ASYSTENT BIURA Garwolin oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT BIURA

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: wg programu stażu

Data publikacji: 2016-03-30

Lokalizacja: Garwolin (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Garwolin, powiat: garwoliński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: wg programu stażu

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT BIURA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Garwolin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: garwoliński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 12

Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie

Adres pracodawcy:
Kościuszki 27, 08-400 Garwolin, powiat: garwoliński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: garwoliński

Gmina pracodawcy: Garwolin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Garwolin

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 21.04.2016

Oferta pracy ważna do: 22.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2016

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT ZARZĄDU K/M - od 2 500 PLN

1. Samodzielne prowadzenie sekretariatu biura: - Opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym; - Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; - Obsługa korespondencji mailowej; - Obsługa centrali telefonicznej; - Organizacja spotkań firmowych; - Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji; 2. Prowadzenie wybranych spraw kadrowych a w szczególności: - Prowadzenie ewidencji czasu pracy; - Prowadzenie listy obecności; - Sprawozdawczość; 3. Prowadzenie kasy i dokumentów kasowych na podstawie dowodów księgowych; 4. Obsługa administracyjno-gospodarcza posiedzeń organów Spółki; 5. Windykacja należności; 6. Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie przejęcia obowiązków recyklingu i odzysku oraz Obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta; - prowadzenie korespondencji z klientami; - doradztwo w zakresie ochrony środowiska; 7. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, tj. sprawozdań okresowych, opracowań, raportów z zakresu ochrony środowiska; 8. Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych spółki; 9. Współpraca ze Stowarzyszeniem GPP Ekologia; 10. Wystawianie faktur, monitorowanie terminowości płatności klientów; 11. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do biura rachunkowego oraz eksport dokumentów z programu księgowego; 12. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do kancelarii prawnej; 13. Śledzenie przepisów z zakresu BHP i informowanie pracodawcy o istotnych zmianach.
Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna - 2019-06-17 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 289,83 PLN

-przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Komendzie Oddziału, Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń-udział w opracowaniu i aktualizacji planów ochrony przeciwpożarowej orz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia bezpiecznych warunków pracy/służby-przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej w celu przekazania podstawowych zasad ww. zakresu-udział w ocenie projektów i dokumentacji dotyczącej modernizacji rozbudowy i budowy w obiektach Komendy Oddziału oraz Placówkach Straży Granicznej w celu zgłoszenia ewentualnych wniosków dotyczących uwzględniania wymagań ochrony przeciwpożarowej w projektach i dokumentacji-przeprowadzanie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Komendzie Oddziału oraz nadzorowanie praktycznego sprawdzenia organizacji i warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Placówkacg Straży Granicznej w celu zapewnienia przygotowania do działania na wypadek ewentualnych zagrożeń-sporządzanie i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów Oddziału, przy współudziale właściwych komórek organizacyjnych komendy Oddziału w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentuanych zagrożeń-określanie rodziaju oraz miejsc rozmieszczania podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrola przestrzegania terminów legalizacji i przrglądu sprzętu gaśniczego w celu zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego-opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Oddziału rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia informacji oraz wniosków i zaleceń dotyczących podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-02-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY DROGOWEJ - od 1 750 PLN

Uczestniczenie w projektowaniu projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie dróg.
Zamojska Dyrekcja Inwestycji "ZDI" sp. z o.o. . - 2015-12-02 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

Pomoc w obsłudze księgowości w ramach, rozrachunków i prowadzenia kasy, pomoc w prowadzeniu ewidencji wyposażenia, środków trwałych, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej, potwierdzanie, kontrola i uzgadnianie sald z kontrahentami, dokonywanie kompensat oraz parowanie rozrachunków, windykacja należności, potwierdzanie sald, aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, czynności związane z zamknięciem miesiąca, obsługa systemów bankowych, przelewy.
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT BIUROWY - do 2 100 PLN

odpowiadanie na e-maile w j. rosyjskim i ukraińskiem, odbieranie telefonów i prowadzenie rozmów w j. rosyjskim i ukraińskim, promowanie usług firmy, wypelnianie dokumentacji zwiazanej z zajmowanym stanowiskiem pracy w j. polskim
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Chorzów (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 088 PLN

pomoc w prowadzeniu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - 997,4 PLN

Nauka/pomoc w:-wsparcie funkcjonowania działu sprzedaży-przygotowywaniu ofert dla klientów-wprowadzaniu ofert do klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM - od 1 300 PLN

- przygotowywanie zestawień informacji o rynkach wschodnich (monitoring klientów dla firmy CONSTRAVIA w kierunku inżynierii budowlanej na terenie Ukrainy i Rosji)- tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu- asystent organizuje oraz obsługuje spotkania i konferencje, jak również podróże służbowe właściciela firmy
CONSTRAVIA MICHAŁ ŚRAMKOWSKI - 2018-12-07 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - do 3 500 PLN

Współpraca z projektantem przy tworzeniu poszczególnych modeli kolekcji marki należącej do LPP, wykonywanie dokumentacji technicznej odzieży, orientacja w bieżących trendach mody.
LPP S.A. - 2019-03-15 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

