwi膮zane z kompleksow膮 obs艂uga biura.Kontakt e-mail: emilia.dabrowska.hr (at) gmail.com.
PBW In偶ynieria - 2016-11-18 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)