ASYSTENT RODZINY - 1460 Świdnica oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY - 1460
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1.opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikie socjalnym o którym mowa w art. 11 ust. 1; 2. opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3.udzielenie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4.udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych,wychowawczych z dziećmi; 5.wspieranie aktywności społecznej rodzin;motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 6.udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej;7. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celukształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;8.udzielanie wsparcia rodzinom poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; 9.podejmowanie działań interwencynych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;10.prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;11.prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;12.dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku.
Data publikacji: 2019-12-16
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikie socjalnym o którym mowa w art. 11 ust. 1; 2. opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3.udzielenie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4.udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych,wychowawczych z dziećmi; 5.wspieranie aktywności społecznej rodzin;motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 6.udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej;7. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celukształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;8.udzielanie wsparcia rodzinom poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; 9.podejmowanie działań interwencynych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;10.prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;11.prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;12.dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY - 1460
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Asystentem rodziny może być, która: posiada :wykształcenie wyższe- kierunek: pedagogika, psychologia, socjologia, nauka o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi i rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną; lub wykształcenie średnie i szkolenia z zakresu pracy z dzieckiem lub rodziną a także udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy z dzieckiem lub rodziną; wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną a także udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.2.posiada obywatelstwo polskie;3.nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;4.wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku gdy taki obowiązaek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; 5. nie była skarana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;6.posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;7. posiada nieposzlakowaną opinię8. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Wałbrzyska
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 17.12.2019
Oferta pracy ważna do: 27.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?643ca25fdf3ad46e9b0577e99ac00bd9
Podobne oferty pracy
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Świdnica (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Uczciwość, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminala, układanie towarów na półkach, sprawdzanie dat ważności towarów. Praca w godzinach 07:30-15:30 i 13:30-21:30.
SAKRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-16 - Łódź (łódzkie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Grębocice (dolnośląskie)
bieżąca obsługa biura, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, organizacja obiegu dokumentów irejestracja, obsługa spotkań, rejestrowanie danych w bazie, opracowywanie dokumentów w zakresie admininistracyjnym, opracowywanie danych w excelu, odpowiedzialność za funkcjonowanie biura, inne zlecone prace administracyjne
POLSKA IZBA GOSPODARCZA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH - 2018-03-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczycielowiw przygotowaniu zajęć, w opiece nad dziećmi, w czynnościach porządkowych
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Żuromin (mazowieckie)
Asystent ds. Marketingu i Sprzedaży. Wspieranie komunikacji w obszarze social media(Facebook, Instagram), opieka i zarządzanie treścią strony www w języku polskim i angielskim, tworzenie informacji prasowych, tekstów do naszych broszur i prezentacji, ścisła współpraca z marketingu i sprzedaży w naszej centrali w Belgii, dbanie o wizerunek firmy, raportowanie do Kierownika Działu Sprzedaży i Marketingu. Wymagane wykształcenie min. średnie/preferowane wyższe kierunkowe, asertywna postawa, doskonała organizacja pracy, samodzielność i odporność na stres, energiczna i przyjazna osobowość, kreatywność i elastyczność w pracy, zainteresowanie marketingiem, znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Tel. 538 896 992 Paulina Kliszewska. Praca na terenie Kownat-MAJALAND.
KOWNATY PARK I SPÓŁKA Z O. O. - 2019-05-17 - Kownaty (lubuskie)
Prace administracyjne, prowadzenie biura, obsluga fakturgodziny pracy 8.00-16.00
KEITA GROUP Sp. z o.o. - 2019-11-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Plejada Sosnowiec. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-08-05 - Sosnowiec (śląskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Radom. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-08-10 - Radom (mazowieckie)
- Aktywny udział w projektach realizowanych w firmie,- Prowadzenie harmonogramów spotkań i terminów,- obsługa kasy fiskalnej, - Obsługa biura,- Prowadzenie bieżących rozliczeń kasowych - bankowych w programie CDN OPTIMA,- Obsługa przeterminowanych należności,- Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- Zamawianie materiałów reklamowych,- Pomoc w organizacji pokazów maszyn,- Sporządzanie pism, zestawień i raportów.- Praca w godzinach 8 - 16.
