ASYSTENT DS. REKRUTACJI I KADR Z J. NIEMIECKIM Olkusz oferta pracy BONACARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT DS. REKRUTACJI I KADR Z J. NIEMIECKIM
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Czynności administracyjne, komunikacja z klientami oraz partnerami w j. polskim i niemieckim, wprowadzanie i aktualizowanie danych.
Data publikacji: 2018-06-06
Lokalizacja: Olkusz (małopolskie)
Pracodawca: BONACARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:K.K. Wielkiego 21, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Czynności administracyjne, komunikacja z klientami oraz partnerami w j. polskim i niemieckim, wprowadzanie i aktualizowanie danych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. REKRUTACJI I KADR Z J. NIEMIECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olkusz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olkusz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2018
Data zakończenia pracy: 06.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Nazwa pracodawcy:
BONACARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Adres pracodawcy:
K.K. Wielkiego 21, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: olkuski
Gmina pracodawcy: Olkusz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olkusz
Ulica pracodawcy: K.K. Wielkiego
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 06.06.2018
Oferta pracy ważna do: 20.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rejestracja pacjentów telefonicznie lub osobiście obsługa urzadzen sterylizacyjnychdrobne prace porzadkowe w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Wolsztyn (wielkopolskie)
zakres prac na stanowsiku asystent nauczyciela: wspieranie nauczyciela-wychowawcy klas III szkoły podstawowej w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, ścisła współpraca z nauczycielem w zakresie opieki nad dziećmi, dbania o utrzymanie ładu, porządku i estetyki w powierzonej sali zajęć i innych pomieszczeniach szkoły, pomoc w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej, wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć edukacyjnych, przygotowywanie pomocy dydaktycznych, zabawek i innych akcesoriów do zajęć, opieka nad dziećmi podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, budowanie dobrego kontaktu dzieci z rówieśnikami w klasie oraz między rodzicami uczniów a szkołą, opieka nad dziećmi podczas zajęć prowadzonych w terenie, na wycieczkach i spacerach, czuwanie nad należytym spożywaniem posiłków przez dzieci, dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie uczniów podczas wszystkich zajęć organizowanych przez szkołę, pomoc dzieciom przy odrabianiu zadań domowych w szkole, opieka nad dziećmi w czasie dojazdu do łaźni oraz drogi powrotnej, wykonywanie czynności obsługowych dzieci w czasie ich korzystania z łaźni (w miarę potrzeb dzieci w tym zakresie), wspieranie rozwoju uczniów, rozwijanie ich zdolności i zainteresowań, w tym udzielanie pomocy nauczycielowi w zajęciach lekcyjnych, zajęciach nauczania indywidualnego, wyrównawczych, pozalekcyjnych oraz podczas pobytu uczniów w świetlicy, rozpoznawanie potrzeb i reagowanie na potrzeby dzieci, wspieranie procesu integracji i uczestnictwa uczniów w życiu szkołyzakres prac na stanowisku wychowawcy świetlicy szkolnej: opieka nad powierzonym zespołem wychowanków i zorganizowanie zajęć zgodnie z obowiązującymi harmonogramem tygodniowym oraz planem dnia, współdziałanie z wychowawcami klas i innymi nauczycielami prowadzącymi zajęcia w świetlicy, inicjowanie pomocy uczniom mającym trudności w nauce i zachowaniu, rozwijanie indywidualnych zainteresowań uczniówpraca na umowę na czas określony, praca na jedną zmianęoferta dostępna w sali C
Szkoła Podstawowa Nr 20 - 2016-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi lub chińskimi, pomoc w opiece nad klientem
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, udzielanie pomocy w ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin i nne.
