ASYSTENT SĘDZIEGO Iława oferta pracy Sąd Rejonowy w Iławie
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie czynności określonych w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012, poz. 1270).
Data publikacji: 2019-02-15
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Iławie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 4b, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności określonych w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012, poz. 1270).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3.500 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegóły dotyczące oferty pracy (wymagania, termin, miejsce złożenia dokumentów, etapy konkursów, pozostałe informacje) pod adresem: http://www.ilawa.sr.gov.pl/adm-1101-219-informacja-o-konkursie-na-stanowisko-asystenta-sedziego-w-sadzie-rejonowym-w-ilawie,new,m2,168.html,44
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy w Iławie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Kopernika 4b, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego skierowany do Prezesa Sądu Rejonowego w Iławie wraz z Oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej dla kandydatów do pracy w Sądzie Rejonowym w Iławie (plik do pobrania), Oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia konkursu (plik do pobrania) oraz Oświadczeniem o wyrażeniu zgody w celu wpisania na rezerwową listę kandydatów (plik do pobrania);-własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej;-oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia wyższych studiów na kierunku prawo w Rzeczpospolitej Polskiej i uzyskania tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczpospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów;-oświadczenie, o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sadów powszechnych, tj. oświadczenie, iż przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postepowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;-oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;-aktualną fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.Wszystkie oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 4b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.02.2019
Data dodania oferty pracy: 15.02.2019
Oferta pracy ważna do: 01.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów, odpowiedzialność za rozwijanie sprzedaży w firmie, pozyskiwanie nowych klientów i obsługa stałych, przede wszystkim pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Czynności administracyjne, komunikacja z klientami oraz partnerami w j. polskim i niemieckim, wprowadzanie i aktualizowanie danych.
BONACARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Olkusz (małopolskie)
prace interwencyjne: opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Lemierzyce (lubuskie)
Budowanie i remontowanie budynków użyteczności publicznej wg. projektów
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Józefów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
Pomoc stomatologiczna
Amber s.c. Agnieszka Bednarz, Paweł Bednarz - 2017-12-01 - Mielec (podkarpackie)
jw
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Ząbki (mazowieckie)
Rejestracja pacjentów oraz sprzedaż suplementów diety.praca w godz. 9-17
Roman Kornaś - 2016-11-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Odbiór i wysyłka korespondencji. Wystawianie faktur. Obsługa klienta. Wprowadzanie danych do programu księgowego. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane finanse, rachunkowość; doświadczenie zawodowe mile widziane; skrupulatność, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, archiwizowanie dokumentacji księgowej, sporządzanie raportów kasowych, wprowadzanie dok. do systemu teleinformatycznego; miejsce pracy: Gliwice;
PUCHALSKI PAWEŁ DORADCA PODATKOWY PAWEŁ PUCHALSKI - 2016-08-11 - Gliwice (śląskie)
Opieka nad dziećmi, prowadzenie domu, przezwyciężenie trudności dydaktycznych i wychowawczych, zaspokajanie potrzeb dzieci
Stowarzyszenie "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2016-10-05 - Karlino (zachodniopomorskie)
Koordynowanie prac związanych z nadzorem nad robotami drogowo-mostowymi w ramach wspomagania prac inspektora nadzoru inwestorskiego.Sprawowanie bieżącej kontroli nad stanem dróg (wraz z infrastrukturą towarzysząca) będących w utrzymaniu ZDP.Przeprowadzenie objazdów i okresowych kontroli dróg i obiektów mostowych.Organizowanie i podział pracy pomiędzy podległych pracowników drogowych Obwodu Drogowego Trzebnica, wraz z rozliczaniem tej pracy.Nadzór nad wykonywaniem drobnych robót utrzymaniowych i konserwacyjnych.Szczegóły na stronie internetowej drogi.trzebnica.pl lub bip.powiat.trzebnica.pl
Zarząd Dróg Powiatowych - 2017-11-06 - Trzebnica (dolnośląskie)
Nadzorowanie pracy laboratorium zgodnie z normą 17025, pobieranie próbek w terenie, analiza w laboratorium, opracowanie raportów badań.
