ASYSTENT SĘDZIEGO Iława oferta pracy Sąd Rejonowy w Iławie

Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO

Wynagrodzenie: do 3 500 PLN

Zakres obowiązków: wykonywanie czynności określonych w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012, poz. 1270).

Data publikacji: 2019-02-15

Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Sąd Rejonowy w Iławie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kopernika 4b, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności określonych w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012, poz. 1270).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3.500 zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent sędziego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegóły dotyczące oferty pracy (wymagania, termin, miejsce złożenia dokumentów, etapy konkursów, pozostałe informacje) pod adresem: http://www.ilawa.sr.gov.pl/adm-1101-219-informacja-o-konkursie-na-stanowisko-asystenta-sedziego-w-sadzie-rejonowym-w-ilawie,new,m2,168.html,44

Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy w Iławie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Kopernika 4b, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego skierowany do Prezesa Sądu Rejonowego w Iławie wraz z Oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej dla kandydatów do pracy w Sądzie Rejonowym w Iławie (plik do pobrania), Oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia konkursu (plik do pobrania) oraz Oświadczeniem o wyrażeniu zgody w celu wpisania na rezerwową listę kandydatów (plik do pobrania);-własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej;-oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia wyższych studiów na kierunku prawo w Rzeczpospolitej Polskiej i uzyskania tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczpospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów;-oświadczenie, o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sadów powszechnych, tj. oświadczenie, iż przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postepowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;-oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;-aktualną fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.Wszystkie oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: iławski

Gmina pracodawcy: Iława

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Iława

Ulica pracodawcy: Kopernika

Numer budynku pracodawcy: 4b

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.02.2019

Data dodania oferty pracy: 15.02.2019

Oferta pracy ważna do: 01.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

obsługa klientów, odpowiedzialność za rozwijanie sprzedaży w firmie, pozyskiwanie nowych klientów i obsługa stałych, przede wszystkim pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI I KADR Z J. NIEMIECKIM - 2 500 - 3 500 PLN

Czynności administracyjne, komunikacja z klientami oraz partnerami w j. polskim i niemieckim, wprowadzanie i aktualizowanie danych.
BONACARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Olkusz (małopolskie)

ASYSTENTKA OPIEKUNKI DO DZIECI - od 2 100 PLN

prace interwencyjne: opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Lemierzyce (lubuskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY (454 OP) - od 2 250 PLN

Budowanie i remontowanie budynków użyteczności publicznej wg. projektów
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Józefów (mazowieckie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA KUCHARZA - od 1 900 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 300 PLN

Pomoc stomatologiczna
Amber s.c. Agnieszka Bednarz, Paweł Bednarz - 2017-12-01 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ZĄBKI) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Ząbki (mazowieckie)

ASYSTENTKA DIETETYKA - od 1 850 PLN

Rejestracja pacjentów oraz sprzedaż suplementów diety.praca w godz. 9-17
Roman Kornaś - 2016-11-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - OFERTA STAŻU DLA BEZROBOTNYCH - 997,4 PLN

Odbiór i wysyłka korespondencji. Wystawianie faktur. Obsługa klienta. Wprowadzanie danych do programu księgowego. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 2 194,24 - 2 260 PLN

Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane finanse, rachunkowość; doświadczenie zawodowe mile widziane; skrupulatność, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, archiwizowanie dokumentacji księgowej, sporządzanie raportów kasowych, wprowadzanie dok. do systemu teleinformatycznego; miejsce pracy: Gliwice;
PUCHALSKI PAWEŁ DORADCA PODATKOWY PAWEŁ PUCHALSKI - 2016-08-11 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT WYCHOWAWCY - od 2 400 PLN

Opieka nad dziećmi, prowadzenie domu, przezwyciężenie trudności dydaktycznych i wychowawczych, zaspokajanie potrzeb dzieci
Stowarzyszenie "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2016-10-05 - Karlino (zachodniopomorskie)

ASYSTENT INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO - do 4 000 PLN

Koordynowanie prac związanych z nadzorem nad robotami drogowo-mostowymi w ramach wspomagania prac inspektora nadzoru inwestorskiego.Sprawowanie bieżącej kontroli nad stanem dróg (wraz z infrastrukturą towarzysząca) będących w utrzymaniu ZDP.Przeprowadzenie objazdów i okresowych kontroli dróg i obiektów mostowych.Organizowanie i podział pracy pomiędzy podległych pracowników drogowych Obwodu Drogowego Trzebnica, wraz z rozliczaniem tej pracy.Nadzór nad wykonywaniem drobnych robót utrzymaniowych i konserwacyjnych.Szczegóły na stronie internetowej drogi.trzebnica.pl lub bip.powiat.trzebnica.pl
Zarząd Dróg Powiatowych - 2017-11-06 - Trzebnica (dolnośląskie)

KIEROWNIK LABORATORIUM - od 2 100 PLN

Nadzorowanie pracy laboratorium zgodnie z normą 17025, pobieranie próbek w terenie, analiza w laboratorium, opracowanie raportów badań.
MAREK KOŁODZIEJ "SOWIX" AGENCJA USŁUG BHP i P.POŻ. - 2018-03-19 - Łuków (lubelskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - 2 675 - 3 824 PLN

Zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów ( Dz. U. 2012.1270).tj.Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1. dokonuje analizy akt spraw we wskazanym zakresie;2. Kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd; 3.zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania;4. Sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5. Gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale.W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkiego działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu:Dnia l9 stycznia 2016 roku godz.10.00 sala204 (II pigtro) - drugi etap (czg56 pisemna).Dnia 27 stycznia 2016 roku godz.l0.00 sala 204 (ll pigtro) - trzeci etap (rozmowakwalifikacyjna).Konkurs sklada sig z trzech etap6w:1. Etapu pierwszego - wstgpnej weryfikacji zgloszen kandydat6w pod k4tem spelnieniawymo g6w formalnych przyst4pi enia do konkursu;2. Etapu drugiego-testu obejmuj4cego36 pytari zzak,resu prawacywilnego i karnego orazpostgpowania cywilnego oraz z pracy pisemnej na jeden z dw6ch temat6w z zakresuprawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przezkandydata;3. Trzeci etap- rozmowy kwalifikacyjnej.
Sąd Rejonowy w Wyszkowie - 2015-12-02 - Wyszków (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ROZWOJU BIZNESU - od 1 880 PLN

- Aktywny udział w projektach realizowanych w firmie,- Prowadzenie harmonogramów spotkań i terminów,- obsługa kasy fiskalnej, - Obsługa biura,- Prowadzenie bieżących rozliczeń kasowych - bankowych w programie CDN OPTIMA,- Obsługa przeterminowanych należności,- Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- Zamawianie materiałów reklamowych,- Pomoc w organizacji pokazów maszyn,- Sporządzanie pism, zestawień i raportów.- Praca w godzinach 8 - 16.
Tech-Ekspert Południe Kalita Paweł - 2016-05-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wręczyca Wielka (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Nauka związana z przeprowadzaniem kalkulacji wartości aktywów netto. Zapoznanie się z porównywaniem i potwierdzaniem wartości kont księgi głównej. Weryfikacja wyceny funduszy. Udział w projektach.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK UBOJU DROBIU I OBRÓBKI POUBOJOWEJ - od 1 850 PLN

wykształcenie min. zawodowe, 6 m-cy doświadczenia na w/w stanowisku, znajomość języka ukraińskiego, dobra sprawność manualna, praca przy uboju drobiu i obróbka poubojowa (segregowanie, ważenie, porcjowanie)
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Świeca (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA/URBANISTA - od 3 000 PLN

wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo, architektura, gospodarka przestrzenna, pokrewne), doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, znajomość obsługi programu CAD. Mile widziani tegoroczni absolwenci. Pracodawca gwarantuję pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, udział w ciekawych projektach, możliwość rozwoju zawodowego.Zakres obowiązków: wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy, analiza mpzp pod kątem zgodności z planami spółki, formułowanie wniosków i uwag do mpzp, wspomaganie pracy biura projektowego w zagadnieniach urbanistycznych, wsparcie w bieżących pracach ww. działów w zakresie prowadzonych inwestycji
DINO POLSKA S. A. - 2016-02-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA R43/2884-999/17 - 2 000 - 3 000 PLN

praca biurowa przy komputerze, inwentaryzacje w zakładach przemysłowych, praca pod nadzorem projektanta
PROTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Archiwizacja dokumentów,wystawianie faktur VAT i korygujących,praca w środowisku OFFICE,weryfikacja raportów, rejestrowanie zleceń w bazie danych
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kutno (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Projektowanie wnętrz według wskazań projektanta prowadzącego, rozrysy w ZWCAD
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT W PROJEKCIE UNIJNYM - 997,4 PLN

Zapoznanie z działalnością biura, strukturą organizacyjną, obiegiem dokumentacji.Zapoznanie z dokumentacją projektową - regulaminy, formularze, załączniki. Czynny udział w realizacji projektu: wsparcie kadry merytorycznej, koordynacja pracy podwykonawców, weryfikacja dokumentów uczestników projektów. Ogólne wsparcie biurowe i administracyjne.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Czarny Las (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Przygotowanie pomocy do zabaw i zajęć dydaktycznych pod nadzorem nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wiśniowa (świętokrzyskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA DS PROMOCJI MEDYCZNEJ - 3 000 - 3 500 PLN

Przygotowanie analiz i raportów dla przełożonego i zarządu z wyk. dostepnych danych, przygotowanie dokumentacji podsumowujących cykl rozliczeniowy, przygotowanie raportów z rozliczeń budżetu reprezentacyjnego, obsługa floty, kontrola systematyczności i jakości raportów dziennych, kontrola zgodności wizyt z planem , pomoc logistyczna przy wprowadzaniu nowych pracowników, pomoc przy organizacji szkoleń spotkań firmowych, koordynacja obiegu dokumentacji w dziale.
NUTROPHARMA Sp z.o.o - 2018-08-21 - Lesznowola (mazowieckie)


Wybierz powiat