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-08-23 - Lubawka (dolnośląskie)
załadunek towaru (odzież robocza ochronna), rozładunek, rozmowa z klientem, zbieranie zamówień, przygotowywanie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Jarosław (podkarpackie)
wykształcenie - ukończone technikum lub liceum z maturą,2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku asystent/sekretarz w dziale administracji,dobra znajomość programu MS Office Software-Exel, Word,j. niemiecki komunikacyjnie w mowie i pismie,talent organizacyjny, niezawodność, dokładność,umiejętność analitycznego myslenia,duża elastyczność, zaangażowanie oraz skuteczność,umiejętność komunikowania sie i łatwość przekonywania, Zadania: pomoc managerowi Centrum przy różnych zadaniach administracyjnych,PR oraz przygotowywanie imprez,dyżury telefoniczne, prace pisarskie,obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,prowadzenie, wykonywanie i analiza statystyk,nadzorowanie terminów,czynności organizacyjne i administracyjne,prowadzenie i przygotowywanie protokołów,Kariera: miesięczne wdrożenie w dynamicznym, międzynarodowym zespole w centrali firmy w Weimarze-Legefeld w Niemczech oraz miesięczne wdrożenie w naszym centrum handlowym,wynagrodzenie odpowiednie do wykonywanych zadań oraz dalsze ciągłe kształcenie,praca w nowocześnmie wyposażonym biurze.
ARCOS FM PL "SALLER POLBAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca biurowa
Credit House Polska Doradcy Kredytowi Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. k - 2016-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
Redagowanie dokumentów.Rozwożenie pism.Kontakt z klientem.Wsółpraca z komornikiem i Kancelarią Prawna.
CENTRALNE BIURO BEZPIECZEŃSTWA PERSONALNEGO PAULINA WYZIŃSKA - 2018-07-06 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie zadań związanych z opieką, pielęgnacją oraz aktywizacją, pomocą w zaspokajaniu potrzeb z zakresu samoobsługi
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Złotoryja (dolnośląskie)
- sprzedaż usług telekomunikacyjnych (PLAY)- obsługa i doradzanie klientowi
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Międzychód (wielkopolskie)
staż - pomoc w pracy nauczyciela przedszkola w zakresie realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych z dziećmi przedszkolnymi, uczestniczenie w zajęciach edukacyjnych prowadzonych przez nauczyciela oraz pomoc w ich organizacji, udział w przygotowaniu pomocy dydaktycznych wykorzystywanych na zajęciach edukacyjnych, spełnianie czynności opiekuńczo-obsługowych w stosunku do dzieci mniej sprwanych ruchowo, uczestniczenie w organizacjach przez przedszkole formach aktywności ruchowej, utrzymywanie czystości w powierzonych pomieszczeniach, wykonywanie innych czynności przydzielonych, poleconych przez dyrektora. Na stanowisku wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Przygodzice (wielkopolskie)
Zapoznanie się z obiegiem dokumentów w firmie.Archiwizacja dokumentów.Zapoznanie z zakładowym planem kont oraz programem księgowym (SYMFONIA).Zapoznanie z prostą dekretacją księgową dokumentów.Segregacja i numeracja dokumantów księgowych.Prowadzenie raportów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
obsługa maszyn produkcyjnych ,przygotowanie detali,montaż elementów i części ,kontrola poprawnego wykonania elementu
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Tychy (śląskie)
sporządzanie dokumentacji sprzedażowe, pozyskiwanie faktur od kontrahentów zagranicznych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, przygotowywanie raportów według konkretnych schematów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Stojadła (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w gabinecie stomatologicznym
ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ANTONIEGO JOPKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Kalisz (wielkopolskie)
wsparcie prezesa w codziennej pracy i organizacja wyjazdów (Rosja, Słowacja, Szwajcaria, Ukraina)
UMC Poland Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nauczyciel przedszkola
Tropicoco Sp. z o.o. 76-107 Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2017-03-28 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wola Gałęzowska (lubelskie)
ewidencja dokumentów pracy kierowców i operatorów, rozliczanie czasu pracy, dokumentacji zużycia paliwa, zamawianie części samochodowych
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. - 2016-06-14 - Limanowa (małopolskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pakowanie przypraw, dowóz zaopatrzenia.
PW ŚWIAT PRZYPRAW AGNIESZKA HAŁASA - 2018-01-04 - Zamość (lubelskie)
obsługa zleceń zakupowych w systemie komputerowym, drukowanie faktur, pomoc w dziale zakupów, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
przygotowanie gabinetu do pracy lekarza, asysta podczas wykonywania zabiegu, przygotowywanie leków i narzedzi do zabiegow
Gabinet Stomatologiczny Elżbieta Antolak - 2017-02-22 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
• Asystowanie przy pracy projektanta.
Pracownia Projektowa "ARCHITEKT" s.c. - 2016-11-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)