ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI Bieru艅 oferta pracy Namyang Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2聽200 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1.Wsparcie dzia艂u administracji, HR i ksi臋gowo艣ci w codziennych obowi膮zkach,2. Tworzenie raport贸w i zestawie艅 na potrzeby zarz膮du,3. Samodzielne rozwi膮zywanie drobnych spraw,3. Reprezentowanie firmy i tworzenie jej pozytywnego wizerunku,4. Nadz贸r nad estetyk膮 i czysto艣ci膮 biura,5. Dba艂o艣膰 o prawid艂owy obieg informacji,6. Obs艂uga po艂膮cze艅 telefonicznych i poczty firmowej,7. organizacja i obs艂uga spotka艅 wewn臋trznych, biznesowych i podr贸偶y s艂u偶bowych8. Asystowanie kadrze zarz膮dzaj膮cej przy za艂atwianiu spraw s艂u偶bowych
Data publikacji: 2018-04-13
Lokalizacja: Bieru艅 (艣l膮skie)
Pracodawca: Namyang Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:43-155 Bieru艅, powiat: bieru艅sko-l臋dzi艅ski, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1.Wsparcie dzia艂u administracji, HR i ksi臋gowo艣ci w codziennych obowi膮zkach,2. Tworzenie raport贸w i zestawie艅 na potrzeby zarz膮du,3. Samodzielne rozwi膮zywanie drobnych spraw,3. Reprezentowanie firmy i tworzenie jej pozytywnego wizerunku,4. Nadz贸r nad estetyk膮 i czysto艣ci膮 biura,5. Dba艂o艣膰 o prawid艂owy obieg informacji,6. Obs艂uga po艂膮cze艅 telefonicznych i poczty firmowej,7. organizacja i obs艂uga spotka艅 wewn臋trznych, biznesowych i podr贸偶y s艂u偶bowych8. Asystowanie kadrze zarz膮dzaj膮cej przy za艂atwianiu spraw s艂u偶bowych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽200 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bieru艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: bieru艅sko-l臋dzi艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bieru艅
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽200 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 07.05.2018
Data zako艅czenia pracy: 07.08.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w pi艣mie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w:
bieg艂a obs艂uga komputera (internet, Microsoft Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikacja i wsp贸艂praca
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Ch臋膰 zdobywania wiedzy
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ceUmiej臋tno艣膰 obs艂ugo urz膮dze艅 biurowych, znajomo艣膰 zagadnie艅 zwi膮zanych z ksi臋gowo艣ci膮/HR b臋dzie dodatkowym atutem, dobra organizacja pracy, sumienno艣膰, odpowiedzialno艣膰, terminowo艣膰]Bieg艂a obs艂uga komputera (internet, Microsoft Office)Ch臋膰 zdobywania wiedzyKomunikacja i wsp贸艂praca
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Namyang Poland Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
43-155 Bieru艅, powiat: bieru艅sko-l臋dzi艅ski, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - 偶yciorys zawodowy
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: bieru艅sko-l臋dzi艅ski
Gmina pracodawcy: Bieru艅
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bieru艅
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2018
Data dodania oferty pracy: 12.04.2018
Oferta pracy wa偶na do: 30.04.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 12.04.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 12.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca zwiazana z dzia艂em finansowo-ksi臋gowym
FLEVO SERVICES SP. Z O.O. S.K - 2016-01-20 - Duraczewo (lubuskie)
zgodny z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Tczew (pomorskie)
jw.
FLEXTEAM POLAND SP. Z O.O. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Fakturowanie, prace biurowe, rozdzielanie poczty, sporz膮dzanie prostych analiz zysk贸w i strat, obs艂uga urzadze艅 biurowych
LAMBDA LOGISTICS Dominik Grzelak - 2017-12-14 - Leszno (wielkopolskie)
przyjmowanie towaru,uk艂adanie towaru na p贸lkach,pomoc przy zamawianiu towaru,
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - 艁u偶na (ma艂opolskie)
Bie偶膮ca obs艂uga i organizacja biura. Koordynowanie i profesjonalne wsparcie Prezesa Zarz膮du. Organizowanie i branie udzia艂u w cz臋艣ci spotka艅 i wyjazd贸w. Kontaktowanie z partnerami i klientami firmy.Prowadzenie kluczowej korespondencji.Prowadzenie kalendarza.T艂umaczenia pisemne i ustne.Przygotowanie zestawie艅, raport贸w i prezentacji.
"Wobi-Stal" Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zarz膮dzanie pracownikami, robienie zam贸wie艅 oraz reklamacji, wyk艂adanie towaru.
OSTROWIEC DIS Sp z o.o - E.Leclerc - 2018-09-25 - Ostrowiec 艢wi臋tokrzyski (艣wi臋tokrzyskie)
wyksz. wy偶sze- prawnicze,bardzo dobra znajomo艣膰 zagadnie艅 prawnych,bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i w pi艣mie,dyspozycyjno艣膰;prawna analiza i weryfikacja dokument贸w w j臋zyku angielskim, tworzenie um贸w i opinii prawnych, a tak偶e monitorowanie zmian w regulacjach prawnych,prowadzenie dokumentacji organizacyjnej sp贸艂ki zar贸wno w formie pisemnej jak i elektronicznej
PRESTIGE MJM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-11-09 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
Oferta skierowana r贸wnie偶 do os贸b z orzeczeniem o niepe艂niosprawno艣ci. Obs艂uga klienta na wysokim poziomie, aktywna sprzeda偶, przygotowywanie degustacji, korzystanie z mikrofonu.
