ASYSTENT/KA BIURA Warszawa oferta pracy OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/KA BIURA
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2019-02-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Power Point
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, znajomość języka angielskiego (co najmniej B1, pożądane B2), komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej, znajomość pakietu Office w stopniu dobrym (Word, Excel, Power Point). Obowiązki: tworzenie prezentacji na spotkania zarządu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, administracja artykułami biurowymi, organizacja delegacji służbowych.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) optimalsynergy.eu, telefonicznie: 22 646 59 65]
Nazwa pracodawcy:
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 28A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.02.2019
Data dodania oferty pracy: 07.02.2019
Oferta pracy ważna do: 01.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz płacowej osób zatrudnionych przez Kontrahentów biura. Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, także umów cywilnoprawnych. Ewidencja czasu pracy. Uczestniczenie w opracowywaniu regulaminów i procedur związanych z zatrudnieniem. Obsługa Kontrahentów biura w zakresie podlegania ubezpieczeniom w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
ABAK BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-10-13 - Lublin (lubelskie)
Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy na spotkanie z pracodawcą dnia 12.02.2016r. na godz 10.30 sala 19 w siedzibie Urzędu Pracy we Wrześni,kompletowanie zamówień do wysyłki, skanowanie, metkowanie i pakowanie, obsługa skanera, praca w Swarzędzu,praca na 2 zmiany 6-14/14-21 również w weekendy,-DOWÓZ GWARANTUJE PRACODAWCA
WORK EXPRESS Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku/ Formalno- rachunkowa kontrola dokumentów, porządkowanie dowodów, przygotowywanie do ksiegowania i wprowadzanie danych do programu FAKT
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Puck (pomorskie)
Zapewnienie obsady pracowniczej bieżących i przyszłych budów, przeprowadzanie rekrutacji na potrzeby firmy, tworzenie zestawień w EXCEL na potrzeby firmy, wsparcie w bieżących pracach administracyjnych firmy, bieżący monitoring stanów osobowych na budowach
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE " VOSS " KRYSTIAN VON OSSOWSKI - 2017-07-03 - Rokocin (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent / Asystentka Ds. Rekrutacji.- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami, uzupełnianie profili kandydatek w bazie danych, pisanie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych, aktywne poszukiwanie kandydatek, prace administracyjno-biurowe.- Firma oferuje: pracę w młodym, kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Umiejętność pracy pod presją czasu.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Katowice (śląskie)
praca przy malowaniu,szpachlowaniu pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Chełmek (małopolskie)
Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym, realizacja podstawy programowej i działań edukacyjnych w powierzonej grupie.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa biura kancelarii brokerskiej Oferta dla osób do 30rż. zarejestrowanych w PUP w Elblągu
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Gdynia (pomorskie)
oferta pracy dla osoby niepełnosprawnej
PHU JAREX BIS JAROSŁAW KARCZEWSKI - 2016-05-20 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
utrzymywanie relacji handlowych z obecnymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych, opieka nad klientami w sprawach dotyczących sprzedaży
AGROLAB Polska Sp. z.o.o - 2018-02-13 - Dęblin (lubelskie)
prace drogowe
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego w Morągu - 2017-11-22 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Tarnów (małopolskie)
WG WNIOSKU
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Raciąż (mazowieckie)
Obsługa stanów magazynowych przyjęcie i wydawanie towarów z magazynu, załadunek i rozładunek towarów (pianka tapicerska), obsługa wózka widłowego
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA Jarosław Górecki - 2017-05-31 - Kępno (wielkopolskie)
pomoc przy wykonywaniu zabiegów higienicznych, pomoc przy karmieniu, pomoc w utrzymaniu czystości w otoczeniu pacjenta; wynagrodzenie od 12,00 zł za godzinę;
JOVIMED Ośrodek Opiekuńczo-Rehabilitacyjny Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Ksawerów (łódzkie)
planowanie przestrzenne, udział przy sporządzaniu planów zagospodarowania przestrzennego
Projektowania Urbanistyczne mgr Fabian Jaskólski - 2017-10-12 - Świdnica (dolnośląskie)
Prace pomocnicze na budowie, miejsce pracy: Opole wg.zleceń.
ROLAND KRAUSE USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE "ROLUŚ" - 2018-12-07 - Opole (opolskie)
Kontakt z klientem: telefoiczny, e - mail, tłumaczenie dokumentacji, rozmów, odpowiedzi na zapytania
MDM CAPITAL DOROTA MAJOROWSKA - 2017-03-16 - Ząbki (mazowieckie)
wsparcie działu sprzedaży, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klientów, sprzedaż produktów,obsługa klienta
PPH BIK Izabela Jędrzejczak - 2016-08-03 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie ofert sprzedaży i kupna nieruchomości.
KAN S.C. Katarzyna Dryś Mirosław Dryś - 2015-12-02 - Wałbrzych (dolnośląskie)
inwentaryzowanie terenowe i pomiary dla potrzeb dokumentacji projektowej, wykonywanie projektów, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej, pozyskiwanie ofert od podwykonawców
BIURO PROJEKTÓW ŚWIĄTCZAK & ŚWIĄTCZAK GRAŻYNA ELŻBIETA MASTERNAK – ŚWIĄTCZAK - 2016-02-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Wprowadzenie do zawodu księgowej i zapoznania się z organizacją pracy w biurze rachunkowym Prace księgowo-biurowe w tym:sortowanie i sprawdzanie dokumentów Dekretacja dokumentów księgowych Prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych prowadzenie dokumentacji płacowej i rozliczeń ZUS sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego obsługa kserokopiarki prowadzenie grafiku korespondencji i spotkań kierownictwa
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Opole (opolskie)
obsługa tachimetru, obsługa niwelatora, prace polowe, prace kameralne
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)