ASYSTENT BIURA Garwolin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT BIURA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Data publikacji: 2016-03-30
Lokalizacja: Garwolin (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Garwolin, powiat: garwoliński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Garwolin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: garwoliński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 12
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27, 08-400 Garwolin, powiat: garwoliński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: garwoliński
Gmina pracodawcy: Garwolin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Garwolin
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 21.04.2016
Oferta pracy ważna do: 22.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
1. Samodzielne prowadzenie sekretariatu biura: - Opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym; - Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; - Obsługa korespondencji mailowej; - Obsługa centrali telefonicznej; - Organizacja spotkań firmowych; - Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji; 2. Prowadzenie wybranych spraw kadrowych a w szczególności: - Prowadzenie ewidencji czasu pracy; - Prowadzenie listy obecności; - Sprawozdawczość; 3. Prowadzenie kasy i dokumentów kasowych na podstawie dowodów księgowych; 4. Obsługa administracyjno-gospodarcza posiedzeń organów Spółki; 5. Windykacja należności; 6. Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie przejęcia obowiązków recyklingu i odzysku oraz Obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta; - prowadzenie korespondencji z klientami; - doradztwo w zakresie ochrony środowiska; 7. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, tj. sprawozdań okresowych, opracowań, raportów z zakresu ochrony środowiska; 8. Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych spółki; 9. Współpraca ze Stowarzyszeniem GPP Ekologia; 10. Wystawianie faktur, monitorowanie terminowości płatności klientów; 11. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do biura rachunkowego oraz eksport dokumentów z programu księgowego; 12. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do kancelarii prawnej; 13. Śledzenie przepisów z zakresu BHP i informowanie pracodawcy o istotnych zmianach.
Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna - 2019-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
-przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Komendzie Oddziału, Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń-udział w opracowaniu i aktualizacji planów ochrony przeciwpożarowej orz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia bezpiecznych warunków pracy/służby-przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej w celu przekazania podstawowych zasad ww. zakresu-udział w ocenie projektów i dokumentacji dotyczącej modernizacji rozbudowy i budowy w obiektach Komendy Oddziału oraz Placówkach Straży Granicznej w celu zgłoszenia ewentualnych wniosków dotyczących uwzględniania wymagań ochrony przeciwpożarowej w projektach i dokumentacji-przeprowadzanie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Komendzie Oddziału oraz nadzorowanie praktycznego sprawdzenia organizacji i warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Placówkacg Straży Granicznej w celu zapewnienia przygotowania do działania na wypadek ewentualnych zagrożeń-sporządzanie i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów Oddziału, przy współudziale właściwych komórek organizacyjnych komendy Oddziału w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentuanych zagrożeń-określanie rodziaju oraz miejsc rozmieszczania podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrola przestrzegania terminów legalizacji i przrglądu sprzętu gaśniczego w celu zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego-opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Oddziału rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia informacji oraz wniosków i zaleceń dotyczących podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-02-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Uczestniczenie w projektowaniu projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie dróg.
Zamojska Dyrekcja Inwestycji "ZDI" sp. z o.o. . - 2015-12-02 - Zamość (lubelskie)
Pomoc w obsłudze księgowości w ramach, rozrachunków i prowadzenia kasy, pomoc w prowadzeniu ewidencji wyposażenia, środków trwałych, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej, potwierdzanie, kontrola i uzgadnianie sald z kontrahentami, dokonywanie kompensat oraz parowanie rozrachunków, windykacja należności, potwierdzanie sald, aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, czynności związane z zamknięciem miesiąca, obsługa systemów bankowych, przelewy.
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Mielec (podkarpackie)
odpowiadanie na e-maile w j. rosyjskim i ukraińskiem, odbieranie telefonów i prowadzenie rozmów w j. rosyjskim i ukraińskim, promowanie usług firmy, wypelnianie dokumentacji zwiazanej z zajmowanym stanowiskiem pracy w j. polskim
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Chorzów (śląskie)
pomoc w prowadzeniu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
Nauka/pomoc w:-wsparcie funkcjonowania działu sprzedaży-przygotowywaniu ofert dla klientów-wprowadzaniu ofert do klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Gdynia (pomorskie)
- przygotowywanie zestawień informacji o rynkach wschodnich (monitoring klientów dla firmy CONSTRAVIA w kierunku inżynierii budowlanej na terenie Ukrainy i Rosji)- tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu- asystent organizuje oraz obsługuje spotkania i konferencje, jak również podróże służbowe właściciela firmy
CONSTRAVIA MICHAŁ ŚRAMKOWSKI - 2018-12-07 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca z projektantem przy tworzeniu poszczególnych modeli kolekcji marki należącej do LPP, wykonywanie dokumentacji technicznej odzieży, orientacja w bieżących trendach mody.