Tech-Ekspert Południe Kalita Paweł - 2016-05-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa biura, praca przy komputerze, kontakt z pracownikami.Wsparcie administracyjne biura.
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Skawina (małopolskie)
- Przyjmowanie korespondencji oraz odbiór dokumentów księgowych,- Nadawanie numerów dokumentom księgowym,- Redagowanie pism do instytucji podatkowych,- Import elektronicznych wyciągów bankowych,- Udzielanie mailowych odpowiedzi na zapytania klientów,- Umawianie spotkań z klientami biura,- Sprawdzanie zapisów i stanów magazynowych,- Rozliczanie delegacji pracowniczych.Staż w godzinach 8.00-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Płock (mazowieckie)
zarządzanie kalendarzemorganizacja spotkańorganizacja podróży służbowychprzygotowywanie fakturwprowadzanie danychnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumnetówwypełnienie rejestru czasu pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Gniezno (wielkopolskie)
Obieranie warzyw i owoców, wstępna obróbka termiczna, zmywanie sprzętu kuchennego.
ISS Facility Services - 2019-01-21 - Białystok (podlaskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Tesco Jawor. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-05-04 - Jawor (dolnośląskie)
Praca w gabinecie stomatologicznym.
Niepubliczny ZOZ "MAX-DENT" Małgorzata Grygorczuk - 2018-10-31 - Białystok (podlaskie)
analiza i marketing rynku wschodniego, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Gubin (lubuskie)
Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem produktów po za granicami kraju, w tym: przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień, kontrola realizacji kontaktów zagranicznych, przygotowanie niezbędnych dokumentów, fakturowanie, bieżące monitorowanie rynków zagranicznych w poszukiwaniu potencjalnych kontrahentów, pełne i terminowe wykonywanie zadań, udział w targach krajowych i zagranicznych.
Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A. - 2018-04-10 - Tarnów (małopolskie)
nadzór nad procedurami i technikami efektywnej obsługi klienta, procesem zamówień i dostaw towaru, przygotowywanie ofert handlowych, promocja ofert firmy, współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa.
"PVH" Sp. z o. o. - 2018-08-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca z rodzinami i dziećmi
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Krasiczyn - 2017-03-21 - Krasiczyn (podkarpackie)
Sprzątanie terenu na zewnątrz firmy;
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Opole (opolskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych do bazy danych firmy celem dalszej pracy na nich przez samocdzielnych księgowych
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Garwolin (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie posiłków
DINER Bogusław Zaremba - 2016-05-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem; dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku); odpowiedzialność; zaangażowanie i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych zadań; wysoka kultura osobista; mile widziane doświadczenie w handlu, obsłudze klienta, umiejętność obsługi komputera.
Andrzej Świątkowski OŚRODEK MAZURSKI - 2017-02-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
segregowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, kompletowanie dowodów księgowych, przygotowywanie korespondencji z urzędami
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Poznań (wielkopolskie)
asystowanie przy zabiega stomatologicznych
NZOZ PRYWATNA PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA- EWADENT - 2016-01-21 - Konin (wielkopolskie)
•wsparcie Spedytorów w zakresie organizacji spedycji drogowej •kontrola procesu przewozu ładunków•przygotowywanie zleceń spedytorskich i wprowadzanie ich do systemu•nadzór nad poprawnością dokumentów spedycyjnych i ich obiegiem•obsługa i archiwizacja dokumentów spedycyjnych•budowanie i utrzymywanie dobrych oraz długoterminowych relacji z Klientami i Przewoźnikami•współpraca z innymi działami Firmy w zakresie obsługi i rozliczania spedycji drogowej
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2019-02-13 - Kościerzyna (pomorskie)