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
prace projektowe,nadz贸r rob贸t
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Indywidualna opieka nad dzie膰mi. Pomoc w przygotowaniu do zaj臋膰 edukacyjnych, terapeutycznych i plastycznych.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Kontrola obiegu i archiwizacja dokument贸w, prowadzenie korespondencji firmy i kontrola nad jejprzep艂ywem, koordynowanie agendy Prezesa Zarz膮du, umawianie i koordynowanie spotka艅 wed艂ug skalipriorytet贸w,przygotowywanie odpowiednich materia艂贸w i informacji Prezesowi Zarz膮du itd.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Sk艂adanie zam贸wie艅 u dostawc贸w, przyjmowanie zam贸wie艅 od klient贸w i pracownik贸w dzia艂u sprzeda偶y, wprowadzanie dokument贸w zakupu, przygotowywanie dokument贸w sprzeda偶y, koordynowanie i wspieranie dzia艂a艅 operacyjnych w firmie, kontakt z dostawcami, realizacja bie偶膮cych zada艅 operacyjnych zwi膮zanych z funkcjonowaniem biura, obs艂uga go艣ci biura.Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie, obs艂uga komputera MS OFFICE, znajomo艣膰 podstaw rachunkowo艣ci, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialno艣膰, komunikatywno艣膰 i umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, dyspozycyjno艣膰, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielno艣膰 w dzia艂aniu i realizacji obowi膮zk贸w.
MATERIAL HANDLING EXPERTS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Sulej贸wek (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
asystowanie przy pracy stomatologa, prowadzenie dokumentacjigabinetu.
Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Pora偶eniem M贸zgowym - 2016-09-22 - Opole (opolskie)
Szycie element贸w odzie偶y; praca w godz. 07.00-15.00; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawc膮 w godz. 07.00-15.00
Zak艂ad Odzie偶owy YESS - Kazimierz Cyman - 2016-06-01 - S艂upsk (pomorskie)
czynno艣ci wspomagaj臋ce prac臋 ksi臋gowej, prowadzenie pe艂nej uproszczonej ksi臋gowo艣ci, dekretowanie i ksi臋gowanie operacji gospodarczych, obs艂uga programu p艂atnik w zakresie rozlicze艅 ZUS, sporz膮dzanie list p艂ac
Po艣rednictwo Finansowo Ubezpieczeniowe Ma艂gorzata Urba艅czyk-Lipska - 2016-04-29 - Zawiercie (艣l膮skie)
pomoc nauczycielowi w realizacji zada艅 opieku艅czo-wychowawczych i dydaktycznych, opieka nad dzie膰mi, organizowanie dzieciom czasu wolnego
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
Wsparcie prac projektanta w zakresie projektowania sieci wodno-kanalizacyjnych. Oferta skierowana do os贸b zarejestrowanych w PUP, z ustalonym II profilem pomocy, powy偶ej 29 roku 偶ycia, kwalifikuj膮cych si臋 do udzia艂u w projekcie (kontakt tel. 33/4965174).
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
sporz膮dzanie pism w kancelarii; obs艂uga biura
Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Korzeniec - 2016-07-15 - Sandomierz (艣wi臋tokrzyskie)
asysta stomatologiczny
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Chojnice (pomorskie)
- segregowanie dokument贸w pod wzgl臋dem ich rodzaju;- sprawdzanie dokument贸w pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym;- przygotowywanie dokument贸w do zap艂aty za dostawy i us艂ugi wynikaj膮ce z zatwierdzonych dowod贸w ksi臋gowych;- sprawdzanie zapis贸w kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami;- wprowadzanie do systemu finansowo-ksi臋gowego zadekretowanych dokument贸w;
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Asystowianie i wspieranie nauczyciela przedszkola w organizacji klasy , uzupe艂nieniu dokumentacji w j臋zyku angielskim i w swoim j臋zyku ojczystym, dbanie o higien臋 i bezpiecze艅stwo dzieci w klasie, komunikacja z rodzicami w jezyku angielskim. Miejsce pracy: Wroc艂aw ul. Partynicka 29-37Oferta znajduje si臋 w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- Wspieranie dzia艂a艅 serwisu w zakresie back office. Wsp贸艂uczestnictwo w przygotowaniu ofert handlowych na us艂ugi serwisowe i cz臋艣ci. Zamawianie cz臋艣ci zamiennych. Logistyczna obs艂uga zam贸wie艅 cz臋艣ci zamiennych. Sporz膮dzanie raport贸w i zestawie艅.- Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na okres pr贸bny na 3 miesi膮ce. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta贸艂cenie min. 艣rednie preferowane techniczne. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: agnieszka.hajdul (at) ferox.pl
"FEROX-ENERGY-SYSTEMS" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-29 - Katowice (艣l膮skie)
Opieka nad osobami niepe艂nosprawnymi
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Sieradz (艂贸dzkie)
wsparcie biura od strony administracyjnej - prowadzenie dokumentacji biurowej, wystawianie i rejestrowanie faktur, dbanie o zaopatrzenie biura, kontakt telefoniczny z Go艣膰mi firmy - przekazywanie informacji Klientom i Go艣ciom, informowanie o terminach spotka艅, potwierdzanie obecno艣ci Go艣ci na spotkaniach, bie偶膮ca obs艂uga Klient贸w firmy, kontrola obiegu dokument贸w.
Capital Work - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska - pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Mordarka (ma艂opolskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Czarnocin (mazowieckie)