LPP S.A. - 2019-03-15 - Gdańsk (pomorskie)
ORGANIZOWANIE I KIEROWANIE PRACĄ SEKRETARIATU, OBSŁUGA POSIEDZEŃ ZARZĄDU, RADY NADZORCZEJ ORAZ WOLNYCH ZGROMADZEŃ AKCJONARIUSZY, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, OBSŁUGA ORGANIZACYJNO-TECHNICZNA NARAD I SPOTKAŃ BIZNESOWYCH
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "CUPRUM" - 2018-01-03 - Lubin (dolnośląskie)
Opieka nad biurem mieszczącym się w Jędrzejowie, kontakt z klientem, umawianie spotkań, wsółpraca z lokalnymi organizacjami pozarządowymi oraz samorządowymi.
FUNDACJA ROZWOJU DEMOKRACJI LOKALNEJ - 2018-08-06 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Pomoc nauczyciela, prace pomocnicze przy dzieciach, sprzątanie, itp.
PRZEDSZKOLE PRYWATNE NR 9 OGNISKO JĘZYKOWO-ARTYSTYCZNE - 2019-08-22 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa klientów,wykładanie towaru, obsługa samochodu, dostawa towaru, zapobieganie stratom, utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracy.
"ALEMA" DYSTRYBUCJA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH STANISŁAW ALEKSANDROWICZ - 2016-10-13 - Świdnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Ustawianie i obsługa maszyn do przeróbki plastycznej drutu. Ręczny motnaż wykonanych wyrobów, zgrzewanie, pakowanie, ręczne prace transportowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Kraków (małopolskie)
praca w środowisku + praca biurowa; zadaniowy system pracy
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku - 2018-03-09 - Mirsk (dolnośląskie)
sprzedaż, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, sprzedaż ofert handlowych (wymagany język hindi - mnogość kontrahentów hinduskojęzycznych)
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Opacz-Kolonia (mazowieckie)
prowadzenie sekretariatu, sporzadzanie projektów czynności natarialnyvh
KANCELARIA NOTARIALNA Ewa Łojewska - Notariusz - 2019-01-25 - Mszczonów (mazowieckie)
Obsługa komputera, fakturowanie, księgowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Zamość (lubelskie)
PRACA NA STANOWISKU WĘDLINIARSKIM
GRUPA HANDLOWA PRIMUS SP. Z O. O. - 2018-05-02 - Skierniewice (łódzkie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Przedsiębiorstwo Elementów Betonowych ELBET Matuszewski Zenon - 2016-02-15 - Konieczno (świętokrzyskie)
pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej; utrzymanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału; dbanie o utrzymanie czystości sal; przygotowanie dekoracji, pomocy dydaktycznych; spełnianie w stosunku do dzieci czynności porządkowych
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć wszechstronnie uaktywniających osoby starsze. Inicjowanie i realizowanie imprez okolicznościowych, uroczystości, wycieczki. Prowadzenie treningu kulinarnego. Dokumentowanie, monitorowane i ocenianie przebiegu zajęć oraz postępów uczestników zajęć. Pomoc w czynnościach samoobsługowych uczestników zajęć. Pomoc w wykonywaniu czynności porządkowych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-01-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wspieranie rodzin, które mają problemy opiekuńcze i wychowawcze z dziećmi
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach - 2016-09-06 - Poddębice (łódzkie)
obsługa klienta, praca na magazynie
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Gubin (lubuskie)
odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącymkierowanie rozmów do odpowiednich pracownikówprzyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Poznań (wielkopolskie)
- Obsługa korespondencji wychodzącej przychodzącej, przygotowywanie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, archiwizowanie dokumentów, wsparcie organizacji szkoleń, dbanie o salę konferencyjna i szkoleniową, przyjmowanie gości, wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo: 10.09.2016 r. do 30.09.2017 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie / wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej. Wymagana umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)
-Przygotowywanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych,-Opieka nad dziećmi,-Kontakt z rodzicami,-Współtworzenie planów pracy i kontrola nad ich wdrażaniem,
BAJECZNA KRAINA SP. Z O.O. - 2016-05-27 - Gniew (pomorskie)
• kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,• uzupełnianie i archiwizowanie akt osobowych,• sporządzenie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i o dzieło,• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zasiłków• wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami• monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń bhp,• sporządzanie deklaracji do ZUS i US,• pomoc w innych zadaniach działu kadr, płac i księgowości• wyjazdy w sprawach służbowych do urzędów i klientów• dbanie o porządek na swoim stanowisku pracy
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna - 2019-04-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przyjęcie, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Połchowo (pomorskie)