ORGANIZOWANIE I KIEROWANIE PRACĄ SEKRETARIATU, OBSŁUGA POSIEDZEŃ ZARZĄDU, RADY NADZORCZEJ ORAZ WOLNYCH ZGROMADZEŃ AKCJONARIUSZY, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, OBSŁUGA ORGANIZACYJNO-TECHNICZNA NARAD I SPOTKAŃ BIZNESOWYCH
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "CUPRUM" - 2018-01-03 - Lubin (dolnośląskie)

OPIEKUN INKUBATORA - od 2 094 PLN

Opieka nad biurem mieszczącym się w Jędrzejowie, kontakt z klientem, umawianie spotkań, wsółpraca z lokalnymi organizacjami pozarządowymi oraz samorządowymi.
FUNDACJA ROZWOJU DEMOKRACJI LOKALNEJ - 2018-08-06 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA/WOŹNA - od 2 500 PLN

Pomoc nauczyciela, prace pomocnicze przy dzieciach, sprzątanie, itp.
PRZEDSZKOLE PRYWATNE NR 9 OGNISKO JĘZYKOWO-ARTYSTYCZNE - 2019-08-22 - Kraków (małopolskie)

MAGAZYNIER-KIEROWCA-1667 - od 2 000 PLN

bieżąca obsługa klientów,wykładanie towaru, obsługa samochodu, dostawa towaru, zapobieganie stratom, utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracy.
"ALEMA" DYSTRYBUCJA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH STANISŁAW ALEKSANDROWICZ - 2016-10-13 - Świdnica (dolnośląskie)

MONTAŻYSTA WYROBÓW METALOWYCH - METALOPLASTYK - od 1 000 PLN

Ustawianie i obsługa maszyn do przeróbki plastycznej drutu. Ręczny motnaż wykonanych wyrobów, zgrzewanie, pakowanie, ręczne prace transportowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 350 PLN

praca w środowisku + praca biurowa; zadaniowy system pracy
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku - 2018-03-09 - Mirsk (dolnośląskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - od 1 300 PLN

sprzedaż, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, sprzedaż ofert handlowych (wymagany język hindi - mnogość kontrahentów hinduskojęzycznych)
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Opacz-Kolonia (mazowieckie)

ASYSTENT NOTARIUSZA 40 - od 3 500 PLN

prowadzenie sekretariatu, sporzadzanie projektów czynności natarialnyvh
KANCELARIA NOTARIALNA Ewa Łojewska - Notariusz - 2019-01-25 - Mszczonów (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 15 PLN

Obsługa komputera, fakturowanie, księgowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Zamość (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

PRACA NA STANOWISKU WĘDLINIARSKIM
GRUPA HANDLOWA PRIMUS SP. Z O. O. - 2018-05-02 - Skierniewice (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej; utrzymanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału; dbanie o utrzymanie czystości sal; przygotowanie dekoracji, pomocy dydaktycznych; spełnianie w stosunku do dzieci czynności porządkowych
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY - 2 500 - 2 700 PLN

Prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć wszechstronnie uaktywniających osoby starsze. Inicjowanie i realizowanie imprez okolicznościowych, uroczystości, wycieczki. Prowadzenie treningu kulinarnego. Dokumentowanie, monitorowane i ocenianie przebiegu zajęć oraz postępów uczestników zajęć. Pomoc w czynnościach samoobsługowych uczestników zajęć. Pomoc w wykonywaniu czynności porządkowych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-01-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 850 PLN

Wspieranie rodzin, które mają problemy opiekuńcze i wychowawcze z dziećmi
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach - 2016-09-06 - Poddębice (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW ZAPASÓW - od 1 135 PLN

obsługa klienta, praca na magazynie
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Gubin (lubuskie)

ASYSTENTKA BIUROWA - od 2 000 PLN

odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącymkierowanie rozmów do odpowiednich pracownikówprzyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENTKA / ASYSTENT BIURA - 2 000 - 2 700 PLN

- Obsługa korespondencji wychodzącej przychodzącej, przygotowywanie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, archiwizowanie dokumentów, wsparcie organizacji szkoleń, dbanie o salę konferencyjna i szkoleniową, przyjmowanie gości, wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo: 10.09.2016 r. do 30.09.2017 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie / wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej. Wymagana umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 2 300 PLN

-Przygotowywanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych,-Opieka nad dziećmi,-Kontakt z rodzicami,-Współtworzenie planów pracy i kontrola nad ich wdrażaniem,
BAJECZNA KRAINA SP. Z O.O. - 2016-05-27 - Gniew (pomorskie)

ASYSTENTKA DS. KADR, PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH (NR 1195) - od 2 300 PLN

• kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,• uzupełnianie i archiwizowanie akt osobowych,• sporządzenie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i o dzieło,• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zasiłków• wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami• monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń bhp,• sporządzanie deklaracji do ZUS i US,• pomoc w innych zadaniach działu kadr, płac i księgowości• wyjazdy w sprawach służbowych do urzędów i klientów• dbanie o porządek na swoim stanowisku pracy
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna - 2019-04-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Przyjęcie, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Połchowo (pomorskie)


Wybierz powiat