MAREK KOŁODZIEJ "SOWIX" AGENCJA USŁUG BHP i P.POŻ. - 2018-03-19 - Łuków (lubelskie)
Zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów ( Dz. U. 2012.1270).tj.Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1. dokonuje analizy akt spraw we wskazanym zakresie;2. Kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd; 3.zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania;4. Sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5. Gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale.W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkiego działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu:Dnia l9 stycznia 2016 roku godz.10.00 sala204 (II pigtro) - drugi etap (czg56 pisemna).Dnia 27 stycznia 2016 roku godz.l0.00 sala 204 (ll pigtro) - trzeci etap (rozmowakwalifikacyjna).Konkurs sklada sig z trzech etap6w:1. Etapu pierwszego - wstgpnej weryfikacji zgloszen kandydat6w pod k4tem spelnieniawymo g6w formalnych przyst4pi enia do konkursu;2. Etapu drugiego-testu obejmuj4cego36 pytari zzak,resu prawacywilnego i karnego orazpostgpowania cywilnego oraz z pracy pisemnej na jeden z dw6ch temat6w z zakresuprawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przezkandydata;3. Trzeci etap- rozmowy kwalifikacyjnej.
Sąd Rejonowy w Wyszkowie - 2015-12-02 - Wyszków (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Aktywny udział w projektach realizowanych w firmie,- Prowadzenie harmonogramów spotkań i terminów,- obsługa kasy fiskalnej, - Obsługa biura,- Prowadzenie bieżących rozliczeń kasowych - bankowych w programie CDN OPTIMA,- Obsługa przeterminowanych należności,- Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- Zamawianie materiałów reklamowych,- Pomoc w organizacji pokazów maszyn,- Sporządzanie pism, zestawień i raportów.- Praca w godzinach 8 - 16.
Tech-Ekspert Południe Kalita Paweł - 2016-05-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wręczyca Wielka (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Nauka związana z przeprowadzaniem kalkulacji wartości aktywów netto. Zapoznanie się z porównywaniem i potwierdzaniem wartości kont księgi głównej. Weryfikacja wyceny funduszy. Udział w projektach.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie min. zawodowe, 6 m-cy doświadczenia na w/w stanowisku, znajomość języka ukraińskiego, dobra sprawność manualna, praca przy uboju drobiu i obróbka poubojowa (segregowanie, ważenie, porcjowanie)
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Świeca (wielkopolskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo, architektura, gospodarka przestrzenna, pokrewne), doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, znajomość obsługi programu CAD. Mile widziani tegoroczni absolwenci. Pracodawca gwarantuję pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, udział w ciekawych projektach, możliwość rozwoju zawodowego.Zakres obowiązków: wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy, analiza mpzp pod kątem zgodności z planami spółki, formułowanie wniosków i uwag do mpzp, wspomaganie pracy biura projektowego w zagadnieniach urbanistycznych, wsparcie w bieżących pracach ww. działów w zakresie prowadzonych inwestycji
DINO POLSKA S. A. - 2016-02-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
praca biurowa przy komputerze, inwentaryzacje w zakładach przemysłowych, praca pod nadzorem projektanta
PROTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Archiwizacja dokumentów,wystawianie faktur VAT i korygujących,praca w środowisku OFFICE,weryfikacja raportów, rejestrowanie zleceń w bazie danych
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kutno (łódzkie)
Projektowanie wnętrz według wskazań projektanta prowadzącego, rozrysy w ZWCAD
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie z działalnością biura, strukturą organizacyjną, obiegiem dokumentacji.Zapoznanie z dokumentacją projektową - regulaminy, formularze, załączniki. Czynny udział w realizacji projektu: wsparcie kadry merytorycznej, koordynacja pracy podwykonawców, weryfikacja dokumentów uczestników projektów. Ogólne wsparcie biurowe i administracyjne.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Czarny Las (mazowieckie)
Przygotowanie pomocy do zabaw i zajęć dydaktycznych pod nadzorem nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wiśniowa (świętokrzyskie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie analiz i raportów dla przełożonego i zarządu z wyk. dostepnych danych, przygotowanie dokumentacji podsumowujących cykl rozliczeniowy, przygotowanie raportów z rozliczeń budżetu reprezentacyjnego, obsługa floty, kontrola systematyczności i jakości raportów dziennych, kontrola zgodności wizyt z planem , pomoc logistyczna przy wprowadzaniu nowych pracowników, pomoc przy organizacji szkoleń spotkań firmowych, koordynacja obiegu dokumentacji w dziale.
NUTROPHARMA Sp z.o.o - 2018-08-21 - Lesznowola (mazowieckie)